Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Новият Lancer...заслужава ли си да бързам


radoradotod

Препоръчано мнение

Найстина е неизгодна покупка и ще става все по неизгодна, но не си прав за чипа Няма нищо общо с Ralliart повярвай ми ;) Чипа е същия като този който се предлага в DigitalTuning просто е натоварен с още малко парички, В Toyota и VW ситуацията е същата просто екстрите при дилъра са с 200% надценка :) Както при багажниците за ски, на който в/у надписа Thulle са залепени марките на колите... и струват по 2 :)

 

Тук си в много голяма грешка.

Мога да ти снимам целия кит какво представлява.

Чипа има общо с Ralliart, фиизически представлява малка кутийка (с надпис РалиАрт на нея) + окабеляване.

 

В Дигитал тунинг историята е коренно различна, те също предлагат чип тунинг тип "Power Box", но в повечето случай ти сменят софтуера през ОБД-то или просото изваждат от Еку-то ЕПРОМ-а и го сменят с нов ЕПРОМ на който е качен новия софтуер.

 

Няма да е лошо да прочетеш малко повече какво представлява чип тунинга и какво представляват кутийките тип power box. Има доста информация за това в нета.

 

А по въпроса с надценката мога да те свържа с човек който предлага "чип тунинг" за повечето европейски автомобилни производители на цени от 100 до 200лв., като той в никакъв случай не е по-лош от този на Дигитал Тунинг или подобни фирми, но това не значи, че в ДигиталТунинг работят на 500% надценка.

Както и въпросния човек, може да чипос-а безпробле нов Аутлендър за 200лв. като софтуера да речем ще е на SKN или друг известен в бранша :spamer:

 

Ключовата дума в случая е гаранция, ако на човек не му пука за нея може и за 200лв. да засили новата кола !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 134
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

В Дигитал тунинг историята е коренно различна, те също предлагат чип тунинг тип "Power Box", но в повечето случай ти сменят софтуера през ОБД-то или просото изваждат от Еку-то ЕПРОМ-а и го сменят с нов ЕПРОМ на който е качен новия софтуер.

Така е ................

Само че лично аз не съм виждал вече ЕКУ с Епром ( разбира се освен старите ,от 90 -94 год.) всичко става чрез ОБД............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Taка е прав си, но все още се намират и колици на които им се сменя ЕПРОМА, наскоро сменах да автомобил 97ма година.

 

Ама друго си е да може пипнеш Чип-а :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми колега сега карам 2.2 140 коня дизел, май нещата клонят към 2.0 дизел 140 коня.Просто от 140 на 109 коня бензин сигурно ще имам чувството че е спряла.Обмисля се и варианта за чипосване,знам че ТДИ-то много търпи на чипосване и не се мръщи на скапана нафта за разлика от Комън -Рейл.Спрял съм се на варианта Инвайт за 40 000 лв с 16-ки,без фарове за мъгла и 18-ки и суббуфера.Просто с твя 18-ки ще вози отврат,а спойлерчетата ще се надерат за нула време,ще мие жал за красавицата ,иначе зверски ме кефи с 18-ки,но трябва и да се мисли и за напред.Успех колега.

 

 

Колега може да се разходиш до БС и да видиш докога ще слагат помпа дюзата, защото от VW спират да я слагат в техните коли. В Женева, ще покажат 2,0 коман раил със същите характеристики.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сутринта видях един черен и малко след него един червен Lancer :icon_rock:. И двата бяха с 18 цоловите джанти :first: и просто се открояваха от останалите коли :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_rock:Не знам какво ще правят другите марки, но следващия повелител на пазара пристига!!! :mitsu-smiley: :icon_rock:

 

Lancer S

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_rock:Не знам какво ще правят другите марки, но следващия повелител на пазара пристига!!! :mitsu-smiley: :icon_rock:

 

Lancer S

Дали да не изчакам още малко :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми колега, според мен ако можеш да вземеш hatchback-а направо него взимай :icon_blush:. Седана си е уникален, но новото животинче е още по-добро ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това все пак е прототип ;) Когато стъпи на пазара няма да изглежда по същия начин!

И аз така мисля.Няма да проточвам нещата само да продам ГАЛАНТА и съм скочил в "трапа" :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Лансера е хубава, много хубава кола, но просто не е Галант... :icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лансера е хубава, много хубава кола, но просто не е Галант... :icon_n_king:

Абе новата кола си е като нова булка... друго си е ти да и смъкнеш найлоните на седалките :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе новата кола си е като нова булка... друго си е ти да и смъкнеш найлоните на седалките :D

Абе нова нова ,а ма не.От няколко дена имам чисто нова кола служебна(няма да казвам каква марка е)високо ниво на оборудване всички екстри бензинова е с турбина класа му (на колата де) е среден клас от рода на ЛАНСЕРА.Цяла седмица се возя в служебната, но като дойде събота и неделя и като се кача в ГАЛАНТА няма да ви разправям каква е разликата,макар че разликата е 7 години :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе новата кола си е като нова булка... друго си е ти да и смъкнеш найлоните на седалките :D

 

 

Зависи от булката, зависи от колата.

 

Като прочетох "друго си е ти да и смъкнеш" и помислих че ще прочета "панталони", а то - найлони. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чаках излизането на Лансера с огромно нетърпение, но вече съм твърдо убеден, че няма да си купя такава кола.Причините са няколко, или поне основните са, липсата на добър дизелов двигател, няма комби версия или поне хечбек, някой неща в дизайна на страничната линия и задницата на автомобила.

Въобще съм супер разочарован, след като толкова дълго време ми текоха лигите по концепта. С дизайн с такъв агресивен вид и показващ претенции за спортен автомобил, е направо смешно като погледнеш двигателната гама, която би отивала на малолитражни автомобили като Колт. Такъв автомобил, според мен си плаче, за 2.0 бензин и 2.2 или нагоре дизел. Тогава би си заслужавал и цената, а и би придало малко истински характер на агресивната визия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Някой може ли да каже дали на новия Lancer волана му може да се чупи не само нагоре/надолу но и да се издърпва напред/назад. Модела който гледах (най-евтиният вариант - дето е към 30 000 лева ) можеше само нагоре/надолу и ми теснее малко около волана и коленете .... :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Някой може ли да каже дали на новия Lancer волана му може да се чупи не само нагоре/надолу но и да се издърпва напред/назад. Модела който гледах (най-евтиният вариант - дето е към 30 000 лева ) можеше само нагоре/надолу и ми теснее малко около волана и коленете .... :icon_crying:

Само нагоре/надолу

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лошо е това ... :drive: И няма никаква опция / модификация която да го има нали ?

Мисля, че няма. То и смешно звучи подобна "екстра" ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А случайно някой знаели, защо :mitsu-smiley: не слагат волан който да се и изтегля?

За дребните япончета не им трябва да местят волана напред/назад,и така им е удобно :rijden:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... Такъв автомобил, според мен си плаче, за 2.0 бензин и 2.2 или нагоре дизел. Тогава би си заслужавал и цената, а и би придало малко истински характер на агресивната визия...
По принцип дизеловия двигател е по-мощен от този на последния Галант, така че не виждам причини за ходене чак на 2.2 литра. Мисля, че основен недостатък е вътрешното пространство отзад - доста е тясно за приличен семеен автомобил.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип дизеловия двигател е по-мощен от този на последния Галант, така че не виждам причини за ходене чак на 2.2 литра. Мисля, че основен недостатък е вътрешното пространство отзад - доста е тясно за приличен семеен автомобил.

По принцип си прав, но в сравнение с конкуренцията на пазара, по-мощен спрямо предния, ми се струва недостатъчно. Тенденциите отдавна се изместиха към големи дизелови агрегати , заменяйки бензинови такива. Немските мараки отдавна реализират големи продажби, именно заради богатата си гама дизелови двигатели на автомобилите си.Пример е АудиА6, което може да бъде с 3-4 вида дизелови мотори. Може би само при Хонда е като при :mitsu-smiley: , само един дизелов и два бензинови двигатели се предлагат при Акорд. Явно това е някаква Японска практика, понеже мисля ,че и при Тойота е същото. При Субару Легаси са 3 бензинови, съответно 2.0,2.5, 3.0 ,но тази седмица се очаква премиерата на първия им дизелов боксер с обем 2.0 и 150к.с., който също ще се слага на Легаси.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...