Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Ivan Tolev

Потребител
  • От него общо

    191
  • Регистрация

  • Беше тук

За Ivan Tolev

  • Рожден ден 05/07/1987

Местоживеене

  • Град
    Sofia

Интернет контакт

  • AIM
    ivanchu
  • Уебсайт адрес
    http://www.mitsubishibg.com
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Citroen C5 III
  • Интереси
    Motor Sports, Ski, Bungee Jumping...

Ivan Tolev's Постижения

Често присъстващ

Често присъстващ (7/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Ivan Tolev

    Шум от гумите?

    Шума е от възраста на гумата, колкото по стара толкова по-шумна при спиране.
  2. По начина по който описах съм прал единствено конус спортен K&N. И след 2 пъти процедурата беше малко по чист от колкото като го купих A в пералнята... незнам как ще му се отрази не би следвало нищо да му стане... ако не те е гнус после да си сложиш дрехите в нея ;)
  3. Взимаш една кофа с вода 50/50 топла-студена, тураш прах за пране и почваш да го переш вътре, като го вадиш и потапяш обратно, (това е след като си го изтупал) оставяш го 15 минути да се кисне, после на течаща вода докато се изплакне, ако е мръсен повтаряш.
  4. Що за глупости, няма основание да ти отпадне гаранцията, по никакъв начин не вредиш на автомобила.
  5. Според мен тия интервали са абсурдни. Смяна на масло на 10000км Смяна на въздушен филтър на 5000км Смяна на филтъра за купето на 10000км
  6. Вижте сега, тези неща които е пуснал LiX-а наистина с тях е по-добре НО, едно голямо НО. От тези допълнителни и по "здрави" елементи има смисъл само ако окачването се смени т.е. изхвърлите сток окачването на боклука и си вземете нещо по смислено. Иначе то ще стигне до пълно самоунищожение. В крайна сметка всички тези бар-ове който държат някаква част от купето разпъната и не и позволяват да си променя геометриата са за сметка на места кадето това се случва т.е. по-слабите а в случая стоко-вото окачване. Това е точно като щангата която се слага отпред под капака м/у двете шапки, 80% от хората дори незнаят защо си я слагат или са с погрешно впечатление и само си внушават, че има смисъл. В крайна сметка те не натоварват толкова купето, че това там да е жизнено важно, а ако се стигне до такова натоварване то оригиналното окачване (на по масовите автомобили) няма да издържи и ще се преебе, преди там да има изобщо каквото и да било усилие. Така, че просто трябва да решите какво ще ги правите тези коли, ще са твърди, здрави и наточени, или просто ще се возите във тях. Защото компромисния варянт на средата... за това е компромисен, щото ни риба ни рак. Когато се започне едно променяне на автомобила в посока по-добър, ти се иска все повече и все повече и той все повече не прилича на нормална кола. Същото въжи и за онази тема с спирачките или си слагаш за 3 бона спиратели и знаеш, че ще спреш и ще ги натоварваш до там кадето са най-добри, или по-добре си карайте с нормалните. Защото не загряла високотемпература спирачна система е доста по не ефективна от прегрята нормална. Казвам го от личен опит половин кола даде фира точно поради тази причина.
  7. Онзи ден карах C5-цата до сервиза да и оправят дребни забележки и понеже се чудех кво да правя пробрах доста голяма част от автомобилите даже и C-Crosser-а. Aз съм на мнението, че в C1, C2 и C4 малко са прекалили с компримиса, вярно е нисък клас са и са евтини, ама все едно се качих в бобслей направен от ония черупки дето бяха едно време на БТК телефоните едни от стъклопласт, 100% повечето ги помните. Положението е толкова пластмасово, че незнам кога ще заменят и изцяло ламарините отвънка с пластмаса. Както й да е та въпросния C-Crosser (Outlnader) горе-длу на пари е колкото Ц5-цата. И се чудех дали не се минахме како не купихме него и доста внимание отделих на карането което по нищо не различаваше от старата ми кола (Toyota Rav4 2007) и на това до колко м е качествена изработката и там изпаднах в шок и ужас. Надявам се сега тука никой да не се засегне от това което ще напиша поради причината, че интериора му е на 95% същия с този на Lancer-а но имам доста кратък и ясен коментар :icon_puke: . Не казвам, C5-цата е нещо кои знае какво но определено за тия пари е много повече пипната вътре и изглежда доста по комфортно. Всъщност проблема е, че аз съм доста критичен на тази тема и всички тези малки неща ми правят адски голямо впечатление и не случайно се отказах от каквото и да било нова кола за мен и реших, че ще е нещо немско и то преди 2006-та година. Просто още не съм достигнал етапа в който ще си затвовя очите за всичките тези гадости който сполетяха новите коли и ще кажа "Нека дрънка нека е пластмасово нека е гадно, аз ще си го карам докато може - нали е нова". В този пост нямам намерение да сравнямам френското качество с японското, просто отбелязвам някаква разлика. Нито едните са върха, нито другите.
  8. Само дето този Lancer не е WRC а N4 т.е. малко се различава от сток колата и Mitsubishi офицялно няма за сега намерение да се завръща като заводски отбор в WRC шампионата. 1-Во защото WRC колите ще се карат още 2 години и после ще бъдат заменени от S2000 a Mitsubishi нямат такава кола поне за сега. 2-Ро финансови съображения. Има доста Evo-та N4 и IX и X. А това спецялно си е за "Pirelli Star Drivers" и мисля, че след няколко състезания те ще излъчат този който да се състезава за тях, за сега хората който карат там се опитват само да се докажат. Най-вероятно другата година ще видим Evo X и в Българския шампионат а може и още тази година на Рали България някой чужд екипаж да се появи с него. За мен няма логика да смениш IX с X най-малкото десетката явно в по-бавна или поне така показват статиските и времената в ралитата.
  9. aga, колега качеството е станало компромис във всички марки, не само в Митсубиши... За жалост колите така ги правят вече, че след 5 години да си купиш други а тази тогава вече е на края на живота си.
  10. Ок тия дни ще ида до моя човек и ще взема малко spec...
  11. Не е нужно да плащаш защото са Брембо Тези който аз ти предлагам са по техен лиценз, мога тия дни да взема малко инфо и да ви го постна.
  12. Noby баце требат 2-но вентилирани дискчета и други накладки за диваци като нас ;) Ако искаш ще ти дам нечовешка оферта за 8 или 12 бутали апарати с дискове за около 2-3к лева. Няма да съжаляваш...
  13. Ivan Tolev

    Въпрос за халогените

    Със сигурност са на някаква стойка или такава, която си е на самия халоген или нещо допълнително към пластмасата на която е монтиран. А и на теб ще ти трябват и пластмасите с отворите за тези халогени. Не мисля, че идеята да си режеш твойте пластмаси е добра. Но все пак, има ли желание има и начин, + това що не се разтърсиш - по някакви магазини има доста видове. Аз така преди си купих едни халогени за Rav4 2007-ма Valeo зa 150лв, а в TM Auto ми искаха 1200 с монтажа, аз си ги направих за 3 часа, само дето при мен беше доста лесно.
  14. Ivan Tolev

    Данък МПС !

    Днес проверих, значи на C5-цата данъка за 2009-та година е 325лв точно.
  15. Ivan Tolev

    Въпрос за халогените

    Тия, стандарните, не ти харесват как светят ли ?
×
×
  • Създаване...