Stefan Naydenov Публикувано 26 ноември 2012 Сподели Публикувано 26 ноември 2012 Ето я темата:"Машинките за фаровете не работят" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 27 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 27 ноември 2012 (редакция) Много благодарности към колегата Стефан. И при мен проблема с регулирането на фаровете се оказа в грешно свързана букса към бутона. Свързвайки черната букса регулирането заработи безупречно на двата фара за всички степени на височина :icon_clap: Тук обаче идва въпроса, защо и по каква причина се е наложило размяна на буксите? Не вярвам от завода на Мицубиши да е излязла колата с грешно свързани букси. Някой е пипал, но защо като е объркал буксите не ги е разменил за да види с коя ще работи регулировката. Незнам нещо ми е малко мътно това с буксите. Още повече толкова колеги са имали същия проблем просто поради разменени букси. В процеса на разглабяне реших да подменя крушката за подсвета на бутона. Стигнах до нея сравнително лесно, но за жалост скъсах синичкото кожухче покриващо крушчицата. Доколко това е от значение и трябва ли да си купя ново, ако изобщо се продават някъде тези кожухчета? Предпоалгам са го сложили или да придавя по специфичен нюанс на светлината или малко да е притъпява за да не е много ярка и силна... Редактирано 27 ноември 2012 от GalantDream Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 28 ноември 2012 Сподели Публикувано 28 ноември 2012 Късат се, аз не съм намерил такива чорапчета досега. Светят ми бутоните в оранжево сега без тях. Не е неприятно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Naydenov Публикувано 28 ноември 2012 Сподели Публикувано 28 ноември 2012 (редакция) Тук обаче идва въпроса, защо и по каква причина се е наложило размяна на буксите? Не вярвам от завода на Мицубиши да е излязла колата с грешно свързани букси.Размяната на буксите аз си я обяснявам със разкачането им по някаква причина, и неграмотно закачане впоследствие. Случило се е в сервизите или от предишния собственик... Каква точно е причината, може само да гадаем - сваляне на таблото (поради сервизиране маркучи за парно, инсталация, аларма или Бог знае какво), или пък добавяне на диодче за теглич и т.н. Възможно е и просто да са сваляли модула за смяна на крушката, която и ти си пипал, като след това са объркали буксите по невнимание..... Стари колици - барали са ги не едно или две момчета! ;) Доколко това е от значение и трябва ли да си купя ново, ако изобщо се продават някъде тези кожухчета?Няма никакво значение, че се е скъсало чорапчето. Единственото значение е, че ще се промени цвета на светлината. Ако те влече, можеш да провериш при някой от официалните представители, където предлагат оригинални крушки, които си вървят с чорапчета...Виж и тук :mitsu-smiley: Редактирано 28 ноември 2012 от Stefan Naydenov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 30 ноември 2012 Сподели Публикувано 30 ноември 2012 (редакция) Честито колега за красавицата.Да не отварям нова тема,търся уплътнението на капачката за маслото на двигателя.От Бургас съм и не мога да си намеря.Ако трябва от друг град ще си я поръчам, благодаря ви предварително 98г е колата. Редактирано 30 ноември 2012 от Fosil Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 30 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 30 ноември 2012 Честито колега за красавицата.Да не отварям нова тема,търся уплътнението на капачката за маслото на двигателя.От Бургас съм и не мога да си намеря.Ако трябва от друг град ще си я поръчам, благодаря ви предварително 98г е колата. Уплътнението го купих от сервиза на Ратола в София на цената от 5лв. Карам с него вече повече от седмица и нямам проблеми с течове на масло покрай капачката. Виж адреса им тук има и контакти за поръчки: http://service.ratola.bg/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Large Публикувано 30 ноември 2012 Сподели Публикувано 30 ноември 2012 Да си кажа и аз предположението за претрисането . При мен, на 2.0л при смяна на ремъците ми бяха направили някаква магария с тампона .Колата се тресеше цялата, чуваше се едно като чукане в купето... ама според майстора си било в нормата :icon_doh: Намаляваше с покачване на оборотите .Размрънках се (бяха ми окуцили ГАЛАНТА :icon_refuse: ) - дойде колегата му , вдигна двигателя на крика, развъртя болтовете, взе тампона в ръце и почна да го върти като кубчето на Рубик . След 20 сек го сложи , затегна и всичко беше ОК. Дали е бил някак наобратно или просто не е бил сложен така че да легне правилно на гумата ,а е опирал в метала не разбрах. Така и не отделих време да разгледам самия тампон и да видя има ли симетрия .С две думи, както вече споменага , ако са пипани тампоните, е възможно да не са поставени правилно, предполагам ако се сложи да легне двигателя на "крокодил" или крик за канал, разхлябят се тампоните, повдигне се леко и се нямести, проблема ще се реши . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 30 ноември 2012 Сподели Публикувано 30 ноември 2012 В случая това за което говорим е друго.. не е постоянно и се проявява само от време на време на случаен интервал, на празен ход, единично, леко претрисане без звуци - след това дълго време не разбираш че работи мотора, и по някое време след 1-2 светофара пак. Ако съм разбрал правилно де. Поне това става при мен и го има и на шестака на приятел същото.. и двата са <'99. И тук съм попадал на една много стара тема, където се коментира и споменава като "характерното претрисане на шестака" .. може след '99 да са го изчистили, а тук повечето пишешти сте все с от новите шестаци, за това ви се вижда странно :icon_box: ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 30 ноември 2012 Сподели Публикувано 30 ноември 2012 И пак да не отварям нова тема но ми е болка вече няколко седмици.Отпускам си душицата след 2-3 водки ;).Колата ми прави странен проблем.Когато е стартирам "запаля"(сутрин,студена) все едно работи на 2-3 цилиндра и изгасва,след повторно стартиране на агрегата няма проблем.Но установих че това се случва със спадане на температурите.Което ще рече днес е 22 градуса във Бургас,няма проблем въртя и паля.Но утре,като падне под 10 градуса пак пали от втория старт.Що е то свещи,стартер.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 30 ноември 2012 Сподели Публикувано 30 ноември 2012 Най-вероятно позапушени дюзи. Ако имаш и ГИ е 90% е от това - от дюзите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 30 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 30 ноември 2012 При мен притрисането бих го описал като постоянно, оприличено на едни леки, но равномерни вибраций, които се усещат в ниските обороти (около 1000 и под тях). Незнам дали не съм прекалено взискателен към работата на двигателя или нещо е тръгнало да си заминава. Четох всевъзможни причини: бобини, кабели, акумулатор, свещи, тампони на двигателя, маховик, регулиране на клапани, биелни лагери и т.н..... При загрял двигател отворих капака и гледайки го визуално не се вижда треперене, но като го пипна с пръст се усеща вибрацията, която по някакъв начин се предава и в купето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fosil Публикувано 1 декември 2012 Сподели Публикувано 1 декември 2012 (редакция) Най-вероятно позапушени дюзи. Ако имаш и ГИ е 90% е от това - от дюзите. Хм точно това не бях се сетил,благодаря колега ще започна от тях.И без това не ми се даваха 350 лева за свещи ;) и да имам ГИ на 2г. Редактирано 1 декември 2012 от Fosil Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 1 декември 2012 Сподели Публикувано 1 декември 2012 При мен притрисането бих го описал като постоянно, оприличено на едни леки, но равномерни вибраций, които се усещат в ниските обороти (около 1000 и под тях). Незнам дали не съм прекалено взискателен към работата на двигателя или нещо е тръгнало да си заминава. Четох всевъзможни причини: бобини, кабели, акумулатор, свещи, тампони на двигателя, маховик, регулиране на клапани, биелни лагери и т.н..... При загрял двигател отворих капака и гледайки го визуално не се вижда треперене, но като го пипна с пръст се усеща вибрацията, която по някакъв начин се предава и в купето. Хм, значи при теб е някакво различно. Ако са сменяли нещо по изпускателната система (премерно мека връзка) може да са заварили леко на криво и от там да тресе .. ако със задника си го усещаш (с извинение), а не (само) във волана, то провери това. Иначе колата автомат ли е каза? Тампони май много рядко им заминават на нашите коли... П.с> И сега дочетох цялото - Да тресе от акумулатор ... WTF .. ?? Маховика и той какво общо има.. ако там има проблем наблюдаваното не е вибрация на празен ход, а придърпване при потегляне на полусъединител .. свещите, кабели, капачка и палец ако са последен сезон ще ти спират мотора във високите обороти... колега, що не идеш на една диагностика при някой проверен, това не е VW за щастие да сменяш всичко наред ... Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 2 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 2 декември 2012 (редакция) Някой може ли да обясни как се пускат предните халогени намиращи се от външната страна на Аванс модификацията? С бутона за халогените при мен светват само малките фарчета, а тези големите от външната страна не светят... Крушките ги проверих наред са, при включен бутон за халогени до тяхната букса обаче не стига напрежение. Редактирано 2 декември 2012 от GalantDream Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 3 декември 2012 Сподели Публикувано 3 декември 2012 Някой може ли да обясни как се пускат предните халогени намиращи се от външната страна на Аванс модификацията? С бутона за халогените при мен светват само малките фарчета, а тези големите от външната страна не светят... Крушките ги проверих наред са, при включен бутон за халогени до тяхната букса обаче не стига напрежение. Външните фарове на бронята са вързани към дългите, а и така са настроени де... не са за мъгла. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.