Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Новият Lancer...заслужава ли си да бързам


radoradotod

Препоръчано мнение

...Пример е АудиА6, което може да бъде с 3-4 вида дизелови мотори...
Не можеш да сравняваш Лансер с А6. Но си прав основен проблем е липсата на разнообразие.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 134
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

За дребните япончета не им трябва да местят волана напред/назад,и така им е удобно :rijden:

 

Да де, ама с риск да ядосам форума например от toyota са се сетили за този дребен проблем който имат високите хора, нямащи пари за американска или немска кола :(

 

Разбрах - нещата явно отиват към "test drive" да се провери как е картинката в реална ситуация. Дано се навият :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тенденциите отдавна се изместиха към големи дизелови агрегати , заменяйки бензинови такива. Немските мараки отдавна реализират големи продажби, именно заради богатата си гама дизелови двигатели на автомобилите си.Пример е АудиА6, което може да бъде с 3-4 вида дизелови мотори.

 

Колега не мисля, че сравнението с Ауди А6 е удачно, все пак най евтиният дизел е 2,0 TDI с 160кс срещу 68 000лв. с около 20 хиляди по скъп от Лансера.

И аз съм разочарован от дизеловата гама на Лансера, но си мисля, че все пак догодина от :mitsu-smiley: ще ни зарадват с 2,2 дизел (от спортната концепция). А като цяло Японците слагат дизели само за Европейския пазар и затова е разбираема по слабата дизелова гама.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега не мисля, че сравнението с Ауди А6 е удачно, все пак най евтиният дизел е 2,0 TDI с 160кс срещу 68 000лв. с около 20 хиляди по скъп от Лансера.

И аз съм разочарован от дизеловата гама на Лансера, но си мисля, че все пак догодина от :mitsu-smiley: ще ни зарадват с 2,2 дизел (от спортната концепция). А като цяло Японците слагат дизели само за Европейския пазар и затова е разбираема по слабата дизелова гама.

Дадох А6 само като пример за богатата гама дизелови мотори, въобще не става въпрос за сравнение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

* Къната

 

Първо искам да се повозиш в всички прилични семейни коли, които са произведени тази и миналата година да видиш там каква е липсата на място. Аз например точно за това се спрях на Лансер-а, нито една друга кола от този клас не разполага с такава ширина отзад. И специално като ходих да го карам си взех приятел, който е достатъчно голям, че да го ползвам за мярка. Сега карам Toyota RAV4 и искам да ти кажа, че Лансер-а не ми прави впечатление да е по-тесен от Toyota-та.

 

Единствено се съгласявам малко с агресията на външния вид, можеше наистина да изглежа като първноначалния прототип, което щеше да убие рибата на пазара. Ето както Ауди изпъква с R8, A5 и А4 с новите фарове или по-скоро габарити.

 

Другото с което съм съгласен... двигателите, тая кола трябваше като дизел да е поне 160hp а именно 2.2HDI, който ще слагат на Аутлендер-а и Примерно 2-литров бензинов мотор, който е поне 170 коня... Просто вече тенденцията е колите да са над 150кс, за да са по-динамични...

 

Но честно казано съм прекалено голям фен на марката, за да се откажа точно сега, ще съм доволен и 140-те коня... пък живот и здраве след няколко години... ще я заместя с по-големия брат с дупката на капака :icon_rock: Иначе за тези пари според мен колата си е съвсем читава, аз неможах да намеря друга, която да има екстрите на тази, да има вида на тази, и да ми харесва като тази. :mitsu-smiley: :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

* Къната

 

Първо искам да се повозиш в всички прилични семейни коли, които са произведени тази и миналата година да видиш там каква е липсата на място. Аз например точно за това се спрях на Лансер-а, нито една друга кола от този клас не разполага с такава ширина отзад. И специално като ходих да го карам си взех приятел, който е достатъчно голям, че да го ползвам за мярка. Сега карам Toyota RAV4 и искам да ти кажа, че Лансер-а не ми прави впечатление да е по-тесен от Toyota-та.

 

Единствено се съгласявам малко с агресията на външния вид, можеше наистина да изглежа като първноначалния прототип, което щеше да убие рибата на пазара. Ето както Ауди изпъква с R8, A5 и А4 с новите фарове или по-скоро габарити.

 

Другото с което съм съгласен... двигателите, тая кола трябваше като дизел да е поне 160hp а именно 2.2HDI, който ще слагат на Аутлендер-а и Примерно 2-литров бензинов мотор, който е поне 170 коня... Просто вече тенденцията е колите да са над 150кс, за да са по-динамични...

 

Но честно казано съм прекалено голям фен на марката, за да се откажа точно сега, ще съм доволен и 140-те коня... пък живот и здраве след няколко години... ще я заместя с по-големия брат с дупката на капака :icon_rock: Иначе за тези пари според мен колата си е съвсем читава, аз неможах да намеря друга, която да има екстрите на тази, да има вида на тази, и да ми харесва като тази. :mitsu-smiley: :icon_rock:

 

Ами колкото и парадоксално да звучи -

RAV4 - тясно ми е ( коленете ми почти опират във волана )

Avensis - новия 2003+ година - добре е, старият - не е

Corolla - 2000+ година - добре е

Auris - теснее

Yaris - 2005+ година - добре е, преди това само в t-sport

Mitsubishi Galant - около 2000 г. - тясно е

.....

Peugeot 406/407/307 - добре е - само дето .... :(

Renault Megane/Laguna - по подобен начин - добре е - ма ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

* Къната

Първо искам да се повозиш в всички прилични семейни коли, които са произведени тази и миналата година да видиш там каква е липсата на място. Аз например точно за това се спрях на Лансер-а, нито една друга кола от този клас не разполага с такава ширина отзад. И специално като ходих да го карам си взех приятел, който е достатъчно голям, че да го ползвам за мярка. Сега карам Toyota RAV4 и искам да ти кажа, че Лансер-а не ми прави впечатление да е по-тесен от Toyota-та.

Ако Toyota RAV4 ти е критерий за вътрешното пространство в 'приличен семеен автомобил' наистина няма какво повече да желаеш от Лансера, но аз съм 1.90 и едвам се събирам отзад в RAV4. Мога смело да заявя, че Тойота Авенсис, Рено Лагуна или Пежо 407 имат много повече пространство отзад. Естествено те са и по-висок клас, но след като Митсубиши не предлага вече Галант...
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако Toyota RAV4 ти е критерий за вътрешното пространство в 'приличен семеен автомобил' наистина няма какво повече да желаеш от Лансера, но аз съм 1.90 и едвам се събирам отзад в RAV4. Мога смело да заявя, че Тойота Авенсис, Рено Лагуна или Пежо 407 имат много повече пространство отзад. Естествено те са и по-висок клас, но след като Митсубиши не предлага вече Галант...

 

Здравей,

то аз надали ще седя отзад някога и затова изобщо не го гледам това. Гледам като седна и коленете ми да не допират волана - че инак става лошо - особенно ако си на магистрала и като сменяш скоростите и чукаш волана с коляно :(

В lancer-a като седна и ръката ми както стиска волана минава с леко докосване на коляното - това дава представа за разстоянието което ме притеснява - един човешки пръст е дебел някъде към 4-6 см мисля....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не казвам, че това е най-широката кола.. просто за тия пари толкоа, иначе има BMW и разни други.. там място има.. ама и паричките са в повечко ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги.

Днес бях до Еъра Тек (носителят на шкода) да си купя крушки, и понеже сутринта четох постовете реших да си направя един експеримент седнах в новата Октавия (само за пояснение висок съм 1,97 и тежа към 105 кг) и зад мен никакво място, та идеята ми, че в този клас коли мястото на задните седалки никога не е достатъчно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...седнах в новата Октавия (само за пояснение висок съм 1,97 и тежа към 105 кг) и зад мен никакво място, та идеята ми, че в този клас коли мястото на задните седалки никога не е достатъчно...
Интересно заключение - като се има предвид, че новата Октавия има най-голям вътрешен обем в класа си, ти трябва да си търсиш лимузина. :icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно заключение - като се има предвид, че новата Октавия има най-голям вътрешен обем в класа си, ти трябва да си търсиш лимузина. :icon_thumbup:

 

Ми да Октавията е само багажник!

Имам Октавия 1 и зад мен никой не може да седи и с Октавия 2 е същото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми да Октавията е само багажник!

Имам Октавия 1 и зад мен никой не може да седи и с Октавия 2 е същото.

А в Аутлендера дето си го поръчал как е положението? Той все пак е с 7 места и може би и следния ред седалки се дърпат или не е така?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А в Аутлендера дето си го поръчал как е положението? Той все пак е с 7 места и може би и следния ред седалки се дърпат или не е така?

 

 

В Outlander -а шофьорска седалка максимално назад, сядам от зад дърпам седалката в крайно задно положение и се събирам без проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много сте порастнали :D Аз с мойте 1,71см и 70 килца се събирам във всяка кола, а зад мен също може да седне човек. :)

А относно двигателите на Лансера...наистина избора е ограничен, но ако сложат по-мощен двигател и цената доста ще скочи..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен причините са и екологични - последните тенденции са за по-малки по обем двигатели, с по-ниски вредни емисии и по-икономични. Като въртящия момент и мощността съответстват на по-горния клас двигатели отпреди 8-10 г. - това се постига с променливо газоразпределение, турбо- и механични компресори, по-добро управление от страна на електрониката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен причините са и екологични - последните тенденции са за по-малки по обем двигатели, с по-ниски вредни емисии и по-икономични. Като въртящия момент и мощността съответстват на по-горния клас двигатели отпреди 8-10 г. - това се постига с променливо газоразпределение, турбо- и механични компресори, по-добро управление от страна на електрониката.

Заради тия еко норми от страна на ЕС в БГ вкарват 1.8 вместо 2.0 бензин :mad:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това не е съвсем сигурно, по-скоро е поради маркетингови съобръжения 2.0 който се продава в Русия покрива EURO4 така че екологията явно не е проблем - явно ще се набляга върху дизеловия вариант за Европа.

Мисля че е заради еко норми защото във всички американски щати се продава 2.0 с изключение на Калифорния където се продава 1.8. Това е защото Шварценегер е решил да прави Калифорния зелен щат и се опитва по всякакви начини да ограничи вредните емисии... в ЕС мисля че положението трябва да е същото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че е заради еко норми защото във всички американски щати се продава 2.0 с изключение на Калифорния където се продава 1.8. Това е защото Шварценегер е решил да прави Калифорния зелен щат и се опитва по всякакви начини да ограничи вредните емисии... в ЕС мисля че положението трябва да е същото.

 

Да, затова други марки продават от 2.0 нагоре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ааааа...хора ужасно се прецаках. :icon_doh: Направих грешката да отида до БалканСтар, разгледах Лансера и се влюбих :wub: :rulez: Сега няма да мога да спя. Ще трябва да ускоря покупката. :icon_thumbup: Останах очарован от интериора, :D представях си го доста по-дървен. Черният Лансер, чакащ своя собственик ми хареса най-много. Жестока кола :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не казвам, че това е най-широката кола.. просто за тия пари толкоа, иначе има BMW и разни други.. там място има.. ама и паричките са в повечко ;)

Истината е такава !Пазара яростно крещи за новия модел ГАЛАНТ,но за съжеление няма и като гледам -скоро няма и да има

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А в Русия колко ли струва един такъв ЛАНСЕР?Имали някой напредстава?

 

 

2.0 Intense+ CVT (S27)

717 972 руб. ($ 26790)

 

2.0 Intense MT (S26)

652 044 руб. ($ 24330)

 

2.0 Intense CVT (S26)

683 132 руб. ($ 25490)

 

2.0 Invite+ CVT (S25)

629 532 руб. ($ 23490)

 

2.0 Invite+ MT (S24)

598 444 руб. ($ 22330)

 

2.0 Intense+ CVT 4WD (S29)

745 308 руб. ($ 27810)

 

2.0 Intense CVT 4WD (S28)

705 108 руб. ($ 26310)

 

2.0 Intense MT 4WD (S28)

674 020 руб. ($ 25150)

 

1.8 Intense CVT (S84)

614 256 руб. ($ 22920)

 

1.8 Intense MT (S83)

583 168 руб. ($ 21760)

 

1.8 Invite+ CVT (S23)

589 868 руб. ($ 22010)

 

1.8 Invite+ MT (S22)

558 780 руб. ($ 20850)

 

1.8 Invite CVT (S30)

564 676 руб. ($ 21070)

 

1.8 Invite MT (S21)

533 588 руб. ($ 19910)

 

1.5 Invite+ AT (S05)

544 040 руб. ($ 20300)

 

1.5 Invite+ (S05)

512 952 руб. ($ 19140)

 

1.5 Invite AT (S02)

517 240 руб. ($ 19300)

 

1.5 Invite (S02)

482 132 руб. ($ 17990)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...