Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Новият Lancer - добри и лоши страни


na4о

Препоръчано мнение

А за мен, "да се чувстваш добре" не опира само до визията на автомобила. Именно за това не бих си взел лансър 1.5 или 1.8, защото няма да се чувствам добре когато разни стари бангии ме издухват като спрял... На това агресивно купе му отива и мощен мотор. Или иначе казано, за мен тръпката на това купе идва от ралиарт нагоре :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 544
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

А за мен, "да се чувстваш добре" не опира само до визията на автомобила. Именно за това не бих си взел лансър 1.5 или 1.8, защото няма да се чувствам добре когато разни стари бангии ме издухват като спрял... На това агресивно купе му отива и мощен мотор. Или иначе казано, за мен тръпката на това купе идва от ралиарт нагоре :)

Прав си човече обаче Ралиарт-а от друга страна си е много пари. Супер добра техника, но скъп. Сега ще видим, но дано да им паднат цените след 01.2010г. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Визията отдавна не е уникална - всички нови модели имат същата омръзнала вече предница досущ като на нови фордове, аудита, вече и ситроени и прочие.

Е ти пък съвсем ми сряза ентусиазма сега :mad: Лансър-ът си е красива кола и не ми е омръзнала, още повече да прилича на Ситроен... :icon_censored:

Ако напиаша в раздела за Галант, че е грозен и не струва (не го мисля това) кой знае колко тупаника ще изям :D :icon_box:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не може автомобил който се продава на първо място заради визията си (да не си кривим душите), да се нарече грозен, или да се твърди че е омръзнал... Лансъра лепи погледите от далече. Както вече споменах, недостатък номер 1 е малките мотори които му се монтират... Можеше да му вкарат някой мивек като на киборг или фто примерно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е ти пък съвсем ми сряза ентусиазма сега :mad: Лансър-ът си е красива кола и не ми е омръзнала, още повече да прилича на Ситроен... :icon_censored:

Ако напиаша в раздела за Галант, че е грозен и не струва (не го мисля това) кой знае колко тупаника ще изям :D :icon_box:

Е чак пък на Ситроен не прилича, ама предницата му е пълно копие на Волво S40 от 2004 г. със леко изменение на фаровете...

А това за Галанта и да го напишеш, няма да излъжеш... Той че е грозен, грозен е :lol: ама е сериозен (163к.с.) и е намръщен и сърдит.... :respect:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е ти пък съвсем ми сряза ентусиазма сега :mad: Лансър-ът си е красива кола и не ми е омръзнала, още повече да прилича на Ситроен... :icon_censored:

Ако напиаша в раздела за Галант, че е грозен и не струва (не го мисля това) кой знае колко тупаника ще изям :D :icon_box:

 

Абе, колега, как да ти изчезне ентусиазмът?! Те, хората, в България кво ли не ще измислят, само и само да изкарат нещо хубаво/естествено и което нямат/ лошо... Кви са тия 200-300 коня, дето ги търсят!? То, по принцип няма лошо, ама всичко е с пари, а тия коне са още повече пари. За моята кола специално мога да ти дам следния пример: един познат кара Фиат Купе/едно смешно и старо, дето струва 3000лв./, гледа Лансера, гледа, гледа го един месец като паднал от Марс, и накрая вика "Страшна предница, ама иначе е като всички останали коли!" :icon_thumbdown:. Е*ати тъпанара?! Сигурно и той в съня си сравнява НЕнеговия Лансер с какви ли не изтребители.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега sleepless ще е хубаво да сте малко по-сдържан в тона си, няма смисъл от излишни нерви... Що се отнася до вашият приятел с фиат купето, това е един типичен пример, как този стар фиат може да засрами на пътя вашият нов лансър.... На фиат купе слагат 2000 куб. мотори, даже и турбо... Затова става дума, че на лансъра, не му отиват тези малолитражки, или поне не с тези коне... От 1.8 мицубиши вадят 140 коня още в началото на 90-те години, а за мивек да не споменаваме... Акъла не ми побира как 1.8 мивек мотор може да е само със 140 коня... Ако ставаше дума за колт например, тези мотори щяха да са чудни, защото купето е малко, но за лансър ... Разбира се всеки си има свои разбирания и не е нужно да насаждаме своите такива на останалите. Аз лично предпочитам парите за един лансър, да ги дам за колт ралиарт... Поздрави!

Редактирано от Emil Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега sleepless ще е хубаво да сте малко по-сдържан в тона си, няма смисъл от излишни нерви... Що се отнася до вашият приятел с фиат купето, това е един типичен пример, как този стар фиат може да засрами на пътя вашият нов лансър.... На фиат купе слагат 2000 куб. мотори, даже и турбо... Затова става дума, че на лансъра, не му отиват тези малолитражки, или поне не с тези коне... От 1.8 мицубиши вадят 140 коня още в началото на 90-те години, а за мивек да не споменаваме... Акъла не ми побира как 1.8 мивек мотор може да е само със 140 коня... Ако ставаше дума за колт например, тези мотори щяха да са чудни, защото купето е малко, но за лансър ... Разбира се всеки си има свои разбирания и не е нужно да насаждаме своите такива на останалите. Аз лично предпочитам парите за един лансър, да ги дам за колт ралиарт... Поздрави!

 

Ами точно за това става въпрос. Щял да го засрами на пътя.... Че аз, както предполагам и много от хората, които са си купили новия Лансър, ако са търсили кола, с която само и единствено да вдигат 200 км в час в града и да се състезават, за тия пари сигурно са могли да избират измежду поне 20 вида стари коли с повече коне. Да не говорим, че вече няма къде и да се вдигне повече от 70-80км.; всъщност над 80 в града и книжката за един месец отива в почивка. НО, аз не съм търсил стара кола! В крайна сметка, Лансърът си е преди всичко кола за семейството и за работа. Е, това, че е красива и агресивна, кво да правим; то май това е проблемът.... Можеше да мяза на Логан или на някое Шеви, тогава нямаше да има проблеми.

Иначе наистина има по-мощни коли, примерно за поне 20 хилки отгоре, при това двуврати. Но това е друга тема. Знаят я тези, които са купували нова кола преди година, не сега - в кризата, когато много неща се разпродават тънко.

Така че, Лансерът си е перфектна колица, особено автоматика за града си е супер.

Поздрави и от мен!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А за мен, "да се чувстваш добре" не опира само до визията на автомобила. Именно за това не бих си взел лансър 1.5 или 1.8, защото няма да се чувствам добре когато разни стари бангии ме издухват като спрял... На това агресивно купе му отива и мощен мотор. Или иначе казано, за мен тръпката на това купе идва от ралиарт нагоре :)

 

Колега за какво са ти 200+ или 300+ коня?!? За къде си тръгнал?!? Да не сме на рали?! Ако искаш да се състезаваш - има места има и такива коли за тази цел.

Кончетата на тези двигатели са идеални!!! Като искаш такава кола с повече кончета - има EVO!!! (само че цената е почти х2!)

Относно старите "бангии" на светофарите, мога само да пусна тези 3 линка:

 

П.П. В крайна сметка можеш винаги да промениш нещата в колата и да я напраиш както искаш!

И все пак незабравяйте, че това са коли :drive: , а не самолети! :plane:

Поздрави. :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както казах, всеки си има разбирания. А и не става дума за 300 коня, този лансър го има и се казва ЕВО. Става дума, 150-200, като 1.8 мивек можеше да е поне 170 и да върви от 3к до 9к обороти....Как да е, достатъчно се оспами темата...

 

П.С. Относно клипчетата - на всяка кола може да се наръга турбо и да се надуй зверски колкото за едни 400 метра.... Предния път на драговете в Сливен един Гоуф така е дал зверски резултат, като се пуснал пак се сцепил :)

Редактирано от Emil Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Всъщност единствената вярна истина от написаните от теб е че:

1. Малко по-шумен е от Комън - рейл дизелите на почти всички марки

- Не надежден ???? Кога те е оставил на пътя теб?

- Пословичен с големия си харч на масло - за 18 000км съм долял 300мл. масло (Голям е когато на Х5 3.0Д му долееш 2,5л на 10 000 км. И това се случва за 2-ри път на различни БМВ-та) Всеки турбо двигател при определени режими на работа може да даде феноменален разход на масло!

- Двигателите на Пежо и Рено 1,9Д от 90-те вече ги няма! Сега на техните дизелите им заминават турбини и се скапва електроника и се запушват клапани точно толкова колкото и на другите коли, тоест не блестят с нищо.

- Според теб явно инженерите на Мицубиши за нищо не стават и просто са взели първия им попаднал дизел без да го тестват, разглобят и сравнят с поне още няколко конкурентни двигателя.

Реално този двигател върши добра работа и в Аутлендър и в Грандис и в Лансър.

 

П.С Въпрос към теб: Защо французите не слагат техния 2.0HDI в по-тежките С-Кросър и 4007 както и във вановете си? Питам те поради забележката ти, че 2.0 ТДИ бил слаб за високия клас, но успява да се справи с Аутлендър.

 

Още преди 3 години на Грандис на тест драйва с 4 човека в колата ускорението беше повече внушение, отколкото реалност. Тествай и ще разбереш. Шума вътре беше невъобразим, а за "отвън" да не говорим.

Прозвището на този двигател е "лешникотрошачката". Всъщност повече ще му приляга "каменотрошачката". :moil:

300 грама масло на нов двигател в нормален режим на работа изобщо не е за хвалба. Стар двигател 4Д56 не харчи повече от 100 грама на 10 хиляди.

Не съм казал, че инженерите на Мицубиши не стават за нищо! :)

Просто в коша може да влезе всеки един двигател. Това е стар мотор за нов модел кола на пазара.

HDI на PSA са двигатели ново поколение, но явно проблема е, че са добри само като нови.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Остави тези клипчета. Това са "стари" коли пипнати от хора, които знаят какво правят, как да го направят и имат пари да го направят.

Сигурно от форума няма хора с новия Лансер, които да не са били изпреварвани от ръмжащи (без да споменавам марки) автомобили.

Все едно ти казват - "Какво като си дал толкова пари! Я виж мойта ..... как върви!"

Обикновено такива ги застигаш след 5-10 км. отбили някъде с вдигнат капак или пъплещи по някой баир с 60-70.

Новия Лансер спокойно може да мине АМ "Тракия" с 200 от край до край, но едва ли кола на 15+ години би издържала.

Имаше една тема в форума на Алфа Ромео, какво става като караш с 180-200 по АМ "Тракия". На кратко - най-голямото парче метал в картера бе стеблото на биелата. Всичко останало бе на сол. Който иска подробности да влезе и да чете.

 

И накрая.

Може да наточиш една кола за дръпки, но едва ли ще издържи много. Обикновенно стои в гаража с разглобен двигател, чакащ поредната част.

Ако решиш да направиш всичко, както трябва ще похарчиш толково пари, че ще съжаляваш, защо не си си купил Ево Х или поне Ралиарт.

Мисля, че са малко хората от форумите, които знаят цената на специалните дроселови клапи, инжектори с по-голям дебит, керамичен съединител, апарати Брембо и т.н.

Повечето от нас карат нови коли, не да се състезават с тях, а да изпитат удоволствие от шофирането. А който иска да си избива комплекси нека си ръмжи около нас. За всички ограниченията са 50;90;130 км/ч., и глобите, и цената на ковчезите също са еднакви.

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега за какво са ти 200+ или 300+ коня?!? За къде си тръгнал?!? Да не сме на рали?! Ако искаш да се състезаваш - има места има и такива коли за тази цел.

Стига с тези рацерски глупости. Широките гуми и големия мотор, не са за да ходи човек да се състезава. Това е ресурс , който е хубаво да имаш под ръка и не е задължително да се възползваш от него постояно, а когато ти потрябва. Много по приятно е да имаш под капака 180- 200к.с. и да изпреварваш за секунди, което е много по безопасно, отколкото да чакаш да свърши баира, да се отвори дупка поне километър отсреща , попътен вятър, да сваляш всеки път с една или две предавки и да тормозиш мотора, когато предприемеш такова действие. Кола с повече коне под капака се кара много по-лесно, по-приятно и по-безопасно от малолитражка . Никой не си купува коли по 200-300к.с. за да ходи на състезание с тях, правят го , но с много повече. Дори вече е стандарт седаните висок клас да са поне 180-200 к.с.. Защо ли ? Също няма нужда от сравнения с ЕВО Х, понеже единственото общо между двете коли е визията . А ,че на Лансер не му отиват мотори по-подходящи за Колт , Емо е съвсем прав. Но за това обяснението само ММС могат да го дадат , защо така ни наказват в Европа .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен и сега ми стигат 143 коня, за да изпреваря TIR за 4-5 секунди. Дори често следя спидомера, че минава 120 км/ч докато изпреваря, а това не е добре за джоба и книжката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип модела трябва да предлага повече варианти от мощности за нормалните версии (без Рали Арт и Ево), защото предназначенията на колата са безброй. Нищо лошо, че слагат 1,5, но определено е пропуск че няма двигател между 143 и 240 коня...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Всеки двигател на Мицубиши (особено бензиновите) предлагат голям ресурс за ъпгрейд. Използват се само около 60%.

Друг е въпроса, че всяка интервенция към двигателя означава автоматично отпадане на 3 годишната гаранция.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да вметна, че нещата с конете не са еднозначни. Всеки иска повече мощ, но после почва да пише в онази тема.... Дето е за жалби и оплаквания от големите данъци.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да вметна, че нещата с конете не са еднозначни. Всеки иска повече мощ, но после почва да пише в онази тема.... Дето е за жалби и оплаквания от големите данъци.

 

Това едно на ръка.

Като чета постовете за 200+ коня от 2 литра двигател и се питам какви хора пишат в този форум.

Малоумни ученици от 9-10 клас или хора с образователен и имуществен ценз.

На вторите няма какво да обяснявам и могат с чиста съвест да пропуснат следващите редове.

На първите (учениците) само ще им кажа, че ДВГ с обем 2 литра и със стандартна мощност 135-140 коня след модернизиране с най-непрентиозното турбо може да извади 220+ коня. Това е едната страна на медала.

Другата е, че на всеки 800-1000 километра стабилно карана се прави ревизия (разбирай основен ремонт). При нормално каране на всеки 3-5 хил. се сменят масла и филтри. Като под нормално каране се разбира от дома до работа и обратно, но не повече от 10 км. Като търсите по-екстремни преживявания си купете мощни коли, ако можете да си го позволите естествено. :icon_censored: Лично на мен ми писна от въпроси от сорта - мога ли да сложа турбо на моя 1.3 литров двигател.

Този който не разбира от двигатели, но има пари си купува Ево последен модел.

Този който разбира от ДВГ обича да се занимава с ремонти и има пари си купува Ево, но по-стар модел 7 или 8.

Забелязвате ли, че никаде не става въпрос за тези дето нямат пари. За тях гроздето е кисело!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това едно на ръка.

Като чета постовете за 200+ коня от 2 литра двигател и се питам какви хора пишат в този форум.

Малоумни ученици от 9-10 клас или хора с образователен и имуществен ценз.

На вторите няма какво да обяснявам и могат с чиста съвест да пропуснат следващите редове.

На първите (учениците) само ще им кажа, че ДВГ с обем 2 литра и със стандартна мощност 135-140 коня след модернизиране с най-непрентиозното турбо може да извади 220+ коня. Това е едната страна на медала.

Другата е, че на всеки 800-1000 километра стабилно карана се прави ревизия (разбирай основен ремонт). При нормално каране на всеки 3-5 хил. се сменят масла и филтри. Като под нормално каране се разбира от дома до работа и обратно, но не повече от 10 км. Като търсите по-екстремни преживявания си купете мощни коли, ако можете да си го позволите естествено. :icon_censored: Лично на мен ми писна от въпроси от сорта - мога ли да сложа турбо на моя 1.3 литров двигател.

Този който не разбира от двигатели, но има пари си купува Ево последен модел.

Този който разбира от ДВГ обича да се занимава с ремонти и има пари си купува Ево, но по-стар модел 7 или 8.

Забелязвате ли, че никаде не става въпрос за тези дето нямат пари. За тях гроздето е кисело!

Аааа, колега имам подозрения, че тоя пост в леко нетрезво състояние си го написал... :icon_hmm:

Моля информирай се, Лансер в кои страни с какви двигатели се продава и с каква мощност съответно и дали ги има при нас. В Русия дори има и модификация 4Х4, за което тук не можем и да сънуваме. Остави настрана детинските разсъждения, които няма да коментирам, понеже ще ти стане много некомфортно ...Отделно темата в последните си редове не е за тунинг и от кое какво може да изкараме, а защо такива мотори ги няма серийно в Европа на моделите на Мицубиши, за подобен пример от близкото минало VR4 мога да ти дам. И си го задаваме един такъв въпрос не заради друго, ами защото при конкуренцията има такива мотори, а ние сме принудени да стоим и да четем разсъждения за грозде и степента му на киселинност от хора, които имат за нормално каране 10км не повече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, хайде да погледнем въпроса от търговска гледна точка.

Ако някой много иска нещо може да си го поръча директно във фирмата която го предлага. Въпроса е ти като искаш примерно 2.5 литра двигател ще се съгласиш ли да заплатиш съответната сума, за да го имаш.

Когато човек иска нещо много силно, то непременно го постига.

Виждал ли си да продават в България новия Еклипс. Аз не, но още миналата година пред нас имаше един и то кабриолет. Ако искаш ще разпитам собственика от къде се е сдобил с него и ще те уведомя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На първите (учениците) само ще им кажа, че ДВГ с обем 2 литра и със стандартна мощност 135-140 коня след модернизиране с най-непрентиозното турбо може да извади 220+ коня. Това е едната страна на медала.
Господин учителю ! Има си и стокови двигатели 2 литра със тази, че и с повече от 220 к.с. мощност...
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Господин учителю ! Има си и стокови двигатели 2 литра със тази, че и с повече от 220 к.с. мощност...

Не споря дали има или няма. Като искаш поръчваш си го и го имаш. Какъв е проблема.

Я виж 3-та серия на BMW имат 1.6, 2 и 3 литра бензин и 2 и 3 литра дизел. Обади се обаче и питай колко 3 литрови коли са продали в сравнения с 1.6 и 2 литра.

Да не забравяме, че когато аз и останалите колеги станали собственици на :mitsu-smiley: и БС са договаряли количествата за 2009 г. имаше акциз за големите мощности, а и развихрянето на кризата предполага по-друго отношение към пазара. Ако ти е неудобно да попиташ, аз ще се обадя утре в БС и ще попитам какво трябва да направя, ако искам Лансер с 2 литра двигател и колко ще ми струва. Все си мисля, че там има хора, които работят за пари и ще направят съответното запитване.

 

Само да добавя, че BMW 318 и 320 са с един и същ 2 литра бензинов двигател.

Единия дава 143 к.с. (колкото Лансера), а другия 170, но при 6700 об./мин.

И двата са с 1995 к.см. обем, но единия е по-високооборотен.

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трудно си представям как някй си купува нова кола и започва да и сменя ЕКУ, колектори, филтри или да и слага турбини, отделно си плюе на гаранцията и т.н. Въпросът е, че се ограничава изборът от мотори и оборудване! (В шатите се предлага и люк на покрива, а при нас просто го няма това).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, те пак като почнаха да ги продават тука тия коли, и това е прогрес... Моя колт е 96-та година, тогава да си виждал такъв в България нов да се продава? Важи и за останалите модели....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, как да има повече коне като ставките за такива коли са ужасни? Един средно статистически човек, като нас трябва да е минал времето, в което ще дава по-голяма част от парите си за данъци, задължителните застраховки, акцизи и тем подобни скапани държавни такси.

143 коня са си достатъчни затази кола. Стигат и за изпреварване и за удоволствие. Верно е че можеха да ги направят 162 коня, ама са го оставили на нас тоя ъпгрейд. Вече се предлага софтуерно ъпгрейдване, при което се постигат 18 коня отгоре и 27 нютон метра, срещу 800лв. Ама както казват някои хора, гаранцията изчезва (не че реално няма такава).

Аз още като купих колата направих запитване за тунинг на колата. Отговорът беше 9 800 euro. Слагат TURBO и всичко необходимо(от въздушния филтър до последното гърне), за да го има без да се пре*е мотора, като ми казаха че се сменя и цялата спирачна система и гумите. Колата ще стане 240hp.

Maгистрала Тракия с 200км/ч не съм я минавал цялата, но от София до Пловдив под 190 не съм падал, а на няколко пъти съм карал с над 200, като когато реших да видя с колко може да върви лепнах 220, но една италянска "бегачка" реши да изпреварва с 150-60км/ч. Това бе единствената ситуация, при която паднах на 150. А на финала в Смолян, разхода ми беше 15.6л/100км. Супер разход за такова каране. За разлика от тогава преди седмица си карах, като спазвах ограниченията въведени с пътни знаци и разхода отиде на 6.8л/100км, даже има и снимки в галерията.

 

А до колкото става въпрос за бедната гама от двигатели и оборудване, то тука в Европа няма как да стане. Няма кой да ги купува, за да ги правят. Те тука 1.5 го продават за 15 000 euro, а в USA EVO X струва между 25 и 35 000$, защото там за 1 месец са продали 1000 коли а тука дали и 100 могат да продадат за месец. Като не ни харесва тва дето тука го предлагат, си поръчваш или от Русия или от USA и си караш.

 

 

 

A за BMW 320, ако не се лъжа от 2006г мотора е 2.2 - 172hp.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...