rosko Публикувано 16 октомври 2007 Сподели Публикувано 16 октомври 2007 изчетох цялата тема, явно с малко закъснение, но пак бих постъпил така, както постъпих. вярно е, че може да се монтират и вакуумни АГУ, но за по-сигурно предпочетох ГИ. вярно, че преди години разликата в цената е била голяма, но сега не е чак толкова. поискаха ми 660 - 680 лв за вакуумна, а ГИ ми излезе 1220 с преглед и всичките му подробности. колата си върви перфектно, никакви забележки. вече 17 000км (т.е. вече е изплатена инвестицията) за 3 мес - само да има кой да сипва газ! има мъничък проблем, който съм сигурен, че може да се отстрани, но не намирам време да ида до майсторите. той е следният - на тихи обороти на газ ми светва чека, и така си остава дълго време, може и да не изгасне, дори. аз, при все, че не съм много вещ, му намерих цаката. включа за сек на бензин - гаси се веднага. и като подам газ - мога да си карам до морето - без да светне. а на пътя в тихи оороти нещо не влизам, защо ли?! :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 октомври 2007 Сподели Публикувано 16 октомври 2007 има мъничък проблем, който съм сигурен, че може да се отстрани, но не намирам време да ида до майсторите. той е следният - на тихи обороти на газ ми светва чека, и така си остава дълго време, може и да не изгасне, дори. аз, при все, че не съм много вещ, му намерих цаката. включа за сек на бензин - гаси се веднага. и като подам газ - мога да си карам до морето - без да светне. а на пътя в тихи оороти нещо не влизам, защо ли?! :plane:Защото не са ти сложили симулатор на дюзите на бензина ........за това се получава така,.............а когато минеш на газ от бензин в движение ,тогава ЕКУ-то не разбира ,защото си на по високи обороти от 750-800 об./мин. т.е. на празен ход........по принцип тези ЕКУ-та не правят проблеми тъй като при всяко изгасване от контакт грешката се изтрива и не се натрупва, така ЕКУ-то не влиза в някакъв авариен режим като некои евро бангии.......... :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
To6eto Публикувано 16 октомври 2007 Сподели Публикувано 16 октомври 2007 Абсолютно споделям мнението на DJ Tymbi. И при мен светва чека, но под 1500. Аз съм с турска АГУ и вече трета годин не сум имал проблеми. И все съм се чудил някой с немски автомобил като ми каже, че са се натрупали грешки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 октомври 2007 Сподели Публикувано 16 октомври 2007 Абсолютно споделям мнението на DJ Tymbi. И при мен светва чека, но под 1500. Аз съм с турска АГУ и вече трета годин не сум имал проблеми. И все съм се чудил някой с немски автомобил като ми каже, че са се натрупали грешки.Това са типично евро бангии................ :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maimun-m Публикувано 17 октомври 2007 Сподели Публикувано 17 октомври 2007 ами ходи при Армянов тогава - той е запознат с почти всички :mitsu-smiley: -та от клуба, вкл. и с моя Галант и върши добра работа. Но мисля, че трябва да си запишеш час за поставяне предварително, че има доста коли за газови уредби при него. Мерси. Ако ще може ли да пуснеш някакав адрес или телефон за контакт? Честно казано след като видях инфото за неправилно поставена газова точно от Армянов и подробното описание + сминков материал на 1. Разбивка на ДМА с дата на придобиване.Big Boss, малко ме притеснява да отида там. Ако Big Boss не знае нещо за :mitsu-smiley:, то не знам кой.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 октомври 2007 Сподели Публикувано 17 октомври 2007 Разбивка на ДМА с дата на придобиване.Big Boss, малко ме притеснява да отида там. Ако Big Boss не знае нещо за :mitsu-smiley:, то не знам кой....Какво искаш да знаеш ??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 17 октомври 2007 Автор Admin Сподели Публикувано 17 октомври 2007 Мерси. Ако ще може ли да пуснеш някакав адрес или телефон за контакт? Честно казано след като видях инфото за неправилно поставена газова точно от Армянов и подробното описание + сминков материал на 1. Разбивка на ДМА с дата на придобиване.Big Boss, малко ме притеснява да отида там. Ако Big Boss не знае нещо за :mitsu-smiley:, то не знам кой.... Коя снимка (тема) показва неточно поставена? Покажи я!Не съм рекламно лице на Армянов, но сме доволни от него. По принцип никой не е съвършен и сме имали проблем с една кола на член от клуба, която беше поставено съединение на жилата на скоростите и от там при превключване се прекъсва и изтича антифриза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 17 октомври 2007 Сподели Публикувано 17 октомври 2007 Моя чек светва под 1000 об./мин.Газовата ми беше на стария колт а сега я сложих на новия с малки изменения и допълнения.Нямам грижи за сега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maimun-m Публикувано 18 октомври 2007 Сподели Публикувано 18 октомври 2007 Коя снимка (тема) показва неточно поставена? Покажи я!Не съм рекламно лице на Армянов, но сме доволни от него. По принцип никой не е съвършен и сме имали проблем с една кола на член от клуба, която беше поставено съединение на жилата на скоростите и от там при превключване се прекъсва и изтича антифриза. "silveria Big Boss, четейки обясненията и снимките които си постнал, то клапата на моята газова е сложена точно на грешното място - рязана кутия на въздушния филтър. Ха познайте каде съм я слагал - Армянов. Не съм имал проблеми до сега ама сериозно се притесних от обясненията тук. Има ли нещо различно при моя двигател като разположение на сензора? Сложих снимка " Това е оплакването от Армянов, което ме притесни - точно според твоите насоки за неправилно поставяне Big Boss.Иначе ме интересува телефон или адрес за контакт, за да мога все пак да се свържа с него и да попитам дали може да сложи АГУ по начина който ти си описал и приложил снимков материал. Предполагам, че все пак е запознат, след като доста членове на клуба са ходили при него? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maimun-m Публикувано 18 октомври 2007 Сподели Публикувано 18 октомври 2007 Какво искаш да знаеш ??? Грешка :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maimun-m Публикувано 18 октомври 2007 Сподели Публикувано 18 октомври 2007 Коя снимка (тема) показва неточно поставена? Покажи я!Не съм рекламно лице на Армянов, но сме доволни от него. По принцип никой не е съвършен и сме имали проблем с една кола на член от клуба, която беше поставено съединение на жилата на скоростите и от там при превключване се прекъсва и изтича антифриза. И снимката... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 18 октомври 2007 Автор Admin Сподели Публикувано 18 октомври 2007 А прочете ли моето обяснение след снимката? През едно мнение надолу. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...ost&p=34192 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maimun-m Публикувано 21 октомври 2007 Сподели Публикувано 21 октомври 2007 Спокойно! :D Стефчо, ти си със 4G13 двигател, а той не е със MAF, a с MAP сензор. Всъщност 4G1x са със MAP сензор, а пък 4G9x (освен двигателя MIVEC) е със MAF сензор.Kакво означава това? 4G9x използва електроника, която е със AFM (Air Flow Meter). Тогава той работи с МАФ. MAP-а е сензор, с който се мери налягането в смукателния колектор (Manifold Absolute Pressure), а конкретно AFM-а измерва дебита на засмукания въздух. Като цяло MAP е по-надежден и по-прецизен за високи налягания, не му се къса жичката при голям поток и не се зацапва. Ето тук една снимка как изглежда MAP на 4G15. http://www.picvalley.net/u/45/11160_063.JPG Toва е една снимка от днес на вътрешността на МАF сензор. Вижда се какво е станало от детонацията. :wacko: http://www.picvalley.net/u/45/11159_993.JPG Вече всичко е малко по-ясно. Снимковият материал беше много полезен! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 11 ноември 2007 Сподели Публикувано 11 ноември 2007 Колеги, за нов случай на гръмнала газова бутилка чух.Премахнат поплавък на предпазния клапан, за да се пълни догоре и оставена на слънце на паркинга. Гръмнала е като бомба! Ето и друг случай... За малко се е разминалоhttp://img219.imageshack.us/img219/2210/butilkast4.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 11 ноември 2007 Сподели Публикувано 11 ноември 2007 Какво е ставало ? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 11 ноември 2007 Сподели Публикувано 11 ноември 2007 Ами същото се е случило - препълнена на слънце. Скъсали са се вътрешните прегради за укрепването и се е раздула но не е успяла да гръмне... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 13 ноември 2007 Сподели Публикувано 13 ноември 2007 Здравейте на всички :mitsu-smiley: Сигурно Ви е писнало да давате обяснения по тази тема, но от изчетеното до тук не видях нито едно мнение за Галант VII. А аз карам точно такъв и предполагам, че има разлики от Каризмата? Колата е Глант 2000 136к.с. 97г. - мнооо як :rolleyes: :icon_blush: и неискам да го съсипвам!!! Дочувам, че някой е слагал обикновенна АГУ - за 500-600лв на Галант като моя? Ако има такъв ще се радвам да сподели впечатления....или някой по-запознат да ми даде съвет Газов инжекцион или Обикновенна газ? Защото цената е двойна, а 600лв, все още не са малко пари за обикновения работещ българин :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickybass Публикувано 30 ноември 2007 Сподели Публикувано 30 ноември 2007 Господа, аз мисля че имам какво да допълня :icon_n_oops: тъй като съм с двигател на :mitsu-smiley: .Относно състоянието на инжекторите, те самите се захранват с бензин от един малък "колектор" ( не се сещам как се казваше точно) нали така....Та в този колектор от едната страна постъпва горивото, а от другата има една джаджа дето е компенсатор на налягането и при положение, че спрем бензиновата помпа за да превключим на газ, в този "колектор" се поддържа налягане достатъчно за да излезе поне около 200 мл гориво през инжекторите ;) Така, че при мен това не е решение, а и не би трябвало да се прави предполагам. Човека който е монтирал моята инсталация е рещил да се прекъсва подаването на ток към инжекторите и по точно към ECU-то което управлява тока към тях( не съм сигурен че е така, защото се прекъсват две жици )...Найстина мисля че е много ценна тази тема , но аз лично много бих искал да разбера как тези емулатори "лъжат" компютрите че нищо не е станало апък двигателя всъщност си работи на газ... :unsure: Не претендирам че е вярно това което съм писал но всичкото е резултат от личен опит и догатки,та ако знаете нещо по конкретно мисля че ще бъде хубаво да го знаем всички :victory: :bowi: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 ноември 2007 Сподели Публикувано 30 ноември 2007 Господа, аз мисля че имам какво да допълня :icon_n_oops: тъй като съм с двигател на :mitsu-smiley: .Е и какво си допълнил???Относно въпросната тръба - казва се FUEL DELIVERY PIPE и по нея се хранят инжекторите с бензин............въпросната "джаджа" е клапан за спиране на горивото в тази тръба когато мотора е в режим на ускорение или мотора е натоварен.........клапата се управлява вакуумно от всмукателния колектор......200мл. гориво е пресилено ,дори и да има гориво , какво от това, той си го изгаря ..............Тока на инжекторите не се прекъсва, прекъсва се захранването на инжекторите или по скоро плюсовия пин на инжекторите ,тъй като той е общ за всички инжектори..........т.е. прекъсва се +12 волта , който е общ за всички инжектори , а масите им си остават непрекъснати,тъй като те са управляващи и идват от ЕКУ-то.На въпроса ти за "емулаторите" - казва се симулатор защото симулира работата на дюзата ..............това е най общо едно съпротивлление ,което се подбира така че стойността му да е равна на стойността на инжектора .........при :mitsu-smiley: повечето инжектори се захранват с 12 волта напрежение и имат ел. съпротивление 16-18 ома..........точно толкова трябва да е и дублиращото R на симулатора.........освен това тъй като тока е по голям ( все пак е 16 ома) протичащ през дублиращото R, то трябва да се изчисли и колко вата трябва да бъде въпросното дубл. R и тъй като съм правил симулатори , аз слагам R с 5W и съпротивление 16 ома.........Какво става когато минем на газ? Ми когато превключим на газ, то релето подава напрежение към симулатора , а той от своя страна включва други 1 или 2 релета, които изключват инжекторите и включват резисторите R , по този начин ЕКУ-то не разбира че има прекъсната верига и съответно не регистрира грешка номер 41........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gazadjiq Публикувано 5 февруари 2008 Сподели Публикувано 5 февруари 2008 Момчето слага, газови инсталации от 4 години, колегата ми от 94 г. до сега, проблеми с японска кола и особенно с мицубиши не сме имали. На моята каризма си сложих газов инжекцион и съм мн. доволен дава ми разход 6.5 на 100 газ извън градско, а градско 9 на 100 возя се без пари ако някой иска да пробва как е да караш на газ може да дойде или да се обади на 0888798666 и ще му бъде напълно разясненно всичко което ще му се прави по колата ще има отстъпки за клуба гарантирам ви качество и прецизност в монтирането на газовата инсталация. Модераторски контрол!Колега, пишете по-грамотно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 8 март 2008 Сподели Публикувано 8 март 2008 :icon_rock: :icon_rock: :mitsu-smiley: страхотни са и КАРИЗМА ,и ГАЛАНТ.Имам и двете.Но досеге сьм карал само карборатори на газ!Пак японки.Чувал сьм че инжекторите се зацапват.От катрана в газа и има проблеми после.Вярно ли е?Живо ме интересува темата,защото искам да сложа на галанта инжекторна инсталация. :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 10 март 2008 Сподели Публикувано 10 март 2008 Инжекторите на газта след пробег ок 40 000 се зацапват и то само поради лошата газ. Но цената на един инжектор + смяната му излиза ок 30-35 лв, така че за този пробег не е голям разход. Има два вида - единият е, когато можеш да сменяш инжекторите поотделно (независимо един от друг), втори вариант е, когато трябва да смениш четирите в комплект (ок. 200-250 лв). Иначе ГИ си е ГИ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 26 март 2008 Сподели Публикувано 26 март 2008 малко освободни разсъждения, защото въпреки всичките теми не видях никъде конкретни данни за разход. първо, от собствен горчив опит знам, че като сложа обикновена газова (вакуумна) на японец разхода при моето каране се движи около 10-11 и колата чувствително окуцява. Може би единствено изключение е шатъла, но той е карбураторен и всички знаем, че там нещата стоят малко по-различно. В смисъл, че няма чувствителна разлика в мощността. пробвал съм да настроя газовата така, че колата (в случая сивик EW3) да върви като на бензин - става, но разхода скача на 15-18, което ми ляга да же по-скъпо от бенза. По-нататък. Лансера засега ми харчи около 6.8 смесено. Такава ми е работата, колкото карам градско, толкова и извън. По груба сметка на газ ще литне пак на 10-11. Предвид, че му остават около 50'000км живот, тоест около година и половина до две мааааксимум, не виждам смисъл от газ. "Окуцяването" отделно. Газов инжекцион. Ако се вярва на беглите забележки за разход в този вариант, разходите евентуално ще се избият на около 25000км. Само дето тия сметки обикновено не изизат съвсем верни. Ако цената на бенза скочи чувствително или газта паден (ама едва ли), може и да се газифицирам, но засега ... тц И във връзка с това, някой има ли идея защо нашите идиоти въобще слагат акциз на пропан-бутана? Че и май се канеха да искат някакъв данък допълнително за газовите уредби? А после ще ми говорят за екология... :icon_censored: ето ви и "мотивацията" на финансовата комисия към народното събрание: "На първо място следва да се има предвид, че ако е налице голяма диференциация между крайните продажни цени на бензин и дизел и тези на пропан-бутана това ще доведе до изместване на потребителското търсене в посока на газта и отчитайки обстоятелството, че около 70% от потреблението на пропан-бутан е от внос се налага и извода, че увеличеното негово търсене води до нарушаване на платежния баланс на страната и “наливане” на пари в чужди икономики."цитата е от "ДОКЛАД По законопроекти за изменение и допълнение на Закона за акцизите и данъчните складове:" Абе, аланкоолу, ами нафтата и бензина да не ги наливате от Хисарските извори бре?!? :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 27 март 2008 Сподели Публикувано 27 март 2008 Ми не си прав за разхода на ГИ. Газаджиите твърдят, че не се вдига и остава същият като на бензин, но не е вярно. Вдига се с ок. литър, така че при теб не би трябвало да е повече от 8 газ. Оттам нататък - смятай сам. А вече започна спада в цената на газта, вече е 1,04, на мен ми падна и разхода на гориво, откак се постопли... Мъничко, но падна. Какво от това, че и остават 50 000 км на колата ти, после махаш газта и я монтираш на другата кола, това си е ок, няма проблеми!А с ГИ - мощността не пада! При кадърен монтаж и реглажи - няма проблеми! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 27 март 2008 Сподели Публикувано 27 март 2008 При кадърен монтаж и реглажи - няма проблеми! Rosko, тъкмо това ми е няй-голямото притеснение :( Като знам масово какви са "майсторите" в Стара Загора и направо ми е жал за колицата. Пресен пример от вчера. Един от типовете, дето се води голям разбирач на амортисьори и окачвания. Половин час се мъчи да отвие гайката на единия от шарнирите на някакъв Нисан, счупи един ключ и накрая го отряза с ъглошлайфа. Колко е закачил стойката - божа работа. Става дума за "Бай Марин от гаражите до МГ-то", така го знаят тук. Моя кола карам на сервиз само за смяна на маслото и гумите и ако трябва да се регулира предница. И то при познати. Но със служебната съм се напатил зверски... ама хайде да не разводняваме темата. Сори за тъпия въпрос, не съм карал никога наГИ, къде точно се монтират инжекторите? Питам, щото гледах някакъв SimGas и не виждам как могат да ми го монтират на тръбите, а ако ще е на ...ммм... не знам как се казва това, на общата част, хич не съм сигурен, че ще има кой знае какъв ефект. В смисъл, че инжекторите са на блок, който е твърде къс. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.