Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Новият Lancer...заслужава ли си да бързам


radoradotod

Препоръчано мнение

Здравейте! И аз мисля скоро да купувам нова кола и съм се спрял на Лансер и още една марка...Но имам един въпрос свързан с официалния представител БалканСтар....обслужването на ниво ли е или е свинщина като при някои представители на други марки? :)

Колега каквато и кола да купиш(а ние се надяваме че ще :mitsu-smiley: )обслужването в оторизираните сервизи едно и също,това се дължи на факта че всички големи такиви сервизи се намират (повечето)в София и от там идва голямото претоварвне,бързане,нервиране на клиента и персонала.Факт е че в в сервизите извън София нещата се променят коренно.Ще ти дам един пример за БАЛКАН СТАР София:Влизам си аз в шооурума да разгледам новия лансер на живо(не можах да присъствам на теста драйва)имам си мерак и аз за такова бижу,момчето което ма пое да ми обяснява колко е хубав и сполучлив модел и т.н. бе много любезен(за разлика от други шоуруми на други леки коли)показами на живо и трите нива на оборудване на лансера,споменах му че се интересувам от автоматична скоростна кутия и той на мига ми записа телефона ,че да ми се обади като пристигнат в БГ да дойда да ги пробвам,както и да е,тръгвам да си ходя а продавача по мен (не ме оставя просто така да си тръгна:) )И съвсем от нищото ми предложи да обърна едно кръгче с новия модел,аз разбирасе нямаше как да му откажа и се възползвах на 100% от удоволствието да го подкарам тоя звяр :icon_rock: Чак след като се качихме в колата му споменах че членувам в НАЙ ДОБРИЯ ФЕН КЛУБ НА :mitsu-smiley: Така че ще използвам възможноста да кажа ЕДНО ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ на продавача и на БАЛКАН СТАР за удоволствието което ми направиха.Следващата ми кола ще бъде ЛАНСЕР от БАЛКАН СТАР. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 134
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Ти коя версия пробва колега?,как е като возия колата?

 

Аз карах 1.5 литровия мотор. За мотора няма какво да коментирам доста е слабичък за това купе. Окачването е доста твърдо, като се има в предвид и 18" джанти(ако не се лъжа бяха 18"). В завоите се държи просто прекрасно, но при един пробег от над 500-600км. за ден със сигурност ще се прибереш пребит като куче. Личното ми мнение е че е хубав автомобил, но не е за нашите пътища.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз карах 1.5 литровия мотор. За мотора няма какво да коментирам доста е слабичък за това купе. Окачването е доста твърдо, като се има в предвид и 18" джанти(ако не се лъжа бяха 18"). В завоите се държи просто прекрасно, но при един пробег от над 500-600км. за ден със сигурност ще се прибереш пребит като куче. Личното ми мнение е че е хубав автомобил, но не е за нашите пътища.

 

Според мен окачването зависи пряко от човека, мен например много ми допада... аз мразя мазна плавна и мека возия ;) се едно съм в лодка... колкото ми е по твърдо толкова по-добре се чуствам, а за 1.5 мотора да слаб е ;) Но сега ще видим като дойдат 1.8 всъщност аз няма какво да ги гледам аз съм го решил вече ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:drinks:

 

Колега ти на Мицубиши ли се спря последно и кое ниво на оборудване?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти на Мицубиши ли се спря последно и кое ниво на оборудване?

1.8 -CVT-INTENSE :icon_rock: дори вече го капарирах и очаквам до средата на март да пристигне :drag:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1.8 -CVT-INTENSE :icon_rock: дори вече го капарирах и очаквам до средата на март да пристигне :drag:

Това някакво изключение ли е или се чака по принцип по 2-3 седмици за Мицубиши? :icon_thumbup:

Аз ще трябва да продавам Пежото, за да събера пари за първоначална вноска...и ми е кофти че трябва да чакам 3 месеца без кола... :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това някакво изключение ли е или се чака по принцип по 2-3 седмици за Мицубиши? :icon_thumbup:

Аз ще трябва да продавам Пежото, за да събера пари за първоначална вноска...и ми е кофти че трябва да чакам 3 месеца без кола... :icon_crying:

Зависи какво искаш да си купиш, ако я имат колата на склад няма да чакаш ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти коя версия пробва колега?,как е като возия колата?

Колега пробвах 1.5 -109к.с.Честно казано всичко зависи за какви пътувания ще ползваш колата.Аз например ще ползвам автомобила предимно в градски условия и този двигател ми допада не много тромав и се държи сравнително добре с това купе(купето не от най големите при положение че карам галант USA :icon_dance: )

1.5 не се предлага с 18 цолови джанти а с 16-ки така че возията е добра(зависи какво очакваш).

Успех в избора ти пожелавам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега пробвах 1.5 -109к.с.Честно казано всичко зависи за какви пътувания ще ползваш колата.Аз например ще ползвам автомобила предимно в градски условия и този двигател ми допада не много тромав и се държи сравнително добре с това купе(купето не от най големите при положение че карам галант USA :icon_dance: )

1.5 не се предлага с 18 цолови джанти а с 16-ки така че возията е добра(зависи какво очакваш).

Успех в избора ти пожелавам.

Ми колега сега карам 2.2 140 коня дизел, май нещата клонят към 2.0 дизел 140 коня.Просто от 140 на 109 коня бензин сигурно ще имам чувството че е спряла.Обмисля се и варианта за чипосване,знам че ТДИ-то много търпи на чипосване и не се мръщи на скапана нафта за разлика от Комън -Рейл.Спрял съм се на варианта Инвайт за 40 000 лв с 16-ки,без фарове за мъгла и 18-ки и суббуфера.Просто с твя 18-ки ще вози отврат,а спойлерчетата ще се надерат за нула време,ще мие жал за красавицата ,иначе зверски ме кефи с 18-ки,но трябва и да се мисли и за напред.Успех колега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми колега сега карам 2.2 140 коня дизел, май нещата клонят към 2.0 дизел 140 коня.Просто от 140 на 109 коня бензин сигурно ще имам чувството че е спряла.Обмисля се и варианта за чипосване,знам че ТДИ-то много търпи на чипосване и не се мръщи на скапана нафта за разлика от Комън -Рейл.Спрял съм се на варианта Инвайт за 40 000 лв с 16-ки,без фарове за мъгла и 18-ки и суббуфера.Просто с твя 18-ки ще вози отврат,а спойлерчетата ще се надерат за нула време,ще мие жал за красавицата ,иначе зверски ме кефи с 18-ки,но трябва и да се мисли и за напред.Успех колега.

Въпрос на предпочитане.Дизел да не чувам(лично мое мнение)по добре 1.8-140 к.с. :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми колега сега карам 2.2 140 коня дизел, май нещата клонят към 2.0 дизел 140 коня.Просто от 140 на 109 коня бензин сигурно ще имам чувството че е спряла.Обмисля се и варианта за чипосване,знам че ТДИ-то много търпи на чипосване и не се мръщи на скапана нафта за разлика от Комън -Рейл.Спрял съм се на варианта Инвайт за 40 000 лв с 16-ки,без фарове за мъгла и 18-ки и суббуфера.Просто с твя 18-ки ще вози отврат,а спойлерчетата ще се надерат за нула време,ще мие жал за красавицата ,иначе зверски ме кефи с 18-ки,но трябва и да се мисли и за напред.Успех колега.

 

 

Колега добре си се насочил към чип на двигателя, мой приятел има Октавия 2,0 TDI с 170 к.с. и върви страхотно.

А помпа дюзата е по претенциозна към горивото от комън - раила.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега добре си се насочил към чип на двигателя, мой приятел има Октавия 2,0 TDI с 170 к.с. и върви страхотно.

А помпа дюзата е по претенциозна към горивото от комън - раила.

Абе колега незнам дали е баш така ,ама един познат караше Голф 2 1.6 ТД 86-та и я пънеше с какви ли не бълбочи и тая кола вървеше,само с трансформаторно масло не я беше пробвал.Баси голфа вървеше с всевъзможна нафта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе колега незнам дали е баш така ,ама един познат караше Голф 2 1.6 ТД 86-та и я пънеше с какви ли не бълбочи и тая кола вървеше,само с трансформаторно масло не я беше пробвал.Баси голфа вървеше с всевъзможна нафта.

 

Като гледам голфа не нито помпа - дюза нито коман - реил.

Но ако искаш се поразрови из форума има много хубави разяснения за колман раил и помпа дюза (мисля, че бяха в 2007 Mitsubishi Outlander Review) където много по разбиращи от мен са писали

 

Хайде успех с избора

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То всички дизели преди 1990 година няма проблем с качеството на горивата, но Common-Rail и особенно дюза-помпа след такъв експеримент ти гарантирам, че ще ти побелеят косите от цифровото изражение на ремонта - познавам един такъв случай с Октавия 1.9 дюза-помпа, но по-умните народи са казали "....достатъчно съм беден за да купувам евтини работи.", но Българите явно сме богати. Иначе Голф 2 1.6TD си е най-обикновен турбодизел с роторна помпа и предкамерно впръскване (каквито са и 99.9% от колито по това време)

Сигурно сте прави,аз си мислех че помпа-дюза е доста стара технология,но явно съм сгрешил :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А помпа дюзата е по претенциозна към горивото от комън - раила.

 

Според мен грешиш... ако прочетеш малко... ще разбереш защо ;) А колкото до този мотор... :icon_censored: няма начин някой да ми създаде хубаво мнение за него... И искам да ви кажа, че и аз в началото се подлъгах, по-това че лесно стига 170-те коня... Но навреме се отказах и сега чакам бензина. Мислете си как ще ви семенят съидинителите в Балкан Стар, новите коли.. не са като старите :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Найстина е неизгодна покупка и ще става все по неизгодна, но не си прав за чипа Няма нищо общо с Ralliart повярвай ми ;) Чипа е същия като този който се предлага в DigitalTuning просто е натоварен с още малко парички, В Toyota и VW ситуацията е същата просто екстрите при дилъра са с 200% надценка :) Както при багажниците за ски, на който в/у надписа Thulle са залепени марките на колите... и струват по 2 :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен грешиш... ако прочетеш малко... ще разбереш защо ;) А колкото до този мотор... :icon_censored: няма начин някой да ми създаде хубаво мнение за него... И искам да ви кажа, че и аз в началото се подлъгах, по-това че лесно стига 170-те коня... Но навреме се отказах и сега чакам бензина. Мислете си как ще ви семенят съидинителите в Балкан Стар, новите коли.. не са като старите :rolleyes:

 

Колега ще ти дам един пример относно помпа дюза и коман раил от който си правя изводите, но може и да греша не знам.

С две Шкоди Октавии тръгваме от София към Костенец. Едната Октавия 2 с 2,0 TDI 170 к.с. другата (моята) Окавия 1 1,9 TDI 110 к.с. (последния дизел преди да пуснат помпа дюзата). Зареждаме на OMV на Цариградско шосе и тръгваме. По магистралата 180 - 200км. (все още се чудя с какъв акъл сме карали така). Та стигаме в Костенец и Ники започва да се оплаква - колата трудно ускорява, придърпва губи мощност. После зареди в Еко и проблема изчезна.

А за съединителите и тяхната смяна зависи какъв шофьор си. Ако не го жалиш ще го сменяш, но ако си пазиш колата не мисля, че ще имаш проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен примера е неуместен, просто ти казвам че технически попма-дюзата е по некапризна към дизела ;) А за съeдинителя... човек не си прави колата 170 коня, за да не я настъпва ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен примера е неуместен, просто ти казвам че технически попма-дюзата е по некапризна към дизела ;) А за съидинителя... човек не си прави колата 170 коня, за да не я настъпва ;)

 

 

Сега търся да се ограмотя за двете технологии :icon_dance: .

Не мисля, че ще има проблеми със скоростната кутия.

 

PS. Случайно някой да е чувал дали :mitsu-smiley: ще пуснат Twin - Clutch и за другите Lancer - и не само за Evo X?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега добре си се насочил към чип на двигателя, мой приятел има Октавия 2,0 TDI с 170 к.с. и върви страхотно.

А помпа дюзата е по претенциозна към горивото от комън - раила.

За Шкодата , точно така, само че си оставя дърво...............500 км. пробег и си като претрепен от бой.............

За помпа дюзата - да ,така е..............а и самата подръжка е много по скъпа от комъна а не докарва кой знае какви по високи характеристики от нея...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен примера е неуместен, просто ти казвам че технически попма-дюзата е по некапризна към дизела ;)

Обратното е...............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дюза-помпа е изключително стара технология, но в първоначалния си замисъл няма никакво приложение освен при военни машини ...
Напротив, имала е широко приложение в локомотивните двутактови дизелови двигатели тип Уинтън. Всъщност комън-рейл системата е дори по-стара - първия такъв корабен двигател на Атлас Империъл е от 1919г :rolleyes: Нищо ново под слънцето, нали.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...