Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

shades

Потребител
  • От него общо

    204
  • Регистрация

  • Беше тук

За shades

  • Рожден ден 02/13/1983

Интернет контакт

  • AIM
    shades_of_tezi
  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Eclipse GS Targa

shades's Постижения

Често присъстващ

Често присъстващ (7/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. Уникален човек, когото се радвам, че познавам!

  2. и аз те обичам..

  3. Извинявай за офтопика, но ми направи впечатление следното "нови дискове и накладки + агресивно спиране". Ти сериозно ли си я гърчил след смяната? Това е зверски противопоказно, освен ако не искаш да правиш смяната още веднъж. Едно 200 до 500 километра трябва да се спира съвсем нежно.
  4. Не точно половинките, а четните цифри след точката. Напр. от 104.3 скача на 104.5 :icon_angel:
  5. shades

    Ralliart 2009

    Като цяло колегата трябва да си отговори на въпроса каква точно кола му трябва. Lancer-а е безспорно логичният избор ако ти се налага комфортна кола, с която спокойно можеш да си свършиш работа и да пътуваш извън града. Colt Ralliart от друга страна е малка градска бегачка, която според мен ще дава несравнимо усещане при шофиране, но с оглед на по-твърдото окачване и спартански интериор, ще изморява по-бързо и няма да е много удобна за бързи преходи. Ако си "petrol head" и изживяването зад волана е най-важното за теб - Colt Ralliart е супер избор, ако предпочиташ по-функционална машина - Lancer. Между другото RalliArt пуснаха и "специална" версия на мъника. ТУК. За съжаление промените са само визуални, аз се надявах, че ще изцедят още малко живец от малкото агрегатче, но уви ... :icon_crying:
  6. Ооо, в ремонта на помпите са много добри! Специално за Супер Дизел споделям - по принцип опелските дизели м-у '98 и '04 имат проблем с управлението на помпата. Като цяло проблемът е супер идиотски - изгаря транзисторче в управлението, обикновено в следствие на продължително въртене преди да запали или на каране с малко количество гориво. Самото транзисторче е почти без пари, за труд за цялата схема се взима 200-300 максимум със свалянето на управлението, запояването, връщане и тест. Съответната сума в Супер Дизел е 1600 лв. като се твърди, че това е цена за нова помпа! :icon_doh: За съжаление преди този проблем не беше много известен и доста колеги изгоряха там ...
  7. Пуснаха специална R-Special версия на Ralliart изданието на Колт. Малко повече инфо Клипче Лично аз винаги съм бил вперен само в една точка, когато става дума за "истинско" Мицу и това е било Ево-то, но това мъниче ме кара да се замисля, че удоволствието от шофирането му ще е много на ниво.
  8. Така или иначе Ево-то не става за платформа за този клас. Евентуално някакъв Колт, но нищо не се чува за подобни разработки :icon_crying: Иначе определено бих искал да видя рали-братовчед на Cyborg :icon_dance: Ето в ТАЗИ тема има една интересна база.
  9. Еееех колеги, забравихте ТАЗИ среща. Ще ме накарате да извадя дракончето от гаража и да почвам организацията :D Тогава се събрахме супер лесно, не мисля, че и сега ще имате проблем.
  10. ACT, Exedy, SPEC. Все добри варианти. А през ибей идват по евтино от някои алтернативи тук :icon_wwf:
  11. В следващата серия казаха, че са открили истинския Стиг завързан за стол със струни от немско пиано :D Т.е. Михаел е самозванец и се е представял за него. Цялата идея е, че никога Ферари не биха дали FXX на друг пилот, с оглед на "специалния" му статус и фактът, че и да си го купиш не можеш да го притежаваш , а пък пистата на ТГ си е запазена зона на Стиг ...
  12. По принцип коилоувърите (Вар.1) дават повече възможност за настройки и са по-добър избор, НО специално тези ми се виждат яко китайска гадорийка, която не би изкарала по родните пътища и 2 месеца. За бюджетен вариант Megan Racing са добри, те са доста популярни в DSM средите в Щатите и предлагат добро качество на нормални цени. Иначе ако си говорим за сериозни неща TEIN е истинската марка ... но и парите са адски сериозни. Имай пред вид, че при евентуална смяна само на пружините директно ще съсипеш "сток" амортисьорите. Т.е. или търсиш кит койлоувъри или купуваш отделно спортни амортисьори + пружини.
  13. Абсолютно същия проблем беше. Видях, че си решил проблема с шкурката, но те съветвам да ги смениш. Оригиналните са доста кофти, а повечето по магазините се цепят много бързо. Пичовете в Ратола Пловдив ме светнаха да си взема месингови и оттогава заспа работата.
  14. Имах същия проблем. Оправи се с нови клеми, въпреки че старите изглеждаха ОК. Търси проблема в тази област, която ти описа колегата по-горе.
  15. При все че 3000GT ми е един от любимите автомобили, ще споделя едно лично и според мен обективно мнение, защо за този автомобил никога няма да се говори наедно със Супрата и Скайлайна. Първо машината наистина си е тежка, ако се зачетете в темата на Бат Гого ще видите какви зверски ъпгрейди е изяла колата за да прави на 400м сносни времена. Другото нещо е стандартното предно предаване на автомобила (за което от години критикувам тихо наум диамантчетата). T.e. ако ще обобщаваме единствената версия, която си струва парите е VR-4.
×
×
  • Създаване...