Премини към съдържание

Oтносно скорост


atila

Препоръчано мнение

От къде тръгнахме...

Определено не съм съгласен, JDFU. Но зависи с какво го сравняваш. Неведнъж съм карал бързо по остри завои (като спускане на проходи, а и изкачвания, и не само ...) и нито веднъж не съм чул да ми свири гума от загуба на сцепление. Не така стоят нещата с някои други коли, каращи в непосредствена близост пред или зад мен. Чувал съм как им свирят гумите и виждам крена в завоите. Моят гальо е в добро състояние, не в отлично, но леко се поклаща. Все едно се заканва за атака в следващия завой. Даже последният случай беше на спускането откъм Бачковския манастир с 5 души общо в колата. Задните калници бяха "захапали" гумите (явно пружините са се "поизморили"), но не мога да се оплача от липса на стабилност. Точно обратното.

Следва да отбележа 17-инчовите джанти, с гуми 215/45 и фабрично окачване на sport edition модификацията. Нарочно в един завой влязох с висока скорост за да видя кога идва недозавиването, но вместо това пътниците отзад се хванаха за тавана :icon_blush: и едната спътничка щеше да ми изскубе дръжката отзад вляво.

За возията две думи - един приятел я определя като цитирам "ДрЪво", а друг след първите 30 метра възкликна "тва има ебати возията!" и продължи да кара усмихнат известно време.

Не е кой знае какво, ако трябва да сме честни, но потвърждавам мнението на SLX - отлична стабилност ... за парите си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 131
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Анди, приятелю...

Аз съм сродна душица :icon_angel: Вече година имам колата и все така ме кефи. Даже е повече, защото и аз я ценя и уважавам. Не обичам да споря. Мнението е извлечено от множество наблюдения и тестове. Радвам се, че имаш добър екземпляр. Твърдя че няма две напълно еднакви коли дори и да са в магазина. Всяка си е за себе си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм сродна душица :icon_angel: Вече година имам колата и все така ме кефи. Даже е повече, защото и аз я ценя и уважавам. Не обичам да споря. Мнението е извлечено от множество наблюдения и тестове. Радвам се, че имаш добър екземпляр. Твърдя че няма две напълно еднакви коли дори и да са в магазина. Всяка си е за себе си.

 

Ами то именно това отличата :mitsu-smiley: от останалите коли, а точно факта, че са автомобили с душа наситена с емоции :) :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А,не мислите ли,че е редно, при движение със 200 на четвърта скорост и натиснеш кикдауна, оборотите да се качат над 5000.

Аз като карах с 200 и при натискане на кикдауна, оборотите изобщо не помраднаха повече от 4500.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А ходи ли на диагностика? Нещо нередности? Или от време на време си правиш драгове, за да видиш дали се е променило нещо :( Аз пак да попитам - променял ли си нещо по колата или всичко е фабрично или аналог на фабричното?

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

а ходи ли на диагностика? нещо нередности? или от време на време си правиш драгове за да видиш дали се е променило нещо :( Аз пак да попитам - променял ли си нещо по колата или всичко е фабрично или аналог на фабричното?

Нищо не сам променял по колата, от както сам я взел. На диагностика не сам ходил още.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От къде тръгнахме...

Определено не съм съгласен, JDFU. Но зависи с какво го сравняваш. Неведнъж съм карал бързо по остри завои (като спускане на проходи, а и изкачвания, и не само ...) и нито веднъж не съм чул да ми свири гума от загуба на сцепление. Не така стоят нещата с някои други коли, каращи в непосредствена близост пред или зад мен. Чувал съм как им свирят гумите и виждам крена в завоите. Моят гальо е в добро състояние, не в отлично, но леко се поклаща. Все едно се заканва за атака в следващия завой. Даже последният случай беше на спускането откъм Бачковския манастир с 5 души общо в колата. Задните калници бяха "захапали" гумите (явно пружините са се "поизморили"), но не мога да се оплача от липса на стабилност. Точно обратното.

Следва да отбележа 17-инчовите джанти, с гуми 215/45 и фабрично окачване на sport edition модификацията. Нарочно в един завой влязох с висока скорост за да видя кога идва недозавиването, но вместо това пътниците отзад се хванаха за тавана :icon_blush: и едната спътничка щеше да ми изскубе дръжката отзад вляво.

За возията две думи - един приятел я определя като цитирам "ДрЪво", а друг след първите 30 метра възкликна "тва има ебати возията!" и продължи да кара усмихнат известно време.

Не е кой знае какво, ако трябва да сме честни, но потвърждавам мнението на SLX - отлична стабилност ... за парите си.

 

Галанта е с уникално окачване и е доста стабилен, въпреки, че вози меко. :) Пък ако си допълнително със спортно окачване, нещата придобиват още по-зловещ вид. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

SLX, на мен пък ми се струва, че галантът странично е сравнително нестабилен с комфортно нагласено окачване. При влизане с по-висока скорост в завой се създава едно такова чувство тип "аха да се преобърне".

 

Колега, има го това чуство наистина при стандартното окачване - аз вече почти година и над 20 000км не мога още да му свикна...интересното е, че точно след този момент колата направо "заспива", стабилизира се и се държи отлично в завоя. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, има го това чуство наистина при стандартното окачване - аз вече почти година и над 20 000км не мога още да му свикна...интересното е, че точно след този момент колата направо "заспива", стабилизира се и се държи отлично в завоя. :mitsu-smiley:

 

С риск да испадна в еретизъм, трябва да призная, че не смея да карам с Галанта в Кресненското дефиле по завоите, със скоростта, с която карам Голф и Астра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, има го това чуство наистина при стандартното окачване - аз вече почти година и над 20 000км не мога още да му свикна...интересното е, че точно след този момент колата направо "заспива", стабилизира се и се държи отлично в завоя. :mitsu-smiley:

И аз така мисля. След чувството на нестабилност се усеща все едно колата влиза по релси.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Следва да отбележа 17-инчовите джанти, с гуми 215/45 и фабрично окачване на sport edition модификацията.

 

Не съм съгласен с мнението ти за фабрично окачване на Спорт Едишън. Твоята кола е със спортно окачване, по ниска е от сериините Галанти. Това го видях преди доста време, когато беше качил снимки на колата. Оттам идва и голямото удоволствие което изпитваш след всеки завой. Гумите също помагат много за доброто усещане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А,не мислите ли,че е редно, при движение със 200 на четвърта скорост и натиснеш кикдауна, оборотите да се качат над 5000.

Аз като карах с 200 и при натискане на кикдауна, оборотите изобщо не помраднаха повече от 4500.

 

Това, за твое съжаление е напълно нормално. На последната предавка няма какво да се случи, независимо дали натискаш кикдауна или не.

За колегите с клатещите се по завоите галанти:

1. Вижте си амортисьорите и пружините

2. Вижте си предницата - носачи основно

3. Елате да покарате моя галант и пак ще говорим...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това, за твое съжаление е напълно нормално. На последната предавка няма какво да се случи, независимо дали натискаш кикдауна или не.

За колегите с клатещите се по завоите галанти:

1. Вижте си амортисьорите и пружините

2. Вижте си предницата - носачи основно

3. Елате да покарате моя галант и пак ще говорим...

 

Роска, не говоря за клатене, а за усещане за стабилност. Просто и двете коли, които цитирах по-горе не возят добре като Галанта, но залепват за пътя като картинг. Те и двете са със спортно окачване де, но факта че ги чувствам по стабилни в завой си е факт. Като говоря за влизане в завоите на дефилето със скорост 90+.

Иначе Галанта създава неповторимо усещане как се суче по завоите, но висока скорост в много остър завой, на път с две ленти, като трябва да останеш в твоята е друго.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това, за твое съжаление е напълно нормално. На последната предавка няма какво да се случи, независимо дали натискаш кикдауна или не.

За колегите с клатещите се по завоите галанти:

1. Вижте си амортисьорите и пружините

2. Вижте си предницата - носачи основно

3. Елате да покарате моя галант и пак ще говорим...

 

Тук може и да си прав! Аз смених практически всичко(предни и задни пружини, задни амортисьори,прави носачи, криви носачи и един горен носач) без предните 2 амортисьора , но те са зле след карането със спотни пружини и малко се "люлее" отпред...та може и от това да е усещането...тия дни ще сменя и предните амортисьори и ще се разбере. :icon_clap: В интерес на истината тази нестабилнот не е точно люлеене, която усещам - чуството е все едно колата ще изпусне завоя и ще тръгне да презавива и моментално след това "заспива" и тръгва "като по релси".

Следващият път като се видим ще пробвам твоята да знаеш! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С риск да испадна в еретизъм, трябва да призная, че не смея да карам с Галанта в Кресненското дефиле по завоите, със скоростта, с която карам Голф и Астра.

Колега , или имаш проблем с Галанта или караш прекалено бързо и не ти остава време да поглеждаш километража . Все пак усещането за скорост при тези коли е различно . С Голфа вървиш с 80 , а ти се струва че си с 120 , докато при Галанта е обратно :icon_thumbup: А и се сещам само за една разновидност на Голфа , която би могла да ме следва на каквито и да било завои .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега , или имаш проблем с Галанта или караш прекалено бързо и не ти остава време да поглеждаш километража . Все пак усещането за скорост при тези коли е различно . С Голфа вървиш с 80 , а ти се струва че си с 120 , докато при Галанта е обратно :icon_thumbup: А и се сещам само за една разновидност на Голфа , която би могла да ме следва на каквито и да било завои .

 

Тук вече не се сдържах. :icon_thumbup:

Колега имаш едно питие от мен на следващата среща!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега , или имаш проблем с Галанта или караш прекалено бързо и не ти остава време да поглеждаш километража . Все пак усещането за скорост при тези коли е различно . С Голфа вървиш с 80 , а ти се струва че си с 120 , докато при Галанта е обратно :icon_thumbup: А и се сещам само за една разновидност на Голфа , която би могла да ме следва на каквито и да било завои .

Да нямаш предвид -Голф на буксир :D .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да нямаш предвид -Голф на буксир :D .

 

 

Става следната ситуация - Веско се закача със "Голф"-бегачка , и понеже "голфа"не може да го стигне закача въже на "голфа" и почва да го дърпа като безмоторен съмолет ,и слет това като засили достатъчно "голфа" го пуска и чака да го задмине ,ноооо изглежда на "голфа" не му стига аеродинамика и ...................... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

SLX, на мен пък ми се струва, че галантът странично е сравнително нестабилен с комфортно нагласено окачване. При влизане с по-висока скорост в завой се създава едно такова чувство тип "аха да се преобърне".

Зависи, колегата, както и аз сме с едни и същи амортесьори и както каза той ,те са регулируеми и са по специални от обикновенните...........моята беше ( казвам беше ) адски стабилна при завои, но сега леко усещам че не е наред ,тъй като малко се поразхлопа и отпреде и отзаде след най тъпия маршрут ,който съм избирал някога( от Бургас за Триград през : Средец,Елххово, Хасково, Кърджали ,Ардино,Смолян,Пампорово, Девин, Триград) и все се каня да видя, ама пусто време не стига...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Става следната ситуация - Веско се закача със "Голф"-бегачка , и понеже "голфа"не може да го стигне закача въже на "голфа" и почва да го дърпа като безмоторен съмолет ,и слет това като засили достатъчно "голфа" го пуска и чака да го задмине ,ноооо изглежда на "голфа" не му стига аеродинамика и ...................... :icon_thumbup:

ВР се казва и той, не е за майтап.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи, колегата, както и аз сме с едни и същи амортесьори и както каза той ,те са регулируеми и са по специални от обикновенните...........моята беше ( казвам беше ) адски стабилна при завои, но сега леко усещам че не е наред ,тъй като малко се поразхлопа и отпреде и отзаде след най тъпия маршрут ,който съм избирал някога( от Бургас за Триград през : Средец,Елххово, Хасково, Кърджали ,Ардино,Смолян,Пампорово, Девин, Триград) и все се каня да видя, ама пусто време не стига...........

Пламка тоя маршрут чисто си е за L200 братле :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роска, не говоря за клатене, а за усещане за стабилност. Просто и двете коли, които цитирах по-горе не возят добре като Галанта, но залепват за пътя като картинг. Те и двете са със спортно окачване де, но факта че ги чувствам по стабилни в завой си е факт. Като говоря за влизане в завоите на дефилето със скорост 90+.

Иначе Галанта създава неповторимо усещане как се суче по завоите, но висока скорост в много остър завой, на път с две ленти, като трябва да останеш в твоята е друго.

Едно е да усещаш ти , друго е след това какво става, просто това е психологическа бариера на отделния индивид който управлява колата ти, т.е. ти с твоята кола взимаш завой конкретен макс. с 60 км./ч. ,защото си мислиш че аха да се занесе, аз после вземам твоята кола и същия тоз завой го взимам с 90 км./ч. и още не съм се занесъл...........тук не става въпрос за майсторство ,а за усещане.............преди много години,( поне 15 ) и аз бях так , докато един ден нарочно хванах пътя за Самоков и се тествах колко може да карам там...........еми, просто от тогава разбрах че едно е ти да чустваш че ще се занесе ,друго е наистина да се занесе................година по късно същия този път вече го минавах за 25 мин. със Сааб 9000 турбо...........т.е. карах на ръба на възможностите му..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламка тоя маршрут чисто си е за L200 братле :icon_thumbup:

Много си прав ,ама да беше ми казал по рано,сега е късничко вече............. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роска, не говоря за клатене, а за усещане за стабилност. Просто и двете коли, които цитирах по-горе не возят добре като Галанта, но залепват за пътя като картинг. Те и двете са със спортно окачване де, но факта че ги чувствам по стабилни в завой си е факт. Като говоря за влизане в завоите на дефилето със скорост 90+.

Иначе Галанта създава неповторимо усещане как се суче по завоите, но висока скорост в много остър завой, на път с две ленти, като трябва да останеш в твоята е друго.

Ти май не си карал Пасат 5 или 6 да видиш кво е сучене по тез завои.............. :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А,не мислите ли,че е редно, при движение със 200 на четвърта скорост и натиснеш кикдауна, оборотите да се качат над 5000.

Аз като карах с 200 и при натискане на кикдауна, оборотите изобщо не помраднаха повече от 4500.

Определено на колатяа ти има нещо, я дюзи, я свещи, кабели, капачка ( обикновенно тези неа са консумативи и те се сменят на 100 000 км. пробег ),но съм убеден че на твоята не са пипани тези неща.............имал съм такива случаи и след "лека" намеса( обикновенно се прави всичко на куп) колата почва да върви доста повече ,но всичко е до конкретен случай............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...