Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Новият Lancer...заслужава ли си да бързам


radoradotod

Препоръчано мнение

Защото попринцип в никоя европейска държава не се предлага 4WD задвижван Lancer (като изключим Evolution и Ралиарт версиите), също така за европейския пазар не се предлага и атмосферния 2.0литров мотор.

Това е политиката на Мицубиши Мотър Юръп.

 

 

 

САЩ и Русия са отделни пазари и техните коли са доста различни !

Ако забелязваш в Русия се предлага също и Галант и Аутлендър с 3.0 V6 бензинов мотор, но тези модели никога няма да се появят в официалната дилърска мрежа на Мицубиши в Европа, също така не се подържат гаранционно в Европа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 134
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Ми ако си купя ЛАНСЕР от Русия?Могали да си го карам в БГ?При положение че съм "руски гражданин"

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, можете ли да ми отговорите на два въпроса? :)

1. Лансера със задно или е с предно предаване?

2. Някой може ли да ми даде данни за доускорение от 80 до 120км/ч на 4 и 5 предавка за 1.8 двигателя?

 

Благодаря за вниманието! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, можете ли да ми отговорите на два въпроса? :)

1. Лансера със задно или е с предно предаване?

2. Някой може ли да ми даде данни за доускорение от 80 до 120км/ч на 4 и 5 предавка за 1.8 двигателя?

 

Благодаря за вниманието! :icon_thumbup:

 

Лансера е с предно предаване,само Ево версията в 4X4,за данни виж www.auto.ru

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ааааа...хора ужасно се прецаках. :icon_doh: Направих грешката да отида до БалканСтар, разгледах Лансера и се влюбих :wub: :rulez: Сега няма да мога да спя. Ще трябва да ускоря покупката. :icon_thumbup: Останах очарован от интериора, :D представях си го доста по-дървен. Черният Лансер, чакащ своя собственик ми хареса най-много. Жестока кола :lol:

 

Ако е дизел и с 18 цолови джанти :) вече си има собственик.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имаше един успоредно паркиран на бюрата черен Лансер, жесток. :lol: :12w00t: Незнам дали е дизел, но е ниво интенз.

Ако е твой, ти пожелавам да си го караш с кеф. :icon_thumbup: :drag:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имаше един успоредно паркиран на бюрата черен Лансер, жесток. :lol: :12w00t: Незнам дали е дизел, но е ниво интенз.

Ако е твой, ти пожелавам да си го караш с кеф. :icon_thumbup: :drag:

 

 

Той трябва да е :) имаше само един черен с ниво интенз в България, преди наколко дена като го поръчах.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко съм озадачен, вгледах се в цените на Lancer - а и установих, че 2,0 дизел е по скъп с 5 000 от 1,8 бензин. Досега наблюденията ми са, че дизелите са в порядъка на 2000 - 3000 по скъпи и някак си ми се изпари мечтата за дизелов Lancer :icon_crying: а вече си бях наумил догодина да се обзаведа с още едно :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко съм озадачен, вгледах се в цените на Lancer - а и установих, че 2,0 дизел е по скъп с 5 000 от 1,8 бензин. Досега наблюденията ми са, че дизелите са в порядъка на 2000 - 3000 по скъпи и някак си ми се изпари мечтата за дизелов Lancer :icon_crying: а вече си бях наумил догодина да се обзаведа с още едно :mitsu-smiley:

Другата година сигурно ще има HDI, та не се знае каква цена ще му сложат ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Другата година сигурно ще има HDI, та не се знае каква цена ще му сложат ;)

 

Тайно се надявах да сложат 2,2 HDi 175 кс. но като бях да си взема документа за поръчка говорих с моя дилър и той каза, че ще сменят помпа дюзата догодина с Японски дизел, за който си мисля, че ще е този от новият прототип на :mitsu-smiley: и си мисля, че същият се появи в прототипа на Hyundai HED-5i 2,2 212 кс.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тайно се надявах да сложат 2,2 HDi 175 кс. но като бях да си взема документа за поръчка говорих с моя дилър и той каза, че ще сменят помпа дюзата догодина с Японски дизел, за който си мисля, че ще е този от новият прототип на :mitsu-smiley: и си мисля, че същият се появи в прототипа на Hyundai HED-5i 2,2 212 кс.

 

Преди време попаднах в нета на информация, че ще има и 1.8 дизелов агрегат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... Японски дизел, за който си мисля, че ще е този от новият прототип на :mitsu-smiley: и си мисля, че същият се появи в прототипа на Hyundai HED-5i 2,2 212 кс.
Кое те кара да мислиш, че няма да е Корейски дизел? Хюндай вече имат собствена разработка (и то много добра) 2.2 CRTD, който се слага на СантаФе.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кое те кара да мислиш, че няма да е Корейски дизел? Хюндай вече имат собствена разработка (и то много добра) 2.2 CRTD, който се слага на СантаФе.

 

Само предполагам.

На мен дизеловия двигател с автоматични скорости на Сантафе не ми хареса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен в Лансера ще сложат 1.8 дизел, същия като този в очаквания малък SUV. Дизела 2.2 ще е за бъдещия Галант или както ще се казва топ класата в леките коли на :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен. От известно време се чудех каква да е новата ми кола и в крайна сметка се спрях на новият Lancer. Ходих, гледах го, даже покарах малко и ми хареса. Сега с въпросите: моделът, към който съм се ориентирала е 1.5 Invite. В момента карам доста по-малка кола с двигател 1.8 и 115 коня. Изчетох темите, в които се коментира точно този модел и всички казвате, че е слабичък и това честно казано малко ме притеснява. Не мога да преценя, защото въпреки, че карах колата изобщо не е показателно за мен, защото карах бавно, защото на тест драйв винаги ми е едно малко притеснено да не стане някой сакатлък, и все пак колата не беше натоварена. Много ме блазни по-големият двигател, но освен парите, които не помня колко бяха повече да уточня, че си имам перманентен спътник, който е на годинка и се чудя трябват ли ми 143 коня, за да си водя детето до парка? И последния ми въпрос е за цветовете. Най-ме блазнят черното, което не видях много добре, защото колата беше на паркинга и беше много мръсна и червеното, което според мен не е много червено, ами си отива към бордо малко. Това е за сега. Предварително благодаря за отговорие.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...

Със сигурност старата ти кола ще е по-бърза от Лансера, но съм сигурен че целта ти не е да си първа на всеки светофар... а дори и това да е, винаги ще се намери по-бърза кола :) Така че... да оставим бързината.

Отиди пак на тест драйв и тествай пак колата. И този път я карай така както би я карала, за да я усетиш!

За разходка до парка с мъника колата е предостатъчна, ако ще парка да е в съседния град. :)

Според мен трябва да обърнеш внимание на безопасността в автомобила и сигурността му, по-маломощната кола за жена е по-добра когато се вози и дете. (мое мнение). А когато возя деца или хора в колата ми (която е 150к.с.) в града карам на не повече от 3-та предавка с 2000оборота... т.е. 50км/ч. А като съм сам ситуацията не е много по-различна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, интересно ми е да разбера какви са цените за обслужване на Лансера т.е. смяна на масло и филтри, накладки,...окачване...следващият път като ходя до БалканСтар ще питам , но ако някой напише нещо по темата ще ми е от полза.. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-ме блазнят черното, което не видях много добре, защото колата беше на паркинга и беше много мръсна и червеното, което според мен не е много червено, ами си отива към бордо малко. Това е за сега.

И двата цвята са хубави, но трудни за поддръжка въпрос на избор. За мен цветът е червения (и по аватара си личи :rolleyes: ).

А за двигателя ако ще караш само градско и по малко извън градско си вземи 1,5 само лошото, е че няма автоматични скорости.

 

 

Успех с избора

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хмм, направи ми впечатление, че дръжката на вратата се мести и се опъва кората...Не мога да разбера, защо толкова кьопаво са го направили...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едно въпросче-има ли някакви ограничения в оборотите и скороста при нов автомобил щото преди 12 год.взех ТОФАС ШАХИН (турски Фиат)и изричните инструкции бяха да не вдигам над 60 км/ч поне до 2500 км.При Лансера дали ще е същото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едно въпросче-има ли някакви ограничения в оборотите и скороста при нов автомобил щото преди 12 год.взех ТОФАС ШАХИН (турски Фиат)и изричните инструкции бяха да не вдигам над 60 км/ч поне до 2500 км.При Лансера дали ще е същото.

 

Мисля си, че в книжката трябва да пише как да си разработиш най - добре двигателя (поне на Шкода и Ситроен пише), а и от БС май обясняват преди да ти предадат кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едно въпросче-има ли някакви ограничения в оборотите и скороста при нов автомобил щото преди 12 год.взех ТОФАС ШАХИН (турски Фиат)и изричните инструкции бяха да не вдигам над 60 км/ч поне до 2500 км.При Лансера дали ще е същото.

 

При Лансера не е така, поне дилърите казват че двигателите са разработени предварително и не е необходимо да се спазва някакво ограничение. Мои познат си купи наскоро /преди месец и половина/ дизеловия Лансер и на него са му обяснили, че до първа смяна на маслото на двигателя, което е след 15000 км. - та до тогава да се настъпва до около 2500 об/мин. Но за сравнение като отзиви пак от него - на 3000 оборота и скоростта е към 170 км/час.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...