Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

За газта като гориво (продължение)


Препоръчано мнение

........е,за тва не мога да кажа, беше ми обяснявал как сместа ставала по "твърда", ала бала,едни локуми........... :icon_thumbup: А ,да, и беше на ГИ , а вакуумна ........ :icon_clap:

Значи само я е показвал тая уредба,а си е карал на бензин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 185
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

...........абе ,това е тема "За газта като гориво..." а не тема " локум"...... :D

Дайте да говорим за Мюлерови и Ванкелови мотори, за такива с Аткинсън цикли и т.н..

Ами да обобщим тогава ..

Значи газта не става като гориво, щом има коли на които не може да се ползва ..:lol:

А по под темата можем да говорим, само ако обясниш що е то Мюлеров мотор ..:icon_hmm:И има ли почва у нас ..:P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всеки има право да си кара колата с каквото иска,даже може да впрегне и кон за нея.А дали газа става за гориво или не незнам,но като гледам го продават по бензиностанциите,за какво е....ли му майката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сори, няма да ти отговарям щото плачат, че им спамиме темата. Ако искаш, отвори нова. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Здравейте! Искам да ви попитам, ако може да ми дадете едно бързо мнение. Кое е по-добре кола на газ или метан. Много благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 години ...
  • преди 2 седмици ...

Здравейте! Искам да ви попитам, ако може да ми дадете едно бързо мнение. Кое е по-добре кола на газ или метан. Много благодаря предварително!

Ако ти се дават повечко пари, метан. Минуси - по-скъпо от газов инжекцион, тежки и обемни бутилки ( ако искаш повече да побираш ), драстичното приспиване на конете...., ако ме разбираш :) Плюс: По-голяма икономия от газовото. Поддръжката е сходна. Определено по-ЕКОлогичен от газовото ;)

 

Газова уредба - евтино, по-леки бутилки, може и тип резервна гума. Разход почти сходен с този на бензина, запаза се мощността ( това всъщност зависи и какв е избраната газова система, но при повечето вече се запазва почти без загуби ). По-икономично от бензина, но не е по-икономично от Метан.

 

Ти избирай, според мен най-големия проблем на метана си остава ниската мощност и тежките бутилки, не толкова ценатана системата, но и плюсовете и не са малки.

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Колкото по темата, газта/ метана като автомобилно гориво за предпочитане и електричките ще навлизат все повече и повече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Имам познат с Тойота Приус хибрид и е с газова :)

Аз съм също любител на газта, но за съжаление бъдещата еволюция на бензиновите мотори ще ни откаже от това гориво.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Имам познат с Тойота Приус хибрид и е с газова :)

Аз съм също любител на газта, но за съжаление бъдещата еволюция на бензиновите мотори ще ни откаже от това гориво.

Бъдещата еволюция, по-скоро няма да има нови автомобили със двигатели с вътрешно горене, до още 15 години ще има хибриди, после и те ще се спрът, но докато има алтернативните и доказано по-екологични горива винаиг ще са търсени :) Визирам постоянната миграция на цените на горивата.

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Бъдещата еволюция, по-скоро няма да има нови автомобили със двигатели с вътрешно горене, до още 15 години ще има хибриди, после и те ще се спрът, но докато има алтернативните и доказано по-екологични горива винаиг ще са търсени :) Визирам постоянната миграция на цените на горивата.

 

Аз съм любител на електро двигателите. Основно заради големия въртящ момент през целия диапазон от обороти.

Но от гледна точка на екология все още е доста спорно изобщо доколко са толкова много екологични. И да ДВГ-то ще отстъпва, но не се ли развие инфраструктурата за зареждане на електрическите, както и на батерийте до едни поне 800 - 1000 км автономия, двг-то няма да има сериозна алтернатива.

Хибрида за града е много добър, но в условия на извънградско рязко спада ефикасността му, защото двг-то мъкне товар от електромотор и батерии, които не се използват при подържане на 120 или на 90 км/ч.

Редактирано от Stanislav Konstantinov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...