radoradotod Публикувано 21 декември 2007 Сподели Публикувано 21 декември 2007 Зддравейте фенове!От 2 седмиси сън не ме лови.Чудя се дали да ида в Балкан Стар и да капарирам един червен 1.5 MIVEC 109 к.с. с ниво оборудване INVITE за 32990 лв. Парите ги имам, но моторът ми се струва слаб. А моделът с 1.8 MIVEC 143 к.с. кой ли знае кога ли ще се появи... казват пролетта. Пък и разлика 34 к.с. и 34н.м. въртящ момент не са кой знае колко.Все пак според мен е по-добрият мотор само с 2000лв по-скъп,но пък и разходът е по-голям. В сравнение с 1.5 е направо бензиногор :icon_crying: Дизелът изобщо не искам да го гледам, защото е помпа дюза и дори и от VW вече се отказаха да го монтират,толкова шумен и калпав мотор е срам за съвременните дизели. Не че съм противник на дизелите. Даже се чудя дали да не изчакам есентта за поява на японският дизел със 6 скорости. Все пак човек не купува кола всеки ден и заради единия външен вид разумния куповач трябва да е голям фен на марката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen-bs Публикувано 21 декември 2007 Сподели Публикувано 21 декември 2007 Колеги,имам намерение за покупка на новият лансер с 1.8 мотор и СVT кутия.Някой може ли да даде мнение за този мотор и карал ли е с такава скоростна кутия.Благодаря Ви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 22 декември 2007 Сподели Публикувано 22 декември 2007 Зддравейте фенове!От 2 седмиси сън не ме лови.Чудя се дали да ида в Балкан Стар и да капарирам един червен 1.5 MIVEC 109 к.с. с ниво оборудване INVITE за 32990 лв. Парите ги имам, но моторът ми се струва слаб. А моделът с 1.8 MIVEC 143 к.с. кой ли знае кога ли ще се появи... казват пролетта. Пък и разлика 34 к.с. и 34н.м. въртящ момент не са кой знае колко.Все пак според мен е по-добрият мотор само с 2000лв по-скъп,но пък и разходът е по-голям. В сравнение с 1.5 е направо бензиногор :icon_crying: Дизелът изобщо не искам да го гледам, защото е помпа дюза и дори и от VW вече се отказаха да го монтират,толкова шумен и калпав мотор е срам за съвременните дизели. Не че съм противник на дизелите. Даже се чудя дали да не изчакам есентта за поява на японският дизел със 6 скорости. Все пак човек не купува кола всеки ден и заради единия външен вид разумния куповач трябва да е голям фен на марката. Първите екземляри са винаги калпави на която и да е марка. Почакай да се появи по-големият мотор. 109 к.с. са достатъчни за транспорт от А до Б, но са много малко ако те интересува нещо повече от транспортиране. За дизела мисля като теб, ако ще е дизел нека е друг. Същият го наслагаха в куп други нови коли, като Додж Калибър и Додж Себринг. Много ментета коли се появиха, специално този Себринг много хваща окото, спретенции за кола от горен клас, цена 33 000 евро, а с мотор на Голф. Отговорът всъщност е: >>Все пак човек не купува кола всеки ден и заради единия външен вид разумния куповач трябва да е голям фен на марката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niikoo Публикувано 22 декември 2007 Сподели Публикувано 22 декември 2007 (редакция) Първите екземляри са винаги калпави на която и да е марка. Почакай да се появи по-големият мотор. 109 к.с. са достатъчни за транспорт от А до Б, но са много малко ако те интересува нещо повече от транспортиране. За дизела мисля като теб, ако ще е дизел нека е друг. Същият го наслагаха в куп други нови коли, като Додж Калибър и Додж Себринг. Много ментета коли се появиха, специално този Себринг много хваща окото, спретенции за кола от горен клас, цена 33 000 евро, а с мотор на Голф. Отговорът всъщност е: >>Все пак човек не купува кола всеки ден и заради единия външен вид разумния куповач трябва да е голям фен на марката. Този така наречен мотор от голф се слага също на Ауди6 и Ауди А4, мотора смея да твърдя, че е много читав имам поглед как се държи този мотор на нови пасат B6, Ауди А4 и А6, още няколко представителя на VAG групата както и мицубишита. Крайслер сребринг никога не бил скъп автомобил както и крайслсер Ц300 и останалата част от моделната им гама.Сребринг не претендира за нищо повече от това, което е а именнно той си е представител насегмент Ц където са Пасат, Вектра, Мондео, Акорд и т.н.!Цената му също е нормална за автомобил от сегмент Ц, т.е от 50 до 70хил. лв. Виж, за справка какви са цените на сходно оборудвани Мондео, Пасат, Акорд, Мазда6 и т.нВече крайслер Ц300 е представител на Е сегмент! 1.8 никой не е карал, по-простата причина, че първите автомобили с този мотор пристигат февруари месец. 1.5 двигателя в никакъв случай не е куц, даже напротив, за това, което е се справя перфектно с купето на Лансер. Има много добър респосн и много леко качва обороти, с него колата е приятна за каране, чувства се слаб едва при ускорение над 120-130км/ч и когато колата е с няколко човека вътре. На този етап Лансера е най-пъргав с 2литровия дизелов мотор. Зддравейте фенове!От 2 седмиси сън не ме лови.Чудя се дали да ида в Балкан Стар и да капарирам един червен 1.5 MIVEC 109 к.с. с ниво оборудване INVITE за 32990 лв. Парите ги имам, но моторът ми се струва слаб. А моделът с 1.8 MIVEC 143 к.с. кой ли знае кога ли ще се появи... казват пролетта. Пък и разлика 34 к.с. и 34н.м. въртящ момент не са кой знае колко.Все пак според мен е по-добрият мотор само с 2000лв по-скъп,но пък и разходът е по-голям. В сравнение с 1.5 е направо бензиногор Дизелът изобщо не искам да го гледам, защото е помпа дюза и дори и от VW вече се отказаха да го монтират,толкова шумен и калпав мотор е срам за съвременните дизели. Не че съм противник на дизелите. Даже се чудя дали да не изчакам есентта за поява на японският дизел със 6 скорости. Все пак човек не купува кола всеки ден и заради единия външен вид разумния куповач трябва да е голям фен на марката. Причината VW да имат планове да прекратят вграждането на този мотор, не е само защо е П.Д, а защото този мотор излиза много по-скъп за производство отколкото комън рейл дизелите. Отделно всички правят комън рейл дизели и икономически не е изгодно да вървиш с/у течението. Първите ПД мотори от началото на 2000 имат много по-добри показатели като въртящ момент к.с и икономично от първите две поколения комън рейл дизели, сега вече неща се поизравниха, но П.Д дизелите пак си имат преимущества.Съвсем на скоро карах 2.0ТДИ 170коня с пиезо инжекторите и на 4та скорост от 90км/ч до 170км/ч ускори като за норматив и тягата му е брутална, лично по-пъргвав 2литров дизел не съм карал, можеби единствено последния дизел на БМВ 2.0 177коня може да му се опъне като динамика. Самата П.Д. технология има много предимства като: - понася кофти нафта и не е толкова чувствителен към нея. - работи на по-високо налягане - по-икономичен е - харесва високите обороти и не се задъхва след като мине 3500об/мин, което е типично за повечето К.Рейл.дизели - много лесен и издържлив на тунинг и ъпгрейди, ранните 1.9ТДИ ПД мотори и тези с ротационна помпа издържат без проблем до 240-260к.с ! има не малко такива проекти из нета. - недостатък е малкото повече шум при студен мотор на празен ход и после като загрее при подържане на 120-13-км/ч на 6та не се чува нищо в купето, шум има единствено при изръчкване. Пробвах и Ситроен Ц-кросът братчето на Аутлендър с 2.2ХДИ и мотора и смело мога да заявя, че като динамика въпреки, че има с 70Нм и 16к.с повече от 2.0ТДИ мотора не е нищо по-особено като усещане.Дори след като се мине границата от 3500об/мин мотора почва да тъпче, пак се чува в купето подобен шум както при ПД мотора, единственото предимство, е че има по-малка турбо дупка и силата му идва една идея по-рано, но не харесва обороти, трудно му се дава междинна газ при връщане на предавките и не предразполага към по-спортно каране както 2.0ДИ-Д мотора. А относно това дали 1.5 ще ти е слаб, повярвай ми, ако този мотор ти е слаб и от 1.8 няма да останеш очарован, просто всичко е зависи от това какви автомобили си карал и какъв караш в момента и какви ще са ти очавкванията към 1.5 и 1.8мотора преди да се качиш да ги покараш. На мен лично 2.0 150коня с леки ъпгрейфи ми е слабо. :icon_thumbup: и искам още, а доскоро въртях и 2.0Т 200коня и то по едно време ми стана слабо, така, че човек винаги иска повече мощност. :icon_dance: Толкова от мен. :icon_bye: Редактирано 22 декември 2007 от Niikoo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Fan Публикувано 24 декември 2007 Сподели Публикувано 24 декември 2007 Колеги,имам намерение за покупка на новият лансер с 1.8 мотор и СVT кутия.Някой може ли да даде мнение за този мотор и карал ли е с такава скоростна кутия.Благодаря Ви. Както вече съм споменавал, карам от няколко месеца американския модел с двулитровия двигател от 152 к.с. и шестстепенната Sportronic-CVT. Възможностите на трансмисията са впечатляващи. Аз лично не бих се върнал вече на ръчната. Трябва също така да се има в предвид, че този модел се отличава от обикновената петстепенна CVT. Имах възможност един ден да покарам оборотен автомобил на дилъра с обикновената CVT (бях оставил моя Лансер в сервиза за редовното осбслужване) - динамичните качества не са толкова добре изразени като при Sportronic варианта, някак си по-мудна е самата трансмисия, което е разбираемо. Освен това липсва и ръчното превключване с лостовете от волана. ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 27 декември 2007 Сподели Публикувано 27 декември 2007 С мотор 1.5 100 коня и 4 човека в колата + багаж, педалът на газта ще е почти през цялото време до ламарина. Колата ще е пъргава само като си сам в нея. Ако си на аутобан, оборотите са >4500 при скорости >140км/ч. Не мисля че 1.5 мотор при тези обстоятелства ще има по-нисък разход от 1.8. Ако е за градска кола по-става. Аз например карам много малко градско, главно аутобан и "алпийски" пътища, и разходът макар че съм с 2.5 мотор го докарвам до 9-10 литра зимата. Жена ми с 1.6 мотор пак толкова харчи само че 50% градски трафик. Ако аз почна градски трафик ще ми скочи на 15 литра. Ако мина само на аутобан ще ми спадне до 7 литра (ако спазвам 130км/ч). Малкият мотор и той е 6-7 литра на аутобан. Какво излиза - големият мотор не е за град, обаче е за предпочитане при всички други случаи. Така че много е относително това с разхода и трябва да се направи избор съобразно условията на експлоатация. За магистрала, дълго пътуване, за активна безопасност (дистанция отзад, маневреност) - малък мотор НЕ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 27 декември 2007 Сподели Публикувано 27 декември 2007 Относно новия Lancer, зависи какво се очаква от автомобила, 1.5 е слаб за това купе, но ако не търсим спортен тип на шофиране е напълно достатъчен. От друга страна дизеловия двигател при постоянното повишаване на цената на дизела спрямо бензина, става все по неизгодна покупка. Трябва да се изминават много километри годишно за да си заслужава по-скъпата подръжка, според мен поне 40-50000км годишно. Така че, чакайте 1.8 като оптимален вариант :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 28 декември 2007 Сподели Публикувано 28 декември 2007 А мен кога ли ще ме огрее с комби версия???? :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 2 януари 2008 Сподели Публикувано 2 януари 2008 А мен кога ли ще ме огрее с комби версия???? :icon_crying: Махай му задното стъкло и ще е като пикапче! Едно време спомняш ли си ладите и москвичите как ги правеха, че чак им заваряваха задните врати :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 3 януари 2008 Сподели Публикувано 3 януари 2008 С мотор 1.5 100 коня и 4 човека в колата + багаж, педалът на газта ще е почти през цялото време до ламарина. Колата ще е пъргава само като си сам в нея. Ако си на аутобан, оборотите са >4500 при скорости >140км/ч. Не мисля че 1.5 мотор при тези обстоятелства ще има по-нисък разход от 1.8. Ако е за градска кола по-става. Аз например карам много малко градско, главно аутобан и "алпийски" пътища, и разходът макар че съм с 2.5 мотор го докарвам до 9-10 литра зимата. Жена ми с 1.6 мотор пак толкова харчи само че 50% градски трафик. Ако аз почна градски трафик ще ми скочи на 15 литра. Ако мина само на аутобан ще ми спадне до 7 литра (ако спазвам 130км/ч). Малкият мотор и той е 6-7 литра на аутобан. Какво излиза - големият мотор не е за град, обаче е за предпочитане при всички други случаи. Така че много е относително това с разхода и трябва да се направи избор съобразно условията на експлоатация. За магистрала, дълго пътуване, за активна безопасност (дистанция отзад, маневреност) - малък мотор НЕ. :icon_clap: ТОЧНО ТАКА!За града си трябва нещо малко, а навън - голямооо! Ха дано да купя един колт на жената да го стържем из София, пък да си карам камиона из страната! Да не казвам вчера в снеговете как се прибирах насам....... и колко мънички колици бяха просто отвяти в снега.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gig Публикувано 3 януари 2008 Сподели Публикувано 3 януари 2008 Ако си фен на бензина определено 1.8 е двигателя за седана :icon_dance: Но аз ще изчакам хечбека, по възможност RalliArt Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 21 януари 2008 Сподели Публикувано 21 януари 2008 Тази модерната скоростна кутия, нещо не и вярвам... Предпочитам механиката пред електрониката... Особенно когато става въпрос за живота ми. Иначе и аз я бях загледал, А за Рали Арт версията, мисля че ще дойде на около 70хил. Поне аз так си я представям... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 21 януари 2008 Сподели Публикувано 21 януари 2008 Предпочитам механиката пред електрониката... Ехе... Почти всяко движение на механиката в един модерен автомобил е точно позиционирано от контролер с микропроцесор. Ако не вярваш на електроника, по-добре не се качвай на кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 21 януари 2008 Сподели Публикувано 21 януари 2008 Ехе... Почти всяко движение на механиката в един модерен автомобил е точно позиционирано от контролер с микропроцесор. Ако не вярваш на електроника, по-добре не се качвай на кола. Да така е, но аз имах друго в предвид може би не се изразих правилно. Това все пак е нова технология в серийните автомобили и просто не и вярвам все още както зората на ABS системата която не ставаше за нищо и спирах каде каде по-добре от нея. За разлика от нещата в момента. Иначе нямам нищо против да си цъкам скоростите от волана Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi atanasov Публикувано 15 февруари 2008 Сподели Публикувано 15 февруари 2008 Здравейте колеги,първо искам да ви поздравя за хубавия клуб който сте създали и да пожелая на всички много безаварийни километри.Та на въпроса-днес посетих Балкан стар с цел оглед на новия Лансер.Спрях се на 1.8 автоматик ниво INTENSE,за жалост все още го нямат в наличност и се наложи да тествам 1.5 с ръчни скорости и един Outlander автоматик(за да добия представа за автоматика).От Лансера останах очарован,от Outlander също с изключение на това че на баир със среден наклон колата започна да връща на зад.Притежавам Мерцедес Е-220 СЕ автоматик (член съм на MBclub.bg :drinks: )и при доста по голям наклон не връща и сантиметър.Та Ви моля да ми поясните нормално ли е това и евнтуално на какво се дължи.А и не разбрах CVT нормална автоматична кутия е или вид типтроник.CVT надеждна ли е,дали се е доказала при други модели на :mitsu-smiley: .Специално поздравявам колегата който ме забеляза да чета офертите на :mitsu-smiley: в макдоналдс и ми подаде клубната Ви визитка(Червен Galant комби) :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 15 февруари 2008 Сподели Публикувано 15 февруари 2008 Здравей колега. Аз съм се спрял на същия Лансер само че с ръчка(не съм фен на автомата). 1.8 моторите идват март месец и вече нямам търпение....Относно CVT-то, това не обикновенна атоматична скоростна кутия. Безстепенна кутия е и имаш един вид безброй предавателни числа. Няма го това накъсване при смяна на скоростите както при други видове автоматици. Има лостчета зад волана, които са програмирани да имитират някъв вид предавка, това което му викаш типтроник. Имай предвид, че CVT-то работи доста във високите обороти и трябва да очакваш повече шум в купето от колкото при ръчката. Като идея CVT технологията е готина, не знам колко е надеждна, но едва ли ще имаш някакви кой знае какви проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 15 февруари 2008 Сподели Публикувано 15 февруари 2008 Здравей колега. Аз съм се спрял на същия Лансер само че с ръчка(не съм фен на автомата). 1.8 моторите идват март месец и вече нямам търпение....Относно CVT-то, това не обикновенна атоматична скоростна кутия. Безстепенна кутия е и имаш един вид безброй предавателни числа. Няма го това накъсване при смяна на скоростите както при други видове автоматици. Има лостчета зад волана, които са програмирани да имитират някъв вид предавка, това което му викаш типтроник. Имай предвид, че CVT-то работи доста във високите обороти и трябва да очакваш повече шум в купето от колкото при ръчката. Като идея CVT технологията е готина, не знам колко е надеждна, но едва ли ще имаш някакви кой знае какви проблеми. Оо с теб ще сме колеги ;] И аз чакам с нетърпение 1.8 Intense ;)) единственото което още не съм уточнил е, че го искам с 16-ки а не с 18-ки за да си купя черни 17-ки за лятото... Че с мойто агресивно каране тия 18-ки... ше ги направя на нищо, да не говорим за гумите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 15 февруари 2008 Сподели Публикувано 15 февруари 2008 Оо с теб ще сме колеги ;] И аз чакам с нетърпение 1.8 Intense ;)) единственото което още не съм уточнил е, че го искам с 16-ки а не с 18-ки за да си купя черни 17-ки за лятото... Че с мойто агресивно каране тия 18-ки... ше ги направя на гъз да не говорим за гумите.Как ще слагаш 16-ки брееее, японците не случайно са сложили 18-ки! На тая кола 16-ки некакси не и отиват, лично мое мнение. Аз толкова се кефа, че ще имам 18-ки а ти искаш да ги махаш... :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 15 февруари 2008 Сподели Публикувано 15 февруари 2008 Как ще слагаш 16-ки брееее, японците не случайно са сложили 18-ки! На тая кола 16-ки некакси не и отиват, лично мое мнение. Аз толкова се кефа, че ще имам 18-ки а ти искаш да ги махаш... :rolleyes: Аз лятото ще я карам със 17-ки черни, а тия 18-ки... тая гума дето искам да я сложа е 430лв парчето, а 16-ките ще ги пазя за зимата ;) Редакция: Проверявай мненията си преди да ги публикуваш и не използвай нецензурни думи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 16 февруари 2008 Сподели Публикувано 16 февруари 2008 Само за сведение колко струва двулитров MIVEC в USA:http://www.masterross.net/DSC_2736.JPG Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi atanasov Публикувано 16 февруари 2008 Сподели Публикувано 16 февруари 2008 Колеги искам да Ви попитам Лансера с ангренажна верига ли е или с ремък. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gig Публикувано 16 февруари 2008 Сподели Публикувано 16 февруари 2008 Бензиновите дригатели 1.5 и 1.8 са с верига. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 17 февруари 2008 Сподели Публикувано 17 февруари 2008 Специално поздравявам колегата който ме забеляза да чета офертите на :mitsu-smiley: в макдоналдс и ми подаде клубната Ви визитка(Червен Galant комби) :first: :icon_thumbup: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi atanasov Публикувано 22 февруари 2008 Сподели Публикувано 22 февруари 2008 :icon_thumbup: :icon_thumbup: :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cherep Публикувано 24 февруари 2008 Сподели Публикувано 24 февруари 2008 Здравейте! И аз мисля скоро да купувам нова кола и съм се спрял на Лансер и още една марка...Но имам един въпрос свързан с официалния представител БалканСтар....обслужването на ниво ли е или е свинщина като при някои представители на други марки? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.