Премини към съдържание

За газта като гориво (продължение)


Препоръчано мнение

Шкода, Сеат, Ауди, Фолве...все с FSI мотори на VAG които също са с директно впръскване :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 185
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Някои големи производители правят газови уредби специално за директното впръскване, доколкото знам са все течна фаза.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност работата е там, че газта трябва да се прекара през бензиновите инжектори, тъй като същите са в горивната камера и ако не минава нищо през тях, ще изгорят. Чух и за вариант, газови инжектори на колектора, а през бензиновите намалени порции бензин... За мен най добре, който иска да газифицира, да си взема обикновен инжекцион.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така че точно при "старите каручки" май е най-рентабилно, защото колкото по-голям разход има един автомобил, толкова по-бързо се изплаща инвестицията в газова уредба.

.......моята като е на 5 години, значи ли ,че не е рентабилна........??? :D Всичко зависи не от годините на колите, не от разхода му, а от това, колко км навърташ с нея........аз навъртам м/у 30 и 50 к км на година и карам само на газ.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Тя е на 5 години с технологии на 15години (без да се обиждаш, първите двигатели с тази конструкция излизат около 2000г, дори и малко по-рано) и си има достатъчен разход за да има смисъл.

Ясно е че има значение колко километра навърташ на година, но ако вземем един лек автомобил със среден разход около 8л на 100км и го сравним с един SUV с разход около 15-18л на 100км, ясно е че при втория вариант ще е по изгодно при приблизително еднакъв годишен пробег.

 

6G75 MIVEC на 15 години ли стана? Как се минава времето....:icon_doh:

 

 

http://prikachi.com/images/213/7148213d.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

6G75 MIVEC на 15 години ли стана? Как се минава времето....:icon_doh:

 

 

http://prikachi.com/images/213/7148213d.jpg

 

 

При витек двуфазното газоразпределение беше внедрено в ранните 90 години на 20 век. Към днешна дата има доста по-гъвкави и многофазни променливи газоразпределения. Но иначе сигурно е готин тоя двигател, не съм го пробвал.

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тя е на 5 години с технологии на 15години (без да се обиждаш, първите двигатели с тази конструкция излизат около 2000г, дори и малко по-рано) и си има достатъчен разход за да има смисъл.

Ясно е че има значение колко километра навърташ на година, но ако вземем един лек автомобил със среден разход около 8л на 100км и го сравним с един SUV с разход около 15-18л на 100км, ясно е че при втория вариант ще е по изгодно при приблизително еднакъв годишен пробег.

.........точно това ме радва ,че технологията е достатъчно изпитана с времето и ако е имало дефекти, то са ги отстранили отодавна, а не като дизелите, къде само блока и донякъде главата са рентабилни, всичко друго дава доста дефекти.....

Другото което е, че технологиите при ДВГ-тата вече са на изчерпване и до 10 години вече няма да има "технологии" .......ще минаваме на хибриди и ЕVC-а ,при последните определено има какво да се покаже ,стига само акумулаторите му да са достатъчно рентабилни......а може би да нямат въобще акумулатори ,а някоя друга технология-източник на енергия някаква........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.........точно това ме радва ,че технологията е достатъчно изпитана с времето и ако е имало дефекти, то са ги отстранили отодавна, а не като дизелите, къде само блока и донякъде главата са рентабилни, всичко друго дава доста дефекти.....

Другото което е, че технологиите при ДВГ-тата вече са на изчерпване и до 10 години вече няма да има "технологии" .......ще минаваме на хибриди и ЕVC-а ,при последните определено има какво да се покаже ,стига само акумулаторите му да са достатъчно рентабилни......а може би да нямат въобще акумулатори ,а някоя друга технология-източник на енергия някаква........

 

Според мен това е бъдещето -> http://automobiles.honda.com/fcx-clarity/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....ами,куц кон отсекъде......... :D :icon_thumbup:

Много ми харесва паджеро 4. Ма ми се струва непрактична за семеен автомобил. Но ако дадеш да го покарам тоя 3,8 мотор, мога да напиша ревю с впечатления за форума :plane: Допускам, че тежи около 3 тона и специфичната му мощност не е гигантска, но сигурно ще движи добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Правихме съвместно с Хюндай България монтаж на течна фаза за двигател с директно впръскване.Работата е 100% на газ или 100% на бензин.Колата вървеше прекрасно на бензин и на газ,все пак е чисто нова.Технологията за газигицирането на такива мотори я има,въпроса е,че нещата не стоят толкова ребром като в Западна Европа и можем да си караме старите "кокали",иначе вече всички да сме минали през тая течна фаза,и всички рано или късно да се сдобием с коли с такива мотори/GDI/.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много ми харесва паджеро 4. Ма ми се струва непрактична за семеен автомобил. Но ако дадеш да го покарам тоя 3,8 мотор, мога да напиша ревю с впечатления за форума :plane: Допускам, че тежи около 3 тона и специфичната му мощност не е гигантска, но сигурно ще движи добре.

...........не е 3 ,а 2.250 собствено......и за 250 кончета не е кой знае кво,но все пак за джип става......и защо да не е практичен ???Става за всякакъв терен, той в Бг терените са два вида,ама ако до 5 години не се вземат мерки, ще стане само един,но това е друг ? де......та през седмицата си джиткаш из шосетата, а уикендите, напрао у гората....... :icon_thumbup: Е, после застрахователите да му мислят за боята...... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

че технологиите при ДВГ-тата вече са на изчерпване

 

Ами не. Очакваме първият мотор с изцяло електронно газоразпределение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Във Формула 1 не са ли такива (електро-хидравлично) от 15-тина години?

 

Дай линкче да го разгледаме.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление нямам линк, но за първи път доколкото знам Рено във Формула 1 го пробват 1980г.

В серийно производство (от 5 години) се ползва в MultiAir бензиновите двигатели на ФИАТ, там е премахнат само разпределителния вал на всмукателните клапани, за изпускателните поне за момента са на мнение, че не е необходимо. Разработват такава система и за дизеловите си двигатели.

Звучи секси да няма газоразпределение, зацепено към коляновия вал.:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Във Формула 1 не са ли такива (електро-хидравлично) от 15-тина години?

Той Гришата чака изцяло електронно, да може после с 2 резистора да правим тунинг на хода на клапаните ..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Звучи секси да няма газоразпределение, зацепено към коляновия вал.:icon_thumbup:

 

Точно. Multiair технологията не е лоша, но все пак си има разп. вал. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само където ролята му е да задвижва помпен елемент

 

Точно за това управлението е само в рамките на фазата на вала. Виж, ако сложат помпа за високо налягане, дето да държи постоянно такова, тогава вече ще е съвсем друго нещо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...........абе ,това е тема "За газта като гориво..." а не тема " локум"...... :D

Дайте да говорим за Мюлерови и Ванкелови мотори, за такива с Аткинсън цикли и т.н......и темата ще стане една боза...... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...........абе ,това е тема "За газта като гориво..." а не тема " локум"...... :D

Дайте да говорим за Мюлерови и Ванкелови мотори, за такива с Аткинсън цикли и т.н......и темата ще стане една боза...... :D

 

Някой виждал ли е Ванкелов с ГИ ? :tooth:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой виждал ли е Ванкелов с ГИ ? :tooth:

............има да, виждал съм на една 7-чка АГУ.........сега, не знам колко време ще изкара и дали вече я е разкарал,но........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

............има да, виждал съм на една 7-чка АГУ.........сега, не знам колко време ще изкара и дали вече я е разкарал,но........

Е,сигурно се е повозил малко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е,сигурно се е повозил малко.

........е,за тва не мога да кажа, беше ми обяснявал как сместа ставала по "твърда", ала бала,едни локуми........... :icon_thumbup: А ,да, и беше на ГИ , а вакуумна ........ :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...