Ivo Lenkov Публикувано 20 април 2013 Сподели Публикувано 20 април 2013 При мен разликата е по-фрапантна около 20 л. бензин за 100 км. и 22 л. газ за същите км.,като чета пост 132 излиза,че яко съм се прецакал с тоя ГИ.Минал съм около 30 х. км. за последните 8 месеца и дано вече съм на далавера от това чудо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VenciTT Публикувано 20 април 2013 Сподели Публикувано 20 април 2013 Монтирал съм полски Г.И. за 730 лв. вече съм навъртял 7600 км.Да чукам на дърво - проблеми не съм имал. Само в началото съм сменил свещите - но не ги бях сменял до тогава, не са вечни нали.разхода ми е 7-8 / 100 км. смесено, зимата към 9/100 км. не съм ги смятал но предполагам почти съм я избил. Разликата във вървежа на колата е минимален, а на бензиностанцията смело казвам "до горе" Все пак за 1.3 - 86 кс. върви доволно, а разхода - разумен.Единственото е че все още няма как да хванат шмекериите на газ станциите - та какво качество ти сипват, в какво съотношение, колко е налятото количество реално и колко пише на колонката... Плащаш си на касата и се надяваш на по-голям пробег да ти свърши бутилката... и после пиеш по някоя студена http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VenciTT Публикувано 20 април 2013 Сподели Публикувано 20 април 2013 Гледам си говорите за газови, ами да попитам! :icon_angel: Колко километра трябва да направя на година за да ми се изплати газовия инжекцион 900~ лева Според мен колега, голямо значение има как и колко ще използваш колата. На скоро колега от по-малък град спомена че има висок разход - изминава разстояния по около 1,5 км до 2км. спира/престоява повечко. При което колата изстива и пак докато загрее, градско 1-2-3 и гаси. Тогава разхода е голям а минатите км. са малко...Ако движиш повече на дълги разстояния свеждаш до минимум ползването на бензина и загряването. Зависи и от избора на Г.И. и какви настройки ще ти направят от сервиза.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 20 април 2013 Сподели Публикувано 20 април 2013 А защо никой не споменава обикновената ГУ? Има големи предимства пред ГИ :D1. за градски условия е супер - можеш да палиш и да гасиш когато си поискаш на газ... няма да чакаме колата да загрее, я. Може само леко да стоплим зимата изпарителя. За по-смелите препоръчвам директно да махат резервоара (така разликата във вървежа няма да се усеща заради по-лекото купе).2. В пъти по-малка първоначална инвестиция - дори няма нужда да си правим сметка кога ще я избием, тя вече е избита ;)3. Колко ще е разликата в разхода с бензина, това е Божа работа...4. Настройките са елементарни - правят се по слух и усмотрение. Личен опит: първоначална инвестиция - 350лв за ГУ. Първоначален разход на газ - 8л/100; разход на по-късен етап (след слягане на мембраните и приучаване на колата) - 11л/100. Всичко това смесено. Сега (след 2 години), когато успях да си избия инвестицията (понеже карам малко), смело мога да заявя, че си свирукам и си карам...... на бензин Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 20 април 2013 Сподели Публикувано 20 април 2013 Ехххх,стига с тия проблеми с газовите бе хора,започвам да се чувствам като адски късметлия,затова че съм избрал хубав инжекцион и явно кадърен монтаж. Но няма как ще продължа да плюя Фобоса и да си харесвам моята. А за разхода,да Светльо толкова е градско,13/100 без климатик,респективно 14~15/100 с него,това за в града.Извънградско 9/100 без климата,10/100 с него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Krustev Публикувано 21 април 2013 Сподели Публикувано 21 април 2013 (редакция) Прав си колега не сметнах бензина, който ще се изхаби за подгряване на колата, а той се получава едно доста солидно число особенно ако бързаш и тръгнеш веднага(което се случва понякога) или газта е свършила Според мен ако караш на къси разтояния както е при мен сутрин паля 5-6 км до работа и вечерта се прибирам като винаги има случаи да навъртиш повече, но това е основния маршрут просто невиждам смисъл. Все още се колебая когато закупя мицу дали да слагам ГИ или не постоянно си променям мнението ту в едната посока ту в другата. А за обикновеното газово, доколкото съм чувал, има мотори които позволяват и такива които не. Знам че за моно инжекциите може да се слага ГУ, а на пълен инжекцион не е хубаво, при тях важи изречението "Газта е за готвене, нафтата за топлене, а бензина за каране". Незнам колко е вярно това и се извинявам ако не съм прав Редактирано 21 април 2013 от D.Krustev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CBeTHaX Публикувано 21 април 2013 Сподели Публикувано 21 април 2013 Много е условно дали е нужна ГУ или не.На мойто мицу би ми излязло 1800 лв да ми го сложат, а на месец средно изминавам по 150км., най-много до сега ми се е случвало 400км. Изключение правят 2-3 разходки до добрич които са по 1000+ км. и някое друго пътуване към вила/село. Ако приемем че няма никаква поддръжка по газовото и не смятаме бензина който гълта докато загрее. При среден разход градско 15/100 и извънградско 10/100, а при бензин 12/100 градско и 7.5/100 извънградско, при текущи цени от 1.17 лв/литър газ и 2.58 лв/литър бензин, на година изминатите км/литър/лв. са: Градско: ~ 1800 км.; Газ: 270 литра, 315,9 лв. / Бензин: 216 литра, 557,28 лв.Извънградско: ~ 4000 км.; Газ: 400 литра, 468 лв. / Бензин: 300 литра, 774 лв.------------------------------------------------------------------------------Изминато на година: ~ 5800 км.Изразходено на газ: 784 лв.Изразходено на бензин: 1332 лв.Спестени пари, ако е на газ: 548 лв. Нужно време, за избиване на АГУ-то: ~ 3 години и 3 месеца Всичко звучи прекалено хубаво, предполагам и всеки един от вас когато реши да се прехвърля на газ прави същите сметки, но изключва следните фактори: - цената на газта в момента е най-ниското което съм виждал от години и най-вероятно до няколко месеца пак ще се дигне.- колата харчи бензин когато е студена, което при градски условия и зимно време означава че я караш само на бензин.- допълнителна смяна на консумативи- изгубено време и пари, ако имаш проблеми с АГУ-то (не всички го имат, но и не липсват хора които се оплакват от това). По сметки за мое време и пари, достатъчно е във времето да се натрупат ~18 дена в занимавки и с тези пари мога да си взема още едно АГУ. Ако сметна и че колата в момента е на 15 години, то в момента в който си избия газовото, самата тя ще е морално остаряла. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 21 април 2013 Сподели Публикувано 21 април 2013 (редакция) Много е условно дали е нужна ГУ или не.На мойто мицу би ми излязло 1800 лв да ми го сложат, а на месец средно изминавам по 150км., най-много до сега ми се е случвало 400км. Изключение правят 2-3 разходки до добрич които са по 1000+ км. и някое друго пътуване към вила/село. Ако приемем че няма никаква поддръжка по газовото и не смятаме бензина който гълта докато загрее. При среден разход градско 15/100 и извънградско 10/100, а при бензин 12/100 градско и 7.5/100 извънградско, при текущи цени от 1.17 лв/литър газ и 2.58 лв/литър бензин, на година изминатите км/литър/лв. са: Градско: ~ 1800 км.; Газ: 270 литра, 315,9 лв. / Бензин: 216 литра, 557,28 лв.Извънградско: ~ 4000 км.; Газ: 400 литра, 468 лв. / Бензин: 300 литра, 774 лв.------------------------------------------------------------------------------Изминато на година: ~ 5800 км.Изразходено на газ: 784 лв.Изразходено на бензин: 1332 лв.Спестени пари, ако е на газ: 548 лв. Нужно време, за избиване на АГУ-то: ~ 3 години и 3 месеца Всичко звучи прекалено хубаво, предполагам и всеки един от вас когато реши да се прехвърля на газ прави същите сметки, но изключва следните фактори: - цената на газта в момента е най-ниското което съм виждал от години и най-вероятно до няколко месеца пак ще се дигне.- колата харчи бензин когато е студена, което при градски условия и зимно време означава че я караш само на бензин.- допълнителна смяна на консумативи- изгубено време и пари, ако имаш проблеми с АГУ-то (не всички го имат, но и не липсват хора които се оплакват от това). По сметки за мое време и пари, достатъчно е във времето да се натрупат ~18 дена в занимавки и с тези пари мога да си взема още едно АГУ. Ако сметна и че колата в момента е на 15 години, то в момента в който си избия газовото, самата тя ще е морално остаряла.Колега ти за 5800 си спестил 548 лв,аз за една година съм изминал към 60 хиляди сметни колко Митсубишита съм спестил :icon_blush: и стига с тези консумативи 2 та филтъра са 7 лева ако си ги смениш сам.Аз за други не се сещам или ако говорим за кит комплект на рейка който се сменя на 100к е 14 лв.Аз лично ще си карам на газ и надали някой ще ми вмени друго :icon_thumbup:Пък и да вметна до 2 години България ще вади газ 3 пъти потреблението и газта и да се вдигне ще е малко ..просто пазарна икономика. Редактирано 21 април 2013 от dachbissnes Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Krustev Публикувано 21 април 2013 Сподели Публикувано 21 април 2013 Мисля че темата се поизчерпа и се въртим покрай едно и също в крайна сметка смисъл от газта има ако въртиш по много километри на дълги разтояния. А ако караш по-малко на къси не е изгодно. Остава вече всеки сам да си прецени и да си пресметне, по колко км средно изминава месечно и дали ще му е изгодно. Аз лично реших като го зема мицу да пробвам първо на бензин да видя какъв точно харч ще ми даде Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CBeTHaX Публикувано 21 април 2013 Сподели Публикувано 21 април 2013 (редакция) Колега ти за 5800 си спестил 548 лв,аз за една година съм изминал към 60 хиляди сметни колко Митсубишита съм спестил :icon_blush: и стига с тези консумативи 2 та филтъра са 7 лева ако си ги смениш сам.Аз за други не се сещам или ако говорим за кит комплект на рейка който се сменя на 100к е 14 лв.Аз лично ще си карам на газ и надали някой ще ми вмени друго :icon_thumbup:Пък и да вметна до 2 години България ще вади газ 3 пъти потреблението и газта и да се вдигне ще е малко ..просто пазарна икономика. 548 лв. при перфектни условия :D, но да прав си за останалото. Както каза колегата Кръстев - зависи колко я караш. В никакъв случай не казвам че АГУ-то е разход на пари и време, но е хубаво да си правиш сметката преди да взимаш такива скъпи финансови решения. Редактирано 21 април 2013 от CBeTHaX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VenciTT Публикувано 21 април 2013 Сподели Публикувано 21 април 2013 Виждам доводи против Г.И. (до колкото разбирам), че на студено до като загрее и обърне на газ разхода на бензин е голям....Но след като обърне на газ си караш на газ, нали така.А и ако автомобила е само на бензин (без газови разни) - сутрин на студено не му ли е пак същия висок моментен разход до като си загрее и доближи близо до заводския разход.Тук мисля че трябва да се има в предвид който ще я ползва колата по какъв начин и колко ще я кара.От подписа ми може да си направите извода преди да сложа Г.И. и след - какъв пробег съм правил.Просто двойно повече се наслаждавам на http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drive.gif за почти една и съща сума $ спрямо изминатия пробег.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
srusev Публикувано 30 април 2013 Сподели Публикувано 30 април 2013 Колеги, Търсих и немога да открия отговора на моя въпрос: Според вас кои свещи са най-подходящи за каране на газ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VenciTT Публикувано 30 април 2013 Сподели Публикувано 30 април 2013 По принцип има т.н. иридиеви - препоръчителни при каране на газ , но цената им примерно е около 35- 40 лв. за брой, докато обикновените препоръчани от производителя са да речем към 5 лв.Провери за твоя модел какви пари са иридиевите и обикновените и си реши дали ще си "глезиш" колата.Аз избрах обикновени NGK по каталог за двигателя. За сега нямам проблеми. но и по-често да ги сменям къде са 5 къде 40 лв/ бройката...Поздрави!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/drinks.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
srusev Публикувано 30 април 2013 Сподели Публикувано 30 април 2013 Преди година смених бобини, кабели, лули и свеши иридиеви денсо - 30к+ км година по-късно почна да придърпва и вчера понамалих разстоянието на свещите на 0.8мм, защото изглежда се бяха поразтворили - имаше подобрение, но все някога ще трябва да търся свещи, преди не гледах дали ги дават за газ, но сега ще ги подбера за газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 1 Май 2013 Сподели Публикувано 1 Май 2013 Колеги, Според вас кои свещи са най-подходящи за каране на газ? Здравите. И тези които са препоръчителни за дадения мотор.:good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 1 Май 2013 Сподели Публикувано 1 Май 2013 А за платиниевите? Аз съм с такива Дензо и мисля, че пак около 80-90 000 км им даваха... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 11 ноември 2013 Сподели Публикувано 11 ноември 2013 Вижте колегите от друг форум какьв начин намират за палене през зимата направо на газ. http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=116560&pid=1142866&st=0entry1142866 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 25 декември 2013 Сподели Публикувано 25 декември 2013 (редакция) това е много готина екстра според мен, не толкова че бързо че се мине на газ, колкото че ще ти е топло веднага в колата и няма студен старт... ако има и тука колеги правили подобни неща може да споделят Редактирано 25 декември 2013 от painkiller Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 25 декември 2013 Сподели Публикувано 25 декември 2013 Такива нагреватели се монтират на автомобилите за северните държави. Там като спреш на паркинга и се включваш в контакта на колонката и колата ти е стоплена и със зареден акумулатор като се върнеш. Все пак е забранено да ти работи двигателя на място с цел да се топлиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MusicMAN Публикувано 28 януари 2014 Сподели Публикувано 28 януари 2014 Според мен най-добре си работи колата на това гориво с което е излязла от завода.Не съм фен на газта, но цената на бензина ще ме принуди да сложа ГИ скоро. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko84vw Публикувано 10 февруари 2014 Сподели Публикувано 10 февруари 2014 От както съм шофьор има няма 6 години съм карал само на газ. Преди на пасата бях с конвенционална газова бутилка и ми харчеше супер малко. Като цяло съм привърженик на газовите уредби и инжекциони. Сега съм с Mitsubishi space star 1.3 с бензин + LPG. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bay ivan Публикувано 9 март 2014 Сподели Публикувано 9 март 2014 (редакция) Kолеги имам spase star 1.8 gdi, интересува ме може ли да се постави газова уредба и какъв тип.Mного ви благодаря Редактирано 9 март 2014 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 9 март 2014 Сподели Публикувано 9 март 2014 колеги имам spase star 1.8 gdi интересува ме може ли да се постави газова уредба и какъв тип много ви благодаря Почти невъзможно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 9 март 2014 Сподели Публикувано 9 март 2014 Kолеги имам spase star 1.8 gdi, интересува ме може ли да се постави газова уредба и какъв тип.Mного ви благодаря Слагат разни ентусиасти, виждах Space Wagon GDI с газова. Но вече не е същата кола и има проблеми с работата на бензин.Казвам го, за да го имаш в предвид, ако някой майстор ти каже, че може да ти сложи газ на колата. Просто след известно време ще имаш главоболия, моят отговор клони към отговора на Peter G Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 9 март 2014 Сподели Публикувано 9 март 2014 (редакция) Добре де, все повече коли ще стават с директно впръскване, примерно Ford(включително модели на Volvo) слагат EcoBoost на почти всичко.... така де, явно има тенденция към GDI, означава ли това краят на конвертирането на автомобилите ? Редактирано 9 март 2014 от me4o Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.