Andy Van Der Drift Публикувано 3 октомври 2008 Сподели Публикувано 3 октомври 2008 Ако някой колега по модел има Галант спорт едишън с новото табло, седан и с ръчни скорости, моля нека каже има ли TCL? При мен вместо три копчета, има само едно - това за ел. рег. на фаровете. Другите за какво са ако ги има? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 октомври 2008 Сподели Публикувано 3 октомври 2008 Браво Паце, голям бързак си бре, кога успя от толкова коли пред вас!Получих обаче и странична помощ.............. стругари, фрезисти и т.н. Пък и не е бързо - то 2 седмици я правя вече ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galant2002 Публикувано 3 октомври 2008 Сподели Публикувано 3 октомври 2008 Абе не е ли малко рано на кола 2002-ра година да става тоя номер? Тази седмица Пламен смени и моите профилактично, но все пак моята е 99-та пък и не се беше случило. Какво предначертава една такава случка? Излиза че не е само колко е нова колата и километрите?Tо вярно е рано като години, но колата е вече на 130 000 км. И даже си мислех миналата седмица профилактично и аз да ги сменя. Обаче се наложи да ги сменя по принуда... Както и да е, всичко си дойде на мястото и е :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 3 октомври 2008 Сподели Публикувано 3 октомври 2008 Ако някой колега по модел има Галант спорт едишън с новото табло, седан и с ръчни скорости, моля нека каже има ли TCL? При мен вместо три копчета, има само едно - това за ел. рег. на фаровете. Другите за какво са ако ги има?Нямаш тракшън, ако имаше, щеше да е най-дясното от трите копчета.... Не че има голяма полза от тракшъна, ако питаш мен. При моята кола, която е обута с чисто нови спортни гуми континентал разликата с включен и изключен тракшън при много рязко потегляне е в една тоналност на писъка на гумите... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 3 октомври 2008 Сподели Публикувано 3 октомври 2008 Нямаш тракшън, ако имаше, щеше да е най-дясното от трите копчета.... Не че има голяма полза от тракшъна, ако питаш мен. При моята кола, която е обута с чисто нови спортни гуми континентал разликата с включен и изключен тракшън при много рязко потегляне е в една тоналност на писъка на гумите... :icon_thumbup:А при поднасяне не е ли осезаема разликата с и без тракшъна? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 3 октомври 2008 Сподели Публикувано 3 октомври 2008 Мразя такива ел. помощници. Специално тракшъна бих му изскубал и кабелите. Е, не, но с влизането в колата първо бих го изключил и след това ще сложа колана. Но се надявах да има, защото това придърпване сега не знам от какво е. Ако ск. кутия на колата се повреди, няма да имам пари да я оправя. Да кажа, че прекъсва двигателя - изключено.Ще го опитам да го опиша. След като започна ускорението, все едно съм отпуснал бързо (2-3 пъти в секунда) педала на газта и съм го опрял пак в пода. Нещо такова. Съединителят не приплъзва. Остава да е превъртяла гума и да е хванала веднага след това. С мотора там на трета след 8000 оборота задната гума се сбърква. Там е прашно, няма от какво друго да е :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 3 октомври 2008 Сподели Публикувано 3 октомври 2008 Мразя такива ел. помощници. Специално трекшъна бих му изскубал и кабелите. Е, не, но с влизането в колата първо бих го изключил и след това ще сложа колана. Но се надявах да има, защото това придърпване сега не знам от какво е. Ако ск. кутия на колата се повреди, няма да имам пари да я оправя. Да кажа, че прекъсва двигателя - изключено.Ще го опитам да го опиша. След като започна ускорението, все едно съм отпуснал бързо (2-3 пъти в секунда) педала на газта и съм го опрял пак в пода. Нещо такова. Съединителят не приплъзва. Остава да е превъртяла гума и да е хванала веднага след това. С мотора там на трета след 8000 оборота задната гума се сбърква. Там е прашно, няма от какво друго да е :icon_dance:Ако ти се е случило това при завъртян волан на ляво или дясно, СПОКО. Така притриса когато се тръгва в завой с повече газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 3 октомври 2008 Сподели Публикувано 3 октомври 2008 Направо е. Явно има нещо - на първа и втора докато върви бавно (до 1600-1700) има едно "тък, тък, тък, тък, тък"... Някакви идеи? Ех, Пламене, много си ми далече... Усещам че ще ме уплашите :icon_n_ermm: Май ще се минава на Астра с F28 кутия... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 октомври 2008 Сподели Публикувано 3 октомври 2008 Направо е. Явно има нещо - на първа и втора докато върви бавно (до 1600-1700) има едно "тък тък тък тък тък"... Някакви идеи? Ех, Пламене, много си ми далече... Усещам че ще ме уплашите :icon_n_ermm: Май ще се минава на астра с F28 кутия...Защо? Карай си "кошницата" и така............... безпроблемни и вечни неща няма............. Иначе това "тък, тък, тък, тък" зависи от оборотите ли само или и от скоростта............ вдигни я на крик и завърти гумите всички и определи от къде идва, след това му мисли............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 3 октомври 2008 Сподели Публикувано 3 октомври 2008 Като взех колата, веднага я закарах на баланс на 4-те джанти. Въртях ги докато бяха във въздуха за да видя има ли триене на накладки, да не е спекъл някой спирачен апарат и ако някой лагер е приключил. Нищо нередно няма, имат си инерцията - всичко е наред.Това "тък,тък" чух преди половин час. Чува се от момента на потеглянето на първа до към 2000 оборота и след това продължава на втора до към 1700 някъде. След това не го чувам. Пред нас дадох "цялата" газ (ако ще се троши, да е пред нас), но ме лепна за седалката и на първа и на втора. Направо отнесе плувката... Тоест чува се като се движи бавно и при много плавно ускорение. При рязко сякаш няма време да прави "тък, тък, тък". Да карам, ама утре като се сцепи като диня, какво да го правя....... А на въпроса "защо" отговарям така: F28 издържа на 400++ коня на колелата на една "мнооо бръза" Астра. (Т4 + нитро) 40 000 км. Не се счупи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 октомври 2008 Сподели Публикувано 3 октомври 2008 Астрите са много "бързи" защото ги гони ръждата............ :D Ти с автомат ли беше или "ръчка"? Типтроник или обикновена крайслеровска А/Т? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 3 октомври 2008 Сподели Публикувано 3 октомври 2008 С ръчна съм Пламене. Изрично я търсих с ръчна скоростна кутия. За щастие първата беше точно каквото търсех - спорт едишън, с оптитронното табло, с ориг. джанти, седан. На 147320 км. я купих. През 2005 г. не знам кой месец последно е ходила в сервиз и е била на 75000 и нещо. Сега е на 151000 кръгло. Поне с тези гуми не е въртяно. Като нови са, Ийгъл 215/45. Чисто новата няма повече грайфер... Отивам за валериан.п.п. Няма теглич. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 4 октомври 2008 Сподели Публикувано 4 октомври 2008 Момчето с многото думи в ника (Анди Ван...) - ако мислиш че скоростните кутии на митсубишитата са слаби, си в голямо заблуждение (говоря за ръчните) Тези Астри въобще не ги коментираме, колкото и да е бърза все си е Opel :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 4 октомври 2008 Сподели Публикувано 4 октомври 2008 На бас, че буквите в твоя ник са колкото моите :icon_dance: Неприятното е, че каквото и да стане по тази кола, тук няма на кого да я поверя :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 4 октомври 2008 Сподели Публикувано 4 октомври 2008 На бас че буквите в твоя ник са колкото моите :icon_dance:Обзалагам се, че твоите са с 2 по-малко........ Хайде моля ви, мерете си никовете на лични........ :icon_thumbup: А ти колега! Като толкова харесваш Опела, защо си взе Галант? Тука обсъждаме марката Мицубиши все пак...... :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 4 октомври 2008 Сподели Публикувано 4 октомври 2008 ... 2 седмици я правя вече .....Ами това си е доста кратък срок, аз като изреди списъка с повредените детайли, мислех че само тях ще събирате повече от месец :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlad Публикувано 4 октомври 2008 Сподели Публикувано 4 октомври 2008 Малко късно откривам темата, но за щастие има банки, които работят и в събота Успех с ремонта на кутията! :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskobsl Публикувано 4 октомври 2008 Сподели Публикувано 4 октомври 2008 С ръчна съм, Пламене. Изрично я търсих с ръчна скоростна кутия. За щастие първата беше точно каквото търсех - спорт едишън, с оптитронното табло, с ориг. джанти, седан. На 147320 км. я купих. През 2005 г. не знам кой месец последно е ходила в сервиз и е била на 75000 и нещо. Сега е на 151000 кръгло. Поне с тези гуми не е въртяно. Като нови са, Иигъл 215/45. Чисто новата няма повече грайпфер... Отивам за валериан.п.п. няма теглич.Комшу, като гледам как се притесняваш да не се счупи нещо, явно никога преди не си карал японец. Аз само веднъж имах неблагоразумието да си купя Пасат и няколко пъти му отварях мотора. Не че е лоша кола, но просто не издържаше на напъна. Така че, давай газ на Галанта и въобще не му мисли. Поддържаш ли го правилно, нямаш грижи (е, не че има нещо вечно). П.С. Крайно време е да дойдеш до Бяла Слатина да почерпиш :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 октомври 2008 Сподели Публикувано 4 октомври 2008 Ами това си е доста кратък срок, аз като изреди списъка с повредените детайли, мислех че само тях ще събирате повече от месец :icon_clap:За голямо щастие (и учудване от моя страна) след като разглобих кутията и установих кои части ще ми трябват, пуснах поръчка към моя доставчик и то пък взе, че ми отговори почти веднага, в рамките на няколко часа............... След като разбрах че е поносима цената, ги поръчах и отново с учудване дойдоха за 4 дни.......... След това е само за работа времето.......Освен това работехме паралелно, аз по кутията, а друг човек по торка............. Почти веднага разбрах че торка е заминал, защото се вижда веднага като свалиш кутията............Обаче този месец установих, че мина информация през мен за поне 5 такива кутии с дефект......... Разбира се различни повреди са, но почти една се повтаряше непрекъснато - превъртени шлици на торк-конвертора, било то само на единия вал, било то и на двата вала.............Днес сутринта получих още едно обаждане за закъсал колега на пътя и симптомите бяха същите............. Дали е случайност или не?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 4 октомври 2008 Сподели Публикувано 4 октомври 2008 Обаче този месец установих, че мина информация през мен за поне 5 такива кутии с дефект......... Разбира се различни повреди са, но почти една се повтаряше непрекъснато - превъртени шлици на торк-конвертора, било то само на единия вал, било то и на двата вала.............Днес сутринта получих още едно обаждане за закъсал колега на пътя и симптомите бяха същите............. Дали е случайност или не?? Стига с тези думи бре човек :icon_blush: Вече ме е страх да настъпя моя автоматик... Пък и тук такава "реклама" му направихте, че сега ще се търсят като топъл хляб (автоматиците) :hysterical: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bishi Публикувано 4 октомври 2008 Сподели Публикувано 4 октомври 2008 Обаче този месец установих, че мина информация през мен за поне 5 такива кутии с дефект......... Разбира се различни повреди са, но почти една се повтаряше непрекъснато - превъртени шлици на торк-конвертора, било то само на единия вал, било то и на двата вала.............Днес сутринта получих още едно обаждане за закъсал колега на пътя и симптомите бяха същите............. Дали е случайност или не??А Пламене с кой двигател са били Галантите с повтарящата се повреда, защото от тези 5, 2-та за които знам, са V6? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 4 октомври 2008 Сподели Публикувано 4 октомври 2008 ... но почти една се повтаряше непрекъснато - превъртени шлици на торк-конвертора, било то само на единия вал, било то и на двата вала...Май колегата aga ще се окаже прав :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 октомври 2008 Сподели Публикувано 4 октомври 2008 Стига с тези думи бре човек :icon_blush: Вече ме е страх да настъпя моя автоматик... Пък и тук такава "реклама" му направихте, че сега ще се търсят като топъл хляб (автоматиците) :hysterical:Споко ................. твоя е 2.0 литровия , не съм срещал от тях да правят проблем автоматите............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 октомври 2008 Сподели Публикувано 4 октомври 2008 А Пламене с кой двигател са били Галантите с повтарящата се повреда, защото от тези 5, 2-та за които знам, са V6?всичките са 6-таци........... не знам, може да има и 4-таци с тази повреда, но на мен не се е случвало да правя такъв......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 5 октомври 2008 Сподели Публикувано 5 октомври 2008 "Продавам Мицубиши Галант 2.5 V6 Автоматик. Цена - аре бе няма ли някой да го вземе" Колеги, не изтръпвайте. Чупят се - да , но не всички , а и се правят.....то какво ли не се чупи? P.S "Тия с 2.0-ките да не злорадствате сега ей :icon_dance: " Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.