Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

2007 Mitsubishi Outlander Review


Препоръчано мнение

Niikoo здравейте,

Може ли да ни информирате кога се очакват най-скорошните доставки за София на Outlander 2.2 HDI, както и предлагате ли зимни гуми с джанти за тях?

Предварително благодаря!

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 314
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Ми колата може да се заключва и отключва през бутоните на ключа, както при всеки нормален автомобил.

Не нужно да натискаш черния бутон на дръжката на врата, но повярвай ми направено е доста удобно, няма нужда да вадиш всеки път ключа за заключваш/отлючваш, просто си слагаш ръката на дръжката на врата да взелез и после като излезнеш за да заключиш натискаш малкото черно бутонче.

 

А ако пропуснеш да натиснеш това черно бутонче и се отдалечиш с ключа (картата) нали пак се заключва колата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На -10С парното се усеща още на първата минута на дизела ... и дотам с добрите думи за Outlander

По-голяма "лимонада" от тази пародия на джип няма.

 

Здравей, непознати момко. Не мога да разбера защо така усилено оплюваш тази наистина прекрасна и съвършена кола която си е и джип на всичкото отгоре. Не мога да разбера какво всъщност искате и не искате от тези коли, които са наистина много добри и всичките си имат както предимства така и недостатъци. Като все намираш кусури на всичко, тогава ти препоръчвам да си купиш една руска машина на която съм сигурен, че трудно ще намериш недостатъци, тъй като е много стабилна и сигурна на пътя. Казва се БТР-90 Росток. Задвижването му е 8х8, със двигател 510 к.с. движи се по асфалт със 100 км в час, по пресечена местност с 50 км в час и преодолява всякакъв вид водни прегради с вълнение до 3 бала. Тежи 21,5 тона и може от 2 км да пробие броня на танк Леопард-1, произведен в Германия от фирмата Майбах. Скоростната му кутия е автоматична и позволява движение както на преден ход така и на заден ход с една и съща скорост (100 км в час). Идеална е за всякакъв вид дейности, а в градски условия всеки ще ти дава предимство независимо дали го имаш или нямаш. Единственото нещо, което ще трябва да си купиш е един антирадар, за да не те хващат полицаите с превишена скорост когато караш извън града. Смятам, че това вече се нарича джип в истинския смисъл на думата и няма никакви кусури. Ако и от това си недоволен то просто си стой у вас и си пий лимонадата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей непознати момко. Не мога да разбера защо така усилено оплюваш тази наистина прекрасна и съвършена кола която си е и джип на всичкото отгоре. Не мога да разбера какво всъщност искате и не искате от тези коли, които са наистина много добри и всичките си имат както предимства така и недостатъци. Като все намираш косури на всичко, тогава ти препоръчвам да си купиш една руска машина на, която съм сигурен, че трудно ще намериш недостатъци, тъй като е много стабилна и сигурна на пътя. Казва се БТР-90 Росток. Задвижването му е 8х8, със двигател 510 к.с. движи се по асфалт със 100 км. в час, по пресечена местност със 50 км. в час и преодолява всякакъв вид водни прегради с вълнение до 3 бала. Тежи 21,5 тона и може от 2 км. да пробие броня на танк Леопард-1, произведен в Германия от фирмата майбах. Скоростната му кутия е автоматична и позволява движение както на преден ход така и на заден ход с една и съща скорост (100 км. в час). Идеална е за всякакъв вид дейности, а в градски условия всеки ще ти дава предимство независимо дали го имаш или нямаш. Единственото нещо което ще трябва да си купиш е един антирадар, за да не те хващат полицаите с превишена скорост когато караш извън града. Смятам, че това вече се нарича джип в истинския смисъл на думата и няма никакви косури. Ако и от това си недоволен то просто си стой у вас и си пий лимонадата.

 

 

Евала колега :icon_clap: разби ме с този БТР :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Евала колега :icon_clap: разби ме с този БТР :icon_clap:

 

 

Това тук е доказателство за онова което съм написал по горе - http://www.vbox7.com/play:4c771490

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече си поръчах Outlander 2.2L. Само не разбирам тези които се насочват към бензиновия....все пак ще ви харчи по 10-13 на 100км, което си е доста .....

А някой може ли да сподели колко километра продължава разработването на двигателя? До 15 000 км, или до първа смяна на масло?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече си поръчах Outlander 2.2L. Само не разбирам тези който се насочват към бензиновия....все пак ще ви харчи по 10-13 на 100км, което си е доста .....

А някой може ли да сподели колко километра продължава разработването на двигателя? До 15 000 км ли до първа смяна на масло?

 

 

Моето HDI го разработвах 1000км (от Citroen ми казаха да не вдигам над 3 оборота) сега и за OUTLANDER-а мисля да направя същото 1000км на магистаралата после преглед и двигателя е готов!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

12,6 / 7,5 / 9,3 град./ извънгр./ комб. - za 2.4 бензин по каталог.. дори да е с 1л. повече - 8.5 извънградско.. толкова харчи и настоящата ми, така че не мисля че ще е болка за умиране.... въпроса е това CVT дали е читаво.

 

.. пък и ако ми дойде в 1 момент много, тегля майната на гаранцията на двигателя и му слагам газов инжекцион :) :) (не ме оплювайте :) ).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Вече изминах 2000км и имам следните впечатления:

Разходът е м/у 8.8-10л-извънградско при средна скорост 70-90км/ч,

11-13л градско-бензин, много добре се държи на пътя и на сняг. Удоволствие е пътуването, перфектна музикална уредба, много добра динамика.

Единствен недостатък засега намирам в това, че купето не е добре обезшумено, силно се усеща смяната на пътната настилка и шума на вятъра, но иначе двигателя е безшумен.Този шум наподобава виенето на предни лагери, подкалниците нямат пластмасова обшивка и според мен това е причината. Бензиновият вариант според мен е по-добър

от дизеловия (WV), за 2.2л нямам впечатления.

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Брр, 10 л. при 90 км/ч е доста над каталожните данни.. то ясно че малко послъгват.. ама чак толкова..

Аз междуградско карам поне 110-120..

 

Възможно е при разработването да падне разхода.., ще е много полезно ако колегата с бензиновия продължи да ни държи в течение... .

 

А CVT-то как е колега... какви са ти впечатленията..?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имах в предвид при средна скорост,по показанията на борд компютъра.Скоростната ми кутия е ръчна. Скоростите влизат много леко, ходът им е малък.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! За първи път пиша в подобен форум и искрено се надявам да ми помогнете. С мъжа ми сме решили да купуваме Mitsubishi Outlander LS, 2003, 2.4 обем на двигателя, 140 к.с. 4х4. Изчетохме всички характеристики, но пак имам въпрос. Сигурно ще го задам много некомпетентно, но все пак ми е простено - жена съм и почти нищо не разбирам от това, което е под капака на автомобила. Става въпрос за следното: има ли този автомобил система, която като достигане колата определена скорост, предното задвижването на колелетата се изключва, и остава само задното? Това май е с цел икономия. И при спускане включва ли се нещо като блокаж , за да не поднася колата, например на пресечен терен? Благодаря предварително и се надявам да не съм задала крайно нелеп въпрос :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има врътка на централната конзола, която позволява да се използва само предното предаване, без значение какви са метеорологичните условия (лед, сняг ...). Във вторият, от общо три, режим на работа 4х4 се включва само при необходимост (загуба на сцепление, поднасяне ..). В третия режим 4х4 е включено перманентно до достигане на скорост от 40 км/ч (за точната стойност не съм сигурен).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Докато се рових из Интернет намерих една статия където се казваше че Оutlander-а е оборудван с дневни светлини (day lights).

Въпросът ми е какви са тези дневни светлини?

Защото единственото което намерих е, че това включва фаровете с запалването на двигателя, но не ми струва достоверно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип означава автоматично включване на дълги светлини с намалена сила /30% примерно/ и си има отделна верига за това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип означава автоматично включване на дълги светлини с намалена сила /30% примерно/ и си има отделна верига за това.

 

 

 

Това с цел запазване на ксеноновите фарове през деня ли е или си има друга цел и каква е тя?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С цел да караш на фарове, когато е задължително. Да се виждаш надалеч, но да не заслепяваш..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Четох в един чужд форум, че тази функция е вградена на автомобилите, които са предназначени за северните страни (Швеция), където е задължително карането и през деня на къси светлини.

В форума пишеше, че Аутлендърите с MMCS (вградена НАВ система), могат да се програмират чрез нея и имат няколко варианта, единият от които е при запалване на автомобила да се включват автоматично късите светлини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има един сензор за смрачаване и автоматично пуска фаровете, но за дневни фарове, вярно ли е, че вместо да свети ксенона, може да светят дългите светлини с намалена сила?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има един сензор за смрачаване и автоматично пуска фаровете, но за дневни фарове, вярно ли е, че вместо да свети ксенона, може да светят дългите светлини с намалена сила?

Не мога да намеря логиката ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Немога да намеря логиката ....

Вероятно производителите не биха се интересували скъпо ли ти е да си напазаруваш нов ксенон или не, при положение, че си купил автомобил с такива светлини!?!

Май правилото "кучето скача според тоягата" и тук важи!

Поздрави,

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

 

Имам едно питане относно един frоntbar за новият Outlander. Въпросният frontbar го видях в английският сайт на :mitsu-smiley:, а сега го видях и тук http://www.iwcp.co.uk/Features/On_the_Road..._OUTLANDER.aspx и понеже не успях да намеря такава снимка в нета ще бъда благодарен ако някой може да ми даде линк със снимки, защото според мен много му отива този фронтбар на outlander -a :icon_rock:

 

 

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...имам едно питане относно един frоntbar за новият Outlander...
Какво разбираш под 'фронтбар'?

Това ли?

http://www.carkeys.co.uk/images/cm_images/mitsubishi/outlander/mtout021.jpg

 

Или това:

http://www.ecb.com.au/model/outlander/Nudge-Bar.jpg

 

 

Първото е част от пакета Warrior, a второто е допълнително монтиран bull/nudge bar.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, не съм съобразил да се изразя по точно, за което се извинявам!

 

Мерси за бързия отговор :icon_thumbup:

 

Ъочно този пакет warrior ме интересуваше.

 

Колега, използвайте главните букви !

Модератор

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...