Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Outlander 2,2 Hdi и 2,4 Mivec


Препоръчано мнение

Ахам :)

Значи, казвате, става въпрос предупреждения от типа на "Не си дръжте главата в микровълновата докато работи" :)

 

Това променя нещата...а аз се бях вкарал в разни филми с превъртащи съединители и пушещи диференциали :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...
  • Отговори 365
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Ами хайде, дойде моят ред да споделя впечатления.

Днес по обед взех колата. Навъртях около 60 км градско. Честно казано ми е трудно още да свикна с колата и като карам съм като гърмян заек - сега от тук ще мина ли, няма ли да одера нещо...особено забавно е като се опитвам да паркирам, въпреки парктроника :) Днес колегите доста се смяха с мен като ме гледаха как се мъча да напъхам колата между две други...ха напред, ха - назад...ама и с това ще свикна ;) А и друго има, че не съм свикнал да карам дизелов автомобил и сто пъти я изгасих по светофарите в задръстванията...(само 4 пъти в интерес на истината) Ама към края на деня се ошлайфах и вече съм цар на потеглянето с дизеляк. Ако някой има проблеми, да се обръща към мен - обяснявам безплатно :)

 

А двигателя...доста шумничък е първото впечатление, но пък аз това си го знаех и преди това. В ниските обороти, веднага като го настъпиш, го няма никакъв, по пък след това ускорява много прилично, даже мога да кажа, че съм приятно изненадан. Аутлендърът определено е от тези коли, с които трябва да свикнеш, за да ти е хубаво да ги караш. Разходът, който ми даде в края на деня беше умопомрачителен - 13.5 на 100 :icon_rock: И то при положение, че съм я карал нежно и бавно :) Явно това лапа нафта като за световно...

 

Днес, докато карах на 2WD колата ме изненада с една реакция - на един остър десен завой, към края на дъгата, малко преди да изправя волана, предницата изведнъж дръпна рязко в посока на завоя и малко се ошашках...вероятно това е нормално при предно предаване, забелязвал съм подобна реакция при Тойотата на жена ми, но нейното двигателче има много по-малък въртящ момент и явно няма вътък да те издърпа така в завоя. Нооо...така е...навиците от задното предаване трудно се губят :) След това експериментирах на същия завой, същото потегляне, но на 4WD и колата беше като залепена за пътя, така че, явно докато свикна с габарити, поведение на двигателя и други подробности ще се кара на 4WD :)

 

Звукът от аудио-системата е доста приличен. Още не съм разучил всички опции, но си човърках по звука доста.

 

Имам и един въпрос: Абе, хора, как се присветква с дългите с тази кола? Днес се опитах да светна на един да му дам път, но ми се включиха дългите за постоянно :icon_hmm: След това пак дърпах, ръчках, и ги изгасих, де, но сега не смея да светна на никой...само им махам с ръце да минават. :icon_blush: Неудобна работа...След това мислех да си мия стъклото с пръскалките, но като се сетих за странностите на лявото лостче, не посмях...добре поне, че мигачите се включват нормално ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам и един въпрос: Абе, хора, как се присветква с дългите с тази кола? Днес се опитах да светна на един да му дам път, но ми се включиха дългите за постоянно :icon_hmm: След това пак дърпах, ръчках, и ги изгасих, де, но сега не смея да светна на никой...само им махам с ръце да минават. :icon_blush: Неудобна работа...След това мислех да си мия стъклото с пръскалките, но като се сетих за странностите на лявото лостче, не посмях...добре поне, че мигачите се включват нормално ;)

Здравей и добре дошъл в клуба.

Сега за дългите. Левия лост като го дръпнеш леко към теб присвяткат. Ако го дръпнеш по-силно, светват за постоянно (ако си на къси разбира се). За да ги изключиш - пак го дърпаш към теб. Малко е трудно в началото, но след няколко дни ще свикнеш.

За пръскалките - десния лост. Като дръпнеш лоста към теб пръскат на предното стъкло и чистачките автоматично го забърсват.

 

По принцип в ръководството, което идва с колата всичко е много добре обяснено, но човек последно се сеща за него, нали? :icon_doh:

 

Един съвет за гумите - идват малко пренапомпани (на 2.4). По спецификация ги дават 2,2 (става дума за 18R). Погледни си ги.

 

За габаритите на колата си много прав. И на мен това ми е първи SUV, и да ти кажа в началото много трудно се ориентирах особенно за "муцуната" - оставях по половин метър при маневри. Освен това до сега винаги съм се обръщал назад когато карам на задна, а тук от това няма никакъв смисъл, даже е опасно - трябва да използваш само страничните огледала.

 

Абе както казва един съсед, да ви имам проблемите :icon_thumbup:

 

Хайде да си я караш със здраве и безаварийно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами хайде, дойде моят ред да споделя впечатления.

......

 

Честито колега и добре дошъл.

Дай и аз да по напиша някой ред :icon_thumbup:

1. За шума - ако сложиш един чип двигателя става по тих и турбо дупката не е толкова осезаема.

2. С габаритите се свиква много лесно, а освен това и колата е много маневрена :icon_clap:

 

 

Още веднъж честито и със здраве да си я караш!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1. За шума - ако сложиш един чип двигателя става по тих и турбо дупката не е толкова осезаема.

 

Благодаря за пожеланията!

 

Чип бих и сложил с огромно удоволствие, но така не пада ли гаранцията?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за пожеланията!

 

Чип бих и сложил с огромно удоволствие, но така не пада ли гаранцията?

 

Ако ти го сложат в БС гаранцията си остава.

Ако разгледаш ето тази тема, ще намериш колеги, които са си сложили чип и са дали повече подробности.

 

 

ПС: Само могат да поискат да минеш 2 - 3 хиляди километра, за да се поразработи свигателя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Привет на колегите!

 

Записах се и аз в списъка на Outlander-ите под номер 33 с 2.4 MIVEC, 2008 г.

Безаварийна на всички!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега,

 

Да си го караш с кеф дълго и безаварийно. Удоволствието от шофирането на този автомобил е наистина голямо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. От няколко дни разглеждам форума и търся колкото се може повече инфо за OUTLANDER - a. Много ми харесва това бижу. Имам обаче няколко въпроса.

1. Има ли разлика между 2.2 HDI и 2.2 Di D.

2. На 03.11.2008 Пробвах 2.2 Di D и много ми хареса. Цената която ми казаха е 62 990 лева с ддс за оборудването вез Навигация за автомобили на склад. Добра ли е цената? Вие за колко сте си ги купили вашите?

3. Има ли колеги, които са си ги взели на лизинг и към коя банка е лизингът?

4. Черното направо ме грабна, но виждам , че трудно се потдържало. не съм имал досега черна кола. В какво по-точно се изразява по-трудната поддръжка? Имал съм жълта и това си беше трудно(не такси). А дали полярното бяло ще стои добре? Има ли колеги с такъв цвят?

Малко са ми тъпички въпросите , но като че ли не мога да се реша още да взема и аз едно "бишенце".

Ако има колеги от Варна, които не биха имали нищо против да пием по кафе и да си поговорят с мен за техният Outlander, нека драснат лично. Аз на дилърите не вярвам много. То и да има нещо нередно няма да си кажат.

5. Какви са минусите от това да се купи чисто нов Outlander от Румъния например, или Русия. Излизали по - евтино малко.

 

Благодаря колеги. ПОЗДРАВИ

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. От няколко дни разглеждам форума и търся колкото се може повече инфо за OUTLANDER - a. Много ми харесва това бижу. Имам обаче няколко въпроса.

1. Има ли разлика между 2.2 HDI и 2.2 Di D.

2. На 03.11.2008 Пробвах 2.2 Di D и много ми хареса. Цената която ми казаха е 62 990 лева с ддс за оборудването вез Навигация за автомобили на склад. Добра ли е цената? Вие за колко сте си ги купили вашите?

3. Има ли колеги, които са си ги взели на лизинг и към коя банка е лизингът?

4. Черното направо ме грабна, но виждам , че трудно се потдържало. не съм имал досега черна кола. В какво по-точно се изразява по-трудната поддръжка? Имал съм жълта и това си беше трудно(не такси). А дали полярното бяло ще стои добре? Има ли колеги с такъв цвят?

Малко са ми тъпички въпросите , но като че ли не мога да се реша още да взема и аз едно "бишенце".

Ако има колеги от Варна, които не биха имали нищо против да пием по кафе и да си поговорят с мен за техният Outlander, нека драснат лично. Аз на дилърите не вярвам много. То и да има нещо нередно няма да си кажат.

5. Какви са минусите от това да се купи чисто нов Outlander от Румъния например, или Русия. Излизали по - евтино малко.

 

Благодаря колеги. ПОЗДРАВИ

 

Здравей,

 

ще карам по ред:

 

1. Не няма разлика.

2. Цената, която са ти дали е чудесна принципно е с около 4 000 отгоре.

3. Когато проверявах Райфазенг Банк даваха най - добрите условия.

4. Цветът се поддържа трудно, защото мръсното изпъква повече и ако някой мине и ти одраска колата си личи повече.

- цветът си е изцяло индивидуален, ако ти харесва черно взимай черно, ако те влече бяло взимай бял.

5. Трябва да провериш, как стои въпроса с гаранцията. Обаче не знам някой да е правил това упражнение. Май в Русия нямат дизели.

 

 

 

Поздрави!

И скоро да се похвалиш :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. От няколко дни разглеждам форума и търся колкото се може повече инфо за OUTLANDER - a. Много ми харесва това бижу. Имам обаче няколко въпроса.

1. Има ли разлика между 2.2 HDI и 2.2 Di D.

2. На 03.11.2008 Пробвах 2.2 Di D и много ми хареса. Цената която ми казаха е 62 990 лева с ддс за оборудването вез Навигация за автомобили на склад. Добра ли е цената? Вие за колко сте си ги купили вашите?

3. Има ли колеги, които са си ги взели на лизинг и към коя банка е лизингът?

4. Черното направо ме грабна, но виждам , че трудно се потдържало. не съм имал досега черна кола. В какво по-точно се изразява по-трудната поддръжка? Имал съм жълта и това си беше трудно(не такси). А дали полярното бяло ще стои добре? Има ли колеги с такъв цвят?

Малко са ми тъпички въпросите , но като че ли не мога да се реша още да взема и аз едно "бишенце".

Ако има колеги от Варна, които не биха имали нищо против да пием по кафе и да си поговорят с мен за техният Outlander, нека драснат лично. Аз на дилърите не вярвам много. То и да има нещо нередно няма да си кажат.

5. Какви са минусите от това да се купи чисто нов Outlander от Румъния например, или Русия. Излизали по - евтино малко.

 

Благодаря колеги. ПОЗДРАВИ

Здравей и от мен,

Милен е достатъчно изчерпателен, само да добавя по т.3 - говори с представителството на Балканстар, там ще ти предложат няколко лизингови компании с тяхни "калкулатори", застрахователни компании с които работят и сам може да прецениш кой дава най-добри условия - така бе поне при мен. Освен това, ако не бързаш много, предполагам, че за коледа ще има по-добри условия, както от Балканстар, така и от лизинговите компании. Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мечтаех за бял, още преди да дойде бялата мода която е в момента, но ми казаха, че трябва да чакам повече от 4 месеца... ясно е защо минах на черно :).

По мое мнение бялото ще му седи прекрасно.. особено с тъмните стъкла..

 

Иначе аз съм към И Еф Джи лизинг (пощенска банка).

 

И според мен упражнението с вноса не си струва.. най-малкото заради гаранцията.., но ако те влече по-голям мотор - в русия имат 3.0 V6 MIVEC. :)

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цената, която са ти предложили наистина е добра и е с 4000 лева по-ниска от стандартната - явно почват промоциите!

Интересно ми е , давали ли са ти оферта за 2.4 Mivec CVT Instyle , да видим там как стоят нещата!

Относно лизинга - ние сме към ХипоГруп (като лихвен процент мисля ,че са много добри)

П.С. Колега earendil ,ние и за черен със светлата кожа чакахме 4 месеца,че и отгоре :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

3. Има ли колеги, които са си ги взели на лизинг и към коя банка е лизингът?

4. Черното направо ме грабна, но виждам , че трудно се потдържало. не съм имал досега черна кола. В какво по-точно се изразява по-трудната поддръжка? Имал съм жълта и това си беше трудно(не такси). А дали полярното бяло ще стои добре? Има ли колеги с такъв цвят?

Ако има колеги от Варна, които не биха имали нищо против да пием по кафе и да си поговорят с мен за техният Outlander, нека драснат лично. Аз на дилърите не вярвам много. То и да има нещо нередно няма да си кажат.

 

Здравейте

 

Карам черно Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC CVT

Наистина черното се поддържа по-трудно. И най-малкото количество прах му личи. Особено ако после ръсне и малко дъжд. Но когато е чисто и лъскаво е The Best. Има доста хромирани елементи, които много добре пасват на черния цвят.

 

По отношение на лизинга. Понякога е по-добре да купиш кола с кредит от банка. Трябва да направиш много внимателна калкулация, защото понякога допълнитените такси (за управление на лизинга) оскъпяват много нещата.

 

Понеже виждам че си от Варна, провери как стоят нещата с SG Експресбанк или пък Сожелийз (Това е лизингова компания към тази банка).

По принцип най-голям лизингодател са Интерлийз.

Можеш да провериш и Алианц банк и съответно Алианц лизинг. Мисля, че даже Алианц лизинг имат договор с Балканстар.

 

И още нещо. Ако купиш колата на лизиг, тя се води на името на лизинговата компания до окочателното прехвърляне. Ти я караш с пълномощно, а това е възможно да създаде проблем при пътуване в чужбина.

Ако я купиш с кредит от банка, колата се води на твое име, а само застраховката евентуално ще е на името на банката (това обаче зависи от банката, която ти е отпуснала кредита).

Дано съм бил полезен с тези обяснения.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мечтаех за бял, още преди да дойде бялата мода която е в момента, но ми казаха, че трябва да чакам повече от 4 месеца... ясно е защо минах на черно :).

По мое мнение бялото ще му седи прекрасно.. особено с тъмните стъкла..

 

Иначе аз съм към И Еф Джи лизинг (пощенска банка).

 

И според мен упражнението с вноса не си струва.. най-малкото заради гаранцията.., но ако те влече по-голям мотор - в русия имат 3.0 V6 MIVEC. :)

 

Поздрави

 

 

Цената, която са ти предложили наистина е добра и е с 4000 лева по-ниска от стандартната - явно почват промоциите!

Интересно ми е , давали ли са ти оферта за 2.4 Mivec CVT Instyle , да видим там как стоят нещата!

Относно лизинга - ние сме към ХипоГруп (като лихвен процент мисля ,че са много добри)

П.С. Колега earendil ,ние и за черен със светлата кожа чакахме 4 месеца,че и отгоре :)

 

Да упражнението с вноса не си струва. Не са ми давали оферта за бензиновия outlander, но мисля , че намалението с 4000 беше за всички модификации на склад. За лизинга- с интерлийз процента на оскъпяване е 8.5 , колкото е и с Алианц. Мисля да почакам до декември и да видим какво ще предложат тогава. Що се отнася до цените на новите автомобили, май ще продължат да падат заради кризата.

Благодаря на всички за отговорите.ПОЗДРАВИ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте, колеги! Пожелавам на всички, много безаварийни километри!

Моето Митсубиши също е черно и мога да споделя , че наистина се потдържа много трудно. Направо си е кошмар. Всяка прашинка му личи.

От друга страна обаче, когато е измито, стои доста внушетелно и тежко, което ме кара да забравя съжалението си, че не взех тъмносиво.

Аз хубаво си бях решил да е сиво, ама така е , като слуша човек жена си.

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Някой да знае нещо в повече отностно тази новина?

 

Проблем със стоп-светлината при модели на Mitsubishi

10.12.2008 07:12

Mitsubishi Motors обяви за провеждането на безплатен сервизен преглед за 200 000 автомобили от модела Outlander XL, както и от мини вана Grandis.

 

Става дума за автомобили от тези модели произведени от май 2005 до април 2008 г.

 

Проблем със стоп-светлината при модели на Mitsubishi

Според агенция Франспрес причина за привикването на автомобилите в сервизите на фирмата е дефект в управлението на задната стоп-светлина.

 

Според сведения от сервизите, ако датчикът за натискане на педала на спирачката работи неправилно, то управлението на автоматичната скоростна кутия може да откаже да превключи съответната предавка. Може да стане така, че водачът да не може да превключи и от режим Drive на режим Parking или обратно.

 

Естествено прегледът и съответния ремонт ще бъдат направени безплатно от дилърите на Mitsubishi Motors. Става въпрос за смяната на блока за управление на стоп-светлината с нов.

 

От засегнатите автомобили 50 хиляди са продадени в Япония, а останалите 150 000 по целия свят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой да знае нещо в повече отностно тази новина?

 

Проблем със стоп-светлината при модели на Mitsubishi

 

Те журналистите обикновено ги поразтягат всичките истини. Но ако питате дилъра си е най достоверно и няма начин да не знаят какво е положението.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

XL е модификация на аутландерите продавани в щатите, япония, австрали, русия и пр.. там са XL, XLS и пр.

 

Според мен има разлики не само в означенията на различните пазари, а и в самите коли.

 

.. да не говорим, че колегата правилно е отбелязал за днешните журналисти.. 1 преписва от друг, трети, пети, преводи от 2-3 езика и те ти накрая резултат с мн малко общо с оригиналната история.

 

:)

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой да се похвали колко е паднала цената на Outlander-a с тези намаления който пишат. Нали има една реклама до 15 000 лв по-малко. Аз лично в Балкан Стар не съм ходил но при Ситроен, цената е 68 000 лв за топ модела 2.2 със всички екстри без люк. Това е с около 5000 лв по-малко от преди 7-8 месеца. А и за в момента интересното е, че само Ситроените се произвеждат в Япония, докато Outlander-ите са Холандски. За Пежо незнам. Някой да има инфо?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте!

По отношение на цените, тъй като съм съвсем пресен:

1. На аутлендърите сглобявани в Япония, модел 2008 г. (до 30.09.2008 г.) отстъпката е 5000 лв за коли на склад. Специално в моя случай 66990-5000+395 (аларма)=62385 лв (не са включени другите такси и застраховки). Взех го от шоурума на Цариградско на 18.12.2008 г. от Масааки Йошида и Деси ???;

2. На аутлендърите сглобявани в Холандия (след 01.10.2008 г.) модел 2009 г. отстъпката е 4000 лв за коли на склад. Към цената се добавя аларма 395 лв и около 400 лв за някакви лайсни.

 

Аз лично много се чудих дали да бъде:

1. Японска сглобка

1.1. дизел 2,0

1.2 дизел 2,2

2. Холандска

2.1. дизел 2,0

2.2 дизел 2,2

за цвят и оборудване,

но в крайна сметка реших, че е по-добре японска сглобка. Тъй като цената на дизел 2,0 с оборудване Инстайл+ е равна на цената на дизел 2,2, но с оборудване инстайл (без навигацията, диск 30 GB) реших за тия пари да си взема пълното оборудване. И така в момента се радвам на дизел 2,0 инстайл+ и цвят стоун грей.

Весели Празници! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

5000 лв си е хубава отстъпка, .... ама като неможем да чакаме ...

Ти не е трябвало изобщо да мислиш за сглобката, ЯПОНСКА разбира се!!!

Ама двигателя не си го избрал както трябва...

Хайде успех и да се радваш на колата.

А и на всичко фенове Весела Коледа и много :drive: през 2009!!! :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...