Премини към съдържание

DradonX

Потребители
  • От него общо

    4
  • Регистрация

  • Беше тук

DradonX's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. При мен прави абсолютно същия проблем. Аутлендър 2008. Само че е доста рядко и за момента не съм се занимавал с проблема.
  2. Не знам дали 2,2 двигателя на Пежо е по-надежден от 2,0 на Фалксваген, но няколко неща са сигурни. Първото е, че е доста по-мощен и по-пъргав. Второ: доста по-безшумен(фоксвагеновският двигател трака като багер). Трето: почти няма турбо дупка. Четвърто: коман рейл системата е доста по-проста от помпа-дюзата(самите фолксваген решиха да спрат помпа-дюзата от производство и да минат на коман рейл). Пето: двигателят на Пежо е четвърто, последно поколение коман рейл със завидна мощност и задоволително малък разход на гориво. Моят Аутлендър е с такъв двигател и определено съм много доволен. Тъй като съм му навъртял едва 25 000 км е още твърде рано да говоря за надеждност и здравина.
  3. Здравейте! Прави ми впeчатление, че въртящият момент и мощността на двигателя 3.2 DI-D на Паджерото, почти не се различават от същите на двигателя 2.2 HDI на Аутлендъра. Логично ми излизат два въпроса. Първо: При разлика от 1000 см3 между двата двигателя, каква е причината това да е така? Пежовският двигател ли е много добър, или нещо друго ми убягва? Второ: При тегло с около 500 кг повече, не би ли било Паджерото малко мудно с този въртящ момент и тази мощност? Поздрави!
  4. Здравейте, колеги! Пожелавам на всички, много безаварийни километри! Моето Митсубиши също е черно и мога да споделя , че наистина се потдържа много трудно. Направо си е кошмар. Всяка прашинка му личи. От друга страна обаче, когато е измито, стои доста внушетелно и тежко, което ме кара да забравя съжалението си, че не взех тъмносиво. Аз хубаво си бях решил да е сиво, ама така е , като слуша човек жена си. Поздрави!
×
×
  • Създаване...