Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Новият Lancer...заслужава ли си да бързам


radoradotod

Препоръчано мнение

Зддравейте фенове!

От 2 седмиси сън не ме лови.Чудя се дали да ида в Балкан Стар и да капарирам един червен 1.5 MIVEC 109 к.с. с ниво оборудване INVITE за 32990 лв. Парите ги имам, но моторът ми се струва слаб. А моделът с 1.8 MIVEC 143 к.с. кой ли знае кога ли ще се появи... казват пролетта. Пък и разлика 34 к.с. и 34н.м. въртящ момент не са кой знае колко.Все пак според мен е по-добрият мотор само с 2000лв по-скъп,но пък и разходът е по-голям. В сравнение с 1.5 е направо бензиногор :icon_crying: Дизелът изобщо не искам да го гледам, защото е помпа дюза и дори и от VW вече се отказаха да го монтират,толкова шумен и калпав мотор е срам за съвременните дизели. Не че съм противник на дизелите. Даже се чудя дали да не изчакам есентта за поява на японският дизел със 6 скорости. Все пак човек не купува кола всеки ден и заради единия външен вид разумния куповач трябва да е голям фен на марката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 134
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Колеги,имам намерение за покупка на новият лансер с 1.8 мотор и СVT кутия.Някой може ли да даде мнение за този мотор и карал ли е с такава скоростна кутия.Благодаря Ви.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зддравейте фенове!

От 2 седмиси сън не ме лови.Чудя се дали да ида в Балкан Стар и да капарирам един червен 1.5 MIVEC 109 к.с. с ниво оборудване INVITE за 32990 лв. Парите ги имам, но моторът ми се струва слаб. А моделът с 1.8 MIVEC 143 к.с. кой ли знае кога ли ще се появи... казват пролетта. Пък и разлика 34 к.с. и 34н.м. въртящ момент не са кой знае колко.Все пак според мен е по-добрият мотор само с 2000лв по-скъп,но пък и разходът е по-голям. В сравнение с 1.5 е направо бензиногор :icon_crying: Дизелът изобщо не искам да го гледам, защото е помпа дюза и дори и от VW вече се отказаха да го монтират,толкова шумен и калпав мотор е срам за съвременните дизели. Не че съм противник на дизелите. Даже се чудя дали да не изчакам есентта за поява на японският дизел със 6 скорости. Все пак човек не купува кола всеки ден и заради единия външен вид разумния куповач трябва да е голям фен на марката.

 

Първите екземляри са винаги калпави на която и да е марка. Почакай да се появи по-големият мотор.

109 к.с. са достатъчни за транспорт от А до Б, но са много малко ако те интересува нещо повече от транспортиране. За дизела мисля като теб, ако ще е дизел нека е друг. Същият го наслагаха в куп други нови коли, като Додж Калибър и Додж Себринг. Много ментета коли се появиха, специално този Себринг много хваща окото, спретенции за кола от горен клас, цена 33 000 евро, а с мотор на Голф.

 

Отговорът всъщност е:

 

>>Все пак човек не купува кола всеки ден и заради единия външен вид разумния куповач трябва да е голям фен на марката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първите екземляри са винаги калпави на която и да е марка. Почакай да се появи по-големият мотор.

109 к.с. са достатъчни за транспорт от А до Б, но са много малко ако те интересува нещо повече от транспортиране. За дизела мисля като теб, ако ще е дизел нека е друг. Същият го наслагаха в куп други нови коли, като Додж Калибър и Додж Себринг. Много ментета коли се появиха, специално този Себринг много хваща окото, спретенции за кола от горен клас, цена 33 000 евро, а с мотор на Голф.

 

Отговорът всъщност е:

 

>>Все пак човек не купува кола всеки ден и заради единия външен вид разумния куповач трябва да е голям фен на марката.

 

 

Този така наречен мотор от голф се слага също на Ауди6 и Ауди А4, мотора смея да твърдя, че е много читав имам поглед как се държи този мотор на нови пасат B6, Ауди А4 и А6, още няколко представителя на VAG групата както и мицубишита.

 

 

Крайслер сребринг никога не бил скъп автомобил както и крайслсер Ц300 и останалата част от моделната им гама.

Сребринг не претендира за нищо повече от това, което е а именнно той си е представител насегмент Ц където са Пасат, Вектра, Мондео, Акорд и т.н.!

Цената му също е нормална за автомобил от сегмент Ц, т.е от 50 до 70хил. лв.

 

Виж, за справка какви са цените на сходно оборудвани Мондео, Пасат, Акорд, Мазда6 и т.н

Вече крайслер Ц300 е представител на Е сегмент!

 

 

 

1.8 никой не е карал, по-простата причина, че първите автомобили с този мотор пристигат февруари месец.

1.5 двигателя в никакъв случай не е куц, даже напротив, за това, което е се справя перфектно с купето на Лансер.

Има много добър респосн и много леко качва обороти, с него колата е приятна за каране, чувства се слаб едва при ускорение над 120-130км/ч и когато колата е с няколко човека вътре.

На този етап Лансера е най-пъргав с 2литровия дизелов мотор.

 

 

Зддравейте фенове!

От 2 седмиси сън не ме лови.Чудя се дали да ида в Балкан Стар и да капарирам един червен 1.5 MIVEC 109 к.с. с ниво оборудване INVITE за 32990 лв. Парите ги имам, но моторът ми се струва слаб. А моделът с 1.8 MIVEC 143 к.с. кой ли знае кога ли ще се появи... казват пролетта. Пък и разлика 34 к.с. и 34н.м. въртящ момент не са кой знае колко.Все пак според мен е по-добрият мотор само с 2000лв по-скъп,но пък и разходът е по-голям. В сравнение с 1.5 е направо бензиногор Дизелът изобщо не искам да го гледам, защото е помпа дюза и дори и от VW вече се отказаха да го монтират,толкова шумен и калпав мотор е срам за съвременните дизели. Не че съм противник на дизелите. Даже се чудя дали да не изчакам есентта за поява на японският дизел със 6 скорости. Все пак човек не купува кола всеки ден и заради единия външен вид разумния куповач трябва да е голям фен на марката.

 

Причината VW да имат планове да прекратят вграждането на този мотор, не е само защо е П.Д, а защото този мотор излиза много по-скъп за производство отколкото комън рейл дизелите. Отделно всички правят комън рейл дизели и икономически не е изгодно да вървиш с/у течението. Първите ПД мотори от началото на 2000 имат много по-добри показатели като въртящ момент к.с и икономично от първите две поколения комън рейл дизели, сега вече неща се поизравниха, но П.Д дизелите пак си имат преимущества.

Съвсем на скоро карах 2.0ТДИ 170коня с пиезо инжекторите и на 4та скорост от 90км/ч до 170км/ч ускори като за норматив и тягата му е брутална, лично по-пъргвав 2литров дизел не съм карал, можеби единствено последния дизел на БМВ 2.0 177коня може да му се опъне като динамика.

Самата П.Д. технология има много предимства като:

- понася кофти нафта и не е толкова чувствителен към нея.

- работи на по-високо налягане

- по-икономичен е

- харесва високите обороти и не се задъхва след като мине 3500об/мин, което е типично за повечето К.Рейл.дизели

- много лесен и издържлив на тунинг и ъпгрейди, ранните 1.9ТДИ ПД мотори и тези с ротационна помпа издържат без проблем до 240-260к.с ! има не малко такива проекти из нета.

- недостатък е малкото повече шум при студен мотор на празен ход и после като загрее при подържане на 120-13-км/ч на 6та не се чува нищо в купето, шум има единствено при изръчкване.

 

Пробвах и Ситроен Ц-кросът братчето на Аутлендър с 2.2ХДИ и мотора и смело мога да заявя, че като динамика въпреки, че има с 70Нм и 16к.с повече от 2.0ТДИ мотора не е нищо по-особено като усещане.

Дори след като се мине границата от 3500об/мин мотора почва да тъпче, пак се чува в купето подобен шум както при ПД мотора, единственото предимство, е че има по-малка турбо дупка и силата му идва една идея по-рано, но не харесва обороти, трудно му се дава междинна газ при връщане на предавките и не предразполага към по-спортно каране както 2.0ДИ-Д мотора.

 

А относно това дали 1.5 ще ти е слаб, повярвай ми, ако този мотор ти е слаб и от 1.8 няма да останеш очарован, просто всичко е зависи от това какви автомобили си карал и какъв караш в момента и какви ще са ти очавкванията към 1.5 и 1.8мотора преди да се качиш да ги покараш.

На мен лично 2.0 150коня с леки ъпгрейфи ми е слабо. :icon_thumbup: и искам още, а доскоро въртях и 2.0Т 200коня и то по едно време ми стана слабо, така, че човек винаги иска повече мощност. :icon_dance:

 

Толкова от мен. :icon_bye:

Редактирано от Niikoo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,имам намерение за покупка на новият лансер с 1.8 мотор и СVT кутия.Някой може ли да даде мнение за този мотор и карал ли е с такава скоростна кутия.Благодаря Ви.

 

Както вече съм споменавал, карам от няколко месеца американския модел с двулитровия двигател от 152 к.с. и шестстепенната Sportronic-CVT. Възможностите на трансмисията са впечатляващи. Аз лично не бих се върнал вече на ръчната. Трябва също така да се има в предвид, че този модел се отличава от обикновената петстепенна CVT. Имах възможност един ден да покарам оборотен автомобил на дилъра с обикновената CVT (бях оставил моя Лансер в сервиза за редовното осбслужване) - динамичните качества не са толкова добре изразени като при Sportronic варианта, някак си по-мудна е самата трансмисия, което е разбираемо. Освен това липсва и ръчното превключване с лостовете от волана. ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С мотор 1.5 100 коня и 4 човека в колата + багаж, педалът на газта ще е почти през цялото време до ламарина. Колата ще е пъргава само като си сам в нея. Ако си на аутобан, оборотите са >4500 при скорости >140км/ч. Не мисля че 1.5 мотор при тези обстоятелства ще има по-нисък разход от 1.8. Ако е за градска кола по-става. Аз например карам много малко градско, главно аутобан и "алпийски" пътища, и разходът макар че съм с 2.5 мотор го докарвам до 9-10 литра зимата. Жена ми с 1.6 мотор пак толкова харчи само че 50% градски трафик. Ако аз почна градски трафик ще ми скочи на 15 литра. Ако мина само на аутобан ще ми спадне до 7 литра (ако спазвам 130км/ч). Малкият мотор и той е 6-7 литра на аутобан. Какво излиза - големият мотор не е за град, обаче е за предпочитане при всички други случаи. Така че много е относително това с разхода и трябва да се направи избор съобразно условията на експлоатация. За магистрала, дълго пътуване, за активна безопасност (дистанция отзад, маневреност) - малък мотор НЕ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно новия Lancer, зависи какво се очаква от автомобила, 1.5 е слаб за това купе, но ако не търсим спортен тип на шофиране е напълно достатъчен. От друга страна дизеловия двигател при постоянното повишаване на цената на дизела спрямо бензина, става все по неизгодна покупка. Трябва да се изминават много километри годишно за да си заслужава по-скъпата подръжка, според мен поне 40-50000км годишно.

 

Така че, чакайте 1.8 като оптимален вариант :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А мен кога ли ще ме огрее с комби версия???? :icon_crying:

 

Махай му задното стъкло и ще е като пикапче! Едно време спомняш ли си ладите и москвичите как ги правеха, че чак им заваряваха задните врати :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С мотор 1.5 100 коня и 4 човека в колата + багаж, педалът на газта ще е почти през цялото време до ламарина. Колата ще е пъргава само като си сам в нея. Ако си на аутобан, оборотите са >4500 при скорости >140км/ч. Не мисля че 1.5 мотор при тези обстоятелства ще има по-нисък разход от 1.8. Ако е за градска кола по-става. Аз например карам много малко градско, главно аутобан и "алпийски" пътища, и разходът макар че съм с 2.5 мотор го докарвам до 9-10 литра зимата. Жена ми с 1.6 мотор пак толкова харчи само че 50% градски трафик. Ако аз почна градски трафик ще ми скочи на 15 литра. Ако мина само на аутобан ще ми спадне до 7 литра (ако спазвам 130км/ч). Малкият мотор и той е 6-7 литра на аутобан. Какво излиза - големият мотор не е за град, обаче е за предпочитане при всички други случаи. Така че много е относително това с разхода и трябва да се направи избор съобразно условията на експлоатация. За магистрала, дълго пътуване, за активна безопасност (дистанция отзад, маневреност) - малък мотор НЕ.

:icon_clap: ТОЧНО ТАКА!

За града си трябва нещо малко, а навън - голямооо! Ха дано да купя един колт на жената да го стържем из София, пък да си карам камиона из страната! Да не казвам вчера в снеговете как се прибирах насам....... и колко мънички колици бяха просто отвяти в снега....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако си фен на бензина определено 1.8 е двигателя за седана :icon_dance:

Но аз ще изчакам хечбека, по възможност RalliArt

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Тази модерната скоростна кутия, нещо не и вярвам... Предпочитам механиката пред електрониката... Особенно когато става въпрос за живота ми. Иначе и аз я бях загледал, А за Рали Арт версията, мисля че ще дойде на около 70хил. Поне аз так си я представям...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предпочитам механиката пред електрониката...

 

Ехе... Почти всяко движение на механиката в един модерен автомобил е точно позиционирано от контролер с микропроцесор. Ако не вярваш на електроника, по-добре не се качвай на кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ехе... Почти всяко движение на механиката в един модерен автомобил е точно позиционирано от контролер с микропроцесор. Ако не вярваш на електроника, по-добре не се качвай на кола.

 

 

Да така е, но аз имах друго в предвид може би не се изразих правилно. Това все пак е нова технология в серийните автомобили и просто не и вярвам все още както зората на ABS системата която не ставаше за нищо и спирах каде каде по-добре от нея. За разлика от нещата в момента. Иначе нямам нищо против да си цъкам скоростите от волана

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Здравейте колеги,първо искам да ви поздравя за хубавия клуб който сте създали и да пожелая на всички много безаварийни километри.Та на въпроса-днес посетих Балкан стар с цел оглед на новия Лансер.Спрях се на 1.8 автоматик ниво INTENSE,за жалост все още го нямат в наличност и се наложи да тествам 1.5 с ръчни скорости и един Outlander автоматик(за да добия представа за автоматика).От Лансера останах очарован,от Outlander също с изключение на това че на баир със среден наклон колата започна да връща на зад.Притежавам Мерцедес Е-220 СЕ автоматик (член съм на MBclub.bg :drinks: )и при доста по голям наклон не връща и сантиметър.Та Ви моля да ми поясните нормално ли е това и евнтуално на какво се дължи.А и не разбрах CVT нормална автоматична кутия е или вид типтроник.CVT надеждна ли е,дали се е доказала при други модели на :mitsu-smiley: .Специално поздравявам колегата който ме забеляза да чета офертите на :mitsu-smiley: в макдоналдс и ми подаде клубната Ви визитка(Червен Galant комби) :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Аз съм се спрял на същия Лансер само че с ръчка(не съм фен на автомата). 1.8 моторите идват март месец и вече нямам търпение....

Относно CVT-то, това не обикновенна атоматична скоростна кутия. Безстепенна кутия е и имаш един вид безброй предавателни числа. Няма го това накъсване при смяна на скоростите както при други видове автоматици. Има лостчета зад волана, които са програмирани да имитират някъв вид предавка, това което му викаш типтроник. Имай предвид, че CVT-то работи доста във високите обороти и трябва да очакваш повече шум в купето от колкото при ръчката. Като идея CVT технологията е готина, не знам колко е надеждна, но едва ли ще имаш някакви кой знае какви проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега. Аз съм се спрял на същия Лансер само че с ръчка(не съм фен на автомата). 1.8 моторите идват март месец и вече нямам търпение....

Относно CVT-то, това не обикновенна атоматична скоростна кутия. Безстепенна кутия е и имаш един вид безброй предавателни числа. Няма го това накъсване при смяна на скоростите както при други видове автоматици. Има лостчета зад волана, които са програмирани да имитират някъв вид предавка, това което му викаш типтроник. Имай предвид, че CVT-то работи доста във високите обороти и трябва да очакваш повече шум в купето от колкото при ръчката. Като идея CVT технологията е готина, не знам колко е надеждна, но едва ли ще имаш някакви кой знае какви проблеми.

 

 

Оо с теб ще сме колеги ;] И аз чакам с нетърпение 1.8 Intense ;)) единственото което още не съм уточнил е, че го искам с 16-ки а не с 18-ки за да си купя черни 17-ки за лятото... Че с мойто агресивно каране тия 18-ки... ше ги направя на нищо, да не говорим за гумите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оо с теб ще сме колеги ;] И аз чакам с нетърпение 1.8 Intense ;)) единственото което още не съм уточнил е, че го искам с 16-ки а не с 18-ки за да си купя черни 17-ки за лятото... Че с мойто агресивно каране тия 18-ки... ше ги направя на гъз да не говорим за гумите.

Как ще слагаш 16-ки брееее, японците не случайно са сложили 18-ки! На тая кола 16-ки некакси не и отиват, лично мое мнение. Аз толкова се кефа, че ще имам 18-ки а ти искаш да ги махаш... :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как ще слагаш 16-ки брееее, японците не случайно са сложили 18-ки! На тая кола 16-ки некакси не и отиват, лично мое мнение. Аз толкова се кефа, че ще имам 18-ки а ти искаш да ги махаш... :rolleyes:

 

 

Аз лятото ще я карам със 17-ки черни, а тия 18-ки... тая гума дето искам да я сложа е 430лв парчето, а 16-ките ще ги пазя за зимата ;)

 

Редакция: Проверявай мненията си преди да ги публикуваш и не използвай нецензурни думи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Специално поздравявам колегата който ме забеляза да чета офертите на :mitsu-smiley: в макдоналдс и ми подаде клубната Ви визитка(Червен Galant комби) :first:

 

:icon_thumbup: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! И аз мисля скоро да купувам нова кола и съм се спрял на Лансер и още една марка...Но имам един въпрос свързан с официалния представител БалканСтар....обслужването на ниво ли е или е свинщина като при някои представители на други марки? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...