Сменявах спирачна тръбичка на третият ми Галант. На задно колело. В магазина имаше всякакви дължини. Мисля, че беше за Ауди. Резбата на накрайниците беше същата. Все пак е добре да свалиш старата и с нея в магазина. Да си подбереш по дължина и да сравиш резбите. Според мен са стандартни но все пак...
Няма автомобил в чиято охладителна система да се използва чист концентрат. Няма! Агента в охладителната течност който отнема топлината и охлажда е водата. Антифриза се слага против замръзване и в него има присадки - инхибитори против корозия.
Здравейте колеги, налага се да сменя радиатора на системата за охлаждане на Галант 2.0 ТД 1997 г. Въпросъг ми е радиаторите на бензин и дизел еднакви ли са защото във форума се продават няколко, но за бензинови двигатели? Поздрави!
Преди години на третият ми Галант имах същият проблем. Във Враца зад площад Ботев улицата има/ше едни момчета които ремонтираха гърнета на място без да ги свалят. Два канала буквално на тротояра. Те имаха "тръбогиб", свалихме тръбата и по нея ми свиха нова. Фланеца за захващане към калника го отрязаха и завариха на новата тръба. Ако не се лъжа ми струваше 30 лева.
Парното е вързано към малкия кръг на охладителната система. Тоест след запалване на колата веднага почва да загрява. Дали термостата ти е отворил или затворил, дали долната тръба /маркуч/ на радиатора е леден или топъл - няма значение за парното. Има значение дали има достатъчно течност и дали ти е запушено радиаторчето на парното.