Отделно проучвания за надежност само за дизеловия вариант на Хонда не съм срещал, тези които съм посочил са за цялостна оценка. Вярно е, че в САЩ са само бензинови версии на Хонда и дизел там не се предлага. За 2.2 дзизела навсякъде се пише със суперлативи, дори Автобилд и АДАК. Този двигател стана двигател на годината -International Engine of the Year Awards 2005. Същата година мисля Honda Accord 2.2 i-CTDi постави 19 световни скоростни рекорда на писта “Папенбург” в Германия при контрола на ФИА. Има и рекорд за икономичност - разстоянието “Папенбург” - Висбаден е изминато със среден разход на гориво 3.07 л/100 км. Има достатъчно информация в нета за интересуващите се. Бих искал да попитам защо беше изтрито тази сутрин от тази тема мнението на колегата SLX? PS. Да се съобразим и с факта, че този двигател е на пазара само 4,5 г. години, а след него идва от 2008г. второ поколение i-DTEC до 2014г и от 2015 е налице трето поколение дизелов агрегат на Хонда 1,6 i-DTEC- 350 Nm, 160 к.с.