Вижте сега, тези неща които е пуснал LiX-а наистина с тях е по-добре НО, едно голямо НО. От тези допълнителни и по "здрави" елементи има смисъл само ако окачването се смени т.е. изхвърлите сток окачването на боклука и си вземете нещо по смислено. Иначе то ще стигне до пълно самоунищожение. В крайна сметка всички тези бар-ове който държат някаква част от купето разпъната и не и позволяват да си променя геометриата са за сметка на места кадето това се случва т.е. по-слабите а в случая стоко-вото окачване. Това е точно като щангата която се слага отпред под капака м/у двете шапки, 80% от хората дори незнаят защо си я слагат или са с погрешно впечатление и само си внушават, че има смисъл. В крайна сметка те не натоварват толкова купето, че това там да е жизнено важно, а ако се стигне до такова натоварване то оригиналното окачване (на по масовите автомобили) няма да издържи и ще се преебе, преди там да има изобщо каквото и да било усилие. Така, че просто трябва да решите какво ще ги правите тези коли, ще са твърди, здрави и наточени, или просто ще се возите във тях. Защото компромисния варянт на средата... за това е компромисен, щото ни риба ни рак. Когато се започне едно променяне на автомобила в посока по-добър, ти се иска все повече и все повече и той все повече не прилича на нормална кола. Същото въжи и за онази тема с спирачките или си слагаш за 3 бона спиратели и знаеш, че ще спреш и ще ги натоварваш до там кадето са най-добри, или по-добре си карайте с нормалните. Защото не загряла високотемпература спирачна система е доста по не ефективна от прегрята нормална. Казвам го от личен опит половин кола даде фира точно поради тази причина.