Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

seyken

Потребител
  • От него общо

    106
  • Регистрация

  • Беше тук

За seyken

  • Рожден ден 10/27/1974

Местоживеене

  • Град
    София

Интернет контакт

  • AIM
    seyken
  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    95653931

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Galant EА5W 2.5 V6 Avance

seyken's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Начален Разговор
  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Впрочем, моят Oukitel го дадох само за пример, не че са лоши- всичко зависи от конкретния модел. Колега, погледни Xiaomi Mi 6 - в този клас като цена/качество не мисля, че има конкуренция. Xiaomi си е един вид марков китаец.
  2. Колега, така както си представил нещата почти не остава избор. ;) Бих препоръчал Sony Xperia(те всички Sony са Xperia вече), но само Z-серията. Xiaomi също е много добър избор - dual sim не трябва да те притеснява изобщо, особено ако ще ползваш само една карта. Почти всички китайски модели dual sim имат опция за micro sd на мястото на 2-та карта и ако си само с една карта, няма да усетиш разлика от single sim. Аз лично вече почти година търкалям едно китайче Oukitel K6000Pro- 5.5' FHD дисплей, 8-ядрено и с 3gb RAM + 6000mAh батерия(реални). Никакви проблеми с него, освен че е малко солиден и тежичък...Е, очаквах повече от 2 пълни денонощия работа при здраво натоварване и имам дребни забележки по потребителския интерфейс- не показва процентите на батерията при заключен екран примерно.
  3. Дано си уцелил - 30-ти рано сутринта минахме на Калотина и беше много спокойно и бързо. Вярно е, че след това участъка е в ремонт до Ниш в по-голямата си част...
  4. Леко offtopic, но понеже гледам си се запритеснявал за LED TV-то: импулсните захранвания на съвременните телевизори, особено ако е доказана марка(което в днешно време е много относително понятие), спокойно работят в интервал на входното напрежение ~90-270V, така че едва ли имаш повод за притеснени от спад на напрежението в мрежата. По-скоро биха го притеснили пикове и/или лошо/липсващо зануляване/заземяване - в Гео Милев,София скоро имаше случай на откраднат нулев проводник от трафопост и доста техника в района сдаде багажа.
  5. ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН,

  6. Симптомите определено са като на вътрешни карета, така че, ако полуоските са сменени с втора употреба такива, няма какво да го умува колегата. По принцип е възможно и да се обърнат каретата, но трябва да се види състоянието им. При мен проблема се реши с две карета втора употреба от колегата alex2511- вече почти 20 000км няма и помен от гадното тресене.
  7. seyken

    Първа кола- Галант

    Аз лично се чудя как въобще хората се връзват още на тези пробези. Малко offtopic: 2001-ва връщах километраж на Subaru Legacy произведено 2000-на година; беше на 172 000км, искаха го на 28-32 000- на толкова го и направих. Колата беше с найлоните по седалките, с изключение на шофьорската и както казват джамбазите "миришеше на ново". Това е 2.5л бензин - смятайте какво е положението със дизелите...Карал съм Пежо 205 1.9Д, купих я 12 годишна на...972 000км :icon_dance: За 2 години и навъртях още почти 80 000км. Актуалните в тези години 124-ки 2.5 дизел и турбодизел както и 3 литровата дизеларка, влизаха от Германия на по 370 000-600 000км - бивши таксита. Всеки да си прави изводите за себе си.
  8. Колега, да е разкачван или сменян акумулатор скоро? Пробвай след като загрее колата да я оставиш на място, на празен ход и изключени всички възможни консуматори. Нека поработи така няколко минути(1-5)- оборотите ще се колебаят и постепенно ще се стабилизират. След това отново на място включваш последователно различни консуматори и оставяш да се адаптира. Ако тази процедура не свърши работа ще се търси проблем, но най-вероятно всичко ще се оправи. :icon_thumbup:
  9. Ще изброя само личните ми, иначе много различни "служебни" са минали през ръцете ми: 1. Шкода 105L '79 с двигател от ВАЗ 21011; вдигаше цели 150км/ч. :icon_rock: 2. Пежо 205 1.9D '87, което се оказа на цели...972 ххх км пробег, но не ме предаде още 2 години и почти 80 000км. Най-икономичната ми кола - 5/100 градско(София), 4.5/100 извънградско...при 0.99л/1л нафта 3. Мицубиши Галант Е33А, 1.8 16V DOCH, 136 кончета+ Газ 4. VW Джета 1.3 бензин '86+ Газ 5. Мицубиши Галант ЕА5А 2.5V6 '97 6. Мицубиши Галант EA5W 2.5V6 '01 + ГИ
  10. 2.5 V6 Галант дава 6.7/100 на извънградско без никакви грижи, но...макс 110-120 крейсерска скорост и без много "резки" изпреварвания. 10/100 Софийско градско също е постижимо(падал съм и една идея под 10/100 и то с вкл. климатроник). Условия: пролетно-летно -ранно есенно,(над 15-20 градуса топлинка), по-дълги маршрути и извън пиковите часове.
  11. Много пъти е коментирано и повечето колеги ще се съгласят предполагам, че оптимален за Галант ЕА от гледна точка на комфорт/визия/финанси вариант е 205/55/16. Предният Галант го карах с този размер летни и 195/65/15 зимни. Сегашният го взех с 215/45/17 и също съм приятно изненадан от комфорта. Бих казал, че повече ми харесва с 215/45/17 като возия/като визия е ясно/ , отколкото с 205/55/16. Е, има го момента с воденето на гумите, но не е толкова ярко изразен...Не мога да дам мнение за 205/50/17, тъй като нямам опит с него, но определено има логика воденето да е значително по-малко. Съмнявам се да липсва тотално, тъй като съм го усещал понякога и на 205/55/16.
  12. Гледам Иво е отговорил, но не знам как го направи този генерален извод за ползване на други сонди... Нямам идея как би се държала бутилка от 41л, споделям опит с тази, която е на моята кола. Доколкото съм запознат, би трябвало да са настроени сондите, така че да се запълва около 80% от обема на бутилката. В този ред на мисли едва ли има значение какво производство е самата бутилка, стига обема да съответства. Е, теоретично може да има разлика къде е проектиран отвора за евросондата. Това последното го пиша наизуст - може и да не съм прав, да си има стандарт според типа бутилка за това къде е отвора. :icon_hmm:
  13. 37л са си почти 80% от 47л, така е. Според Иво Ленков проблема е от това, че сондите(на Романо) са настроени за по-високо налягане от това, с което са помпите по родните газ станции. Има резон.
  14. За останалите неща може и да са в правото си, но нямат право да ти искат актуално състояние на фирмата(оригинал или копие) ако си регистриран в търговския регистър, а то няма фирма дето да не е регистрирана - нали и това е задължително. Това е упоменато изрично в закон(не си спомням точно в кой, но може да се провери), има си и член, който гласи, че служителят нарушил това носи ПЕРСОНАЛНА отговорност. :icon_thumbup: Изпробвано лично от мен на митницата на летище София при опит да ми искат актуално за вадене на ЕОРИ - след консултации със шефа се задоволиха с копието от регистрационната страница на търговския регистър, но аз тогава се бях подковал здраво с членове и алинеи. :D
  15. В натоварено Софийско градско, отсечки 5-10км, разхода на Галанта от подписа ми е 14.5-15/100 газ. Това в зимни условия, ГИ Романо. Тя и на бензин си е около 13-14/100. Е, за около 10 дена 20лв бензин си заминават също - около 1.5-2км първоначално са на бензин ако тръгна веднага, без подгряване на място, както и карам. Т.е. средно 1/4 от градската дистанция е на бензин. Иначе и при мен в 47л тороидална бутилка повече от ~32л газ не се побират. Тествано многократно, основно на ЕКО и Ромпетрол. Всичко по ГИ-то, без бутилката, която е турска, е Романо.
×
×
  • Създаване...