iv4o78 Публикувано 17 Май 2007 Сподели Публикувано 17 Май 2007 Непременно, още утре сутрин ще покажа снимка.Лека вечер на всички! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 18 Май 2007 Сподели Публикувано 18 Май 2007 Здравейте и от мен!Аз на мойто Колт-че му сложих полски газ. инж.,сложих му и един аванс процесор с 6 градуса предварение и сега върви по-добре отколкото на бензин.Ако ви е интересува мога да кача и някоя снимка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 18 Май 2007 Сподели Публикувано 18 Май 2007 Газовия инжекцион според мен е най-доброто решение, единствения проблем е че е доста по-скъп, но ако се въртят повечко километри разликата се компенсира от по-ниския разход на гориво и по-малко проблеми които би създавала газовата уредба (ако въобще създаде някакви). Все пак цените доста паднаха и вече е доста по-достъпен от преди година две, разликата в цената на горивата пак е достатъчно голяма, че да се получи по-бързо изплащане на инвестицията, остава само монтажа и настройката да е на ниво, но както казах преди, мисля че газаджиите се понаучиха и ако се спреш на някой който има добра репутация едва ли ще има проблеми.Според мен не е кой знае колко по скъпо.Обикновенна газ. у-ба около 500-550лв,ламбда контрол що годе добър 250-350лв,мерене нивото на газта още 50-тина лева и какво стана-800-950лв.Газ. инжекцион 1200-1300лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 18 Май 2007 Автор Admin Сподели Публикувано 18 Май 2007 Грешно го смяташ. Вакумната с бутилка на мястото на резервната гума 45 литра (по-скъпа) емулатор, монтаж и регистрация струва точно 600 лева.Това е на половината на газовия инжекцион и ако е сложена добре колата работи като часовник. Виждал съм газов инжекцион, който не работи добре. И той има слаби страни. Най-добрите са холандските сглобки. Те са правени от истински професионалисти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iv4o78 Публикувано 18 Май 2007 Сподели Публикувано 18 Май 2007 Привет BIG BOSS.Не успях да сложа снимката за която говорихме вчера тук във форума, затова ти я пратих на майл-а който си посочил в профила си.Надявам се да хвърлиш 1 око. Благодаря и лека!Иво Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 Май 2007 Сподели Публикувано 18 Май 2007 Моя поредния ми Галант е с холанска АГУ монтирана там от самото начало , уредбата ми е последно поколение газов инжекцион LPi с течна фаза на впръскване на газта , това е най доброто в света на АГУ-тата :icon_thumbup: Мотора работи доста по уравновесено и тихо на газ ,в сравнение на бензин ,но все пак допускам че на бензин не работи много добре , тъй като мотора се е експоатирал в продължение на 7 години само на газ, все пак си оказва влияние това.......... Както на бензин така и на газ колата върви мн. добре, като че ли на газ върви повече, и нищо чудно ,тъй като в техническите спецификации на АГУ-то пише че покачвала с 5% мощността на мотора :icon_thumbup: Като разход ми дава 11-12 литра на 100 км. в града и 9 литра извън града , което означава 2 пъти по малко в сравнение с бензин в ппари изразено :icon_thumbup:Вече й навъртях около 5000км. ( това са за месец и половина :D ) и до сега нямам никакви проблеми с нея........Газовата е много сериозно устройство и няма изпарител , кихалки и т.н. просто е точно копие на бензиновия инжекцион , само че работи с газ ............има си помпа в бутилката, има си инжектори, има си редуцил-винтили, клапани и електроника ЕЦУ сериозно , което управлява работата на мотора на газ........Тук не може да кихне мотора , защото газта се впръсква директно в/у клапаните , и е доста далече от всмукателния колектор...... :icon_thumbup:Честно казано все още не мога да свикна с мисълта когато зареждам ,винаги е догоре, обаче на касата не мога все още да свикна с мисълта като ми кажат 27.35 лв. ..............или пък 30.45 лв. ............все пак догоре, ..............а с предишната ми като и кажа догоре и после вадя пачките с мангизи и броя нещо от сорта 100 120 лв. и т.н. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 18 Май 2007 Автор Admin Сподели Публикувано 18 Май 2007 Tочно там е мястото. :icon_thumbup: http://img91.imageshack.us/img91/8484/lpg1ib3.jpg Само не мога да видя дали не е прекалено огънат маншона (гумен въздуховод или маркуч, или кой там както ми казва). Ако е много сплескан трябва да се среже, за да не завихря силно постъпващия въздух. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iv4o78 Публикувано 18 Май 2007 Сподели Публикувано 18 Май 2007 :rulez: Не е прекалено огънат, снимката не показва добре. По описанията ти бях сигурен, че майстора е уцелил мястотоПритесненията му обаче са основно, че дебитомера "реагира и на звук", като при евентуална детонация малка част от струята може (въпреки че има предпазна клапа) да тръгне към дебитомера и толкова да му трябва да се повреди... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 18 Май 2007 Сподели Публикувано 18 Май 2007 Моя поредния ми Галант е с холанска АГУ монтирана там от самото начало , уредбата ми е последно поколение газов инжекцион LPi с течна фаза на впръскване на газта , това е най доброто в света на АГУ-тата :icon_thumbup: Мотора работи доста по уравновесено и тихо на газ ,в сравнение на бензин ,но все пак допускам че на бензин не работи много добре , тъй като мотора се е експоатирал в продължение на 7 години само на газ, все пак си оказва влияние това.......... Както на бензин така и на газ колата върви мн. добре, като че ли на газ върви повече, и нищо чудно ,тъй като в техническите спецификации на АГУ-то пише че покачвала с 5% мощността на мотора :icon_thumbup: Като разход ми дава 11-12 литра на 100 км. в града и 9 литра извън града , което означава 2 пъти по малко в сравнение с бензин в ппари изразено :icon_thumbup:Вече й навъртях около 5000км. ( това са за месец и половина :D ) и до сега нямам никакви проблеми с нея........Газовата е много сериозно устройство и няма изпарител , кихалки и т.н. просто е точно копие на бензиновия инжекцион , само че работи с газ ............има си помпа в бутилката, има си инжектори, има си редуцил-винтили, клапани и електроника ЕЦУ сериозно , което управлява работата на мотора на газ........Тук не може да кихне мотора , защото газта се впръсква директно в/у клапаните , и е доста далече от всмукателния колектор...... :icon_thumbup:Честно казано все още не мога да свикна с мисълта когато зареждам ,винаги е догоре, обаче на касата не мога все още да свикна с мисълта като ми кажат 27.35 лв. ..............или пък 30.45 лв. ............все пак догоре, ..............а с предишната ми като и кажа догоре и после вадя пачките с мангизи и броя нещо от сорта 100 120 лв. и т.н. :icon_thumbup:И колко ли може да струва твоята газова поставена в българия? :icon_hmm: А дали въобве могат да инсталират подобно нещо тук? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 18 Май 2007 Сподели Публикувано 18 Май 2007 1500 - 2000 евро струва Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 18 Май 2007 Сподели Публикувано 18 Май 2007 Big Boss, четейки обясненията и снимките които си постнал, то клапата на моята газова е сложена точно на грешното място - рязана кутия на въздушния филтър. Ха познайте каде съм я слагал - Армянов. Не съм имал проблеми до сега ама сериозно се притесних от обясненията тук. Има ли нещо различно при моя двигател като разположение на сензора? Сложих снимка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 18 Май 2007 Сподели Публикувано 18 Май 2007 И колко ли може да струва твоята газова поставена в българия? :icon_hmm: А дали въобве могат да инсталират подобно нещо тук? :icon_hmm:Преди години на първите Елантри(жълти) им бяха монтирали такива уредби на цена 3600лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 18 Май 2007 Автор Admin Сподели Публикувано 18 Май 2007 Big Boss, четейки обясненията и снимките които си постнал, то клапата на моята газова е сложена точно на грешното място - рязана кутия на въздушния филтър. Ха познайте каде съм я слагал - Армянов. Не съм имал проблеми до сега ама сериозно се притесних от обясненията тук. Има ли нещо различно при моя двигател като разположение на сензора? Сложих снимка Спокойно! :D Стефчо, ти си със 4G13 двигател, а той не е със MAF, a с MAP сензор. Всъщност 4G1x са със MAP сензор, а пък 4G9x (освен двигателя MIVEC) е със MAF сензор.Kакво означава това? 4G9x използва електроника, която е със AFM (Air Flow Meter). Тогава той работи с МАФ. MAP-а е сензор, с който се мери налягането в смукателния колектор (Manifold Absolute Pressure), а конкретно AFM-а измерва дебита на засмукания въздух. Като цяло MAP е по-надежден и по-прецизен за високи налягания, не му се къса жичката при голям поток и не се зацапва. Ето тук една снимка как изглежда MAP на 4G15. http://www.picvalley.net/u/45/11160_063.JPG Toва е една снимка от днес на вътрешността на МАF сензор. Вижда се какво е станало от детонацията. :wacko: http://www.picvalley.net/u/45/11159_993.JPG Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 18 Май 2007 Сподели Публикувано 18 Май 2007 Мерси за подробното обяснение! Светлъо отново номер 1 :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iv4o78 Публикувано 19 Май 2007 Сподели Публикувано 19 Май 2007 BIG BOSS да разбирам ли, че щом съм с MAF както и да е поставена предпазната клапа винаги мога да очаквам да се случи белята :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 19 Май 2007 Сподели Публикувано 19 Май 2007 Мисля че твърде много си се притеснил, успокой се, не е полезно за нервите. Най-много да "привлечеш" неприятностите :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 19 Май 2007 Автор Admin Сподели Публикувано 19 Май 2007 Точно така. Прекалено много се притесняваш. Уредбата ти е монтирана добре, така че само газ и здраве. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iv4o78 Публикувано 19 Май 2007 Сподели Публикувано 19 Май 2007 :rulez: хе хе, карам вече и то смело, точно следвайки съветите ви)) Благодаря на всички за полезните съвети! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 20 Май 2007 Сподели Публикувано 20 Май 2007 1500 - 2000 евро струва Преди години на първите Елантри(жълти) им бяха монтирали такива уредби на цена 3600лв. Малеи аз за тия пари ще си купя кола бре :icon_doh: :icon_hmm: Ще е с обикновенна газова :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 24 юни 2007 Сподели Публикувано 24 юни 2007 Колеги, за нов случай на гръмнала газова бутилка чух.Премахнат поплавък на предпазния клапан, за да се пълни догоре и оставена на слънце на паркинга. Гръмнала е като бомба! Нека колегите, поели риска да махнат предпазния клапан, са с повишено внимание в тези жеги! Проста сметка: коеф на топл. разширение на пропана е 0.003 процента на градус.При разлика 30 градуса * 40 л = 3.6 литраИ ако няма къде да се съберат - няма бутилка което да издържи налягане на това разширение на самата втечнена газ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 25 юни 2007 Сподели Публикувано 25 юни 2007 Може би не е лоша идея да не се пълнят до горе бутилките , особено , ако не планирате някакво дълго пътуване :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jamano Публикувано 28 юни 2007 Сподели Публикувано 28 юни 2007 Стара Загора, 27 юни41-годишен шофьор е с 35% изгаряния, след като в колата му избухнала газовата уредба, съобщиха от ОДП - Стара Загора. Тази сутрин около 09.05 ч. в РС ПБЗН – Стара Загора е получено съобщение за пожар в лек автомобил “Сеат Толедо” в района на автогарата. Минути по-рано водачът Г.И. от Стара Загора заредил автомобилното газово устройство с пропан бутан на бензиностанция на бул. “Славянски”. След потегляне на автомобила, водачът запалил цигара, при което в купето възникнала експлозия. В гасителните действия са участвали четирима огнеборци от РС ПБЗН с един противопожарен автомобил. Унищожено е купето на автомобила. Г.И. е получил около 35% изгаряния ІІ степен по откритите части на тялото и е откаран в Центъра за спешна медицинска помощ в Стара Загора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maimun-m Публикувано 15 октомври 2007 Сподели Публикувано 15 октомври 2007 От всичко напоисано разбрах, че мога да сложа на мойта Carisma една АГУ с вакумната с бутилка на мястото на резервната гума 45 литра (по-скъпа) емулатор, монтаж и регистрация, като цената ще е около 600 лева.Благодарея на Big Boss за пълната информация! НО ако някой може да посочи сервиз или място, където да я поставят, като да знаят какво правят и как! Не ми се иска да ползват перлата за опитно зайче, както с колегата в Шумен :rolleyes: Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maimun-m Публикувано 15 октомври 2007 Сподели Публикувано 15 октомври 2007 Да не забравя - и не съм във Видин, а в София :icon_bye: :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vevas Публикувано 15 октомври 2007 Сподели Публикувано 15 октомври 2007 ами ходи при Армянов тогава - той е запознат с почти всички :mitsu-smiley: -та от клуба, вкл. и с моя Галант и върши добра работа. Но мисля, че трябва да си запишеш час за поставяне предварително, че има доста коли за газови уредби при него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.