Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

spp

Потребител
  • От него общо

    453
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    4

spp беше най-активен на 22 февруари 2017

spp има най-харесвано съдържание!

За spp

  • Рожден ден 04/08/1976

Местоживеене

  • Град
    България

Интернет контакт

  • AIM
    spp.org
  • Уебсайт адрес
    http://www.teambillboard.com
  • ICQ
    129840962

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    в насрещното Mitsubishi Lancer 2.0 D GLX; Mitsubishi Lancer IX 2.0 16V DOHC, Mazda 6 2,5 (3th Gen) Skyactiv Facelift Takumi+
  • Интереси
    Canon Rebel XTI, Canon 70D

Посетили профила

2,184 посетили

spp's Постижения

Изгряваща звезда

Изгряваща звезда (9/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

10

Репутация

  1. Благодаря за отговора. Да, знам го къде е, дори днес след малко ровене по жиците спря да включва вентилатора безпричинно. Възможно е да е било от слаб контакт... Ще видим как ще се държи в бъдеще.
  2. Здравейте колеги, бихте ли ме насочили къде да търся решение на следния проблем. При студен двигател и при подаване на контакт се включва перката на вентилатора на радиатора. Карам колата нормално, стрелката си се покачва равномерно и стига до средата на скалата - там където ѝ е мястото. При изключване на двигателя вентилатора продължава да работи в рамките на 10-на секунди и след това изключва. Не бях забелязал този проблем, докато онзи ден при смяна на филтрите за газта, ми обърнаха внимание, че всъщност това не е добре, тъй като пречи за загряването на водата, което пък се отразява на нормалната работа на газовата уредба. Ще съм ви благодарен ако ме насочите къде да търся проблема. Възможно ли е да има ли някакви датчици, които да са се повредили и отам да се подава грешен сигнал?
  3. spp

    Странен шум

    Карам Лансер 9 2.0 бензин. Имах същия проблем, докато не смених съединителя.След смяната шумовете изчезнаха. На 175 хил.км пружините на диска бяха заминали и трякаха като... дайре.
  4. spp

    1994 2.0 Disel

    Имах и такъв Лансер. Сега баща ми го кара. Единствената забележка е че вече е стар и няма климатик.
  5. spp

    Пазара за Lancer-и в момента

    Не са те излъгали
  6. И аз мога да ти дам да пошракаш с един Canon 450D, за да усетиш какво е да мъкнеш DSLR и се обзалагам, че ще приемеш предложението на Росен
  7. Точно за това иде реч :icon_thumbup:
  8. Здравей колега, Без да се бъркам в избора ти, ще споделя някои лични впечатления. Трябва да си наясно с едно. Снимката се прави от задапаратното устройство, а апаратът е само средство за постигане на целта, която си си поставил. Колкото по-висока цел имаш, толкова по надеждна техника ще ти е необходима. Както с колите де - за планина вземаш джип, за градско - малолитражка, за туризъм - ван и т.н. Аз започнах със Смяна 8М, после Зенит, после Сони (сапунерка), минах на Canon 450D, сега съм с Canon 70D. Предполагам, че вече си изчел фото форумуте и си се нагледал на компетентни мнения от разбирачи и профита с препоръки за избор на апарат. Колегата преди мен го е казал много добре за раниците с аксесоарите. И тези апарати (не точно тези от линка де) предполагат мъкнене на много допълнителни неща, за получаване на стойностна снимка. Винаги съм се забавлявам като видя някой закачил едно DSLR на врата, а снима в режима със зеленото квадратче. В такива случаи може само да се каже "Язък за барута..." Вече има компактни камери, които не отстъпват по нищо на посочените в линка апарати, дори в някои случаи ги превъзхождат. Да не говорим, че вече тенденциите вървят към безогледалните апарати и DSLR технологията малко по малко отстъпва. За фулфрейм няма да отварям дума, защото тялото първо е скъпо, а обективите за тях са почти колкото тялото или поне наполовина. Така че това е средство за правене на пари, и не е много подходящо за хоби. Ако фотографията ти е хоби и търсиш заигравката, скачай директно на 7200 (за Никон) и не се занимавай с тези играчки.Еквивалента на nikon в този клас e Канон 70D. Ето база за сравнение: http://cameradecision.com/compare/Canon-EOS-70D-vs-Nikon-D7200 Това с пикселите е вид маркетингов трик и не му се връзвай, ако няма да правиш разпечатки в голям формат. Ако ще си гледаш снимките на монитора или ще ги пращаш на мейл, гаранция ти давам че няма да ползваш повече от 4-5 mpx което обезсмисля останалите 15 заради които ще изсипеш един куп пари. Така че, ако нямаш намерение да надграждащ със светли обективи, TTL светкавици, синхронизатори и т.н. по добре инвестирай в едно Sony Alpha A6300 или дори А6000 и мисля че ще си по доволен от към резултат и функции. С казаното не искам по никакъв начин да те ангажирам с някакъв избор или решение. Ако dslr ти е легнал на сърце - вземай го, но имай и едно наум за обем, тегло, ъпгрейд и не на последно място, че вече има и по нови технологии. Успех в избора и както фотографите обичат да казват, нека светлината бъде с теб ;)
  9. spp

    Собственици на Лансер

    Толкова ли е зле? :-(
  10. spp

    Собственици на Лансер

    Честито и добре дошъл. Като зареждах на Шел и ОМВ минавах разход от 12,5 до 14/100 газ. От както започнах да зареждам на Еко и Ромпетрол съм на 10/100. Този разход ми го дава на магистрала със скорост 120/130 км. Ако за нормално каране визираш 90 км. свалял съм я и на 8,5-9. Но това вече не е каране, а си е чисто возене. Със 150-170 от Бургас до София (с намаляне по камери и кофти участъци) съм на около 14/100. #За уточнение, карам с ГИ Романо.
  11. Два пъти слагах оригинални, за по 90...и отгоре лв. комплекта. Като й кача малко повече товар и отново висва, като задницата на немска овчарка. Бях писал преди време, че това е градско комби за пазар и все още съм на същото мнение ;)
  12. На моите плафони за задния номер им бяха клеясали винтовете и при многото опити да сменя крушките в крайна сметка се наложи да ги разпробия и демонтирам на цяло. Изтязах ги и на тяхно място монтирах директно това http://led-bg.com/bg/product/slem3-t78-w Колата ми е комби и номера се пада ниско долу, както и това че имам място в бронята, където да се скрият. Не знам ти с какъв автомобил си и дали това решение ще те устройва, но аз съм доволен. Свети много добре, отделно че тези LED панели са с IP68, което на практика означава че могат да светят и под вода, така че проблема с мокренето и изгарянето е елиминиран. В този ред на мисли и във връзка с въпросът ти за преправяне на инсталацията - не не се налага. Сменяш крушките и... светиш. Успех в намиране на твоето решение
  13. spp

    Lancer 2016

    Малко прилича на добродушния McQueen от The Cars и не мога да си представя как ще му сложат табелка Evolution 😯
  14. Места има и в "Гролш" и в пицария "Рома", така че ще сме на едно от двете места.
  15. В неделя, 20 декември, свирим "сбор" в 18 часа в "Гролш" в Морската градина. Поемам ангажимента да проверя, дали ще има свободни места и ще пиша дипълнително.За сега сме 5-6 човека, ако има желаещи за среща - заповядайте.
×
×
  • Създаване...