Премини към съдържание

Дизелът при другите японски марки


Препоръчано мнение

Здравейте колеги!

Напоследък ми бръмчи една муха край главата :)

Искам да направим нещо като сравнения между няколко марки/модели автомобили. Задължителните условия, на които отговарят те, са:

1. Японска марка автомобил с чист японски характер (производство, агрегати, части и т.н.);

2. Модел от ниския и средния клас;

3. Двигател - дизел, достатъчно мощен и еластичен, за да дърпа леко ремарке, но с мощност не по-голяма от 74 kW (заради ниския данък);

4. Разход - нисък (около 5-6 литра средно);

5. Говорим за кола на старо, в ценови диапазон 2000Е-3000Е;

6. Но да не е твърде стара, за цената си да е максимално нова (около 2000г).

Забележка: Възможно е и участието на малки джипки, макар че при тях разходът е по-висок, динамиката е по-лоша и обслужването е по-сложно (заради диференциали и ходова част).

 

Спазвайки горните условия, разглеждаме следните примери:

 

Номер 1 - Сузуки Лиана 1.4

линк

http://www.cars-data.com/design/pics/thumbs/suzuki/suzuki-liana-2004_2726_1.jpg

 

Номер 2 - Сузуки Игнис 1.3

линк

http://www.cars-data.com/design/pics/thumbs/suzuki/suzuki-ignis-2003_2719_1.jpg

 

Номер 3 - Хонда Сивик 1.7

линк

http://www.cars-data.com/design/pics/thumbs/honda/honda-civic-2001_960_1.jpg

 

Номер 4 - Тойота Корола 2.0

линк

http://www.cars-data.com/design/pics/thumbs/toyota/toyota-corolla-2000_2852_3.jpg

 

Номер 5 - Мазда 323 2.0

линк

http://www.cars-data.com/design/pics/thumbs/mazda/mazda-323-fastbreak-2001_1433_1.jpg

 

Номер 6 - Мицубиши Колт 1.5

линк

http://www.cars-data.com/design/pics/thumbs/mitsubishi/mitsubishi-colt-cz3-2005_1697_10.jpg

Мицубиши мислех да не включвам, ама айде от мен да мине :). Понеже не мисля, че Колт-а става за ремарке :D

 

Колеги, коя кола бихте си купили вие, ако спазвате горните условия? Най-вече въпросът е кой дизелов агрегат е най-здрав и най-подходящ за целта?

Бързам да кажа, че не смятам да купувам или продавам коли скоро, не мисля да внасям и изнасям... или да дърпам ремаркета, питам просто теоретично :)

ПП: Малко са ми странни условията, ама нарочно, да ви затрудня :D

Ще помоля вашият избор да е обоснован технически или поне да има логично обяснение :).

Поздрави!

 

Редакция: Сега да добавя и въпросните джипки:

 

Номер 7 - Сузуки Джимни 1.5

линк

http://www.cars-data.com/design/pics/thumbs/suzuki/suzuki-jimny-metal-top-2005_2722_1.jpg

 

Номер 8 - Тойота Рав4 2.0

линк

http://www.cars-data.com/design/pics/thumbs/toyota/toyota-rav4-2000_2943_1.jpg

 

Номер 9 - Мицубиши Паджеро 2.5

линк

http://www.cars-data.com/design/pics/thumbs/mitsubishi/mitsubishi-pajero-kort-2000_1748_1.jpg

 

Последните две не отговарят напълно на условията - Тойотата е над 100 кс, Мицубишито е много лакомо :)

За други не се сещам. Ясно е, че не могат да се сравняват с леките автомобили, но все пак можем да ги сложим в една категория по посочените показатели и да ги анализираме...

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При условията, които си поставил цитираните автомобили директно отпадат (поне 80% от тях).

Поясни точно какво искаш да правиш с този автомобил, иначе трудно ще се намери отговарящ на поставените условия.

Добре, пояснявам:

Говорим за автомобил, сравнително малък, сравнително икономичен, сравнително здрав; който обаче (когато се наложи - много рядко) да може да издърпа едно пълно ремарке (да тежи да кажем... колко да кажем - един тон) на някаква по-дълга дистанция (да кажем... колко да кажем - 1000 км). Това е :)

Защо отпадат тези варианти, слабички ли са тези мотори? Не съм карал досега дизел и нямам идея, но с моя Колт знам, че трудно ще издърпам друга кола :). Но според мен Тойотата и Маздата биха се справили със задачата.

Ако не стават, очаквам да обясните какъв трябва да е автомобила, за да дърпа ремарке - по-мощен дизелов двигател, 4х4, джип?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сузуки отпадат, защото не са с японски двигател, въпреки че според мен това е по-скоро плюс, освен това толко малък двигател не е подходящ за автомобил теглещ такъв товар.

Двата посочени от от теб автомобили (Тойота, Мазда) не бих ги взел поради цената на съединителя и маховика - надхвърлят цената на автомобила.

За дълга дистанция като преход от около 1000км се орентирай към автомобил с размерите на Галант. Ремарке 1000кг теглено от автомобил тежащ 600-700кг на разстояние 1000км е равносилно на тотално съсипване на автомобила и нервите на водача. Търси по-стар "джип" или пикап, но там ще трябва да се примириш с по-високия разход. Казвам пикап, като имам в предвид нещо като L200 - при него дори и двигателя да е над 100к.с, данъка е в рамките на 10-15лв.

Мерси. Картинката започва да ми се поизяснява :D.

Значи Маздата, Тойотата и Галанта ги слагаме в един клас по посочените условия. И да разбирам, че стават за ремарке...

И трите двигателя са различни - Королата е с "комън рейл", Маздата е с директно впръскване, Галанта е с индиректно... каквото и да значи това :D.

Л200 пикап също е вариант (не знаех, че данъка му е малък). Само дето не е много икономичен и изобщо не е малък... Но става.

Както каза ти - ще се търси компромисно решение, понеже условията са несъвместими :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

както често се споменава в един друг форум - пълно щастие няма...

1 тон ремарке си е доста.

Ако "ремаркето" се окаже лодка или платформа с друга кола, направо търси пикап, да не те е яд после. Там пък не знам дали ще се включиш ценово. Не, че не съм влачил 2 тона със Самурай, но НЕ ГО препоръчвам като преживяване!

В общи линии, дребните джипки (Витара, Рав и прочее, за Джимни да не говорим изобщо) не са особено добри за целта. Нямам впечатления само от Хондата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

както често се споменава в един друг форум - пълно щастие няма...

1 тон ремарке си е доста.

Ако "ремаркето" се окаже лодка или платформа с друга кола, направо търси пикап, да не те е яд после. Там пък не знам дали ще се включиш ценово. Не, че не съм влачил 2 тона със Самурай, но НЕ ГО препоръчвам като преживяване!

В общи линии, дребните джипки (Витара, Рав и прочее, за Джимни да не говорим изобщо) не са особено добри за целта. Нямам впечатления само от Хондата.

Така е абсолютно. Ми аз съдя по моя Колт - не веднъж това лято го товарих с почти 500кг тухли на курс - ами доста се задъха, даже изплези езика; освен това задните гуми едва се подаваха изпод калниците :D. После пък превозвах цимент извънградско 20 км... карах като мравка :)

Виждал съм и леки автомобили да влачат платформи с коли, но не знам за дълъг път дали е най-добрия избор.

Мерси на всички, влизам в час ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За джипара - Рав 4; за кола - маздата.

Обяснение защо не мога да дам. Интуиция :-)

Галантчето ми (2.5 V6) изтегли другата ми кола - астра седан 1040 кг. с двама човека вътре. Забравих да кажа на шофиращия галанта ми да ни тегли на 4-та от Плевен до Кнежа и той ни дърпал на 5-та. Скоростта беше 70-80 км/ч, на моменти 100, но му звъннах да намали. На баира към нас дори се усети ускорение в астрата, каквото тя трудно може сама да генерира с нейния си двигател. Каза че почти не е усещал че тегли нещо, изключая придърпванията на няколко пъти.

Казвам това не да хваля мицубишито си и 6А13, а за да подчертая факта, че 223 Nm, от които налични към 190 при 1600-1900 оборота, са достатъчни да дърпаш 1000 кг.

Друг е въпросът ако ремаркето е едноосно. Тогава като го натовариш както ти скимне може голяма част от килограмите да се натиснат върху Рав четворката или маздата ти :icon_n_king: Това няма да се отрази добре на теглещото МПС, докато ако е с две оси, ще го теглиш като бръмбар сламка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Двата посочени от от теб автомобили (Тойота, Мазда) не бих ги взел поради цената на съединителя и маховика - надхвърлят цената на автомобила.

 

В голяма грешка си, Мазда качват двумасов маховик чак при моделите 3 и 6 ..:)

323 си е с класически съединител, като диаметъра му е по голям и от на Галанта, т.е. подходящ за дърпане на ремарке ..

Маздата и Хондата са единствените коли отговарящи на всички критерии, като за ремаркето по добре е Маздата, че е по тежка и по висока, но пък откъм разход, Хондата е по добре ..

Другите всички или горят много, или не са с Японски двигатели ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В голяма грешка си, Мазда качват двумасов маховик чак при моделите 3 и 6 ..:)

323 си е с класически съединител, като диаметъра му е по голям и от на Галанта, т.е. подходящ за дърпане на ремарке ..

Маздата и Хондата са единствените коли отговарящи на всички критерии, като за ремаркето по добре е Маздата, че е по тежка и по висока, но пък откъм разход, Хондата е по добре ..

Другите всички или горят много, или не са с Японски двигатели ..

И при петицата, за съжаление :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мицубиши Галант с дизеловия двигател (след 96г) не е добро решение - мое мнение (без да обиждам собствениците на такива автомобили) лош двигател - голям разход, никаква динамика, много проблеми с пукане на глави и т.н. Според мен не става за теглене дори на неговото си купе, да не говорим за ремарке или каравана.

 

Защо мислиш така? Карал ли си?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз да вметна, че ремарке с максимален общ товар над 750кг се управлява с кат. Е, което изключва тея колички, които си посочил. Варианта е само паджерото с колкото можже по-голям мотор. Няколко пъти тази година си возих атв-то на ремарке като общата маса беше 530кг с галанта и си е шофиране с повишено внимание, повишен разход на гориво, и си се усеща отвсякъде. Ако масата надвишава тези килограми, както предлагаш към 1000кг на едноосово ремарке има мнооооого голяма вероятност да строшиш ремаркето, естествено говоря за нормално туристическо такова, което се дърпа с кат.Б и веднага забравяш за малолитражни дизелчета, дори и за по яки бензинки с един задвижващ мост.

 

 

п.п.Докато правих една бетонна плоча на вилата теглих тур. си ремарке с атв-то, натоварено с материали с тегло над 700-800кг по поляната с вкл. 4х4 и бавни предавки без да усетя еднотонния товар зад гърба си :) но само с един мост моторчето се суче и неще да тегли :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз да вметна, че ремарке с максимален общ товар над 750кг се управлява с кат. Е, което изключва тея колички, които си посочил. Варианта е само паджерото с колкото можже по-голям мотор. Няколко пъти тази година си возих атв-то на ремарке като общата маса беше 530кг с галанта и си е шофиране с повишено внимание, повишен разход на гориво, и си се усеща отвсякъде. Ако масата надвишава тези килограми, както предлагаш към 1000кг на едноосово ремарке има мнооооого голяма вероятност да строшиш ремаркето, естествено говоря за нормално туристическо такова, което се дърпа с кат.Б и веднага забравяш за малолитражни дизелчета, дори и за по яки бензинки с един задвижващ мост.

 

 

п.п.Докато правих една бетонна плоча на вилата теглих тур. си ремарке с атв-то, натоварено с материали с тегло над 700-800кг по поляната с вкл. 4х4 и бавни предавки без да усетя еднотонния товар зад гърба си :) но само с един мост моторчето се суче и неще да тегли :yes3:

Добре, давам още малко разяснения: :D

"Ремаркето" всъщност е голяма, но лека "каравана". (Която още не съществува, в кавички е, защото ще бъде нещо като каравана ;)). Да кажем, че ще е двуосна за по-голяма стабилност. Лека, лека... колко да е лека, мисля, че може да падне под 750 кг. Иначе благодаря за изчерпателните мнения. Аз стигам до заключението, че лека кола с дизелов мотор от порядъка на 2.0 би могла да се справи със задачата. Но все пак ще ѝ е малко зорно... А 4х4 е лукс, който за задачата се превръща в необходимост (дали?). Иначе, на мен най-голямо доверие ми вдъхва Маздата (даже преди да си взема Колт-а бях хвърлил око на една такава :D). Случайно да се сещате за пример, който да отговаря на вече познатите условия, но и да има 4х4? :icon_hmm: Аз не се сещам. А на Тойотата какво ѝ е (може би маховика)? Въпрос към бачо Марин, понеже я е пропуснал да я спомене измежду добрите попадения :)

Да поживеем, пък ще видим. Живи и здрави :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос към бачо Марин, понеже я е пропуснал да я спомене измежду добрите попадения :)

 

Не съм я пропуснал, в графата "гори повече" е и освен това е с двумасов маховик, което ще рече, не обича да дърпа ремаркета ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А 4х4 е лукс, който за задачата се превръща в необходимост (дали?). Иначе, на мен най-голямо доверие ми вдъхва Маздата (даже преди да си взема Колт-а бях хвърлил око на една такава :D). Случайно да се сещате за пример, който да отговаря на вече познатите условия, но и да има 4х4? :icon_hmm: Аз не се сещам.

 

Бих предложил моят дядо, но е под ограничението за година/и на производство.;)

Може би Субару!?!?!?!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бих предложил моят дядо, но е под ограничението за година/и на производство.;)

Може би Субару!?!?!?!?

Ааа, Иване, не си чел внимателно условията :D

Сега ще ги припомня, визирайки конкретно Субару:

Нямат дизелов мотор, който да се вгражда в кола, която да мога да купя за 2000-3000Е. Иначе и мен ме влече много Форестър от новите с дизелов боксер, ама а де... :)

А Марин в един пост беше споменал, че с този боксер са се изложили. Любопитно ми е да науча по-подробна информация :)

Бензиново Субару под 100 коня е само Импреза 1.6 4х4 (изключихме вече Джъсти, което си е Сузуки Игнис). Супер за снежни изпълнения, ама за ремарке е все едно моя Колт да го завържа за стълба и да дърпам :P

Иначе твоят дядо е впечатляващ... нищо, че е дърт и лапа като невидел :D

 

ПП: Вие пък що ми се хващате на акъла, то е ясно, че ако искам да дърпам товари, или ще давам повече пари за гориво, или ще плащам по-голям данък или нещо друго... Ама аз винаги търся златната среда :D

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С тези кошници които себе си не могат да влачат, а и ремарке, ето това ще е резултатът:

 

 

:) :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам допълнителен въпрос, който ми изникна докато преглеждах настоящата тема.

Почти всички Каризми, са оборудвани с теглич.

Някой ползвал ли ги е за дърпане на ремарке, каравана или колесар?

И как се справя дизеловият модел, пък и бензиновите - с допълнителен товар?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам допълнителен въпрос, който ми изникна ....................... пък и бензиновите - с допълнителен товар?

Моята Каризма дърпаше ремарке без никакви проблеми.Бях си направил инсталацията по на един приятел ремаркето.То беше самосвално и подобрявано,за повече товар,доста подсилено.Та самото ремарке си тежеше,но и аз не го жалих.Пълнил съм го с дограма за на бабата къщата и от В.Търново до Ч.Бряг не съм срещал грижи.Товарил съм също и доста чували с боклук от тавана на нашия вход-около 30 чувала с по толкова килограма всеки.До сметището ни са десетина километра-никакви кахъри,върви си колата все едно че сте със семейството и отивате на море .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, супер клип :-D

За колата за ремарке, аз се сещам само за една машина дето наистина става да дърпа ремарке или малка каравана, не е дизел и е 129 коня, малко по-скъп данък, но пък икономична и става за всеки ден, а когато се наложи да дърпаш малко ремарке си има 4wd super select и 2.0 GDI мотор. Pinin. 16" гуми и размери като на хондата, точно кола правена с тази идея. Не е лошо да се помисли , но и да се пресметне колко тежко може да дърпа, но съм сигурен,че ще дърпа, при нас точно с такива дърпат ремаркета с кончета. Успех

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

Напоследък ми бръмчи една муха край главата :)

Искам да направим нещо като сравнения между няколко марки/модели автомобили. Задължителните условия, на които отговарят те, са:

1. Японска марка автомобил с чист японски характер (производство, агрегати, части и т.н.);

2. Модел от ниския и средния клас;

3. Двигател - дизел, достатъчно мощен и еластичен, за да дърпа леко ремарке, но с мощност не по-голяма от 74 kW (заради ниския данък);

4. Разход - нисък (около 5-6 литра средно);

5. Говорим за кола на старо, в ценови диапазон 2000Е-3000Е;

6. Но да не е твърде стара, за цената си да е максимално нова (около 2000г).

Забележка: Възможно е и участието на малки джипки, макар че при тях разходът е по-висок, динамиката е по-лоша и обслужването е по-сложно (заради диференциали и ходова част).

 

Предложение 1

 

http://www.mobile.bg/11326987731621486

 

Mercedes-Benz E 290 Turbo-D

 

1 не

2 не

3 мощен и еластичен 2.9 129 Hp

4 може да се постигне

5 да

6 да

Това животно е много яко тегли колкото KOMATSU :D а товар до 1 тон в колата не го усеща, заменя VW Transporter по функционалност в една малка строителна фирма. А за теглене май няма спирка нищо не му се е опъвало дори и огромни количества инертни материали :good:

 

Предложение 2

 

Opel Omega B Caravan - 2.5 TDS

 

http://www.mobile.bg/11345743870480833

 

1 не

2 не

3 Пушещ :D

4 изключено :D все пак мотора е BMW

5 да

6 да може и фейслифта, но без BMW мотор http://www.mobile.bg/11346393135413527

 

Предложение 3 - като горното но с 2.5 V6 /бензин/

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/opel-omega-caravan-2-5-v6-elegance-greiz/163163870.html?lang=de&pageNumber=2&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=20&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=146&maxPowerAsArray=KW&transmissions=MANUAL_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&categories=EstateCar

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/opel-omega-b-caravan-2-5-schnaittenbach/158957155.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=20&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=146&maxPowerAsArray=KW&transmissions=MANUAL_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&categories=EstateCar

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/opel-omega-caravan-2-5-v6-cd-stuttgart-plieningen/164868650.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=20&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=146&maxPowerAsArray=KW&transmissions=MANUAL_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&categories=EstateCar

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/opel-omega-2-5-v6-recaro-xenon-klima-gorzow-wlkp/162367976.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=20&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=146&maxPowerAsArray=KW&transmissions=MANUAL_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&categories=EstateCar

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/opel-omega-caravan-2-5-v6-edition-sport-klimaautomati-kierspe/166810501.html?lang=de&pageNumber=2&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=19000&makeModelVariant1.modelId=20&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=110&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=146&maxPowerAsArray=KW&transmissions=MANUAL_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&categories=EstateCar

Редактирано от lancer4x4
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, мерси за предложенията. Обърнах по-специално внимание единствено на Мерцедеса. Реших да поразгледам какво предлага тази марка :D и открих няколко интересни неща, които мисля да ги включа към възможните опции... ей така, просто да поддържам съспенс, въпреки че темата според мен се изчерпа, поне аз разбрах горе-доле нещата. Включвам от трите златни марки по един модел, въпреки първоначалния замисъл на темата за Японски дизел, а именно:

 

Номер 10 Мерцедес C220 (това е чист дизел, значи много мудно върви, но дълготрайно :D)

линк

http://www.cars-data.com/design/pics/thumbs/mercedes/mercedes-benz-c-klasse-1993_1552_1.jpg

 

Номер 11 Ауди А3 1.9 (ако търсим събратята му от VW, там са много дето отговарят на условията, така че по-добре да не търсим, придържаме се към японските дизели + трите посветени по изключение)

линк

http://www.cars-data.com/design/pics/thumbs/audi/audi-a3-1996_113_1.jpg

 

BMW нямат такъв модел, дето търся (и по-добре, че хич не ми се кара тая марка).

И въпросът остава: "Дали дизел до 100 коня дърпа спокойно каравана?" Отговорът е: "Дърпа я, но с леко неспокойствие :)". Понеже гледам, че колегата lancer4x4 предлага по-мощни двигатели с по 5-6 цилиндъра :). То ясно, че дърпат...

Действително Е290 и C220 са с разлика от земята до небето - едното е 5 цилиндъра с турбо и 300Nm при 2000 оборота, а другото е 4 цилиндъра без турбо и 150Nm при 3000 оборота, т.е. C220 ще дърпа колкото моя Колт :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Г-н Пътков, да се включа и аз с едно не много компетентно мнение. Първо не знам защо си се хванал за конете? Те не ти трябват, трябва ти мощ в двигателя, предполагам знаеш какви са Американските автомобили 5.0 150hp примерно :), идеята е да имаш мощ, не състезателни характеристики :), тоест твоя КОЛТ - няма къде да го сравняваш с C220. Освен това много важно нещо е, това дето ще го теглиш да си спира САМО, защото спирали с колата/джипката, ще трябва да добавиш още няколко точки към изискванията, защото съм виждал как запалихме на Land Cruiser /най-големия около 150 000лв/ с едно ATV на гърба, спирачките. Беше грозна гледка, как седим с кола за 150 000 и чисто ново ATV за 15 000 на средата на пътя и чакаме пушенето от предните спирачки да спре ;))), вярно, че шофера ни прекали малко по завоите, но идеята ми е че, твоя товар сам трябва да си спира :). Другото което е, че чистите дизели имат много по-голям живот и издържливост, което при теб е добре. Не съм се замислял, какъв модел да ти препоръчам, но понеже видях A3-то, ще ти предложа нещо от същата марка.

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11346665644087580&f1=details

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11345237519841077&f1=details

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм се замислял, какъв модел да ти препоръчам, но понеже видях A3-то, ще ти предложа нещо от същата марка.

 

http://nfs.mobile.bg...7580&f1=details

 

 

А трябваше да се замислиш ..:) Какво лошо ти е направил човека, та му предлагаш този автомобил, по известен в Ауди- средите с прозвището си "душегуб" .:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, това 2.5TDI не го разисквайте изобщо. Или 1.9 или направо 3.0тди. Онова първото го купуват само незнаещи за какво става въпрос. Няма голямо значение дали е 150, 163 или 180 коня. Все си е душегуб.

Има някакво изискване за размера на ремаркето спрямо масата и габаритите (размерите) на теглещия автомобил. С А3 тди (8Р) ще имаш мощност да теглиш двуосна каравана 5 метра (особено с ASZ двигател), но нямаш право на това.

На теб ти трябва нещо 2.0ТД с 90 коня. Но ако наистина имаш намерение да дърпаш ремаркета (?!?) ти трябва пауър и ограничението до 74 квт не е добре. Има симпатични мазди 323 седан с такъв двигател. Водят ги Mazda 323 S V (BA). 626 хечбек също е симпатична, голяма като галант отвътре и отвън и 230 Нм ще стигнат. На 323-ката също слагат 90 к.с. нищо, че не го дават по някои сайтове. Аз съм се возил в такава и вървеше със 180 :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...