Здравейте, колеги! Да се включа и аз с мнение в интересната тема. Карах около 1500 км един от първите Хувъри, които вкараха Литекс. Колата дойде при мен на 28 км Не бях карал до момента чисто нова във всеки смисъл кола. Двигателя, ако не се лъжа и скоростите са на Мицубиши 2.4 беше мотора, ако не се лъжа. Двипката я карах миналата година, точно около нова година и меко казано останах впечатлен. За парите си (~30 000 лв), 5 г. гаранция и всичко което беше наблъскано като екстри мисля, че всички коментари от типа "Ай мерси..." са малко неуместни. Колата беше с пълен ел. пакет + седалката на водача, шибедах и т.н., подгряване на седалки, огледала...., мултимедиа 7" с USB, навигация...., сензор на чистачките, мулти-волан и още и още...Стабилността на колата съще беше впечатляваща и на 4WD и на 2WD. Пластмасите по интериора леко поскръцваха, петата врата се затрваряше с лека засилка, скоростния лост ми идваше малко висок и като на автобус, но до там....друго лошо за марката от впечатленията, които имам - не мога да кажа. Колите, които се движат по пътищата ни от тази марка НЕ са произведени тук, а са внесени от Китай за да се рекламира марката....скоро ще започне и родното производство. Момчетата, които ще работят в завода са мои познати и приятели повечето и бяха месеци наред на обучения в Китай. Повечето от тях са инженери, които са завършили преди университета Механо-техникума в Ловеч. Относно заварките, които коментирахте....това се прави от машина - какво значи "нашите да си вършат работата както трябва, а да не е претупана работа"? Колите не таргетират главно БГ пазара, а европейският. Позиционират се в класа на Дачия и според мен определно имат много повече плюсове, но трябва време да се докажат на пазара. Има варианти, в които може да се избира между допълнителната гаранция и фабрична газова уредба. Волекса за тези пари, които колегата е споменал, ако не се лъжа е с най-високия клас на оборудване...