GalantDream Публикувано 14 ноември 2012 Сподели Публикувано 14 ноември 2012 Привет колеги, Дойде и моето време да се сдобия с така желания от мен автомобил Мицубиши Галант Аванс 2.5 V6 24V. За краткото време изминато с колата съм страшно доволен от качеството на изработка, ускорението, визията и окачването. Разбира се, като за автомобил втора ръка има и своите забележки.В момента много наложително си търся капачка за маслото на двигателя, защото от сегашната сълзи масълце. Ако някой може да ми препоръча от къде да закупя нова в най-кратки сорокове ще бъда много благодарен. Другата ми бележка към момента е че по някой път на трета предавка включва с прихъркване и от прочетеното във форума си мисля за смяна на синхронизатори или помпа на съединителя. При пълна тишина в купето и работещ двигател чувам едно леко глухо виене, което съще трябв да се локализира. Ще се минава през Пламен няма как Според предишният собственик (немец) са били сменени повдигачите преди 50000км. и се надявам поне те да не се разтропат в близко време. Снимки ще направя в скоро време само да мина през една автомивка, че от както е внесена колата не е виждала почистване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 14 ноември 2012 Сподели Публикувано 14 ноември 2012 Честито колега и дано Галантът да те радва и занапред И скоро чакаме снимки :rulez: На колко км е в момента? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 14 ноември 2012 Сподели Публикувано 14 ноември 2012 Честито и хиляди безаварийни Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 14 ноември 2012 Сподели Публикувано 14 ноември 2012 (редакция) Честито! Имам Галант от 4 години и 2 месеца и още му се кефя. Ускорението винаги е плавно и впечатляващо. Това също допринася много за цялостното удоволствие и въобще усещане докато караш или се возиш. Пожелавам ти също (поне) толкова дълго да го почиташ и да се усмихваш докато го ползваш. Било заради визията, возенето или ускорението .Това леко виене може и да не е нищо особено. Все пак има въртящи се ремъци и ролки. Ако сравняваш шума от ауспуха на празен ход и топъл двигател с този от двигателния отсек, то вторият източник определено вдига повече шум. Аз съм сменил всички без ролката на климатика (когато не се върти компресора - тази ролка) и утихна работата, но пак си се чува, че нещо се върти. А, и водна помпа не съм сменял и по хидравликата нищо не съм пипал :rolleyes: Обслужи си го и давай газ На първа ръка и при първа възможност - масло скорости и масло двигател, пък може и въздушен филтър да му вземеш ако неговия нещо те съмнява. След това ремък и ролки ... и дано няма друго на първо време. И антифриз също, че иде зима.Лекото "прихъркване" при включване на трета да не те притеснява. Това няма да мръдне. Редактирано 14 ноември 2012 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 14 ноември 2012 Сподели Публикувано 14 ноември 2012 Aй честито :icon_thumbup: Сложи снимки по нататък. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ribarshe Публикувано 14 ноември 2012 Сподели Публикувано 14 ноември 2012 Честито колега , да си я караш мнооого дълго време :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 14 ноември 2012 Сподели Публикувано 14 ноември 2012 (редакция) Aйде и аз да се включа с едно честито! Напоследък намаляха тези теми „Нов Галант във форума" защо ли? Винаги ми е хубаво като видя някой запален мечтател :icon_clap:. То май тука сме само такива- сектанти. Много безаварийни и да се слушате. :icon_bye: Редактирано 14 ноември 2012 от wonderwalker Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 14 ноември 2012 Сподели Публикувано 14 ноември 2012 Честита придобивка, и само хубави емоции. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 14 ноември 2012 Сподели Публикувано 14 ноември 2012 Същият проблем с капачката на маслото оправих, като изрязах пластмасова шайба с формата на гуменото уплътнение и я сложих между него и самата капачка. Предполагам, че и с ново уплътнение от някаква по-дебела гума ще стане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 15 ноември 2012 Сподели Публикувано 15 ноември 2012 Да си направи ново уплътнение му бях написал и аз, но предположих че държи на нова капачка и се редактирах. От някакъв подходящ на дебелина клингерит ще стане. Тази капачка не работи под налягане или вакуум. Или нещо друго маслоустойчиво измисли. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 15 ноември 2012 Сподели Публикувано 15 ноември 2012 Честито, дано си имате само хубави моменти с новата придобивка. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 15 ноември 2012 Сподели Публикувано 15 ноември 2012 (редакция) Същият проблем с капачката на маслото оправих, като изрязах пластмасова шайба с формата на гуменото уплътнение и я сложих между него и самата капачка. Предполагам, че и с ново уплътнение от някаква по-дебела гума ще стане. При положение, че оригиналното гумено уплътнение, закупено от Ратола струва няколко левчета мисля, че всичко друго се обезсмисля http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_dance.gif Редактирано 15 ноември 2012 от bluffer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 При положение, че оригиналното гумено уплътнение, закупено от Ратола струва няколко левчета мисля, че всичко друго се обезсмисля http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_dance.gif Това безспорно е така! Не знаех, че се продават дори такива дребни детайли... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 16 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 16 ноември 2012 (редакция) Колегата е прав, уплътнението се продава и днес закупих едно от Ротола точно за 5 лева. Утре на светло ще го сменя и се надявам с това да си реша проблема със сълзенето на масло от капачката. Докато чаках по задръстванията на София на празен ход колата притриса, което е сигнал за проблем. Оборотите не се менят, като стрелката стои закована точно по средата между 0 и 1000 оборота (това е при перфектно загрял двигател). В това положение реших да пусна климатика и в първоначалните няколко секунди обортите рязко паднаха, че даже замалко да загасне двигателя. После отново се стабилизира на позиция в средата. Ако някой може да сподели за какъв ремонт да приготвя парички ще съм благодарен. Редактирано 16 ноември 2012 от GalantDream Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 Добре дошъл при ненормалните http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 (редакция) Да си отачал клема на акумулатора?Претрисането може да е от тампон. Щом стрелката не мърда. Прослушай му работата откъм ауспуха. Трябва да излиза едно монотонно и много, много тихо и също толкова равномерно гъргорене. След това вдигни капака и огледай за вибрации - не трябва да мърда въобще, нито да усещаш във волана че бръмчи, или да клати купето. Вибрации нула.Абе можеше и да не даваш пет лева, ама айде. Ще стане, няма къде да ходи :icon_dance: Климатикът трябва ли да тръгва в този студ? При мен показва снежинка, еко*, но не върти компресора. Това като цъкна да обдухва предното стъкло. Както се казва - тръгва да тръгва и ... не тръгва.При задвижван компресор оборотите трябва да са 900 някъде. Иначе са ~625. Редактирано 16 ноември 2012 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 16 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 16 ноември 2012 Да си отачал клема на акумулатора?Претрисането може да е от тампон. Щом стрелката не мърда. Прослушай му работата откъм ауспуха. Трябва да излиза едно монотонно и много, много тихо и също толкова равномерно гъргорене. След това вдигни капака и огледай за вибрации - не трябва да мърда въобще, нито да усещаш във волана че бръмчи, или да клати купето. Вибрации нула.Абе можеше и да не даваш пет лева, ама айде. Ще стане, няма къде да ходи :icon_dance: Климатикът трябва ли да тръгва в този студ? При мен показва снежинка, еко*, но не върти компресора. Това като цъкна да обдухва предното стъкло. Както се казва - тръгва да тръгва и ... не тръгва.При задвижван компресор оборотите трябва да са 900 някъде. Иначе са ~625. Лично аз не съм откачал клемите. Незнам обаче дали, като дадох да сменят ролки, ремъци, филтри и масло дали са пипали там. Вибрацията на празен ход се усеща в цялото купе: седалки, волан, врати....абе ужас много съм притеснен. Даже си мисля, че след обслужването са се овеличили. Иначе ето снимка на таблото при загрял двигател. http://aceinsport.com/img/uploads/vukj_1353086572.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 нормални обороти, претрисане не би трябвало да имаш, при положение че и 6-те цилиндъра им се пали горивото Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 (редакция) Може Когато горивото не се пали всеки път или някой тампон заминава. На празен ход във всеки цилиндър се извършват средно 5,5 броя работни такта в секунда. Един да пропусне веднъж няма да се усети. Вдигни капака и виж дали мърда двигателя докато работи. Подай му газ, задържай на някакви обороти и следи за вибрации. Може да ти се е сторило глупаво да налагаш ухо близо до накрайника на ауспуха, но там се разбира прекъсва ли или не и дори онова единично прекъсване (в едната секунда) ще се хване, стига да е достатъчно тихо наоколо. Щото шумът от там е като на гъсок, който си хванал за вратЪ.Защо не попита хората в сервиза за вибрациите? Щом се усеща в цялото купе едва ли е слабо. Редактирано 16 ноември 2012 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 При мен показва снежинка, еко*, но не върти компресора. Това като цъкна да обдухва предното стъкло. Както се казва - тръгва да тръгва и ... не тръгва.. Проблем!Фреон или пресостат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 16 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 16 ноември 2012 Вибрирането не бих казал да е силно, но определено се усеща и е дразнещо. Дали е възможно да е заради свещите. Бях казал да сменят свещите с нови, но в сервиза ги били погледнали и им се сторили като нови без нагари и захабяване. Били от тези платинум дето уж се сменят един път на 90000км и решили да ги оставят. В момента Галанта е на 192000км и нямам проблеми с паленето сутрин на студено. Ускорява плавно и динамично, просто досега не ми се е налагало да вися толкова дълго в задръстване, за да обърна внимания на трептенето. Определено ще прослушам звука от ауспуха за неравномерност и паразитни шумове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 17 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 17 ноември 2012 Днес се опитах да сменя уплътнението на капачката за маслото. В средата на капачката има гайака навита на резба държаща метална скоба. Тръгнах да развивам гайката, тя се върти, върти, но не помръдва нагоре да се развива. Трябва ли да държа резбата с нещо докато развивам или е прецакана самата тя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 17 ноември 2012 Сподели Публикувано 17 ноември 2012 Трябва ли да държа резбата с нещо докато развивам или е прецакана самата тя? Отгоре болтчето с кръстата отверка .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 17 ноември 2012 Сподели Публикувано 17 ноември 2012 Проблем!Фреон или пресостат.На 4 градуса тръгва, на 3 и под три - не. Демек когато предупреди с "ти-тит" за заледявания не тръгва. Лятото охлажда. Тази година пропуснах прегледа за фреон, а дехидрататора май никога не е сменяван. Добре де, какво ще прави този копресор при -20 градуса че не се сещам? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 17 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 17 ноември 2012 Утре ще пробвам отново капачката дано този път стане, тъкмо ще направя и няколко снимки на Галанта за форума Относно пускането на климатика зимно време, аз реших да го включа, защото четох в книжката за подръжка и там препоръчват да се пуска дори зимата поне един път в седмицата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.