Ако някой проявява интерес към Айбах пружини, имам едни карани около 30 000км. Доста добре седят наистина със 17-ки джанти, но и доста става ниска колата.
За съжаление правенето на климатик никога не е било евтино да се оправи. Дори понякога излиза по-евтино да си стегнеш ходовата част, от колкото да го оправиш. :icon_blush:
Ако си от София, отиди в Крафт в жк Дружба. Имат голямо разнообразие и спокойно можеш да си избереш и да ти го наложат, за да видиш как седи. Аз там си сложих като bluffer, но кръгло и беше към 50лв. с монтажа.
Наистина в цилиндрите не постъпва гориво. Всеки, който кара автомобил с борд компютър може да ти го потвърди. Колкото до експеримента с 4-те хиляди оборота, най-много да си докараш някоя беля на главата.
Тук се вижда като не е притиснат, ограденото с червено, иглата е ударена и тя вече гръмнала пиропатрона Едната страна Другата страна Тук се вижда, пак ограденото с червено, главата на иглата
Букса при навиващият механизъм на колана няма, всичко там е механично. Има една игла, която при удар или свалянето му от колонката, ако не се държи притиснат, се разтваря и удря пиропатрона и съответно гърми.
В тази връзка като е натиснат ключа на аварийките, не работят мигачите, нито ляв нито десен. Като ужким ги спра и мигачите се оправят. Което ме навежда на мисълта, че наистина си е ключа, а не релето.