Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

pilota_koko

Потребител
  • От него общо

    704
  • Регистрация

  • Беше тук

За pilota_koko

  • Рожден ден 12/24/1982

Местоживеене

  • Град
    Троян - София

Интернет контакт

  • AIM
    pilotakoko
  • Уебсайт адрес
    http://

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Colt '01 4G92 Avtomatic

Посетили профила

2,939 посетили

pilota_koko's Постижения

Опитен форумист

Опитен форумист (10/14)

  • Отдаден Rare
  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Машина За Публикуване Rare
  • Първа Седмица

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Ръждясали коронки от който датиците четат информацията за въртене на колелата. Отделно при мен и главини и датици.
  2. Интересувам се какъв е бил проблема, защото имам същият в момента на колт 2001-ва само че автомат
  3. При рязко подаване на газ се получава едно заглъхване за части от секундата. За мен това не е нормално. Смених бубините , но безрезултатно. Колата го прави и на газ и на бензин. Чека свети от газта (грешка P170) Като цяло обаче имам и проблем със ускорението. Би трябвало да е по пъргава от колкото е в момента. Имам и висок разход на масло.
  4. Смених датчика на коляновия вал. За сега пали от всеки път.
  5. Има имобилаизер, Фабричния. Когато не пали стартера върти двгателя. Има газов инжекцион висок клас и няма разлика в работата на бензин и газ. Когато запали работи безупречно, така че не са бубините. Днес запали отново
  6. Точно така. Ще пробвам в понеделник -вторник с датчика на коляновия вал. Поръчал съм и диагностика, но се съмнявам че ще покаже проблема.
  7. Датчика на разпределителния вал е здрав, защото го размених с този на Лансъра понеже са еднакви!
  8. Чека не ми индикира нищо. Странното е че вчера запали а днес пак не иска. Свалих датчика и при откачени кабели пак не ми индикира чека.
  9. Здравейте, от доста време не съм писал. Жена ми кара Колта от половин година безгрижно, но от днес не е така. Сяда в колата минава 3 ки. без проблем спира и изгасява двигателя. Свършва си работа и тръгвайки на обратно пали двигателя, работи няколко секунди и изгасва. След това няма палене, стартера върти двигате. Акомулатора е нов, да подчертая. Зарязала колата естествено, все пак има и друга работа вместо да се занимава с нея Отивам аз да видя какво става и колата запали от раз. Работи 30 секунди и угасна. Запалих я втори път и тръгнах. Минах 500 метра и пак угасна. Сега пак не пали. На къде да се насоча? Мотора е 1.6 - 103к.с.
  10. Не става тази кола, Доста занемарена и ръждица има, има и прикрита ръжда. Автомата е здрав обаче.
  11. Задавам тези въпроси, защото съм фен на бензиновите двигатели с газ. Преди време ми изпадна едно Ау.и автоматик и го взех за жената да се учи - много проблемен автомобил, както и да е. Научихме се да караме и разкарах въпросната кола. Сега се оглеждам за японски автомобил автоматик и попаднах на този пинин, цената е като на лека кола, а колкото и да не е като джип си е друго да си по-високо. Гледам, че и разхода на гориво е такъв на какъвто съм свикнал от предишният автомобил, така че напълно отговаря на критерийте ми.
  12. Тази виско муфа какъв принцип на работа има? Постоянно зацепен единият мост, и при приплъзване зацепва и вторият или?
  13. Колеги, от доста време не съм писал във форума порад редица неща с които не искам да ви занимавам. Харесал съм едно Пининче от описанието. Прочетох за автоматика, че е надежден и лесен за обслужване. Не ми стана ясно обаче за 4Х4-то Няма втори лост за бавните и блокажите, и на таблото пише full time 4wd, което означава че не е super selekt Въпроса ми е това full time 4wd каво означава и как работи? Като на Субаро ли е и въобще всякаква информация относно системите на Автомата и 4х4. Благодаря предварително!
×
×
  • Създаване...