Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

2007 Mitsubishi Outlander Review


Препоръчано мнение

Нещо повече за двата дизелови двигателя на Outlander от форума на VW:

http://vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t...light=outlander

 

Във форума на BMW най - добре е обяснено за разликите между помпа дюза и комънрейл. Ако погледнеш и тук е засегната подобна тема (мисля, че беше в раздела за Лансер). Но като цяло не вярвам от Митсубиши да са избрали лош двигател (2,0 TDI), също и аз останах приятно изменадан от него, но според мен по - добрият дизел е 2,2 HDi.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 314
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

От месец август 2008г. Митсубиши Аутландер ще се произвежда вече в холандския завод на компанията, където в момента се сглобява Колт за Европа.

Дано това не се отрази на качеството.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имате ли информация, дали 2.2 DI-D мотора на Пежо/Ситроен може да се тунингова, има ли вече чип за него, колко струва, къде може да се намери и колко увеличава мощността ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имате ли информация, дали 2.2 DI-D мотора на Пежо/Ситроен може да се тунингова, има ли вече чип за него, колко струва, къде може да се намери и колко увеличава мощността ?

Нямам идея, но това не е необходимо. Моторът е много динамичен и се държи прекрасно. 140 км/ч на 6-та предавка при 2200 оборота - мисля че е достатъчно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея, но това не е необходимо. Моторът е много динамичен и се държи прекрасно. 140 км/ч на 6-та предавка при 2200 оборота - мисля че е достатъчно.

Забравих да добавя, среден разход 7.3 л/100 км, при изразходван резервоар 1/3 в София (15 км/ч средна скорост), останалите 2/3 из България.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В Англия има чип. Мотора става някъде в порядъка 185 - 190 кс. и около 415 - 425 Nm въртящ момент. Но този чип е правен от тунинг фирма и не се предлага като опция.

Но както колегата chrischo е казал този двигател няма нужда от тунинг.

 

А забравих и има и Немски тунинг повече за него е тук (само че е за Ситроен)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер на всички фенове на Митсубиши. :)

 

Въпросният „чип”, за който толкова много се пише, не е нищо друго освен компютърна програма, която активира турбината на двигателя и така добавя около 40 к.с. към мощността му. Двигателят вече е и по-шумен.

Просто и ясно........като за около 3000 лв.

Но...само след 5000 км. пробег. Защото подобно форсиране при по-яко каране може да доведе до непоправими щети на двигател в гаранция.

Подобно „тунинговане” съществува и при френския двигател за желаещи да пробват мощта на турбото.

Какво да правиш – производителят си пази гаранционния мотор, а Митсубиши моторс вероятно скатава пари от екотакси.

 

С горенаписаното не желая да обидя никого. Това е моя хипотеза.

Фен съм на VW, фен съм и на Mitsubishi.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер на всички фенове на Митсубиши. :)

 

Въпросният „чип”, за който толкова много се пише, не е нищо друго освен компютърна програма, която активира турбината на двигателя и така добавя около 40 к.с. към мощността му. Двигателят вече е и по-шумен.

Просто и ясно........като за около 3000 лв.

Но...само след 5000 км. пробег. Защото подобно форсиране при по-яко каране може да доведе до непоправими щети на двигател в гаранция.

Подобно „тунинговане” съществува и при френския двигател за желаещи да пробват мощта на турбото.

Какво да правиш – производителят си пази гаранционния мотор, а Митсубиши моторс вероятно скатава пари от екотакси.

 

С горенаписаното не желая да обидя никого. Това е моя хипотеза.

Фен съм на VW, фен съм и на Mitsubishi.

 

Само да попитам в България имали вече чип за 2,2 HDi, защото досега не съм срещал?

И като казвам чип имам предвид препрограмиране на екуто предлагано от вносителя със запазване на гаранцията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Давам малко информация за тунинг на английски и на български език. На българския сайт много добре е описано всичко.

 

DigitalTuning

 

DigitalTuningBulgaria

 

 

 

http://img206.imageshack.us/img206/3103/digitaltuningkl9.th.jpg

 

Както се вижда, ДигиталТунинг вече предлага тунинг и за 2,2 НDI, но пък представителят нa фирмата в България все още работи само с немския двигател за Outlander.

 

http://img182.imageshack.us/img182/193/bgxc8.th.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, благодаря за сайтовете :icon_thumbup:

Само едно не мога да разбера, защо на всякъде пишат, че с чип колата има по малък разход, като това не е вярно!

И от това което видях ми се струва, че 2,2 двигателя няма нужда от чип.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разходът на гориво е комплексен показател, който зависи при определени технически характеристики, от качеството на горивото и от задволанното устройство.

Независимо от оптимизацията на двигателя при чип тунинга, двата основни фактора, определящи разхода на гориво, остават да действат.

Колко качествени са горивата в България?!

Отговаря ли нашият дизел на изискванията да е над определено цетаново число?!

Относно задволанното устройство, нека всеки си прецени сам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...
Аз вече имах "удоволствието" да закъсам на пътя с Аутлендъра. Както си карам и започна да губи мощност да пуши отзад и да прекъсва. Веднага спрях и единственото нещо, което забелязах е теч точно под двигателя :shock: Течността слава богу беше вода :) От там следва пътна помощ до София и така. Това става в петък вечер, а колата е готова в понеделник :) Естествено събота и неделя никой не работи и оставам без кола, което е много неприятно. В крайна сметка се оказа скъсана скоба на маркуч на турбото. Така ми казаха в Стар Моторс. Дано не се случва на другите колеги с Аутлендър. ...

 

Привет и от мен,

И аз имах същия проблем - скъса ми се скобата на маркуча за турбината и едвам стигнах до Бакан Стар. Добре, че ми се случи в София. Пробег - около 4200 км, нормално натоварване.

 

Силно ви препоръчвам да отидете в сервиза и профилактично да затегнат скобата.

 

Иначе много добри впечатления, избрах Аутлендъра на фона на 2 семейни Пежа :rolleyes:

 

Поздрави и безаварийно шофиране !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет и от мен,

И аз имах същия проблем - скъса ми се скобата на маркуча за турбината и едвам стигнах до Бакан Стар. Добре, че ми се случи в София. Пробег - около 4200 км, нормално натоварване.

 

Силно ви препоръчвам да отидете в сервиза и профилактично да затегнат скобата.

 

Иначе много добри впечатления, избрах Аутлендъра на фона на 2 семейни Пежа :rolleyes:

 

Поздрави и безаварийно шофиране !

 

 

За кой модел Аутлендър става дума? 2.0, 2.2 или 2.4?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет и от мен,

И аз имах същия проблем - скъса ми се скобата на маркуча за турбината и едвам стигнах до Бакан Стар. Добре, че ми се случи в София. Пробег - около 4200 км, нормално натоварване.

 

Силно ви препоръчвам да отидете в сервиза и профилактично да затегнат скобата.

 

Иначе много добри впечатления, избрах Аутлендъра на фона на 2 семейни Пежа :rolleyes:

 

Поздрави и безаварийно шофиране !

 

Здравейте верни приятели на марката Мицубуши. Относно тази скоба която ви е дала дефект, мога само да кажа, че просто сте случили от онази партида дефектни скоби които са попаднали в завода за производство на аутландерчетата. Не е проблем в затягането на скобата, а в това, че скобите са били със шупли които при определени обороти на двигателя не издържат и точно там където е шуплата настъпва скъсване на материала. Като дългогодишен стоманолеяр мога да ви уверя, че този проблем може да се появи във всяко едно изделие дори и от космическата техника. Пример за това мога да ви дам от 1959 година когато на космодрума байконур при изпитание на нова руска ракета се скъсва един от спомагателните двигатели на ракетата носител и тя избухва 12 секунди след старта. Причината се оказва именно шупла в единият от пироболтовете които държат двигателя към основното тяло. Така, че смело напред с красивите и хубави коли на Мицубиши.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Видяхте ли фейслифта, който готвят на Аутлендър за 2010? Слагат му предната маска от ЕВО Х, на мен ми изглежда някак не на място?!

 

http://www.autoincar.com/leaked-picture-of...ft-minorchange/

 

http://www.leftlanenews.com/mitsubishi-outlander-future.html

 

http://www.expertmotor.com/news/spy-pictur...r-facelift.html

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само муцуната я сменят. Едва ли нещо друго ще има променено, просто с тоя фейслифтинг искат да постигнат по-големи продажби. Малко ми прилича на следване линията на Пежо, всички модели с една голяма радиаторна решетка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Някой с 2.2HDi може ли да сподели дали има разход на масло? При нас на единият Аутлендър трябваше да му доливаме на 18000км, защото "се оплака"? :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че на колко се сменя маслото? Не е ли на 15к км

:mitsu-smiley: Ами казаха ни на 20к да наминем в сервиза. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Някой с 2.2HDi може ли да сподели дали има разход на масло? При нас на единият Аутлендър трябваше да му доливаме на 18000км, защото "се оплака"? :mitsu-smiley:

 

В събота или неделя ще погледна и ще ти кажа. Засега не съм доливал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В сервиза на Балкан стар се отбих да си купя 1 л масло, ей така да ми е в багажника за всеки случай, пък и не знаех с какво масло съм зареден. Засега моя не е показал "лакомия" към масло (вярно, че не го юркам повече от 130 и максимално го карам със 110-120 км/ч). Продадоха ми 1л кастрол за 28 лв (а цената на смяната е 380 лв). Попитах ги дали същото масло се слага в моделите със сервизно обслужване на 15 000 и 20 000 км (моя е такъв, а на мой приятел е същият модел, но с 15 000), казаха "ДА".

За разхода на гориво досега на 5000 км отива на 6,8 л/100 км, както е по книжка, така и се отчита по пътен лист. Климатроника не се изключва, 90 % извънградско със скорост в населени места 10-20 км/ч над разрешеното, извън населени места 110-120, в колона със скороста на колоната.

При пътуване Благоевград-Петрич-Благоевград (170 км) на компютъра показваше ср. скорост 70 км/ч, ср. консумация 6,2 л/100 км. Градско от 8,8 до 9,5, при ниските температури и сняг до 11,00.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
В сервиза на Балкан стар се отбих да си купя 1 л масло, ей така да ми е в багажника за всеки случай, пък и не знаех с какво масло съм зареден. Засега моя не е показал "лакомия" към масло (вярно, че не го юркам повече от 130 и максимално го карам със 110-120 км/ч). Продадоха ми 1л кастрол за 28 лв (а цената на смяната е 380 лв). Попитах ги дали същото масло се слага в моделите със сервизно обслужване на 15 000 и 20 000 км (моя е такъв, а на мой приятел е същият модел, но с 15 000), казаха "ДА".

За разхода на гориво досега на 5000 км отива на 6,8 л/100 км, както е по книжка, така и се отчита по пътен лист. Климатроника не се изключва, 90 % извънградско със скорост в населени места 10-20 км/ч над разрешеното, извън населени места 110-120, в колона със скороста на колоната.

При пътуване Благоевград-Петрич-Благоевград (170 км) на компютъра показваше ср. скорост 70 км/ч, ср. консумация 6,2 л/100 км. Градско от 8,8 до 9,5, при ниските температури и сняг до 11,00.

Здравейте,

Искам да попитам, тази смяна на масло (380лв.) всичко ли включва (работа, филтри, масло).

Благодаря предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В 380 лв ти се включва всичко - работа, масло, филтри (и на купето). На мен ми беше паднал антифриза малко под минимума (за една година се беше изпарила малко водица) и ми го допълниха дори без да им споменавам, което си е приятна изненада, предвид на славата която се носи на БС.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...