rousefff Публикувано 6 март 2009 Сподели Публикувано 6 март 2009 Ако е с типтроник, пак ли така се държи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 6 март 2009 Сподели Публикувано 6 март 2009 Според мен трябват още няколко дни търпение... Иди, все пак при Пламен да те закачи да провери за грешки, но според мен е нормално. От поредния ти обстоен :icon_clap: пост разбирам, че при загрял мотор и положение на автомата П или неутрална оборотите са стабилни, нали? Проблемът 100 % ти е в ЕКУ-то и самонастройките му. Колата променя ли обороти в първия ден след ремонта? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 6 март 2009 Сподели Публикувано 6 март 2009 И аз имах такъв проблем - след сваляне на акумулатора започна да гасне на малки обороти. След два дни се оправи сама. При сваляне трупа някакви грешки :unsure: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 6 март 2009 Сподели Публикувано 6 март 2009 Тъй тъй тъй... за да не пускам нова тема, просто си спомних за тези от преди време... Та ще пиша тук. Проблемът с рестартирането на ЕКУ-то и ............... Почти всеки автомобил има процедура за обучение на ЕКУ-то след сваляне на акумулатора. Потърси книжката, която дават с покупката на колата. Най-често там е описано. Аз имам за Space star, но не съм убеден, че за твоятя ще е същата. Най-вероятно сега ЕКУ-то е в някой от сервизните режими и затова върви по-добре - ама за сметка на разхода. Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 6 март 2009 Сподели Публикувано 6 март 2009 Според мен трябват още няколко дни търпение... Иди, все пак при Пламен да те закачи да провери за грешки, но според мен е нормално. От поредния ти обстоен :icon_clap: пост разбирам, че при загрял мотор и положение на автомата П или неутрална оборотите са стабилни, нали? Проблемът 100 % ти е в ЕКУ-то и самонастройките му. Колата променя ли обороти в първия ден след ремонта? Търпя, къде ще ходя... иначе - правилно си разбрал, с изключение на факта, че оборотите са стабилни не при загрял, а при студен двигател!!! При загрял започва да се държи ненормално. И другото - никога не вдига излишно обороти - по-скоро не може да си контролира празните ;) Ще поизчакам и този уикенд да видя как ще е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 6 март 2009 Сподели Публикувано 6 март 2009 Я ме светнете това "самообучение" не може ли да се направи на място? Палиш и я оставяш да си цъка известно време, или трябва да се "учи" във всичките режими на работа? Моят комп е по-простоватичък, и въпреки това, след смяна на въздушен филтър задължително го оставям така да си поработи. Иначе няма нужда от обучение - ученото си е учено........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 6 март 2009 Сподели Публикувано 6 март 2009 Това, за което говори колегата Estilian, си е направо проблем. За GDI-то знам, че е нормално такова поведение след смяна на акумулатор, но за V6... има нещо гнило! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 6 март 2009 Сподели Публикувано 6 март 2009 Я ме светнете това "самообучение" не може ли да се направи на място? Палиш и я оставяш да си цъка известно време, или трябва да се "учи" във всичките режими на работа? Моят комп е по-простоватичък, и въпреки това, след смяна на въздушен филтър задължително го оставям така да си поработи. Иначе няма нужда от обучение - ученото си е учено........ Какво да се прави, ако след смяна на акумулатора оборотите на двигателя станат нестабилни:Ако след смяна на акумулатора оборотите на двигателястанат нестабилни, установете двигателя в изходно състояние, като за целта следвате дoлyописания метод:1. Спрете автомобила на безопасно място.2. Поставете лоста за скорост (при механичникутии) на положeние 'N' (Неутрално)3.Спрете двигателя.4. Рестартирайте двигaтеля.5. Изключете отoплeнието или климатика.(ако автомобилът е оборудван с климатик,)5. Оставете двигателя да загрее, докато cтpeлкатана измервателния уред за температуратана водата се стабилизира на средата му.6. Спрете двигaтеля и го рестартирайте.7. Оставете двигателя да работи на празни оборотиза около 10 минути.8. След стабилизиране на оборотите на двигателяустановяването му в изходно състояние еприключило. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 6 март 2009 Сподели Публикувано 6 март 2009 Не знам, на моята многократно съм откачал и закачал акумулатора, без да има никакви последствия, а и няма логика да има. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanfen Публикувано 6 март 2009 Сподели Публикувано 6 март 2009 При мен ако се разкачи акумулатора за повече от ден, празните обороти не падат, а се вдигат на 1200 -1400. Но се оправят след час каране в града. Иначе за час-два съм свалял акумулатора, но това не се отразява на празните обороти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 6 март 2009 Сподели Публикувано 6 март 2009 Вече започна да се стабилизира... днес на прибиране пак подскачаха, но вече не гасне... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 6 март 2009 Сподели Публикувано 6 март 2009 Трябва явно да постои повечко време на празен ход, без да се натоварва по какъвто и да е начин, за да се калибрира.На мен ми се е откачала клемата по време на движение, и докато не изпълних процедурата по-горе, хвърляше чернилки... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 7 март 2009 Сподели Публикувано 7 март 2009 Преди около 3 седмици си оставих колата при един приятел за профилактика на алтернатора. Само че забравихме след свалянето му да закачим клемите на акумулатора. Стоя така повече от 24 часа. И както каза Стилян, след като запалих и я подкарах, усетих същите симптоми, за който споменава. Колата е Галант 2.0, автоматик. Но се оправи адски бързо. Само по пътя от Военна рампа до Дружба... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 6 август 2009 Сподели Публикувано 6 август 2009 Чувствам се като прокълнат с този акумулатор! За последните две седмици за втори път ми се налага да откачам клемите и сякаш лятото не разполагам с Галант 2.5, а с Корса 1.1! Да не говорим, че като ми изгасне със 90км/ч на Цариградско и остана без всякакво серво си е направо кошмар... пък при мен запалването на двигателя не става като при ръчките - отпускаш съединител на скорост и пали! Трябва да бутна лоста на N и да запаля със стартер... след това пак на D... и цялата тази интервенция хич не е здравословна за колата. Тааааа!!!! Защо връщам темата. Защото опитах методологията, която Peter G е предложил, но уви - не помага... Питането ми е - няма ли наистина някакъв начин за ускорено калибриране, при който двигателят си влиза в нормален такт за по-бързо от 500-600км?!?! Защото точно толкова ми отне последният път, а сега съм в процес на втора адаптация Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 6 август 2009 Сподели Публикувано 6 август 2009 Чувствам се като прокълнат с този акумулатор! За последните две седмици за втори път ми се налага да откачам клемите и сякаш лятото не разполагам с Галант 2.5, а с Корса 1.1! Да не говорим, че като ми изгасне със 90км/ч на Цариградско и остана без всякакво серво си е направо кошмар... пък при мен запалването на двигателя не става като при ръчките - отпускаш съединител на скорост и пали! Трябва да бутна лоста на N и да запаля със стартер... след това пак на D... и цялата тази интервенция хич не е здравословна за колата. Тааааа!!!! Защо връщам темата. Защото опитах методологията, която Peter G е предложил, но уви - не помага... Питането ми е - няма ли наистина някакъв начин за ускорено калибриране, при който двигателят си влиза в нормален такт за по-бързо от 500-600км?!?! Защото точно толкова ми отне последният път, а сега съм в процес на втора адаптация Трябва да питаш ЕКУ-то си... Ама откъде накъде колата ти гасне в движение? Чак така не би трябвало да е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 6 август 2009 Сподели Публикувано 6 август 2009 Трябва да питаш ЕКУ-то си... Ама откъде накъде колата ти гасне в движение? Чак така не би трябвало да е. Гасне, защото като пуснеш педалът на газта, оборотите падат веднага на 1000... Дори и да съм със 140км/ч... Пипна ли спирачката, веднага падат на около 300 оборота, стрелката прескача няколко пъти и колата гасне...! Това ми го направи последно миналия месец като пътувах за Солун. Точно преди да тръгна натам си свалях акумулатора и до Солун съм карал с два крака автоматика - като натискам спирачка придържам с десния крак леко газта, колкото да я държа на около 1000-1200 оборота! Но е голяма мъка... Оправи се едва след 48 часа шофиране, близо 600км. Вчера по неволя пак ми се наложи да го сваля... днес едва стигнах до офиса. Както съм писал и преди - докато колата загрее, оборотите са перфектни! Но влезе ли в нормален работен режим, оборотите са ужасни при празен ход... В движение няма осезаема промяна, освен фактът, че автоматикът се рестартира и сменя предавки не където по принцип ми сменя, а на около 3200 оборота Чакам идеи как да го вразумя по-бързо, а не отново с минаване на 600км, че ще се видя в чудо! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeorgieV Публикувано 6 август 2009 Сподели Публикувано 6 август 2009 А добре де......тази цялата работа с адаптацията на ЕКУ-то след откачане на акумулатор ми се вижда доста страшна и то ето, че не само за двигателя..... Сигурни ли сте за всичко това с "адаптирането". Моят акумулатор е откачан десетки пъти, на което и Росен е свидетел и нямам абсолютно никаква разлика в работата на двигателя!!! Нито гасне, нито мени обороти, нито нищо! Доколкото съм запомнил според различната степен на износване/амортизация на двигателя е различно и времето респективно километрите, които трябва да изминеш за да се калибрира компютъра наново.......е моят двигател не е нов..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedFox Публикувано 6 август 2009 Сподели Публикувано 6 август 2009 (редакция) Според мен, когато има нещо нередно по колата - по тоците и когато не е отстранено дълго време ЕКУ-то регистрира "изправна грешка" (когато не е отстранена дълго време) след многоброините паления и гаснения на колата. След сваляне на акомулатора Тази грешка наново се отчита и проблема е налице.... Кара ли се така дълго време ЕКУ-то се самообучава , че тази грешка действително я има ,а на водача не му е пукало за нея или не е била забелязана и вече не я отчита. Но само според мен така си мисля. :icon_hmm: :icon_refuse: Нека по-умните Глави на сайта да кажат повече... И трябва да се потърси проблема къде е.... Редактирано 6 август 2009 от SpeedFox Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 6 август 2009 Сподели Публикувано 6 август 2009 600 км. не е ли прекалено много време за адаптация? Моя акумулатор е паднал преди 2-3 седмици и е махнат от колата, след 20 дни като припаля звяра ще видя как ще се държи... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 6 август 2009 Сподели Публикувано 6 август 2009 Хъммм, странно - на мен ми се наложи вчера и днес да разкача акомулатора за разни дребни неща по колата и не съм имал грижи чак такива!Забелязал съм, че след около 10-20км. всичко кси идва на местото. Е верно дразнещо е но за 10-20км. не е проблем! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 6 август 2009 Сподели Публикувано 6 август 2009 (редакция) И гадно...Аз понеже не исках да разбирам дали трябва сама да се настройва и като сменях акумулатора бях включил още 1 за да няма спад.... Редактирано 6 август 2009 от RogerDoger Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 6 август 2009 Сподели Публикувано 6 август 2009 Стиляне,това хич не ми се струва нормално :unsure: И при мен нещата се оправят след 10-тина км. и проблема ми е само в ниските обороти(не са стабилни и гасне),но чак да гасне в движение... :vsurprise: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 6 август 2009 Сподели Публикувано 6 август 2009 Аз съм с 2,5 типтроник и до сега съм откачал акумулатора 3-4 пъти и само един път ми е правила проблеми и за 20-30км. се оправи. Проблемите бяха като тези на Estilian - ниски обороти. Стиляне пробвал ли си да я закачиш на диагностика? Ако имаш някой датчик който много се отклонява от номиналните параметри може да му трябва повече време на компа да се адаптира. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 6 август 2009 Сподели Публикувано 6 август 2009 Днес говорих с Милен от Пловдив... тези дни ще мина през него, той спомена, че има подозрение какво може да е. Иначе на диагностика е връзвана и в Ратола, и на други места - не е гъкнала! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 6 август 2009 Сподели Публикувано 6 август 2009 А "старците" Галанти как са с адаптирането?Наскоро сменях маншони и десен шарнир и понеже новия влезе малко хлабаво в носача майстора препоръча да се парне с СО. Така и направих. Откачих акумулатора за не повече от 15-тина минути, докато колегата на работа цъкне шарнира. След това вече колата беше друга :o !!! Пали от третия път и то с подаване на газ - иначе работи 5-6 сек. на 5-600 оборота и гасне. Като прехвърля на газ е малко по добре - колебливи обороти на място, бавно възстановяване до 800 об.мин., но само да тръгна и падат на 4-500 и пак бавно възстановяване. Всичко се оправя когато колата загрее. Симптомите са типични за запушени дюзи, зная, НО защо така драстично се изостриха веднага след откачване на акумулатора? И защо "дъвче" и на газ? Някакъв "топлинен" датчик ли се ошашави, дайте някаква идея. И моля колегите от Плевен да ме насочат към диагностик (стенд), който ИМА софтуеър за Мицубиши Галант 1992г.Благодаря! Поздрави! Иван Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.