Премини към съдържание

Новият Lancer - добри и лоши страни


na4о

Препоръчано мнение

Ха, сега! По тази логика, тъй като триенето зависи освен от площта, а и от масата (f=k.N), давай да натоварим колите с багаж, за да вървят по-бързо ;)

Когато масата е постояна, за да увеличиш сцеплението увеличаваш контактната площ на гумата. С други думи от 205 минаваш на 225.

Увеличението на масата се налага, когато сцеплението не е достатъчно. Сигурно си виждал хора да возят торба цимент в багажника си през зимата, а аз съм виждал как двама души се возят в багажника на полски Фиат 125, за да може да изкачи баира от гара Орешец до Белоградчик. Когато не искаш да прибягваш до такива методи за увеличаване на сцеплението си вземаш по-тесни гуми. Така разпределяш теглото върху по-малка площ и увеличаваш сцеплението.

Трябва да разграничим вървенето и ускорението.

Всеки автомобил вдига 100км/ч, но не всеки може да го направи за 4-5 секунди.

За да има голямо ускорение е добре автомобила да е с по-малко тегло, но за да има добро сцепление се увеличава ширината на гумите.

Въобще няма какво да обяснявам. Който гледа на фундаменталните науки, като на книжка за оцветяване едва ли ще ме разбере. Много по-лесно е да се присмиваш вместо да се опиташ да разбереш какво ти обясняват.

 

И пак повтарям, че триенето е най-важното физично явление. Без него съществуването ни е под въпрос.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 544
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Когато масата е постояна, за да увеличиш сцеплението увеличаваш контактната площ на гумата. С други думи от 205 минаваш на 225.

Увеличението на масата се налага, когато сцеплението не е достатъчно. Сигурно си виждал хора да возят торба цимент в багажника си през зимата, а аз съм виждал как двама души се возят в багажника на полски Фиат 125, за да може да изкачи баира от гара Орешец до Белоградчик. Когато не искаш да прибягваш до такива методи за увеличаване на сцеплението си вземаш по-тесни гуми. Така разпределяш теглото върху по-малка площ и увеличаваш сцеплението.

Трябва да разграничим вървенето и ускорението.

Всеки автомобил вдига 100км/ч, но не всеки може да го направи за 4-5 секунди.

За да има голямо ускорение е добре автомобила да е с по-малко тегло, но за да има добро сцепление се увеличава ширината на гумите.

Въобще няма какво да обяснявам. Който гледа на фундаменталните науки, като на книжка за оцветяване едва ли ще ме разбере. Много по-лесно е да се присмиваш вместо да се опиташ да разбереш какво ти обясняват.

 

И пак повтарям, че триенето е най-важното физично явление. Без него съществуването ни е под въпрос.

 

Не, не... Не ми е за цел да се присмивам, макар, че в изказването ти има истини, но не достатъчно добра формулировка. Много си противоречиш, има разлика между триене и сцепление. Затова беше и моят пример, отнасящ се за конкретния ти пост. Нямам намерение да се впускам в спорове и обяснения, защото тук не е мястото. Обиждам се на тема физика, защото хората злоупотребяват с някакви знания пред други, които нямат понятие.

 

Аз няма да пиша повече в тази тема, освен яко не е относно хвалба или оплакване от Lancer-a.

 

П.С. Може да направим тема "БС - лоши и ужасяващи страни", много от трафика ще бъде пренасочен натам :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Време е и аз да си споделя мнението защото темата започна да става адски досадна!

Значи по въпроса със чудните български сервизи неможе да ме задължават да си оставя колата на едни некъдърни работници които в най-добрия случай ще си оставят ръцете по нея а аз да си чакам спокойно отвън.

 

ДА НЕ ЗАБРАВЯМЕ МОЛЯ ,ЧЕ ВСЕКИ ЕДИН ОТ НАС Е ДАЛ ПО МИНИМУМ 30,000 ЛЕВА ЗА ТИЯ КОЛИ И НАЙ-МАЛКО ИСКАМ НЯКОЙ ДА ОБЯСНЯВА КАК ДА ГИ ОСТАВЯШ НА ЧУДНИТЕ МАЙСТОРИ БИЛО ПРАВИЛНО !!!

 

Аз на тези вяра им нямам защото практиката показва ,че те ще ти навредят отколкото да ти помогнат.

Всеки един от тези ЧУДНИ СЕРВИЗИ трябва да се научи първо да е любезен и коректен с клиентите си а второ да зачита техните права като собственици.

Те от своя страна вместо да се държат любезно започват да ти се карат защо съм искал да съм до колата и да ми държат сметка....

Ако нещо стане обаче с тая кола казшат то така си беше УЖАС просто.

 

МОЛЯ ВСИЧКИ ТЕЗИ С МНЕНИЯТА КАК Е ПРВИЛНО ДА СИ ОСТАВЯШ КОЛАТА ХУБАВО ДА ПОМИСЛЯТ КАКВО БИХА НАПРАВИЛИ АКО НА ЧИСТО НОВ АВТОМОБИЛ НЕЩО СЕ СЛУЧИ В ЧУДНИЯ СЕРВИЗ И ТРЯБВА ДА СЕ РАЗГЛОБИ ПОЛОВИНАТА НОВА КОЛА А ПОСЛЕ ДА СЕ ЗГЛОБИ И НАВСЯКА НЕРАВНОСТ ТЯ ВЕЧЕ ДА ТРОПА И ТРАКА.

 

БИХ ПОМОЛИЛ И ДА НЕ СЕ КОМЕНТИРА ИЛИ НАЛАГА МНЕНИЕТО КАК БИЛО ПРАВИЛНО АЗ ДА ОСТАВЯ 35,000 ЛЕВА БЕЗ НАДЗОР В РЪЦЕТЕ НА НАШИТЕ МАЙСТОРИ И ЕДИН МАЛЪК ПРИМЕР при проверка на течност в БС задължителна за моя лансер този чуден майстор вместо да ми налее антифриз този субект ми наля водичка КАКВО ДА ГО ПРАВЯ. АЗ МИСЛЯ ,ЧЕ САМО ХОРА КОИТО НЕ СИ УВАЖАВАТ ПАРИТЕ СИ ОСТАВЯТ КОЛИТЕ БЕЗ НАДЗОР В БЪЛГАРСКИ РЪЦЕ

 

Админ: Не е необходимо да "скачаш" на Caps/Lock за да разбере какво искаш да кажеш!

Редактирано от Big Boss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

БИХ ПОМОЛИЛ И ДА НЕ СЕ КОМЕНТИРА ИЛИ НАЛАГА МНЕНИЕТО КАК БИЛО ПРАВИЛНО АЗ ДА ОСТАВЯ 35,000 ЛЕВА БЕЗ НАДЗОР В РЪЦЕТЕ НА НАШИТЕ МАЙСТОРИ...
Спокойно, не се нерви толкова. Всеки е свободен да страда от параноя, но не и да я налага на другите. Можеш ли да обясниш с какво помага твоето присъствие при ремонта на автомобила? И ако искаш да чуеш моето мнение - човек, които си цени парите, не си купува нов автомобил.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И ако искаш да чуеш моето мнение - човек, които си цени парите, не си купува нов автомобил.

И който си цени нервите и достойнството...!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

?????????????? :icon_doh:

Много некоректна постъпка - да извадиш части от контекста и да се правиш на интересен.

Я да си отговорим на въпроса защо зимата в снега слагаме вериги? Нима не търсим по-голямо триене в снега, за да получим някакво сцепление с пътя?

И понеже някой писа, че имало разлика между триенето и сцеплението.

Да разлика има едното е разултат от другото.

Ето защо гумите се загряват, когато шофираме. В следствие на триенето на гумата с настилката се получава топлина.

Който не ми вярва да потрие ръце по-енергично и ще усети топлината.

 

Въобще защо ли си губя времето да влизам във форума и за чета подигравателни постове на ученици!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И ако искаш да чуеш моето мнение - човек, които си цени парите, не си купува нов автомобил.

Еййй, това пък вече беше върхът..... :confused1: :icon_doh: Айде сега, ако обичаш, да ни обясниш защо!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въобще защо ли си губя времето да влизам във форума и за чета подигравателни постове на ученици!

 

Браво, браво! :icon_clap:

 

Еййй, това пък вече беше върхът..... :confused1: :icon_doh: Айде сега, ако обичаш, да ни обясниш защо!

 

Не мисля, че може да се задължава някой да обяснява на останалите защо му е даден светогледа.

Редактирано от Emil Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да. Уверен съм в това, което пиша. :)

Нарушени са правилата в Официалния сервиз. Има Официални разпоредби на Мицубиши Мотърс за всичките сервизи по света.

Ако държиш другата седмица ще ходя до сервиза и лично ще ги представя в темата точка по точка.

Това, че в Дензел са ги нарушили и ти си присъствал на смяната ти на носачи през цялото време например, гледайки на сантиметри в ръцете на монтьора и обикаляйки под подемника, е грубо нарушение.

Отговорност в такива случаи трябва да носи приемчика и началника на сервиза.

Смятам, че бъркаш качеството на обслужване с установени международни правила.

 

Вероятно си прав, и има логика в доводите, аз не съм се интересувал какви са правилата. Уверен си в отричане на неща, които са факт, независимо от правилата, на принципа такова животно няма. Това имах предвид. Без значение конкретно това. Значи, Дензел и БС е все едно Ню Йорк и Улан Батор, и нали сам разбираш че спазване първо на тези правила е малко смешно, спрямо спекулации с гаранционни неща (по описание от хората писали тук). Като почнат да сменят на Галантите носачите безплатно извънгаранционно, според правилата от въпросния Официален севриз, тогава да почнат да спазват и тези правилца. Не измервам качеството с това да присъстваш, в никакъв случай. Присъствал съм от любопитство и за да си огледам колата, а не за контрол. И никой дори не ме е гонил, и не съм длъжен да знам, че не трябва. За Къната, става дума за мотаене около и под колата, да. :icon_blush:

Редактирано от aga
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въобще защо ли си губя времето да влизам във форума и за чета подигравателни постове на ученици!

Колега, по някой електро и химични въпроси може и да имаш познания, но с физичните си леко скаран. Знаеш принципи но действието и приложението им не са ти съвсем ясни. Ще отворя в скоро време една тема специално за гуми- специално заради теб (че в момента съм през телефона) за да се обяснят някой основни физични закони и как действат те. Също ще наблегна и на центробежните сили и въздействието на по-големия диаметър джанти върху динамиката на автомобила и как конкретно влияе натрупването на кинетична енергия върху ускорението и спирането.

 

И според мен положението със сервизите в БГ е прекалено плачевно, за да си купи човек кола от магазина. Дори и да не е свързано с повече средства, с нерви определено.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно, не се нерви толкова. Всеки е свободен да страда от параноя, но не и да я налага на другите. Можеш ли да обясниш с какво помага твоето присъствие при ремонта на автомобила? И ако искаш да чуеш моето мнение - човек, които си цени парите, не си купува нов автомобил.

 

С нищо не помага, естествено.

 

За покупката на новия автомобил, не съм съгласен. Ако ги имаш парите, защо не? Ти купуваш ли си на старо телевизор, хладилник, пералня? Нормалното е да си купуваш нови неща, не става дума за ценене на парите, а за определен жизнен стандарт. Факт е, че всички коли са били някога нови, купени от хора които не си ценят парите.

 

Друг въпрос е, дали хората не се изхвърлят с покупката, лишавайки се от елементарни други неща, в името на свещената крава в къщи.

 

Разбира се, че новият автомобил е загуба на пари спрямо един употребяван. Със сигурност ако се купи три годишен автомобил и се кара още три години, говорим за много голяма разлика в парите, при еднакъв експириънс с въпросната кола. Един качествен автомобил си е същия доста годинки.

 

Но, ако имаш въпросният жизнен стандарт, тази разлика не ти се вижда голяма, и ще си купуваш нови коли. Защото просто така трябва, и така се прави.

 

Колите са скъпо удоволствие (пак относително спрямо доходите) и който си има брадичка, му трябва и гребенче. Какво имам предвид - ами като ти отпадне нещо дребно от гаранцията, и ако си си направил добре сметките, ще си платиш сам повредите без да ти натежи кой знае колко. Като са ти криви сметките и ти виси бюджета на едната поправка, можеш да се сърдиш само на себе си.

 

Така че, не става дума за ценене на парите, а за тяхното нямане, или по-точно, за приоритети. Някой може да кара трошка на 10 години, но да вдига къща, само пример давам.

Редактирано от aga
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че колегата имаше предвид , когато кола се купи в България . Тогава си е проблем, а и по много форуми срещам мнения на хора, изявяващи желание да си купят Мицубиши, но гаранционното обслужване и негативните отзиви от БС ги отказват.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...не става дума за ценене на парите, а за тяхното нямане, или по-точно, за приоритети...
Реално погледнато не е ли взимосвързано - нямането(недостига) на нещо и цененето му?
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Реално погледнато не е ли взимосвързано - нямането(недостига) на нещо и цененето му?

 

Не.

Има хора нямащи, и неценящи.

Има хора имащи в излишък, и ценящи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има хора имащи в излишък, стиснати са безбожно, но не и ценящи защото в крайна сметка ги пилеят за свръх глупости - шефът ми е прост пример... Но като цяло при масата хора, мисля, че Къната е прав и имането/нямането са тясно свързани с цененето/не цененето...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има хора нямащи, и неценящи.

Има хора имащи в излишък, и ценящи...

Много се оклонихме от първоначалната тема, но ... Мисля, че говорим за едно и също, просто при различните индивиди границата на задоволеност е различна. Това определя и ценностната система.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Неусетно стигнахте до фундаметалните икономически закони :icon_thumbup:

Ха сега прочетете формализирано

http://www.referatite.info/Potrebitelsko_povedenie_-189.html

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няколко човека направиха темата изключително смешна и позорна- след като един месец убеждаваха хората с новия Лансер колко е крив/естествено, поради единствената причина, че го нямат и няма да го имат близките 5 години сигурно/, най-накрая стигнаха да изкажат на глас, високо и ясно, собственото си верую - "Аз пари за нова кола никога не бих дал!". :hysterical: :icon_thumbdown: Е, това вече е много жалко...и не му е мястото тук. То за това и хората, които наистина трябваше да пишат в тази тема, вече ги няма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няколко човека направиха темата изключително смешна и позорна- след като един месец убеждаваха хората с новия Лансер колко е крив/естествено, поради единствената причина, че го нямат и няма да го имат близките 5 години сигурно/, най-накрая стигнаха да изкажат на глас, високо и ясно, собственото си верую - "Аз пари за нова кола никога не бих дал!". :hysterical: :icon_thumbdown: Е, това вече е много жалко...и не му е мястото тук. То за това и хората, които наистина трябваше да пишат в тази тема, вече ги няма.

 

sleepless, някои хора биха дали повече пари за друга кола, но не и тази. Не си въобразявай... Аз лично бих дал сумата от 17к-20к евро, която те прави

толкова горд притежател на нов автомобил, за Грандис на 1 година. Впрочем, за Галанта си, който не беше чисто нов, платих колкото за нов базов Лансер... Така че, не излизай с тези наивни предположения... :D :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление и аз имам странното чувство, че колегата sleepless се гордее не толкова с лансерът си, колкото с факта, че имал пари да го купи... Много жалко ако е така...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление и аз имам странното чувство, че колегата sleepless се гордее не толкова с лансерът си, колкото с факта, че имал пари да го купи... Много жалко ако е така...

 

Ами Емо, няма лошо човек да се гордее, че има пари да си купи нова кола...Нека се гордее. Иначе лансерът си остава чудесно изглеждаща колица.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление и аз имам странното чувство, че колегата sleepless се гордее не толкова с лансерът си, колкото с факта, че имал пари да го купи... Много жалко ако е така...

 

И на мен ми направи впечатление, аргументацията заби към това... Което показва колко самият той се е назорил... Както и да е.

Нека не забравяме, че доста хора ако искат ще се ръснат с тази сума, начини има много дори да ги няма кеш в момента. Който много иска, намира начин. Като ти падне пердето за нова кола, и край, с нова кола си. С всички плюсове и минуси. Те хората така се озоваха с имоти за 100 хил евро панелка, вие тука за един Лансер... :D

 

Аз и друго подозирам, темата се държи отворена с една конкретна цел - да се раздухва около колата, защото това привлича нови клиенти на Балкан Стар, а както знаем клуба и те имат взимане даване. В което няма нищо лошо, единствено ме притесняват двойните стандарти в модерирането.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Рррррррррррррррррррррррррррррррррррр. Я да дръпнем юздите.

Пак сте го избили в посока, кой колко пари има и какво би си купил.

 

Емо, казваш имащи, но стиснати, ама ги пилеят за глупости??????????????????????

Как пилеят, а са стиснати??????????????????????????????

Що не помислиш малко??????????

Парите са си техни. Те са си ги спечелии, без значение как и ще си ги харчат както си искат.

Това че не ти дават на тебе или за нещо дето ще ти улесни бачкането пари, не значи че е стиснат.

Дава парите си за което прецени че му трябва или харесва. Това е.

И аз искам да си купя Ferrari, ама не мога. Не че са скъпи, а защото не ми стигат парите.

Така че въпроса е съвсем друг.

Според мене хората, които харчат парите си за това което желаят,

изибщо не ги е грижа от какво имат нужда и за какво биха ги дали тези които ги нямат.

Разбира се, че по някога правят и грешки, но те са си за тяхна сметка. Така че няма смисъл да се разсъждава по този въпрос.

 

Темата е друга.

Който го е купил новият Лансер, да си носи бремето, който не е, може само да блянува. :icon_thumbup:

Пак Ви приканвам, да се пише за неговите добри и лоши качества, защото е безспорно, че колата е добра, но има и притежава недостатъци, присъщи за съвсем нова концепция.

Но кои са повече и кои по-малко, могат да кажат само притежателите и. Нека го правим, без да се праавят сравнения с други коли и да се изказват мнения, каво и защо биха си купили тези, които го нямат. Просто темта е за качествата на този модел, били те добри или лоши.

:icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че колегата имаше предвид , когато кола се купи в България . Тогава си е проблем, а и по много форуми срещам мнения на хора, изявяващи желание да си купят Мицубиши, но гаранционното обслужване и негативните отзиви от БС ги отказват.

Тоше, та да беше само с покупката на нов автоммобил, щеше да е приказка, ама в скапаната ни държава, с всичко е така. :icon_blush:

Обаче наистина пусни една тема за гуми, сцепление, триене и т. н. Защото не е тука мястото да се разискват тези въпроси. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...