Премини към съдържание

††† Един обичан Галант се превърна в кошма𠆆†


Estilian

Препоръчано мнение

Ако някой колега по модел има Галант спорт едишън с новото табло, седан и с ръчни скорости, моля нека каже има ли TCL? При мен вместо три копчета, има само едно - това за ел. рег. на фаровете. Другите за какво са ако ги има?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво Паце, голям бързак си бре, кога успя от толкова коли пред вас!

Получих обаче и странична помощ.............. стругари, фрезисти и т.н. Пък и не е бързо - то 2 седмици я правя вече ...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе не е ли малко рано на кола 2002-ра година да става тоя номер? Тази седмица Пламен смени и моите профилактично, но все пак моята е 99-та пък и не се беше случило. Какво предначертава една такава случка? Излиза че не е само колко е нова колата и километрите?

Tо вярно е рано като години, но колата е вече на 130 000 км. И даже си мислех миналата седмица профилактично и аз да ги сменя. Обаче се наложи да ги сменя по принуда... Както и да е, всичко си дойде на мястото и е :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой колега по модел има Галант спорт едишън с новото табло, седан и с ръчни скорости, моля нека каже има ли TCL? При мен вместо три копчета, има само едно - това за ел. рег. на фаровете. Другите за какво са ако ги има?

Нямаш тракшън, ако имаше, щеше да е най-дясното от трите копчета.... Не че има голяма полза от тракшъна, ако питаш мен. При моята кола, която е обута с чисто нови спортни гуми континентал разликата с включен и изключен тракшън при много рязко потегляне е в една тоналност на писъка на гумите... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш тракшън, ако имаше, щеше да е най-дясното от трите копчета.... Не че има голяма полза от тракшъна, ако питаш мен. При моята кола, която е обута с чисто нови спортни гуми континентал разликата с включен и изключен тракшън при много рязко потегляне е в една тоналност на писъка на гумите... :icon_thumbup:

А при поднасяне не е ли осезаема разликата с и без тракшъна?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мразя такива ел. помощници. Специално тракшъна бих му изскубал и кабелите. Е, не, но с влизането в колата първо бих го изключил и след това ще сложа колана. Но се надявах да има, защото това придърпване сега не знам от какво е. Ако ск. кутия на колата се повреди, няма да имам пари да я оправя. Да кажа, че прекъсва двигателя - изключено.

Ще го опитам да го опиша. След като започна ускорението, все едно съм отпуснал бързо (2-3 пъти в секунда) педала на газта и съм го опрял пак в пода. Нещо такова. Съединителят не приплъзва. Остава да е превъртяла гума и да е хванала веднага след това.

С мотора там на трета след 8000 оборота задната гума се сбърква. Там е прашно, няма от какво друго да е :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мразя такива ел. помощници. Специално трекшъна бих му изскубал и кабелите. Е, не, но с влизането в колата първо бих го изключил и след това ще сложа колана. Но се надявах да има, защото това придърпване сега не знам от какво е. Ако ск. кутия на колата се повреди, няма да имам пари да я оправя. Да кажа, че прекъсва двигателя - изключено.

Ще го опитам да го опиша. След като започна ускорението, все едно съм отпуснал бързо (2-3 пъти в секунда) педала на газта и съм го опрял пак в пода. Нещо такова. Съединителят не приплъзва. Остава да е превъртяла гума и да е хванала веднага след това.

С мотора там на трета след 8000 оборота задната гума се сбърква. Там е прашно, няма от какво друго да е :icon_dance:

Ако ти се е случило това при завъртян волан на ляво или дясно, СПОКО. Така притриса когато се тръгва в завой с повече газ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направо е.

Явно има нещо - на първа и втора докато върви бавно (до 1600-1700) има едно "тък, тък, тък, тък, тък"... Някакви идеи?

Ех, Пламене, много си ми далече... Усещам че ще ме уплашите :icon_n_ermm:

Май ще се минава на Астра с F28 кутия...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направо е.

Явно има нещо - на първа и втора докато върви бавно (до 1600-1700) има едно "тък тък тък тък тък"... Някакви идеи?

Ех, Пламене, много си ми далече... Усещам че ще ме уплашите :icon_n_ermm:

Май ще се минава на астра с F28 кутия...

Защо?

Карай си "кошницата" и така............... безпроблемни и вечни неща няма.............

Иначе това "тък, тък, тък, тък" зависи от оборотите ли само или и от скоростта............ вдигни я на крик и завърти гумите всички и определи от къде идва, след това му мисли.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като взех колата, веднага я закарах на баланс на 4-те джанти. Въртях ги докато бяха във въздуха за да видя има ли триене на накладки, да не е спекъл някой спирачен апарат и ако някой лагер е приключил. Нищо нередно няма, имат си инерцията - всичко е наред.

Това "тък,тък" чух преди половин час. Чува се от момента на потеглянето на първа до към 2000 оборота и след това продължава на втора до към 1700 някъде. След това не го чувам. Пред нас дадох "цялата" газ (ако ще се троши, да е пред нас), но ме лепна за седалката и на първа и на втора. Направо отнесе плувката... Тоест чува се като се движи бавно и при много плавно ускорение. При рязко сякаш няма време да прави "тък, тък, тък".

Да карам, ама утре като се сцепи като диня, какво да го правя.......

 

А на въпроса "защо" отговарям така: F28 издържа на 400++ коня на колелата на една "мнооо бръза" Астра. (Т4 + нитро) 40 000 км. Не се счупи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Астрите са много "бързи" защото ги гони ръждата............ :D

Ти с автомат ли беше или "ръчка"? Типтроник или обикновена крайслеровска А/Т?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С ръчна съм Пламене. Изрично я търсих с ръчна скоростна кутия. За щастие първата беше точно каквото търсех - спорт едишън, с оптитронното табло, с ориг. джанти, седан. На 147320 км. я купих. През 2005 г. не знам кой месец последно е ходила в сервиз и е била на 75000 и нещо. Сега е на 151000 кръгло. Поне с тези гуми не е въртяно. Като нови са, Ийгъл 215/45. Чисто новата няма повече грайфер... Отивам за валериан.

п.п. Няма теглич.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Момчето с многото думи в ника (Анди Ван...) - ако мислиш че скоростните кутии на митсубишитата са слаби, си в голямо заблуждение (говоря за ръчните) ;-)

Тези Астри въобще не ги коментираме, колкото и да е бърза все си е Opel :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На бас, че буквите в твоя ник са колкото моите :icon_dance:

Неприятното е, че каквото и да стане по тази кола, тук няма на кого да я поверя :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На бас че буквите в твоя ник са колкото моите :icon_dance:

Обзалагам се, че твоите са с 2 по-малко........ Хайде моля ви, мерете си никовете на лични........ :icon_thumbup: А ти колега! Като толкова харесваш Опела, защо си взе Галант? Тука обсъждаме марката Мицубиши все пак...... :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... 2 седмици я правя вече .....
Ами това си е доста кратък срок, аз като изреди списъка с повредените детайли, мислех че само тях ще събирате повече от месец :icon_clap:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко късно откривам темата, но за щастие има банки, които работят и в събота:) Успех с ремонта на кутията! :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С ръчна съм, Пламене. Изрично я търсих с ръчна скоростна кутия. За щастие първата беше точно каквото търсех - спорт едишън, с оптитронното табло, с ориг. джанти, седан. На 147320 км. я купих. През 2005 г. не знам кой месец последно е ходила в сервиз и е била на 75000 и нещо. Сега е на 151000 кръгло. Поне с тези гуми не е въртяно. Като нови са, Иигъл 215/45. Чисто новата няма повече грайпфер... Отивам за валериан.

п.п. няма теглич.

Комшу, като гледам как се притесняваш да не се счупи нещо, явно никога преди не си карал японец. Аз само веднъж имах неблагоразумието да си купя Пасат и няколко пъти му отварях мотора. Не че е лоша кола, но просто не издържаше на напъна. Така че, давай газ на Галанта и въобще не му мисли. Поддържаш ли го правилно, нямаш грижи (е, не че има нещо вечно).

П.С. Крайно време е да дойдеш до Бяла Слатина да почерпиш :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами това си е доста кратък срок, аз като изреди списъка с повредените детайли, мислех че само тях ще събирате повече от месец :icon_clap:

За голямо щастие (и учудване от моя страна) след като разглобих кутията и установих кои части ще ми трябват, пуснах поръчка към моя доставчик и то пък взе, че ми отговори почти веднага, в рамките на няколко часа............... След като разбрах че е поносима цената, ги поръчах и отново с учудване дойдоха за 4 дни.......... След това е само за работа времето.......

Освен това работехме паралелно, аз по кутията, а друг човек по торка............. Почти веднага разбрах че торка е заминал, защото се вижда веднага като свалиш кутията............

Обаче този месец установих, че мина информация през мен за поне 5 такива кутии с дефект......... Разбира се различни повреди са, но почти една се повтаряше непрекъснато - превъртени шлици на торк-конвертора, било то само на единия вал, било то и на двата вала.............

Днес сутринта получих още едно обаждане за закъсал колега на пътя и симптомите бяха същите............. Дали е случайност или не??

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обаче този месец установих, че мина информация през мен за поне 5 такива кутии с дефект......... Разбира се различни повреди са, но почти една се повтаряше непрекъснато - превъртени шлици на торк-конвертора, било то само на единия вал, било то и на двата вала.............

Днес сутринта получих още едно обаждане за закъсал колега на пътя и симптомите бяха същите............. Дали е случайност или не??

Стига с тези думи бре човек :icon_blush: Вече ме е страх да настъпя моя автоматик... Пък и тук такава "реклама" му направихте, че сега ще се търсят като топъл хляб (автоматиците) :hysterical:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обаче този месец установих, че мина информация през мен за поне 5 такива кутии с дефект......... Разбира се различни повреди са, но почти една се повтаряше непрекъснато - превъртени шлици на торк-конвертора, било то само на единия вал, било то и на двата вала.............

Днес сутринта получих още едно обаждане за закъсал колега на пътя и симптомите бяха същите............. Дали е случайност или не??

А Пламене с кой двигател са били Галантите с повтарящата се повреда, защото от тези 5, 2-та за които знам, са V6?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... но почти една се повтаряше непрекъснато - превъртени шлици на торк-конвертора, било то само на единия вал, било то и на двата вала...
Май колегата aga ще се окаже прав :icon_crying:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стига с тези думи бре човек :icon_blush: Вече ме е страх да настъпя моя автоматик... Пък и тук такава "реклама" му направихте, че сега ще се търсят като топъл хляб (автоматиците) :hysterical:

Споко ................. твоя е 2.0 литровия , не съм срещал от тях да правят проблем автоматите.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А Пламене с кой двигател са били Галантите с повтарящата се повреда, защото от тези 5, 2-та за които знам, са V6?

всичките са 6-таци........... не знам, може да има и 4-таци с тази повреда, но на мен не се е случвало да правя такъв.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"Продавам Мицубиши Галант 2.5 V6 Автоматик. Цена - аре бе няма ли някой да го вземе"

Колеги, не изтръпвайте. Чупят се - да , но не всички , а и се правят.....то какво ли не се чупи? :)

 

P.S "Тия с 2.0-ките да не злорадствате сега ей :icon_dance: "

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...