Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

2007 Mitsubishi Outlander Review


Препоръчано мнение

Хм...в момента се чувствам доста тъпо, защото след като прерових основно сайта на Щайнбауер, намерих къде съм го чел това, но не е на техния сайт - просто съм прочел тази статия в Actualno.com, където пише "Освен това поема и гаранцията на производителя на автомобила при евентуални повреди на двигателя, скоростната кутия или диференциала, причинени от допълнителната мощност." и съм дал вяра на журналистическите глупотевини, без да ги проверя от източника, с което съм заблудил и другите потребители на Mitsubishibg.com :sorry:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 314
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Хм...в момента се чувствам доста тъпо, защото след като прерових основно сайта на Щайнбауер, намерих къде съм го чел това, но не е на техния сайт - просто съм прочел тази статия в Actualno.com, където пише "Освен това поема и гаранцията на производителя на автомобила при евентуални повреди на двигателя, скоростната кутия или диференциала, причинени от допълнителната мощност." и съм дал вяра на журналистическите глупотевини, без да ги проверя от източника, с което съм заблудил и другите потребители на Mitsubishibg.com :sorry:

Да видях и аз статията и ще им звънна в пон. да попитам защо така се получава че на едно място пише едно а на друго нищо, ще напиша какво ся ми отговорили

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

От събота карам Оutlander 2.0di-d съм много доволен от автомобила - вече е на 800 км :). Турбо-дупката за която говорите не ми прави толкова голямо впечатление при мен. Турбото се включва при 1700-1800 оборота, но засега разхода ми не пада под 11-12 на сто. Не знам дали защото много я настъпвам, но се надявам да падне с километрите. По въпроса с p.box-a или чипа - приятел, който доскоро работеше при bmw се изказа доста лошо за тях специално за тези при дизелите - каза че обикновено при не повече от 30000 км се появяват невъзвратими проблеми при двигателя и най-често се налага смяна на части или цял двигател. При това условие ще изчакам някой да ме убеди в обратното преди да си "причиня" това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да обясня малко по-подробно - той ми даде пример с двигателите при VW 2.0, които са 140 и 170 кс. Разликата в цената, която е доста висока е породена не само от разликата в кс (от нещата който ги увеличават при втория - по-голямо турбо ли или нещо друго - не знам), но и от използваните материали, които при по-мощния са по-устоичиви на налягане, висока температура и т.н. На мен ми се струва доста логично, ако някой има друго мнение или знае повече нека да обясни, защото много ми се иска да си сложа p.box

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, Аз пък в петък си взех моето ново Mitsubishi Outlander 2.4i Mivec CVT- Страхотен автомобил. Вече му навъртях 500км. Впечатление ми направи обаче че средният разход в града ми дава около 15.5-16, а извънградско около 12.3 л. Което на мене ми се струва малко множко, при положение че не я натискам и не вдигам повече от 120км/ч. Дали по-нататък ще се намали разхода? Но пък кефа цена няма :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, Аз пък в петък си взех моето ново mitsubishi outlander 2.4i Mivec CVT- Страхотен автомобил.Ве4е му навъртях 500км.Впечатление ми направи оба4е 4е средният разход в града ми дава около 15,5-16 а извънградско около-12,3л. КОето нам мене ми се струва малко множко:) при положение 4е не я натискам и не вдигам пове4е от 120км/ч. Дали понататък 6те се намали разхода? Но пък кефа цена няма :icon_rock:

 

Колега, малко трябва да падне. На мен извънградското ми е около 11, обаче при доста агресивно каране... постоянно изпреварване и 140 на круиз-контрол по магистралите (Несебър - София).

Софийското градско ми е 13-16 (зависи от часа и по кои улици). Несебърското градско ми е 11-12.

 

Карал съм с 80-90 от Пампорово до Несебър заради лоши атмисферни условия (само на 4wd ауто) и ми даде 8.2 - нещо, което не ми се вярваше, че може да стане.

 

При експериментче с 90 от Несебър до Бургас, с галена на газта и без изпреварвания - дава 7.8 - 8.

 

 

Аз не съм и очаквал по-малко от 11/100 от бензинов SUV автоматик... добре че е CVT инак го пишете още 2-3л. ако е обикновен автоматик. :)

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито на новите новите собственици.

Хиляди безаварийни километри.

 

По отношения на бензиновия автомобил

Аз карам същия. Разхода от самото начало беше по-малък. На градско се движа между 12 и 14 л. на 100 км. Разбира се това е много относително, защото зависи от това в какво задръстване попадаш.

Междуградското ми е също по-малко от това, което казваш. Например отиване до Пловдив - 8.9; връщане 9.7, като по магистралата си карам с около 130 км.ч. НА връщане е повече, защато има изкачване. Старал съм се да карам и в двете посоки с еднаква скорост. Карам с в включен "cruise control", мисля, че това помога за по-икономично каране. Разбира се това е възможно практически само по магистрала.

 

Но искам да засегна и един друг въпрос. Всички говорим за разход, който ни дава борд компютъра на автомобила. Някой опитал ли е се да го засича по доливане в резервоара догоре. Аз веднаж се опитах и разхода ми по изчисления, които направих излезе с 0.8 л. на 100 км повече от това, което показваше борд компютъра за това разстояние. Но и този начин не е абсолютно точен, защото аз доливам не до капачката, а до изключване на помпата, което не винаги е еднакво.

Ще ми е интересно, ако някой друг е правил подобни опити за засичане на среден разход. Нека да сподели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за поздравленията,

Щом с сме с такива автомобили да се надяваме на дълга безаварийна експолтация :)

Разхода ще го засека по резервоар ,мисля че до утре първият ще съм го изпразнил, и ще докладвам какъв е точно разхода. Но аз предварително бях запознат с разхода ама не можах да устоя на този дзвер и да не го купя :) особено сега с тези "примоции" хехехе.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Искам да попитам какъв годишен данък плащате за Mitsubishi Outlander 2.2L. Струва ми се, че при мен не е нещо както трябва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Искам да попитам какъв данак ПС плащате за Mitsubishi Outlander 2.2L. Струва ми се, че при мен не е нещо както трябва.

 

Онзи ден платих 387 лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

При мен борд компютъра показва общо взето точно разхода на гориво. Много пъти съм го засичал, грешката му е до 4 десети в плюс, като при по дълъг преход показанията са по точни - до 1-2 десети в плюс.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ,

Засеках вчера по резервоар - 410 км сложих 48 литра което е почти 12 литра/100км, наполовината само градско. Мисля че не е толкова зле, но май и аз ще прехвърля на някой друг екран да не гледам разхода, че се депресирам :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами най-точния начин е този с пълнене до капачката, но наистина догоре /пистолета накрая едвам по малко да пуска за да не изключва/. Както си писал примерно с един маршрут София-Пловдив. Тръгваш с фул резервоар и после, чак като се върнеш обратно от Пловдив и пак на бензиностанцията и пак до горе до max. Така като се минава един и същи маршрут в двете посоки е по-точно, тъй като в едната посока където има спускане - на връщане ще е изкачване. Уж се доближаваме до идеалните условия, въпреки че такова понятие е само теоретично. Прехода и на отиване и на връщане да е с еднакъв стил на шофиране. При това положение няма начин да не се хване максимално верния разход на гориво.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Прочетох доста, но нямам време за всичко. Интересуват ме много негативните черти на тази готина кола - къде са и слабите места, за какво да внимавам при поръчката и взимането... Вече един път се опарих с една С4-ка и ми се иска да не правим повече грешки. За плюсовете е ясно - много са и ни заливат всеки ден, но по-важното за мене сякаш са отрицателните.

 

 

Предварително се извинявам ако сте я дискутирали тази тема вече, аз с търсачката не успях да открия много. Ако има - ще съм благодарен за линк :)

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Прочетох доста, но нямам време за всичко. Интересуват ме много негативните черти на тази готина кола - къде са и слабите места, за какво да внимавам при поръчката и взимането... Вече един път се опарих с една С4-ка и ми се иска да не правим повече грешки. За плюсовете е ясно - много са и ни заливат всеки ден, но по-важното за мене сякаш са отрицателните.

 

 

Предварително се извинявам ако сте я дискутирали тази тема вече, аз с търсачката не успях да открия много. Ако има - ще съм благодарен за линк :)

 

Поздрави!

 

Може би тук ще намериш това което ти трябва :)

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой платил ли си е данъка за бензинов Аутлендър (2.4 CVT)?

Днес ми искаха 539 лв. в данъчната служба. Сумата ми изглежда доста висока, особено сравнена с 387 лв. за дизелов (2.2)

 

Това е чистата сума, без наказателната лихва, за закъснението

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой платил ли си е данъка за бензинов Аутлендър (2.4 CVT)?

Днес ми искаха 539 лв. в данъчната служба. Сумата ми изглежда доста висока, особено сравнена с 387 лв. за дизелов (2.2)

 

Това е чистата сума, без наказателната лихва, за закъснението

Не съм го плащал още, но миналата година ми казаха, че данъка ми ще бъде около 600 лв. така че си късметлия. Имай в предвид, че данъка е местен и по различните общини е различен (аз съм от Варна).

До колкото знам, данъка може да се плати до края на април и да получиш отстъпка, не знам за каква наказателна лихва говориш към момента?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По отношения на бензиновия автомобил

Аз карам същия. Разхода от самото начало беше по-малък. На градско се движа между 12 и 14 л. на 100 км. Разбира се това е много относително, защото зависи от това в какво задръстване попадаш.

Междуградското ми е също по-малко от това, което казваш. Например отиване до Пловдив - 8.9; връщане 9.7, като по магистралата си карам с около 130 км.ч. НА връщане е повече, защато има изкачване. Старал съм се да карам и в двете посоки с еднаква скорост. Карам с в включен "cruise control", мисля, че това помога за по-икономично каране. Разбира се това е възможно практически само по магистрала.

 

Но искам да засегна и един друг въпрос. Всички говорим за разход, който ни дава борд компютъра на автомобила. Някой опитал ли е се да го засича по доливане в резервоара догоре. Аз веднаж се опитах и разхода ми по изчисления, които направих излезе с 0.8 л. на 100 км повече от това, което показваше борд компютъра за това разстояние. Но и този начин не е абсолютно точен, защото аз доливам не до капачката, а до изключване на помпата, което не винаги е еднакво.

Ще ми е интересно, ако някой друг е правил подобни опити за засичане на среден разход. Нека да сподели.

 

Здравейте,

мисля, че за да се направи точна сметка на разхода трябва да се знаят и точните километри, а не да се гледат по километража било той общият или единият от двата - А или B. Карам бензиновият вариант и много, много не гледам разхода, но в Плевен на градско се движа около 12/100, докато на междуградско съм на 8-9 /100. С "cruise control" моите наблюдения са че качва разхода. Рекорда ми е Пловдив - Плевен - 6,9 / 100 ( през Сф, но все пак през магистралата си има нанадолнище ).

От средата на септември 2008 карам това бижу и освен пластмасите вътре нямам забележки.

Тук е с изключена стабилизираща система и блокаж на диференциалите :

 

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Получих писмо от Балкан Стар, с което ме уведомяват за някаква клиентска кампания на Митсубиши. Имало проблем с някакъв превключвател, който включвал стоп светлините при натискане на спирачката. Явно е дефектирал често. Канят ме в сервиз за подмяна. Аз до момента проблем с стоп светлините не съм имал. Някой получавал ли е такова писмо и дали някой е ходил в сервиз за такава подмяна?

 

P.S. Карам 2.4 MIVEC със CVT.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам пежо 4007 бензин автомaтик и ме извикаха за смяна на стоп машинка и клапан на сервоусилватела на спирачките.

При вас сменят само стоп машинката, не знам защо е така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте имам пежо 4007 бензин автомотик и ме извикаха за смяна на стоп машинка и клапан на сервоусилватела на спирачките

при вас сменят само стоп машинката незнам защо е така

 

И нас ни извикаха за смяна на стоп машинка на Outlander.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...