Премини към съдържание

Нов Галант в клуба :)


GalantDream

Препоръчано мнение

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Много благодарности към колегата Стефан.

 

И при мен проблема с регулирането на фаровете се оказа в грешно свързана букса към бутона. Свързвайки черната букса регулирането заработи безупречно на двата фара за всички степени на височина :icon_clap:

 

Тук обаче идва въпроса, защо и по каква причина се е наложило размяна на буксите? Не вярвам от завода на Мицубиши да е излязла колата с грешно свързани букси. Някой е пипал, но защо като е объркал буксите не ги е разменил за да види с коя ще работи регулировката. Незнам нещо ми е малко мътно това с буксите. Още повече толкова колеги са имали същия проблем просто поради разменени букси.

 

В процеса на разглабяне реших да подменя крушката за подсвета на бутона. Стигнах до нея сравнително лесно, но за жалост скъсах синичкото кожухче покриващо крушчицата. Доколко това е от значение и трябва ли да си купя ново, ако изобщо се продават някъде тези кожухчета? Предпоалгам са го сложили или да придавя по специфичен нюанс на светлината или малко да е притъпява за да не е много ярка и силна...

Редактирано от GalantDream
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Късат се, аз не съм намерил такива чорапчета досега. Светят ми бутоните в оранжево сега без тях. Не е неприятно :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тук обаче идва въпроса, защо и по каква причина се е наложило размяна на буксите? Не вярвам от завода на Мицубиши да е излязла колата с грешно свързани букси.

Размяната на буксите аз си я обяснявам със разкачането им по някаква причина, и неграмотно закачане впоследствие. Случило се е в сервизите или от предишния собственик... Каква точно е причината, може само да гадаем - сваляне на таблото (поради сервизиране маркучи за парно, инсталация, аларма или Бог знае какво), или пък добавяне на диодче за теглич и т.н. Възможно е и просто да са сваляли модула за смяна на крушката, която и ти си пипал, като след това са объркали буксите по невнимание..... Стари колици - барали са ги не едно или две момчета! ;)

 

Доколко това е от значение и трябва ли да си купя ново, ако изобщо се продават някъде тези кожухчета?

Няма никакво значение, че се е скъсало чорапчето. Единственото значение е, че ще се промени цвета на светлината. Ако те влече, можеш да провериш при някой от официалните представители, където предлагат оригинални крушки, които си вървят с чорапчета...

Виж и тук

:mitsu-smiley:

Редактирано от Stefan Naydenov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега за красавицата.Да не отварям нова тема,търся уплътнението на капачката за маслото на двигателя.От Бургас съм и не мога да си намеря.Ако трябва от друг град ще си я поръчам, благодаря ви предварително 98г е колата.

Редактирано от Fosil
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега за красавицата.Да не отварям нова тема,търся уплътнението на капачката за маслото на двигателя.От Бургас съм и не мога да си намеря.Ако трябва от друг град ще си я поръчам, благодаря ви предварително 98г е колата.

 

Уплътнението го купих от сервиза на Ратола в София на цената от 5лв. Карам с него вече повече от седмица и нямам проблеми с течове на масло покрай капачката.

 

Виж адреса им тук има и контакти за поръчки: http://service.ratola.bg/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да си кажа и аз предположението за претрисането . При мен, на 2.0л при смяна на ремъците ми бяха направили някаква магария с тампона .Колата се тресеше цялата, чуваше се едно като чукане в купето... ама според майстора си било в нормата :icon_doh: Намаляваше с покачване на оборотите .Размрънках се (бяха ми окуцили ГАЛАНТА :icon_refuse: ) - дойде колегата му , вдигна двигателя на крика, развъртя болтовете, взе тампона в ръце и почна да го върти като кубчето на Рубик . След 20 сек го сложи , затегна и всичко беше ОК. Дали е бил някак наобратно или просто не е бил сложен така че да легне правилно на гумата ,а е опирал в метала не разбрах. Така и не отделих време да разгледам самия тампон и да видя има ли симетрия .

С две думи, както вече споменага , ако са пипани тампоните, е възможно да не са поставени правилно, предполагам ако се сложи да легне двигателя на "крокодил" или крик за канал, разхлябят се тампоните, повдигне се леко и се нямести, проблема ще се реши .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В случая това за което говорим е друго.. не е постоянно и се проявява само от време на време на случаен интервал, на празен ход, единично, леко претрисане без звуци - след това дълго време не разбираш че работи мотора, и по някое време след 1-2 светофара пак. Ако съм разбрал правилно де. Поне това става при мен и го има и на шестака на приятел същото.. и двата са <'99. И тук съм попадал на една много стара тема, където се коментира и споменава като "характерното претрисане на шестака" .. може след '99 да са го изчистили, а тук повечето пишешти сте все с от новите шестаци, за това ви се вижда странно :icon_box: ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И пак да не отварям нова тема :) но ми е болка вече няколко седмици.Отпускам си душицата след 2-3 водки ;).Колата ми прави странен проблем.Когато е стартирам "запаля"(сутрин,студена) все едно работи на 2-3 цилиндра и изгасва,след повторно стартиране на агрегата няма проблем.Но установих че това се случва със спадане на температурите.Което ще рече днес е 22 градуса във Бургас,няма проблем:) въртя и паля.Но утре,като падне под 10 градуса пак пали от втория старт.Що е то свещи,стартер....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен притрисането бих го описал като постоянно, оприличено на едни леки, но равномерни вибраций, които се усещат в ниските обороти (около 1000 и под тях). Незнам дали не съм прекалено взискателен към работата на двигателя или нещо е тръгнало да си заминава. Четох всевъзможни причини: бобини, кабели, акумулатор, свещи, тампони на двигателя, маховик, регулиране на клапани, биелни лагери и т.н..... При загрял двигател отворих капака и гледайки го визуално не се вижда треперене, но като го пипна с пръст се усеща вибрацията, която по някакъв начин се предава и в купето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно позапушени дюзи. Ако имаш и ГИ е 90% е от това - от дюзите.

 

Хм точно това не бях се сетил,благодаря колега ще започна от тях.И без това не ми се даваха 350 лева за свещи ;) и да имам ГИ на 2г.

Редактирано от Fosil
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен притрисането бих го описал като постоянно, оприличено на едни леки, но равномерни вибраций, които се усещат в ниските обороти (около 1000 и под тях). Незнам дали не съм прекалено взискателен към работата на двигателя или нещо е тръгнало да си заминава. Четох всевъзможни причини: бобини, кабели, акумулатор, свещи, тампони на двигателя, маховик, регулиране на клапани, биелни лагери и т.н..... При загрял двигател отворих капака и гледайки го визуално не се вижда треперене, но като го пипна с пръст се усеща вибрацията, която по някакъв начин се предава и в купето.

 

Хм, значи при теб е някакво различно.

 

Ако са сменяли нещо по изпускателната система (премерно мека връзка) може да са заварили леко на криво и от там да тресе .. ако със задника си го усещаш (с извинение), а не (само) във волана, то провери това.

 

Иначе колата автомат ли е каза? Тампони май много рядко им заминават на нашите коли...

 

 

 

П.с> И сега дочетох цялото - Да тресе от акумулатор ... WTF .. ?? Маховика и той какво общо има.. ако там има проблем наблюдаваното не е вибрация на празен ход, а придърпване при потегляне на полусъединител .. свещите, кабели, капачка и палец ако са последен сезон ще ти спират мотора във високите обороти... колега, що не идеш на една диагностика при някой проверен, това не е VW за щастие да сменяш всичко наред ...

 

 

Успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да обясни как се пускат предните халогени намиращи се от външната страна на Аванс модификацията? С бутона за халогените при мен светват само малките фарчета, а тези големите от външната страна не светят... Крушките ги проверих наред са, при включен бутон за халогени до тяхната букса обаче не стига напрежение.

Редактирано от GalantDream
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да обясни как се пускат предните халогени намиращи се от външната страна на Аванс модификацията? С бутона за халогените при мен светват само малките фарчета, а тези големите от външната страна не светят... Крушките ги проверих наред са, при включен бутон за халогени до тяхната букса обаче не стига напрежение.

 

Външните фарове на бронята са вързани към дългите, а и така са настроени де... не са за мъгла. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...