Премини към съдържание

To6eto

Потребител
  • От него общо

    40
  • Регистрация

  • Беше тук

За To6eto

  • Рожден ден 04/08/1972

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Colt 1.6 16v 113hp

To6eto's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. To6eto

    Съвет за ГИ

    От 2005г. съм с обикновено турско АГУ "Волтран", без емулатор ли е симулатор ли, не знам точно как трябва да му е названието.....и проблеми нямам досега.....Изминал съм около 80000 км без да бъде ремонтирано АГУ-то....Само че, след като падне под 2000 оборота и чека светва и си карам така.....Като превключа на бензин си изгасва....От преди няколко дни започна да не държи обороти на газ.....Но за тези километри ще прежаля 50-60 лева за един нов изпарител и отново напред.
  2. To6eto

    Колт запитване

    Макар, че си сбъркал мястото на поста, ще ти отговоря доколкото съм запознат....... Всеки производител трябва да дава към съответната гарнитура начина на затягане......на определени градуси, килограми......може и да затегнеш на определени килограми, палиш, работи 30 мин. пак затягаш и разни такива указания.
  3. To6eto

    Лява врата и греда

    Според мен иска да каже, че може да не ти пасне вратата точно.....щом и по гредата има поражения......Но има добри майстори които биха я изпънали и да напаснат вратата така, че да не личи........Но трябва да си сигурен в майстора.......А за цената мисля че е перфектна, дори за необорудвана врата.
  4. Моят Колт също е с Монро на 60 хиляди км.......Засега държат още.....като ги купих преди 4 год. струваха 505 лв. четирите......Чувам добри думи и за Bilstein тогава бяха по около 120 лв. бройката.
  5. To6eto

    Тунинг абсурди !

    Теглича е много важен....... :tooth:
  6. To6eto

    Шофьорска седалка

    Това е така наречената памет на седалките.
  7. Като гледам как е тръгнало, може да не мине само с китосване........Тази ръжда трябва да се свали цялата със шкурка.....А като започнеш да я сваляш ще се отворят големи дупки....А кита не е за запълване на дупки, а за изправяне на неравности.....И оттам ще трябват и вежди.....Най-добре отиди на майстор да я види и да ти каже мнението си. Има и друг вариант - с преобразовател за ръжда но не мисля, че ще ти хареса макар че е най-евтин....Мажеш с преобразувателя ръждата (с четка), чакаш да изсъхне, измиваш с вода, пак съхне, китосваш и т.н.
  8. Забравих да допълня, че майстора като пръсна със спрея на отчупената гарнитура и оборотите се повишиха значително.....Пробвай и този вариант....Няма да ти излезе скъпо......Спрея струва около 10лв.
  9. Преди 2-3 години имах подобен проблем. Не бързай още със заключенията. Колта ми показваше признаци като твоя.....Първата ми работа беше да започна да вадя кабелите на свещите един по един.....И се оказа, че на 4-ти цилиндър свещта не работи както трябва на ниски обороти.......Смених свещите веднага с нови, но проблема си остана....На ниски (800-2000)-зле на по-високи добре....После отидох при майстор, и като му казах за проблема и че съм сменил свещите, той извади един спрей (Valvoline)- мисля че беше обогатител за гориво......И човека започна да пръска около гарнитурата на всмукателните тръби на 4-ти цилиндър при работещ мотор.....Оказа се че гарнитурата се е спекла и се е отчупило малко парче от нея и оттам смуче въздух. Успех!
  10. 12 са. И не е там проблема, защото го пробвах това с наместването.
  11. Извинявам се че пиша на колегата в темата, но и аз имам проблем с чистачките от известно време..........Всички степени си работят безотказно.......Но двете чистачки не достигат до крайно ляво положение при включен какъвто и да е режим........И на всичкото отгоре ходят отвреме навреме и долу по уплътнението, даже достигат решетката..........Сигурен съм, че проблема не е от неправилно пасване на шлиците.........Когато ги доизбутам с ръка, лявата достига до края на стъклото........При по-висока скорост, явно от въздушната струя си работят без проблем........И с моя акъл достигнах до извода, че проблема е в механизма!
  12. To6eto

    Проблем с колт 1997

    Ако при тази ниска скорост се усеща, бъди сигурен че дисковете са криви....А и като гледам колата ти не е нова......Явно има навъртян някой друг километър за 11-12 години....Но според мен отиди първо на специалист да си каже и той мнението.
  13. Честита колица първо...... Дано само консумативи и масло да сменяш по колата.....За мотора 1.3 нямам впечатления понеже моят е 1.6......Но пък чувам добри отзиви от колегите от форума и от приятели......А за окачването да знаеш е "нечовешки" здраво.
  14. To6eto

    Бензин

    И моята е така.... Зависи от наклона на пътя.....При потегляне и спиране също.
×
×
  • Създаване...