Премини към съдържание

Galant2002

Потребител
  • От него общо

    137
  • Регистрация

  • Беше тук

За Galant2002

  • Рожден ден 06/14/1987

Местоживеене

  • Град
    София

Интернет контакт

  • AIM
    simeon_damianov
  • MSN
    simeon_damianov@hotmail.com
  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Galant '02 4G63

Посетили профила

1,397 посетили

Galant2002's Постижения

Често присъстващ

Често присъстващ (7/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Прав е колегата milenjs; трябва ти нещо, което представя "живите" данни като графика. Гледам, че EvoScan-а има бутон "Graphs/Logs, Live Virtual Dyno, Live MapTracer"... Като го кликнеш него, какво се появява? По принцип аз правя диагностика на моята кола с ELM327 Bluetooth и софтуер за диагностика Car Scanner Pro, който е за Windows 8.1 и Windows 10 Цък (и за десктоп версията, и за мобилната; плаща се, но беше нещо от сорта на 7 - 8 лева...) и е с доста приятен интерфейс, който дава много информация. Единственият му недостатък е, че чете само ECU-то на двигателя. Поздрави!
  2. Привет колега, Първо нека поясним какво означава "нормални стойности": за волтаж ли говорим, или за корекцията на горивната смес в проценти (Short Term Fuel Trim и Long Term Fuel Trim). Ако е за волтаж, при затворена регулираща система (Closed Loop, Ламбда сондата регулира сместа [загрял двигател и катализатор(и)]), сондата преди катализатора трябва да се движи между 150 и 850 mV с интервал на синусоидата около 100 ms. Сондата след катализатора (диагностична) трябва да отчита между 500 и 700 mV (сравнително постоянно равнище, ако има големи амплитуди, най вероятно катализаторът е заминал). Ако говорим за корекции в горивната смес, Short Term Fuel Trim може да "скача" доста в граници от -20% до +20%, важното е Long Term Fuel Trim де не е нещо фрапиращо (трябва да се движи в рамките -3 до +3%, въпреки че и стойности до -7%, +7% са допустими и обикновено не записва DTC в ECU-то). Поздрави!
  3. Привет! Пиша със следния проблем (не намерих подобна тема, затова започвам нова...): Става дума за Outlander от 2008 година с keyless. Преди два-три дни спрях и угасих колата, на следващия ден се качвам, въртя "ключа"... и стартерът върти, обаче не пали. Всички бушони са здрави (включително и тези на плюсовата клема на акумулатора), релетата също. Бензиновата помпа качва гориво, и налягането е в нормите (~300 kpa/3bar). Дава искра (проверено). Всичко изглежда "нормално", няма натрупани грешки. Но ми направи впечатление, че след като съм въртял на стартер и извадя някоя свещ, в цилиндъра няма гориво (свещта е суха и отвътре не мирише на бензин). Пробвах да запаля с аварийния ключ, след съответните настройки на keyless системата, със същия резаултат... Мислех си за датчик на коляновия вал, но и той е здрав (не съм сигурен дали датчиците на разпределителните валове имат общо с тайминга на подаването на гориво/искра, но и такава грешка няма регистрирана). Общо взето бензин да те удави, ток да те утрепе, и пак не ще да пали... Започвам да се съмнявам в keyless модула. Моите знания се изчерпват дотук, всякакви мнения са добре дошли! Благодаря предварително!
  4. Galant2002

    Моля за помощ

    И аз имах такъв проблем със същия двигател. Смених бобините и се оправи.
  5. Айде и аз да се включа в отбора на сменялите части. Миналата година смених двата прави носача, всички накрайници предни и задни амортисьори, ангренажни ремъци + външни ремъци, предни дискове и накладки. А тази година не щеш ли ми се наложи да сменя и каре покрай смяната на преден десен лагер, поради простата причина че се беше заварило за главината (сещам се за една снимка http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=15484&st=0&p=164382&hl=главина&fromsearch=1entry164382). И ако сметнем колко пари са наляти и за колко е купена колата преди 4 години и за колко може да бъде продадена, няма какво толкова да се говори колко били "трошливи" и скъпи за поддръжка Галантите. Аз лично колата не бих я сменил въпреки всичките ремонти. А и както се казва "Кефът няма цена". P.S. Ааа, забравих и съединител сменях преди 50 000 километра.
  6. Здравей, колега! За смяна на горивния филтър качваш колата на канал и търсиш филтъра пред задна дясна гума, както са казали колегите bluffer и vanio. Махаш скобата на жилото на ръчната спирачка, което отива към задното дясно колело. След това отваряш капачката на резервоара за да не започне да тече бензин като махнеш бензинопровода. На филтъра маркуча, който идва от помпата се хваща с един пластмасов накрайник, който трябва да се стисне от двете страни и да се дръпне за да излезе. Тръбичката от филтъра към мотора е с гайка. След като махнеш маркучите, филтърът се държи на една скоба, която е хваната към купето с два болта 12. Отвиваш тях и филтъра пада със скобата. Самата скоба е хваната към филтъра с болтче 8. Сваляш скобата от стария филтър и я слагаш на новия. После всичко се сглобява по обратния път. Поздрави!
  7. От това, което си написал, може и АБС да е това дето шуми. Дай малко по- подробно от къде точно се чува при всякаква скорост ли е...
  8. Galant2002

    Скърцане

    Втулка на някой от долните носачи- те са два прав и крив, не знам DJ-ят кой е сменил.
  9. Мисията приключена успешно. Напръсках го с препарат, който разяжда насекоми и после на пароструйка с по- слаба струя и стана идеално.
  10. Пароструйката е в краен случай, за това питам за други варианти. Щото с пароструйката може да си докарам доста главоболия.
  11. Тоя на база на натриева основа да не земе и радиатора да разяде :D Значи ще търся такъв по магазините за домашни потреби, а тоя спрей дето е за разяждане на насекоми къде си го виждал?
  12. Днес се загледах в питата на кондензатора на климатика и забелязах, че е задръстена яко с всевъзможни мухи и други подобни гадости. Някаква идея как да я изчистя без да раглобявам половината кола, защото като гледам трябва да свалям бронята за да я изчистя с пароструйка?
  13. И от мен честито и много безавариини километри!
  14. Galant2002

    Въпрос за Galant

    Е ако е на 670 000 а не на 67 000 както е писано може и на 5-ти ремонт да е. :icon_thumbup: Както и да е поне на снимките добре изглежда.
  15. Galant2002

    Странна работа

    Не ми го напомняй това, че направо съм бесен че се минах по тоя начин :mad: Ще ми се счупи кракът от натискане. Ама сам съм си виновен.
×
×
  • Създаване...