bate_pleven Публикувано 24 февруари 2008 Сподели Публикувано 24 февруари 2008 Здравейте! И аз мисля скоро да купувам нова кола и съм се спрял на Лансер и още една марка...Но имам един въпрос свързан с официалния представител БалканСтар....обслужването на ниво ли е или е свинщина като при някои представители на други марки? Колега каквато и кола да купиш(а ние се надяваме че ще :mitsu-smiley: )обслужването в оторизираните сервизи едно и също,това се дължи на факта че всички големи такиви сервизи се намират (повечето)в София и от там идва голямото претоварвне,бързане,нервиране на клиента и персонала.Факт е че в в сервизите извън София нещата се променят коренно.Ще ти дам един пример за БАЛКАН СТАР София:Влизам си аз в шооурума да разгледам новия лансер на живо(не можах да присъствам на теста драйва)имам си мерак и аз за такова бижу,момчето което ма пое да ми обяснява колко е хубав и сполучлив модел и т.н. бе много любезен(за разлика от други шоуруми на други леки коли)показами на живо и трите нива на оборудване на лансера,споменах му че се интересувам от автоматична скоростна кутия и той на мига ми записа телефона ,че да ми се обади като пристигнат в БГ да дойда да ги пробвам,както и да е,тръгвам да си ходя а продавача по мен (не ме оставя просто така да си тръгна )И съвсем от нищото ми предложи да обърна едно кръгче с новия модел,аз разбирасе нямаше как да му откажа и се възползвах на 100% от удоволствието да го подкарам тоя звяр :icon_rock: Чак след като се качихме в колата му споменах че членувам в НАЙ ДОБРИЯ ФЕН КЛУБ НА :mitsu-smiley: Така че ще използвам възможноста да кажа ЕДНО ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ на продавача и на БАЛКАН СТАР за удоволствието което ми направиха.Следващата ми кола ще бъде ЛАНСЕР от БАЛКАН СТАР. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mecan Публикувано 25 февруари 2008 Сподели Публикувано 25 февруари 2008 Ти коя версия пробва колега?,как е като возия колата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordaniv Публикувано 25 февруари 2008 Сподели Публикувано 25 февруари 2008 Ти коя версия пробва колега?,как е като возия колата? Аз карах 1.5 литровия мотор. За мотора няма какво да коментирам доста е слабичък за това купе. Окачването е доста твърдо, като се има в предвид и 18" джанти(ако не се лъжа бяха 18"). В завоите се държи просто прекрасно, но при един пробег от над 500-600км. за ден със сигурност ще се прибереш пребит като куче. Личното ми мнение е че е хубав автомобил, но не е за нашите пътища. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cherep Публикувано 25 февруари 2008 Сподели Публикувано 25 февруари 2008 Колеги, този двигател 1.8 МІVЕ нов ли е, а механичната скоростна кутия? Питам във връзка с надежноста. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 25 февруари 2008 Сподели Публикувано 25 февруари 2008 Аз карах 1.5 литровия мотор. За мотора няма какво да коментирам доста е слабичък за това купе. Окачването е доста твърдо, като се има в предвид и 18" джанти(ако не се лъжа бяха 18"). В завоите се държи просто прекрасно, но при един пробег от над 500-600км. за ден със сигурност ще се прибереш пребит като куче. Личното ми мнение е че е хубав автомобил, но не е за нашите пътища. Според мен окачването зависи пряко от човека, мен например много ми допада... аз мразя мазна плавна и мека возия ;) се едно съм в лодка... колкото ми е по твърдо толкова по-добре се чуствам, а за 1.5 мотора да слаб е ;) Но сега ще видим като дойдат 1.8 всъщност аз няма какво да ги гледам аз съм го решил вече ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 25 февруари 2008 Сподели Публикувано 25 февруари 2008 :drinks: Колега ти на Мицубиши ли се спря последно и кое ниво на оборудване? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi atanasov Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Колега ти на Мицубиши ли се спря последно и кое ниво на оборудване?1.8 -CVT-INTENSE :icon_rock: дори вече го капарирах и очаквам до средата на март да пристигне Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cherep Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 1.8 -CVT-INTENSE :icon_rock: дори вече го капарирах и очаквам до средата на март да пристигне Това някакво изключение ли е или се чака по принцип по 2-3 седмици за Мицубиши? :icon_thumbup: Аз ще трябва да продавам Пежото, за да събера пари за първоначална вноска...и ми е кофти че трябва да чакам 3 месеца без кола... :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Това някакво изключение ли е или се чака по принцип по 2-3 седмици за Мицубиши? :icon_thumbup: Аз ще трябва да продавам Пежото, за да събера пари за първоначална вноска...и ми е кофти че трябва да чакам 3 месеца без кола... :icon_crying:Зависи какво искаш да си купиш, ако я имат колата на склад няма да чакаш ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Ти коя версия пробва колега?,как е като возия колата?Колега пробвах 1.5 -109к.с.Честно казано всичко зависи за какви пътувания ще ползваш колата.Аз например ще ползвам автомобила предимно в градски условия и този двигател ми допада не много тромав и се държи сравнително добре с това купе(купето не от най големите при положение че карам галант USA :icon_dance: )1.5 не се предлага с 18 цолови джанти а с 16-ки така че возията е добра(зависи какво очакваш).Успех в избора ти пожелавам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mecan Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Колега пробвах 1.5 -109к.с.Честно казано всичко зависи за какви пътувания ще ползваш колата.Аз например ще ползвам автомобила предимно в градски условия и този двигател ми допада не много тромав и се държи сравнително добре с това купе(купето не от най големите при положение че карам галант USA :icon_dance: )1.5 не се предлага с 18 цолови джанти а с 16-ки така че возията е добра(зависи какво очакваш).Успех в избора ти пожелавам.Ми колега сега карам 2.2 140 коня дизел, май нещата клонят към 2.0 дизел 140 коня.Просто от 140 на 109 коня бензин сигурно ще имам чувството че е спряла.Обмисля се и варианта за чипосване,знам че ТДИ-то много търпи на чипосване и не се мръщи на скапана нафта за разлика от Комън -Рейл.Спрял съм се на варианта Инвайт за 40 000 лв с 16-ки,без фарове за мъгла и 18-ки и суббуфера.Просто с твя 18-ки ще вози отврат,а спойлерчетата ще се надерат за нула време,ще мие жал за красавицата ,иначе зверски ме кефи с 18-ки,но трябва и да се мисли и за напред.Успех колега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Ми колега сега карам 2.2 140 коня дизел, май нещата клонят към 2.0 дизел 140 коня.Просто от 140 на 109 коня бензин сигурно ще имам чувството че е спряла.Обмисля се и варианта за чипосване,знам че ТДИ-то много търпи на чипосване и не се мръщи на скапана нафта за разлика от Комън -Рейл.Спрял съм се на варианта Инвайт за 40 000 лв с 16-ки,без фарове за мъгла и 18-ки и суббуфера.Просто с твя 18-ки ще вози отврат,а спойлерчетата ще се надерат за нула време,ще мие жал за красавицата ,иначе зверски ме кефи с 18-ки,но трябва и да се мисли и за напред.Успех колега.Въпрос на предпочитане.Дизел да не чувам(лично мое мнение)по добре 1.8-140 к.с. :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Ми колега сега карам 2.2 140 коня дизел, май нещата клонят към 2.0 дизел 140 коня.Просто от 140 на 109 коня бензин сигурно ще имам чувството че е спряла.Обмисля се и варианта за чипосване,знам че ТДИ-то много търпи на чипосване и не се мръщи на скапана нафта за разлика от Комън -Рейл.Спрял съм се на варианта Инвайт за 40 000 лв с 16-ки,без фарове за мъгла и 18-ки и суббуфера.Просто с твя 18-ки ще вози отврат,а спойлерчетата ще се надерат за нула време,ще мие жал за красавицата ,иначе зверски ме кефи с 18-ки,но трябва и да се мисли и за напред.Успех колега. Колега добре си се насочил към чип на двигателя, мой приятел има Октавия 2,0 TDI с 170 к.с. и върви страхотно.А помпа дюзата е по претенциозна към горивото от комън - раила. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mecan Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Колега добре си се насочил към чип на двигателя, мой приятел има Октавия 2,0 TDI с 170 к.с. и върви страхотно.А помпа дюзата е по претенциозна към горивото от комън - раила.Абе колега незнам дали е баш така ,ама един познат караше Голф 2 1.6 ТД 86-та и я пънеше с какви ли не бълбочи и тая кола вървеше,само с трансформаторно масло не я беше пробвал.Баси голфа вървеше с всевъзможна нафта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Абе колега незнам дали е баш така ,ама един познат караше Голф 2 1.6 ТД 86-та и я пънеше с какви ли не бълбочи и тая кола вървеше,само с трансформаторно масло не я беше пробвал.Баси голфа вървеше с всевъзможна нафта. Като гледам голфа не нито помпа - дюза нито коман - реил.Но ако искаш се поразрови из форума има много хубави разяснения за колман раил и помпа дюза (мисля, че бяха в 2007 Mitsubishi Outlander Review) където много по разбиращи от мен са писали Хайде успех с избора Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mecan Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 То всички дизели преди 1990 година няма проблем с качеството на горивата, но Common-Rail и особенно дюза-помпа след такъв експеримент ти гарантирам, че ще ти побелеят косите от цифровото изражение на ремонта - познавам един такъв случай с Октавия 1.9 дюза-помпа, но по-умните народи са казали "....достатъчно съм беден за да купувам евтини работи.", но Българите явно сме богати. Иначе Голф 2 1.6TD си е най-обикновен турбодизел с роторна помпа и предкамерно впръскване (каквито са и 99.9% от колито по това време)Сигурно сте прави,аз си мислех че помпа-дюза е доста стара технология,но явно съм сгрешил :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 А помпа дюзата е по претенциозна към горивото от комън - раила.Не е ли обратното :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 А помпа дюзата е по претенциозна към горивото от комън - раила. Според мен грешиш... ако прочетеш малко... ще разбереш защо ;) А колкото до този мотор... :icon_censored: няма начин някой да ми създаде хубаво мнение за него... И искам да ви кажа, че и аз в началото се подлъгах, по-това че лесно стига 170-те коня... Но навреме се отказах и сега чакам бензина. Мислете си как ще ви семенят съидинителите в Балкан Стар, новите коли.. не са като старите :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Найстина е неизгодна покупка и ще става все по неизгодна, но не си прав за чипа Няма нищо общо с Ralliart повярвай ми ;) Чипа е същия като този който се предлага в DigitalTuning просто е натоварен с още малко парички, В Toyota и VW ситуацията е същата просто екстрите при дилъра са с 200% надценка Както при багажниците за ски, на който в/у надписа Thulle са залепени марките на колите... и струват по 2 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Според мен грешиш... ако прочетеш малко... ще разбереш защо ;) А колкото до този мотор... :icon_censored: няма начин някой да ми създаде хубаво мнение за него... И искам да ви кажа, че и аз в началото се подлъгах, по-това че лесно стига 170-те коня... Но навреме се отказах и сега чакам бензина. Мислете си как ще ви семенят съидинителите в Балкан Стар, новите коли.. не са като старите :rolleyes: Колега ще ти дам един пример относно помпа дюза и коман раил от който си правя изводите, но може и да греша не знам.С две Шкоди Октавии тръгваме от София към Костенец. Едната Октавия 2 с 2,0 TDI 170 к.с. другата (моята) Окавия 1 1,9 TDI 110 к.с. (последния дизел преди да пуснат помпа дюзата). Зареждаме на OMV на Цариградско шосе и тръгваме. По магистралата 180 - 200км. (все още се чудя с какъв акъл сме карали така). Та стигаме в Костенец и Ники започва да се оплаква - колата трудно ускорява, придърпва губи мощност. После зареди в Еко и проблема изчезна.А за съединителите и тяхната смяна зависи какъв шофьор си. Ако не го жалиш ще го сменяш, но ако си пазиш колата не мисля, че ще имаш проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Според мен примера е неуместен, просто ти казвам че технически попма-дюзата е по некапризна към дизела ;) А за съeдинителя... човек не си прави колата 170 коня, за да не я настъпва ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Според мен примера е неуместен, просто ти казвам че технически попма-дюзата е по некапризна към дизела ;) А за съидинителя... човек не си прави колата 170 коня, за да не я настъпва ;) Сега търся да се ограмотя за двете технологии :icon_dance: .Не мисля, че ще има проблеми със скоростната кутия. PS. Случайно някой да е чувал дали :mitsu-smiley: ще пуснат Twin - Clutch и за другите Lancer - и не само за Evo X? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Колега добре си се насочил към чип на двигателя, мой приятел има Октавия 2,0 TDI с 170 к.с. и върви страхотно.А помпа дюзата е по претенциозна към горивото от комън - раила.За Шкодата , точно така, само че си оставя дърво...............500 км. пробег и си като претрепен от бой.............За помпа дюзата - да ,така е..............а и самата подръжка е много по скъпа от комъна а не докарва кой знае какви по високи характеристики от нея........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Според мен примера е неуместен, просто ти казвам че технически попма-дюзата е по некапризна към дизела ;)Обратното е............... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Дюза-помпа е изключително стара технология, но в първоначалния си замисъл няма никакво приложение освен при военни машини ...Напротив, имала е широко приложение в локомотивните двутактови дизелови двигатели тип Уинтън. Всъщност комън-рейл системата е дори по-стара - първия такъв корабен двигател на Атлас Империъл е от 1919г :rolleyes: Нищо ново под слънцето, нали. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.