Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

MitioG

Потребител
  • От него общо

    20
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Sofia

MitioG's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Странното е, че не се усеща пребоксуване, всичко е както беше преди цялата ситуация. Благодаря за съвета, ако продължава ще я закарам до Балканстар. Колега използвай и главните букви!
  2. Предполагам е така, говорих и със застраховател за евентуално изплащане на щетите, имайки предвид тежки условия, бебе в колата, абе критична ситуация и отказаха. Колата все по-малко намирисва, но все още се усеща след по-продължително каране, имате ли някакво обяснение? Благодаря!
  3. Оправих съединител, притискателен диск и лагер, но не смених маховика заради финансите, върви на пушка за сега но откакто я взех от сервиза(беше още паркирана и миришеше леко)намирисва много леко на феродо. Възможно ли е да е заради новия съединител или да не се е измирасало от предния път когато пушеше
  4. Да гаранционен е, но гаранцията не покрива тези части, както и застрахователите и затова е толкова гадна ситуацията. Не са ми интересни цените на частите на outlander-ите за да си прецаквам умишлено колата . Въпроса беше как е положението с маховика, четох в доста форуми за тойоти и фротери и т.н. със същия проблем, при което хората поправят маховика вместо да го сменят с нов (както е практика във всички фирмени сервизи) и разликата в цената е огромна - та мислите ли, че до такава степен може да е изпържен че на всяка цена да се налага смяна с нов?
  5. Здравейте митсубишовци, вчера като че ли изгорих съединителя на колата и след изтеглянето до Балкан стар, от там ми съобщиха че маховика е "прецакан" или нещо подобно. Някаква съединителна помпа изпуска, също и лагер - стопен. Като цена ми заявиха 2800 лв което е безумие (доста голяма част идва от маховика - около 2000лв), моля за съвет, моето намерение е да не сменям маховика при което цената ще е около 1000.
  6. Отговорът им беше, че не виждат проблем с шумоизолацията и всякакви намеси при друг сервиз са моя отговорност - нищо не казаха, тази седмица ще съм в София и ще питам и там.
  7. Дам, не е лоша като се има предвид че не е Pajero. Ходих 4 пъти(и кал и трева, сичко си имаше), до поляните над аладжа манастир, люлин и витоша, и балъщината ме хвана пред нас - изсипа се за 15 мин и трябваше да ме вадят с една Santafe на другия ден - ако има къде ще пусна снимки. Да попитам, днес карах със прибрани задни седалки и тракането от баса много приятно беше изчезнало(освен това от шофьорската врата) и си мисля, че може и от там да идва значителна част от шума, ако имате възможност вижте дали и при вас има нещо подобно.
  8. Да, и аз така мисля, това е се едно да сменя кожата на волана с по дебела - но като знам как се заяждат мисля да им кажа все пак че имам намерение да го правя това нещо.
  9. Сложих ксенон във Варна и Д.Витанова от Б.Стар София (колата я взехме от тях) каза, че стига да не прави проблеми по ел. инсталацията гаранцията си е в сила. Скоро ще и правя шумоизолация, защото от шофьорската врата се чуват доста странни звуци когато увелича музиката, а от Балкан Стар Варна човекът ми каза че преувеличавам (и си го премести в другия крачол общо взето) и че колата сигурно си е била така и в началото, ама ходи се разправяй. Надявам се това също да не засегне гаранцията, вие как мислите дали трябва първо да говоря с тях
  10. Колега, имаш ли идея дали ако пипна шумоизолацията ще имам проблем с гаранцията?
  11. Някой знае ли дали може и как се демонтират рейките на покрива??
  12. За да обясня малко по-подробно - той ми даде пример с двигателите при VW 2.0, които са 140 и 170 кс. Разликата в цената, която е доста висока е породена не само от разликата в кс (от нещата който ги увеличават при втория - по-голямо турбо ли или нещо друго - не знам), но и от използваните материали, които при по-мощния са по-устоичиви на налягане, висока температура и т.н. На мен ми се струва доста логично, ако някой има друго мнение или знае повече нека да обясни, защото много ми се иска да си сложа p.box
  13. От събота карам Оutlander 2.0di-d съм много доволен от автомобила - вече е на 800 км . Турбо-дупката за която говорите не ми прави толкова голямо впечатление при мен. Турбото се включва при 1700-1800 оборота, но засега разхода ми не пада под 11-12 на сто. Не знам дали защото много я настъпвам, но се надявам да падне с километрите. По въпроса с p.box-a или чипа - приятел, който доскоро работеше при bmw се изказа доста лошо за тях специално за тези при дизелите - каза че обикновено при не повече от 30000 км се появяват невъзвратими проблеми при двигателя и най-често се налага смяна на части или цял двигател. При това условие ще изчакам някой да ме убеди в обратното преди да си "причиня" това.
  14. Да видях и аз статията и ще им звънна в пон. да попитам защо така се получава че на едно място пише едно а на друго нищо, ще напиша какво ся ми отговорили
  15. Струват си хибридите от гледна точка на разход и екология, но за тези които обичат шофирането няма предлаган модел, който да е мощен и не много скъп... Чух се днес с хората от steinbauer не можаха да ми отговорят за гаранцията, трябвало да проверят при какви условия може тяхната фирма да поеме някакви евентуални разходи по самия автомобил..ти къде ги намери, защото прочетох монтажа и т.н. но не видях, затова реших да се обадя.
×
×
  • Създаване...