Емил Димитров Публикувано 9 март 2014 Сподели Публикувано 9 март 2014 Шкода, Сеат, Ауди, Фолве...все с FSI мотори на VAG които също са с директно впръскване Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 10 март 2014 Сподели Публикувано 10 март 2014 Някои големи производители правят газови уредби специално за директното впръскване, доколкото знам са все течна фаза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 10 март 2014 Сподели Публикувано 10 март 2014 Всъщност работата е там, че газта трябва да се прекара през бензиновите инжектори, тъй като същите са в горивната камера и ако не минава нищо през тях, ще изгорят. Чух и за вариант, газови инжектори на колектора, а през бензиновите намалени порции бензин... За мен най добре, който иска да газифицира, да си взема обикновен инжекцион. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 10 март 2014 Сподели Публикувано 10 март 2014 Нерентабилно е при нашите стари каручки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 март 2014 Сподели Публикувано 10 март 2014 Така че точно при "старите каручки" май е най-рентабилно, защото колкото по-голям разход има един автомобил, толкова по-бързо се изплаща инвестицията в газова уредба........моята като е на 5 години, значи ли ,че не е рентабилна........??? :D Всичко зависи не от годините на колите, не от разхода му, а от това, колко км навърташ с нея........аз навъртам м/у 30 и 50 к км на година и карам само на газ....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 11 март 2014 Автор Admin Сподели Публикувано 11 март 2014 Тя е на 5 години с технологии на 15години (без да се обиждаш, първите двигатели с тази конструкция излизат около 2000г, дори и малко по-рано) и си има достатъчен разход за да има смисъл. Ясно е че има значение колко километра навърташ на година, но ако вземем един лек автомобил със среден разход около 8л на 100км и го сравним с един SUV с разход около 15-18л на 100км, ясно е че при втория вариант ще е по изгодно при приблизително еднакъв годишен пробег. 6G75 MIVEC на 15 години ли стана? Как се минава времето....:icon_doh: http://prikachi.com/images/213/7148213d.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 11 март 2014 Сподели Публикувано 11 март 2014 6G75 MIVEC на 15 години ли стана? Как се минава времето....:icon_doh: http://prikachi.com/images/213/7148213d.jpg При витек двуфазното газоразпределение беше внедрено в ранните 90 години на 20 век. Към днешна дата има доста по-гъвкави и многофазни променливи газоразпределения. Но иначе сигурно е готин тоя двигател, не съм го пробвал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 март 2014 Сподели Публикувано 11 март 2014 Тя е на 5 години с технологии на 15години (без да се обиждаш, първите двигатели с тази конструкция излизат около 2000г, дори и малко по-рано) и си има достатъчен разход за да има смисъл. Ясно е че има значение колко километра навърташ на година, но ако вземем един лек автомобил със среден разход около 8л на 100км и го сравним с един SUV с разход около 15-18л на 100км, ясно е че при втория вариант ще е по изгодно при приблизително еднакъв годишен пробег..........точно това ме радва ,че технологията е достатъчно изпитана с времето и ако е имало дефекти, то са ги отстранили отодавна, а не като дизелите, къде само блока и донякъде главата са рентабилни, всичко друго дава доста дефекти.....Другото което е, че технологиите при ДВГ-тата вече са на изчерпване и до 10 години вече няма да има "технологии" .......ще минаваме на хибриди и ЕVC-а ,при последните определено има какво да се покаже ,стига само акумулаторите му да са достатъчно рентабилни......а може би да нямат въобще акумулатори ,а някоя друга технология-източник на енергия някаква........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 март 2014 Сподели Публикувано 11 март 2014 . Но иначе сигурно е готин тоя двигател, не съм го пробвал.....ами,куц кон отсекъде......... :D :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 11 март 2014 Сподели Публикувано 11 март 2014 .........точно това ме радва ,че технологията е достатъчно изпитана с времето и ако е имало дефекти, то са ги отстранили отодавна, а не като дизелите, къде само блока и донякъде главата са рентабилни, всичко друго дава доста дефекти.....Другото което е, че технологиите при ДВГ-тата вече са на изчерпване и до 10 години вече няма да има "технологии" .......ще минаваме на хибриди и ЕVC-а ,при последните определено има какво да се покаже ,стига само акумулаторите му да са достатъчно рентабилни......а може би да нямат въобще акумулатори ,а някоя друга технология-източник на енергия някаква........ Според мен това е бъдещето -> http://automobiles.honda.com/fcx-clarity/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 11 март 2014 Сподели Публикувано 11 март 2014 ....ами,куц кон отсекъде......... :D :icon_thumbup:Много ми харесва паджеро 4. Ма ми се струва непрактична за семеен автомобил. Но ако дадеш да го покарам тоя 3,8 мотор, мога да напиша ревю с впечатления за форума :plane: Допускам, че тежи около 3 тона и специфичната му мощност не е гигантска, но сигурно ще движи добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 11 март 2014 Сподели Публикувано 11 март 2014 Правихме съвместно с Хюндай България монтаж на течна фаза за двигател с директно впръскване.Работата е 100% на газ или 100% на бензин.Колата вървеше прекрасно на бензин и на газ,все пак е чисто нова.Технологията за газигицирането на такива мотори я има,въпроса е,че нещата не стоят толкова ребром като в Западна Европа и можем да си караме старите "кокали",иначе вече всички да сме минали през тая течна фаза,и всички рано или късно да се сдобием с коли с такива мотори/GDI/. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 март 2014 Сподели Публикувано 11 март 2014 Много ми харесва паджеро 4. Ма ми се струва непрактична за семеен автомобил. Но ако дадеш да го покарам тоя 3,8 мотор, мога да напиша ревю с впечатления за форума :plane: Допускам, че тежи около 3 тона и специфичната му мощност не е гигантска, но сигурно ще движи добре............не е 3 ,а 2.250 собствено......и за 250 кончета не е кой знае кво,но все пак за джип става......и защо да не е практичен ???Става за всякакъв терен, той в Бг терените са два вида,ама ако до 5 години не се вземат мерки, ще стане само един,но това е друг ? де......та през седмицата си джиткаш из шосетата, а уикендите, напрао у гората....... :icon_thumbup: Е, после застрахователите да му мислят за боята...... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 12 март 2014 Сподели Публикувано 12 март 2014 че технологиите при ДВГ-тата вече са на изчерпване Ами не. Очакваме първият мотор с изцяло електронно газоразпределение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 март 2014 Сподели Публикувано 13 март 2014 Ами не. Очакваме първият мотор с изцяло електронно газоразпределение.Това отодавна го има....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 13 март 2014 Сподели Публикувано 13 март 2014 Във Формула 1 не са ли такива (електро-хидравлично) от 15-тина години? Дай линкче да го разгледаме. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 13 март 2014 Сподели Публикувано 13 март 2014 За съжаление нямам линк, но за първи път доколкото знам Рено във Формула 1 го пробват 1980г.В серийно производство (от 5 години) се ползва в MultiAir бензиновите двигатели на ФИАТ, там е премахнат само разпределителния вал на всмукателните клапани, за изпускателните поне за момента са на мнение, че не е необходимо. Разработват такава система и за дизеловите си двигатели.Звучи секси да няма газоразпределение, зацепено към коляновия вал.:icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 март 2014 Сподели Публикувано 13 март 2014 Във Формула 1 не са ли такива (електро-хидравлично) от 15-тина години?Той Гришата чака изцяло електронно, да може после с 2 резистора да правим тунинг на хода на клапаните ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 13 март 2014 Сподели Публикувано 13 март 2014 Звучи секси да няма газоразпределение, зацепено към коляновия вал.:icon_thumbup: Точно. Multiair технологията не е лоша, но все пак си има разп. вал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 14 март 2014 Сподели Публикувано 14 март 2014 Само където ролята му е да задвижва помпен елемент Точно за това управлението е само в рамките на фазата на вала. Виж, ако сложат помпа за високо налягане, дето да държи постоянно такова, тогава вече ще е съвсем друго нещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 март 2014 Сподели Публикувано 14 март 2014 ...........абе ,това е тема "За газта като гориво..." а не тема " локум"...... :D Дайте да говорим за Мюлерови и Ванкелови мотори, за такива с Аткинсън цикли и т.н......и темата ще стане една боза...... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 14 март 2014 Сподели Публикувано 14 март 2014 ...........абе ,това е тема "За газта като гориво..." а не тема " локум"...... :D Дайте да говорим за Мюлерови и Ванкелови мотори, за такива с Аткинсън цикли и т.н......и темата ще стане една боза...... :D Някой виждал ли е Ванкелов с ГИ ? :tooth: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 март 2014 Сподели Публикувано 14 март 2014 Някой виждал ли е Ванкелов с ГИ ? :tooth:............има да, виждал съм на една 7-чка АГУ.........сега, не знам колко време ще изкара и дали вече я е разкарал,но........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 14 март 2014 Сподели Публикувано 14 март 2014 ............има да, виждал съм на една 7-чка АГУ.........сега, не знам колко време ще изкара и дали вече я е разкарал,но........Е,сигурно се е повозил малко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 март 2014 Сподели Публикувано 14 март 2014 Е,сигурно се е повозил малко.........е,за тва не мога да кажа, беше ми обяснявал как сместа ставала по "твърда", ала бала,едни локуми........... :icon_thumbup: А ,да, и беше на ГИ , а вакуумна ........ :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.