Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

GalantDream

Потребител
  • От него общо

    212
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    1

GalantDream беше най-активен на 18 септември 2014

GalantDream има най-харесвано съдържание!

За GalantDream

  • Рожден ден 08/24/1983

Местоживеене

  • Град
    Sofia

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Мицубиши Галант 2.5 V6 Аванс 1999г.
  • Интереси
    Формула 1, Футбол и разбира се красиви жени :)

Интернет контакт

  • Skype
    paxo_sk

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

GalantDream's Постижения

Често присъстващ

Често присъстващ (7/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. Провери си състоянието на дроселовата клапа и дали ти работи нормално TPS сензора. Аз също имах такива симптоми и в крайна сметка след няколко месеца каране, колата тотално заби муцуна и влезна в сервизен режим, защото TPS се прецака съвсем. Друга възможност е от някъде да ти гълта повечко въздух, провери да нямаш проблеми с губене на вакум или датчика за входящият въздух към мотора.
  2. GalantDream

    Летни гуми?

    Dunlop Sport MAXX RT е много добра лятна гума. Имах удоволствието да карам 4 сезона 215/45/17 и при каквито и да е условия не съм имал притеснения за стабилността на колата. Гумите държат еднакво добре на суха и мокра настилка. Единствен недостатък е тяхното бързо (за мен) износване, което се равнява на 4 сезона (приблизително 40 000км.). Сега трябва да взимам отново гуми и съм се спрял на новия модел Dunlop Sport MAXX RT2.
  3. Няма газова уредба и до колкото ми е известно никога не е имало. Ако на някой колега му е удобно в София да направи подобен експеримент ще е интересно да сравним резултатите. Тези дни се очаква подходящ климат с температури около нулата :icon_thumbup:
  4. Поради големият интерес към темата малко да е разбутам от пепелта с нова информация. Смених термостата и преди няколко дни докато беше около 0 градуса направих един спринт в София от светофара на Орлов мост по Цариградско чак до светофара на Горубляне. Поддържах горе долу едно темпо според движението само на пета предавка при пуснато парно и заснех какво се случва с температурата. Цялото видео може да гледате тук: Нормално ли е това понижаване на температурата според вас?
  5. Коя стрелка е паднала колега? Вероятно проблема е в стъпковият мотор, който управлява съответната стрелка на таблото.
  6. GalantDream

    Галант 2,5 163к.с

    Да това му е регистрацията тук във форума.
  7. GalantDream

    Галант 2,5 163к.с

    Щом си от София проблема ти е лесно решим, отиваш при Пламен в сервиза му на Малашевци и си диагностициран.
  8. Става въпрос за 95 октановия бензин. Все още не съм пробвал 100-те октана, но може да направя някой път пътуване с него да видя ще усетя ли разлика.
  9. Ново засичане на разхода този път пътуване Марешки-Солун-Марешки. Резултат 45л. за 600км. (с други думи 7.5л. на 100км.) при икономично каране в ограничението на скоростта (90-120км/ч) общо трима човека без багаж. Климатика е използван на автоматичен режим само в рамките на Гърция понеже в България ни пердаши порой и не беше нужно никакво охлаждане в купето. Изключително съм доволен от бензина и поведението на автомобила с него като разход и динамика :mitsu-smiley:
  10. И аз засякох разход на бензин А95 средно 9.5/100км, като направих едно пътуване София-Пловдив-София и останалото градско само в София с един резервоар. Не намирам разлика при работата на двигателя, даже се държи доста по-добре в сравнение с бензина на Шел, ОМВ и Лукойл. П.С. Направихте ли замерванията в сервиза на Пламен?
  11. Колеги, от няколко дни Марешки отвори бензиностанция в Люлин на доста примамливи цени. Някой ползвал ли е гориво от там и ако да как се държи автомобила с него, като разход и мощност? Аз мисля следващото пълнене да го направя там за проба (15лв на резервоар си е добра разлика)....
  12. Интересна тема и въпрос с труден отговор. По принцип е възможна пълна реставрация на едно купе, която да гарантира още дълги години живот на автомобила, но нямам идея има ли такива маниаци в България да го направят. Заменяйки един автомобил на старо с друг автомобил на старо пак на около 10 години не виждам особен смисъл. Скоро имах дилема дали да продължа да поддържам старата си кола (Галант :mitsu-smiley: ) или да купя чисто нова някаква, но като сложих парите на масата в крайна сметка старото ми излиза по-евтино. Хвърляш от време на време едни пари в ремонти, но те са капка в морето сравнени с парите които се наливат за изплащане на нова кола плюс огромното автокаско заради високата себестойност на автомобила. Аз лично съм решил да си карам Галанта, да го ремонтирам и да се радвам на живота имайки все по-рядко срещана кола по улиците :icon_thumbup:
  13. Благодаря за много изчерпателните отговори и предложения. Ще се опитам да направя споменатите тестове за проверка близките дни. По принцип зимата сутрин съм свикнал да не тръгвам с колата от място преди стрелката на температурата да достигне чертата на нивото "С". Утре сутрин ще засека и за колко време се случва това ако изобщо е от значение в случая. По общи наблюдения се случва за около 1-2 минути работа на място в тези студени дни. Работата ми по принцип е доста близко до вкъщи и не хващам трафик да стоя по разни светофари или задръствания. При движението по магистрала не съм забелязал да има отклонение в показанието на стрелката, но и това ще изпробвам идните дни. И все пак ако се окаже проблемен термостата някой има ли представа какви пари е за 2,5 V6 1999г :mitsu-smiley:
  14. Дали има лесен начин да проверя термостата дали работи нормално или е заял в едно положение?
  15. Колеги, тази събота ходих до Банско и забелязах нещо притеснително. При спускането от Банско по завоите на 3-4 предавка с цел да не товаря спирачките и външна температура от около 1-3 градуса стрелката на температурата на двигателя от нормално загряло положение почти слезе на чертата Cold. Доколкото съм запознат при спускане на предавка (двигателна спирачка) цилиндрите не се възпламеняват понеже не се подава гориво и съответно не се генерира температура. Но все пак за 5-10 минути спускане така да охлади двигателя не знам дали е нормално. Какво е вашето мнение и някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Вероятно повреден термостат?
×
×
  • Създаване...