Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

За газта като гориво (продължение)


Препоръчано мнение

  • Отговори 185
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Здравейте и от мен!Аз на мойто Колт-че му сложих полски газ. инж.,сложих му и един аванс процесор с 6 градуса предварение и сега върви по-добре отколкото на бензин.Ако ви е интересува мога да кача и някоя снимка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Газовия инжекцион според мен е най-доброто решение, единствения проблем е че е доста по-скъп, но ако се въртят повечко километри разликата се компенсира от по-ниския разход на гориво и по-малко проблеми които би създавала газовата уредба (ако въобще създаде някакви). Все пак цените доста паднаха и вече е доста по-достъпен от преди година две, разликата в цената на горивата пак е достатъчно голяма, че да се получи по-бързо изплащане на инвестицията, остава само монтажа и настройката да е на ниво, но както казах преди, мисля че газаджиите се понаучиха и ако се спреш на някой който има добра репутация едва ли ще има проблеми.

Според мен не е кой знае колко по скъпо.Обикновенна газ. у-ба около 500-550лв,ламбда контрол що годе добър 250-350лв,мерене нивото на газта още 50-тина лева и какво стана-800-950лв.Газ. инжекцион 1200-1300лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Грешно го смяташ. Вакумната с бутилка на мястото на резервната гума 45 литра (по-скъпа) емулатор, монтаж и регистрация струва точно 600 лева.

Това е на половината на газовия инжекцион и ако е сложена добре колата работи като часовник. Виждал съм газов инжекцион, който не работи добре. И той има слаби страни. Най-добрите са холандските сглобки. Те са правени от истински професионалисти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет BIG BOSS.

Не успях да сложа снимката за която говорихме вчера тук във форума, затова ти я пратих на майл-а който си посочил в профила си.

Надявам се да хвърлиш 1 око.

 

Благодаря и лека!

Иво

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя поредния ми Галант е с холанска АГУ монтирана там от самото начало , уредбата ми е последно поколение газов инжекцион LPi с течна фаза на впръскване на газта , това е най доброто в света на АГУ-тата :icon_thumbup: Мотора работи доста по уравновесено и тихо на газ ,в сравнение на бензин ,но все пак допускам че на бензин не работи много добре , тъй като мотора се е експоатирал в продължение на 7 години само на газ, все пак си оказва влияние това.......... :) Както на бензин така и на газ колата върви мн. добре, като че ли на газ върви повече, и нищо чудно ,тъй като в техническите спецификации на АГУ-то пише че покачвала с 5% мощността на мотора :icon_thumbup: Като разход ми дава 11-12 литра на 100 км. в града и 9 литра извън града , което означава 2 пъти по малко в сравнение с бензин в ппари изразено :icon_thumbup:Вече й навъртях около 5000км. ( това са за месец и половина :D ) и до сега нямам никакви проблеми с нея........Газовата е много сериозно устройство и няма изпарител , кихалки и т.н. просто е точно копие на бензиновия инжекцион , само че работи с газ ............има си помпа в бутилката, има си инжектори, има си редуцил-винтили, клапани и електроника ЕЦУ сериозно , което управлява работата на мотора на газ........

Тук не може да кихне мотора , защото газта се впръсква директно в/у клапаните , и е доста далече от всмукателния колектор...... :icon_thumbup:

Честно казано все още не мога да свикна с мисълта когато зареждам ,винаги е догоре, обаче на касата не мога все още да свикна с мисълта като ми кажат 27.35 лв. ..............или пък 30.45 лв. ............все пак догоре, ..............а с предишната ми като и кажа догоре и после вадя пачките с мангизи и броя нещо от сорта 100 120 лв. и т.н. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Tочно там е мястото. :icon_thumbup:

 

http://img91.imageshack.us/img91/8484/lpg1ib3.jpg

 

Само не мога да видя дали не е прекалено огънат маншона (гумен въздуховод или маркуч, или кой там както ми казва). Ако е много сплескан трябва да се среже, за да не завихря силно постъпващия въздух.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:rulez:

Не е прекалено огънат, снимката не показва добре.

 

По описанията ти бях сигурен, че майстора е уцелил мястото:)

Притесненията му обаче са основно, че дебитомера "реагира и на звук", като при евентуална детонация малка част от струята може (въпреки че има предпазна клапа) да тръгне към дебитомера и толкова да му трябва да се повреди...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя поредния ми Галант е с холанска АГУ монтирана там от самото начало , уредбата ми е последно поколение газов инжекцион LPi с течна фаза на впръскване на газта , това е най доброто в света на АГУ-тата :icon_thumbup: Мотора работи доста по уравновесено и тихо на газ ,в сравнение на бензин ,но все пак допускам че на бензин не работи много добре , тъй като мотора се е експоатирал в продължение на 7 години само на газ, все пак си оказва влияние това.......... :) Както на бензин така и на газ колата върви мн. добре, като че ли на газ върви повече, и нищо чудно ,тъй като в техническите спецификации на АГУ-то пише че покачвала с 5% мощността на мотора :icon_thumbup: Като разход ми дава 11-12 литра на 100 км. в града и 9 литра извън града , което означава 2 пъти по малко в сравнение с бензин в ппари изразено :icon_thumbup:Вече й навъртях около 5000км. ( това са за месец и половина :D ) и до сега нямам никакви проблеми с нея........Газовата е много сериозно устройство и няма изпарител , кихалки и т.н. просто е точно копие на бензиновия инжекцион , само че работи с газ ............има си помпа в бутилката, има си инжектори, има си редуцил-винтили, клапани и електроника ЕЦУ сериозно , което управлява работата на мотора на газ........

Тук не може да кихне мотора , защото газта се впръсква директно в/у клапаните , и е доста далече от всмукателния колектор...... :icon_thumbup:

Честно казано все още не мога да свикна с мисълта когато зареждам ,винаги е догоре, обаче на касата не мога все още да свикна с мисълта като ми кажат 27.35 лв. ..............или пък 30.45 лв. ............все пак догоре, ..............а с предишната ми като и кажа догоре и после вадя пачките с мангизи и броя нещо от сорта 100 120 лв. и т.н. :icon_thumbup:

И колко ли може да струва твоята газова поставена в българия? :icon_hmm: А дали въобве могат да инсталират подобно нещо тук? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Big Boss, четейки обясненията и снимките които си постнал, то клапата на моята газова е сложена точно на грешното място - рязана кутия на въздушния филтър. Ха познайте каде съм я слагал - Армянов. Не съм имал проблеми до сега ама сериозно се притесних от обясненията тук. Има ли нещо различно при моя двигател като разположение на сензора? Сложих снимка

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И колко ли може да струва твоята газова поставена в българия? :icon_hmm: А дали въобве могат да инсталират подобно нещо тук? :icon_hmm:

Преди години на първите Елантри(жълти) им бяха монтирали такива уредби на цена 3600лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Big Boss, четейки обясненията и снимките които си постнал, то клапата на моята газова е сложена точно на грешното място - рязана кутия на въздушния филтър. Ха познайте каде съм я слагал - Армянов. Не съм имал проблеми до сега ама сериозно се притесних от обясненията тук. Има ли нещо различно при моя двигател като разположение на сензора? Сложих снимка

 

Спокойно! :D

Стефчо, ти си със 4G13 двигател, а той не е със MAF, a с MAP сензор.

Всъщност 4G1x са със MAP сензор, а пък 4G9x (освен двигателя MIVEC) е със MAF сензор.

Kакво означава това? 4G9x използва електроника, която е със AFM (Air Flow Meter). Тогава той работи с МАФ. MAP-а е сензор, с който се мери налягането в смукателния колектор (Manifold Absolute Pressure), а конкретно AFM-а измерва дебита на засмукания въздух.

Като цяло MAP е по-надежден и по-прецизен за високи налягания, не му се къса жичката при голям поток и не се зацапва.

 

Ето тук една снимка как изглежда MAP на 4G15.

 

http://www.picvalley.net/u/45/11160_063.JPG

 

Toва е една снимка от днес на вътрешността на МАF сензор. Вижда се какво е станало от детонацията. :wacko:

 

http://www.picvalley.net/u/45/11159_993.JPG

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че твърде много си се притеснил, успокой се, не е полезно за нервите. Най-много да "привлечеш" неприятностите :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Точно така. Прекалено много се притесняваш. Уредбата ти е монтирана добре, така че само газ и здраве. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1500 - 2000 евро струва

 

 

Преди години на първите Елантри(жълти) им бяха монтирали такива уредби на цена 3600лв.

 

Малеи аз за тия пари ще си купя кола бре :icon_doh:

:icon_hmm: Ще е с обикновенна газова :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Колеги, за нов случай на гръмнала газова бутилка чух.

Премахнат поплавък на предпазния клапан, за да се пълни догоре и оставена на слънце на паркинга. Гръмнала е като бомба!

 

Нека колегите, поели риска да махнат предпазния клапан, са с повишено внимание в тези жеги!

 

Проста сметка: коеф на топл. разширение на пропана е 0.003 процента на градус.

При разлика 30 градуса * 40 л = 3.6 литра

И ако няма къде да се съберат - няма бутилка което да издържи налягане на това разширение на самата втечнена газ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може би не е лоша идея да не се пълнят до горе бутилките , особено , ако не планирате някакво дълго пътуване :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стара Загора, 27 юни

41-годишен шофьор е с 35% изгаряния, след като в колата му избухнала газовата уредба, съобщиха от ОДП - Стара Загора. Тази сутрин около 09.05 ч. в РС ПБЗН – Стара Загора е получено съобщение за пожар в лек автомобил “Сеат Толедо” в района на автогарата. Минути по-рано водачът Г.И. от Стара Загора заредил автомобилното газово устройство с пропан бутан на бензиностанция на бул. “Славянски”. След потегляне на автомобила, водачът запалил цигара, при което в купето възникнала експлозия. В гасителните действия са участвали четирима огнеборци от РС ПБЗН с един противопожарен автомобил. Унищожено е купето на автомобила. Г.И. е получил около 35% изгаряния ІІ степен по откритите части на тялото и е откаран в Центъра за спешна медицинска помощ в Стара Загора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

От всичко напоисано разбрах, че мога да сложа на мойта Carisma една АГУ с вакумната с бутилка на мястото на резервната гума 45 литра (по-скъпа) емулатор, монтаж и регистрация, като цената ще е около 600 лева.

Благодарея на Big Boss за пълната информация!

НО ако някой може да посочи сервиз или място, където да я поставят, като да знаят какво правят и как! Не ми се иска да ползват перлата за опитно зайче, както с колегата в Шумен :rolleyes:

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами ходи при Армянов тогава - той е запознат с почти всички :mitsu-smiley: -та от клуба, вкл. и с моя Галант и върши добра работа. Но мисля, че трябва да си запишеш час за поставяне предварително, че има доста коли за газови уредби при него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...