DJ Tymbi Публикувано 31 юли 2009 Сподели Публикувано 31 юли 2009 Не знам кога ги правиш тия снимки. Снощи имах път след 9 ч. към махалата на Пламен. Спускам се отгоре и на около 400 метра от сервиза гледам паркирани галанти, един, втори, трети, четвърти, пети... Хм викам, тоя многорък Шива е станал, реших да завия по неговата улица, където....... видях още 5,6 галанта, една хонда, един нисан и вече не помня какво... А бре, майсторе, ти да не си наел работници??? Това са значително повече коли, отколокото съм виждал накуп в Ратола, Рубин или където там... :icon_clap:Еми.................който си го може ,си го може...........Нисаните до преди седмица бяха повече от Галантите, а Хондите бяха някъде по средата........ :D Проблема е че или като дойдат уж за малко - дори и само за консултации и то вземе се разпадне колата му пред гаража :D ( виде вчера за какво става дума- пред теб стана) :D :D или пък като дойде до мен и проблема изчезва самосебе си,после оди го тествай,ръчкай само и само да го направи пред теб този номер - случая с Нисанчето което видя също..........уж като загрее гасне и няма палене , пък три дни го загрявам ,загрявам и нищо , работ иси като часовник,ще взема да източа малко водата,та да загрее повечко............. :D Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 31 юли 2009 Сподели Публикувано 31 юли 2009 Иди при DJ-я за обмяна на опит :D :giggle:........................... Имам чувството че един се е прецакал................. Ти защо не вземеш да идеш да ти го намери този тракащия и да ти го смени.... Иначе повдигача ще ти го дам на 30лв. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 юли 2009 Сподели Публикувано 31 юли 2009 Ти защо не вземеш да идеш да ти го намери този тракащия и да ти го смени.... Иначе повдигача ще ти го дам на 30лв. :D :D За един само повдигач няма да си мръдна пръста,то при вашите GDI-ки е отвратителна смяната им.........Сега имам един 2.4 ,на който иска и гумички на клапаните да му се сменят, то си е направо като да сваляш глава, ама на на GDI пак, щото свалянето на глава на обикновен мотор е в пъти по лесно от на GDI моторите.......... :icon_blush: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 31 юли 2009 Сподели Публикувано 31 юли 2009 :D :D За един само повдигач няма да си мръдна пръста,то при вашите GDI-ки е отвратителна смяната им.........Сега имам един 2.4 ,на който иска и гумички на клапаните да му се сменят, то си е направо като да сваляш глава, ама на на GDI пак, щото свалянето на глава на обикновен мотор е в пъти по лесно от на GDI моторите.......... :icon_blush:Стига си ревал бре ... :P Нали я хвалеше много, тази "космическа" технология, заради която Мицубиши си занемарили дизеловите и др. мотори, през ония години и хвърлили всички средства, в създаването и ...Сега ще сменяш гумички, и няма да се оплакваш... :lol: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 31 юли 2009 Сподели Публикувано 31 юли 2009 Ти защо не вземеш да идеш да ти го намери този тракащия и да ти го смени.... Иначе повдигача ще ти го дам на 30лв.Иска ми се само с поглед да мога да определя точно кой/кои са за смяна :icon_blush: . Ама не е като батерия на стенен часовник. Тези две шепи черупяци са си торба пари и като прибавим труда на монтьора, мисля ме разбираш :lol: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Modrus Публикувано 31 юли 2009 Сподели Публикувано 31 юли 2009 едно време се ползваше стетоскоп... са не става ли? Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 31 юли 2009 Сподели Публикувано 31 юли 2009 (редакция) едно време се ползваше стетоскоп... са не става ли? Бравос! Или иначе казано с най-обикновени лекарски слушалки, но не с мембраната, която стандартно използват лекарите, а на нейно място се поставя една 15-ина, 20 см. куха сондичка, с която можеш да бъркаш тук там. В случая под пластмасовия капак на 6а13, върху капаците на главите. Местоположенията на кобилиците са ясни. Само трябва да се процедира бързичко или поне на 2 или три пъти, защото колата загрява и нещата се променят. За допълнителна сигурност се преслушва колата и топла, както и поне 2 отдалечени във времето студени старта. Според мен няма много случай с разтропан само един повдигач, обикновено са поне няколко и то в крайните цилиндри - при 4 цилиндровите 1- и 4, при шестаците 1,2 и 5,6.Мерак да имаш само, цигании да правиш. Събираш пари за 4 повдигача, сменяш, после за още 4 и така непрекъснато, щото първите 4 вече ще са отишли... Шегувам се с последното. Редактирано 31 юли 2009 от SLX Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 31 юли 2009 Сподели Публикувано 31 юли 2009 Абе и на мойта тракат два повдигача......На кой да я закарам да ми каже кой са, а и да ги смени че мен ме мързи малко след морето..... :icon_bye: Ами бате Милене, утре сабахлем съм в Пловдив. Вземам си таблото и закачаме слушалките, ако толко те мърз :icon_clap: и, ние ще ти ги сменим двата повдигача. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Modrus Публикувано 31 юли 2009 Сподели Публикувано 31 юли 2009 Айде за рационализационната ми идея искам и мойте да преслушате :D Между другото - Роска, остава почерпката за баса с мойте повдигачи - бирички, мезета за нас и фъстъчки за адаша :D само да взема заплатка, че не само на резервоара свети червената лампа :( Друг не се обади за включване в него - така, че ще в малка сбирката ;) Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 юли 2009 Сподели Публикувано 31 юли 2009 Бравос! Или иначе казано с най-обикновени лекарски слушалки, но не с мембраната, която стандартно използват лекарите, а на нейно място се поставя една 15-ина, 20 см. куха сондичка, с която можеш да бъркаш тук там. В случая под пластмасовия капак на 6а13, върху капаците на главите. Местоположенията на кобилиците са ясни. Само трябва да се процедира бързичко или поне на 2 или три пъти, защото колата загрява и нещата се променят. За допълнителна сигурност се преслушва колата и топла, както и поне 2 отдалечени във времето студени старта. Според мен няма много случай с разтропан само един повдигач, обикновено са поне няколко и то в крайните цилиндри - при 4 цилиндровите 1- и 4, при шестаците 1,2 и 5,6.Мерак да имаш само, цигании да правиш. Събираш пари за 4 повдигача, сменяш, после за още 4 и така непрекъснато, щото първите 4 вече ще са отишли... Шегувам се с последното.Определено и така няма да стане ,но............щом си казал , действай........само гледай да не те скиват бабичките из района ,та да те помислят за лекар на свободна и безплатна практика........... :D :D Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 юли 2009 Сподели Публикувано 31 юли 2009 Айде за рационализационната ми идея искам и мойте да преслушате :D Между другото - Роска, остава почерпката за баса с мойте повдигачи - бирички, мезета за нас и фъстъчки за адаша :D само да взема заплатка, че не само на резервоара свети червената лампа :( Друг не се обади за включване в него - така, че ще в малка сбирката ;)Колега, аз също съм навит на вашата сбирка...........къде ще е тя? :D :lol: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 31 юли 2009 Сподели Публикувано 31 юли 2009 Цъ цъ цъ.....човек да не ви пусне нещо.... :D Това със смяната на 1-2 повдигача ми се струва много глупаво, но......който няма глава - има крака..... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blago Публикувано 31 юли 2009 Сподели Публикувано 31 юли 2009 Само да вметна нещо - откакто съм на газ забелязвам, че не тропат повдигачите при студен старт. Явно си има значение и горивото. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 31 юли 2009 Сподели Публикувано 31 юли 2009 Само да вметна нещо - откакто съм на газ забелязвам, че не тропат повдигачите при студен старт. Явно си има значение и горивото. Ще почнат отново, за твое съжаление.... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 31 юли 2009 Сподели Публикувано 31 юли 2009 Ще почнат отново, за твое съжаление....Роска ние с теб сме някви гадни пророци... :icon_blush: За съжаление веднъж като се разчаткат само с подмяна нещата се нормализират. :icon_crying: Това е то.. иска си качествени масла и редовна смяна. Мисля следващото да е 5W30 все пак ще е на 203 000км. Кво ще кажете колеги?!? Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Modrus Публикувано 1 август 2009 Сподели Публикувано 1 август 2009 Колега, аз също съм навит на вашата сбирка...........къде ще е тя? :D :lol: А къде беше като търсих компетентни мнения в моята тема? :PНе ми казвай, че си нямаш идея от хидравлични повдигачи :D :P Като имам възможност ще отворя пак моята тема и ще се разберем къде ще се видим ;) Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 август 2009 Сподели Публикувано 1 август 2009 А къде беше като търсих компетентни мнения в моята тема? :PНе ми казвай, че си нямаш идея от хидравлични повдигачи :D :P Като имам възможност ще отворя пак моята тема и ще се разберем къде ще се видим ;)Не, нямам си идея от хидравлични повдигачи............. :D Просто за тях се изписаха толкова много неща ,че и ги дъвкаме по няколко пъти............. Так и не разбрах - питаш за повдигачи , после "Като имам възможност ще отворя пак моята тема"..............сега последно има ли проблем с тях или не , и какво си решил да ги правиш? Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedFox Публикувано 1 август 2009 Сподели Публикувано 1 август 2009 (редакция) А горе - долу като си нямате представа от прословутите повдигачи, на колко хиляди км. се разтракват или иначе казано, през колко км. се сменят средно някои засичал ли е??? Редактирано 1 август 2009 от SpeedFox Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
msgb Публикувано 1 август 2009 Автор Сподели Публикувано 1 август 2009 Аз лично така и не разбрах-има ли в РБ магазин в който да отида и да си ги купя тези прословути повдигачи,или става само с поръчка(тогава откъде) и чакане "n" на брой дни? За моят двигател предполагам ще трябват 16 бр. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 1 август 2009 Сподели Публикувано 1 август 2009 А горе - долу като си нямате представа от прословутите повдигачи, на колко хиляди км. се разтракват или иначе казано, през колко км. се сменят средно някои засичал ли е??? Няма закономерност, може да се разтракат още на 140 000 км, но може и да не се обадят и над 200 000 км. Според мен всичко зависи от това как е поддържана колата, на колко време е сменяно двигателното масло и какво масло е ползвано. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ibakov Публикувано 1 август 2009 Сподели Публикувано 1 август 2009 Добре де никаде не прочетох как и дали тракащите повдигачи могат да навредят на двигателя? Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 1 август 2009 Сподели Публикувано 1 август 2009 А какво разбираш под двигател? Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 1 август 2009 Сподели Публикувано 1 август 2009 Могат. Според мен няма много случай с разтропан само един повдигач, обикновено са поне няколко и то в крайните цилиндри Точно по средата, леко у десно, един или два изспускателни.... P.S.> В сервизното ръководство пише как се проверяват, при отворен двигател... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 август 2009 Сподели Публикувано 1 август 2009 Аз лично така и не разбрах-има ли в РБ магазин в който да отида и да си ги купя тези прословути повдигачи,или става само с поръчка(тогава откъде) и чакане "n" на брой дни? За моят двигател предполагам ще трябват 16 бр.При мен има........... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maiki Публикувано 9 август 2009 Сподели Публикувано 9 август 2009 Колеги може ли един въпрос и от мен?Моите повдигачи си тропат,когато си пожелаят,но забелязах нещо интересно-когато тропат гася двигателя и пак го запускам, тогава не тракат известно време.Без значение е дали е студен или топъл двигателя.Някой има ли идея от какво може да се получава това?Забравих да вметна,че мотора е 2.4жди.Споделете ако можете да ми помогнете. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение