Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Niikoo

Потребител
  • От него общо

    38
  • Регистрация

  • Беше тук

За Niikoo

  • Рожден ден 07/07/1983

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Интереси
    Автомобили

Niikoo's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Всички дизелови Паджера и Аутлендъри с 2.2ДИ-Д мотор са с филтър и при каране с кофти нафта проблема го има, но това важи и за останалите марки автомобили без значение дали е рено или алфа ромео... :rolleyes:
  2. Niikoo

    Разход първите 20 000 км

    Точно при MIVEC системата на твоя двигател 4Б10/4Б11 хода на клапаните (отварянето т.н. лифт на анг.) не се променя, принципа на действие е много по-прост, MIVEC e просто търговско наименование както и Vtec и т.н. демек под едно и също се предлагат системи с различено устройство и принцип на действие!!! При теб се променят само и единствено фазите на валовете или простичко казано променя се времето на отваряне и затваряне на клапаните, като за целта в ангренажните колела на валовете има два клапана и чрез регулирането на това колко течност и от коя страна да влиза вътре се променят фазите на газоразпределение и вала може да идва в предварение или закъснение: http://www.2carpros.com/images/variable_timing_camshaft_lifter.jpg http://image.circletrack.com/f/11051126/ctrp_0901_03_z+racing_engine+variable_valve_timing.jpg http://www.3sgte.com/1JZGTE_files/image008.gif Има доста типове системи за променливо газоразпределение, които работят по различен начин, по-модерните и скъпи променят и лифта на клапаните ...
  3. Niikoo

    Шум от Лансер 1,5 Inform

    Кола като твойта се продаваше с 10хил.лв отстъпка само, че с 1.8мотор и с 6-7-8хил.лв. с дизелов според нивото на оборудване, не виждам, защо спориш. При висчки дилъри имаше и все още има акции за чистене на автомобили на склад, затова и от време на време се дават такива огромни отстъпки. Колите с филтър за твърди частици с твоя мотор са найстина малко, ако зареждаш от Лукойл може да пробваш ЕКО/ОМВ. Филтъра за твърди частици може да се финтира може да се разровиш по нета, като ти излезе колата от гаранция или като я прежалиш може да го разкараш...
  4. Niikoo

    Шум от Лансер 1,5 Inform

    В случая няма смисъл да се спори, защото грешиш, а колегите са прави... Колата е шумна в движение, а не на место когато работи на празен ход. Двете неща са конренно различни, при движение с висока скорост се чува основно шум от гумите и вятъра също така на към ~3000 об/мин мотора изпада някакъв резонанс и става доста шумно! По принципн японските коли се славят с кофти шумоизолация, дори някой нямат покалници над занидте гуми и т.н... След първата година производство имаше промяна в шумоизолацията и по-новите коли трябва да са по-тихи, имат по-хубави задни подкалници уплътнения и т.н...
  5. Niikoo

    Colt Cyborg Vs Colt 1.8 Gti

    С 2000лв. нищо не можеш да направиш :icon_hmm: няма да ти стигнат до никъде.
  6. Niikoo

    За Ево 7

    Как ще кара само на изпускателен колектор, колата ще стане атмосферна, за какво ще се държи турбината? Ако я остави само на "колектор" както казваш дори ще има обратен ефект, точно при такъв тип автомобили от изпускателна система печалбата е сериозна, цялата генерация тип "turbo back" от турбото назад с друг даунпай и едно крайно гърне, ще отпуши колата страшно много !!! Това не е някаква умряла атмосферна кола 70коня, на която ако и се сложи такова нещо ще спечели 1.333конски сили и ще будиш бабите като караш м/у блоковете. :icon_thumbup: Ето едно примерче: http://www.overdrive.bg/promotions.php?cat=5 Заводската генерация, на коя да е турбо кола е доста рестриктивна, там се гледа шум, вибрации и още куп неща.
  7. Я дай един линк на дизелов мотор в лека кола дето да има 35 степен на сгътяване :huh: досега не съм срещал и чувал такова нещо, старите предкамрени дизели са с около ~ 23-21, уникално много глупости се изписаха в тая тема. :bowi: !!! То не бяха двойни съединители за вариаторната CVT трансмисия, немската скоростна кутия на 2.0дизела, която всъщност е на AISIN, то не беше това, че лансер 1.8 бензин е по-тежък от А4 Б6/7 2.0ТДИ и още за, които не ми се пише, простo не пишете глуспоти, които не са по темата и не сте сигурни, че са верни..., a спора бензин дизел край няма и е безсмислено да се подхваща.
  8. Скоростната кутия е на AISIN !!! Като вдигнеш предния капак и погледнеш долу в ляво се вижда много ясно изписано.
  9. Fucking Quick -> така пише в един английски форум
  10. Какъв Халдекс какво Виско :icon_crying: съвсем обърка работата я легни под колата и погледни, а преди това може и да се прочете малко по въпроса.
  11. Форда заедно с още две рали икони, това са рали легендите родители на всички съвременни 4х4 2.0литрови турбо бегачки, от тях е почнало всичко. :icon_thumbup: http://www.wrc-cosworth.org/pics/pics5/2cosw.jpg http://www.comp.co.uk/gallery/pics/FORD%20ESCORT%20COSWORTH%20reyland%208X18%2010X18%20MO.JPG http://www.autotrader.co.uk/EDITORIAL/editorial_images/non_imported/ford_escort_cosworth_rear.jpg http://www.channel4.com/4car/media/100-greatest/03-large/58-lancia-delta-integrale.jpg http://www.hfintegrale.co.uk/Classic/img01pop.jpg http://www.carpages.co.uk/audi/audi_images/audi_sport_quattro_11_06_05.JPG
  12. Ти сам си си отговорил къде е проблема - смени му сондата на автомбила и ще се оправи разхода (много голяма вероятноат лошия разход да е от нея, явно си е заминала) предполагам, че ще е м/у 100 и 200лв. като цена. Махни катализатора, ако имаш такъв, виж също дали ти държи 90 градуса, ако не загрява като хората смени също и термостат и ще си върне разхода. И недей да го продаваш, това Колтче е доста приятна светофарна наказвалка, отделно са и доста редки.
  13. Niikoo

    Lancer Ralliart

    Попринцип ми е интересно - ти колко очакваше да струва тази кола?
  14. Това е Сеат Леон модифициран с Фотошоп или подобен графичен редактор и двата модела са със сеатски джанти, като на втора снимки джантите са от Леон Купра. :D Просто някой си играл с фотошопа и така, няма нищо реално в тая кола !
  15. Максималната мощност ти е точно на 6000об/мин, ако си беше взел с механична трансмисия няма да имаш този проблем и щеше да можеш да си "ръчкаш" до +6000об/мин. Ама в крайна сметка целта на кола с тази трансмисия е друга
×
×
  • Създаване...