Премини към съдържание

Outlander 2,2 Hdi и 2,4 Mivec


Препоръчано мнение

  • Отговори 365
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Милен много хубаво е обяснил за какво е автомобила :icon_thumbup:

А на който му се кара по-сериозно извън пътя, автомобила е Паджеро, просто двата автомобила са направени по различен начин, с различни цели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

явно съм останал не доразбран.

Офф - роадчето, което съм си планирал не е нещо от сорта на това, което практикуват колегите от off-road.bg, а нещо семпло някое по -стръмно черно пътче, някоя полянка към язор. Пределно ясно ми е че този автомобил няма възможностите на Паджеро, като проходимост, окачване и 4х4 система, но все пак трябва да може нещичко и офф - роад.

 

 

PS: То и като знам какъв маниак съм на тема анти - одрана боя и здрави/неиздрани джанти, сещате се какъв ще е терена, но все пак ще имам впредвид и съвета на Миро.

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много добре изглежда :icon_thumbup: ... до колкото може катастрофа да изглежда добре...

 

Като онзи виц:

Един пиян се ударил в един стълб.

- Как сте, лошо ли се ударихте?

- Ето го стълба, ако можеш се удари по-добре!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Колеги най - накрая го направих.

Тествах възможностите на машината извън пътя :icon_thumbup:, въпреки че стана съвсем случайно изживяването беше на макс.

Трасето беше една стръмна черна пътека и нещото, което ме накефи най - много беше, че даже не се наложи да включвам LOCK режима, а само на 4WD :first:

Да знаете голяма зарибявка е! Вече ги разбирам колегите от Офф-роад форума.

Даже ме обзеха и едни мисли за едно Паджеро къса база :icon_blush:

 

Та да знаете колата няма да ви предаде извън пътя. Ох вече чакам зимата с нетърпение :D

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

 

най-накрая доживях и аз да си получа аутландера - 2.4 МИВЕК, СиВиТи, Инстайл +.

 

Може да съм пристрастен, но си заслужаваше всяка секунда чакане - перфектна е. Отначало се стреснах, че вози мнооооого по-твърдо и гадно от спомените и очакванията ми, но после се сетих че гумите се помпят много при транспорт, проверих ги и се оказаха на 3.5, свалих ги на 2.2 и разликата беше осезаема.

 

Бензиновия двигател е жесток, а в комбинация със СиВиТи-то колата става 100%во японче. Още няма 300 км и не съм я зорил много, но се усеща мощността.. - дърпа като влак. Днес карах още 6 души освен мен (+малко багаж) от летище бургас и не усетих да се затруднява при изпреварване дори и при стръмните баири (откъм каблешково и тънково).

 

Навигацията добавя супер много функционалности и контрол над функции на колата.. жалко че самото нави не работи още в БГ, и малко странно, че ми показва че съм в средата на Париж. Не съм имал време още да я разуча (да настроя поне координатите да са точни).

 

Ще пиша още като набера впечатления.

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега, щом казваш че всяка секунда чакане си е струвало ...направо си за завиждане :icon_clap: . Мноооого да те радва и на някоя от скорошните срещи да наминеш да я видим на живо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,и аз да се похваля, миналата седмица капапирахме outlander 2.4 CVT Intese+.До края на месеца трябва да дойде и евентуално другия месец го зимаме. Доста обиколихме докато стигнем до този избор,никога не съм си и представял, че някога ще купуваме ново Митсубиши :icon_blush: .Нашия бюджет е 65 000лв. и твърдя ,че това е един от най-добрите избори за SUV aвтоматик 6+1.Сега ми предстоят и първите въпроси към бъдещите ми колеги с автомат,четох някаде, че отначало харчи около 20л/100 вярно ли е?Много ми се вижда за нова кола айде до 16/100 е поносимо,но нагоре.....мерси

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ами градско тип - Несебър-Сл.бряг ми е около и под 14/100, а в момента тук е супр натоварено и задръстено като голям град по4ти. В софия може и да стигне 20.

Все пак колата ми още няма 500 км :), очакванията са да спадне с 1 - 1,5 л/100 след време.

 

Извънградско 9-10.

Вчера Бургас - Сл. бряг със 7 човека, багаж и каране над 110 с изпреварване по баири - 11.2/100.

 

Мисля, че е доста поносимо. Честно казано карането с този двигател и това СиВиТи ми доставя такова удоволствие, че не ми пука за разхода :).. но все още ми е интересно да го следя.

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такааа. Сега за 3000км от както карам колата разхода на колата е:

 

Градско: 12-16Л/100 в зависимост колко задръствания има и колко агресивно караш. Можеш и до 20Л/100 да стигнеш ако си много агресивен.

Извънградско: 8.5 - 11Л/100 в зависимост колко бързо караш, къде и при какви условия.

 

Важно е да имате в предвид, че по подразбиране разхода се нулира ако не си карал колата 4 часа. В този случай сутринта ако караш може да имаш разход 20 в задръствания и на много късо разстояние, а вечерта ако не си карал 4 часа да ти даде разход 12. Може би ще пробвам да сменя настройката да не се нулира след 4 часа и ще засега какво се случва.

 

Извънградско при 95км средна скорост от София до Лозенец ми даде 8.8Л/100.

Лозенец-Балчик: 8.5Л/100 (при 80км средна скорост)

Балчик - София: 9.2Л/100. (при 90км средна скорост)

 

Не очаквам да падне много разхода с времето. Може би 0.5Л, но това може би ще се компенсира с това, че ще започна да карам по-агресивно. Все още внимв, но като свикна още ще спре да ме интересува разхода.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Хайде и аз да се похваля - днес капарирах един 2.4 / CVT / Instyle. Живот и здраве - до края на септември ще мога да се похваля с него. Имам обаче една молба - тъй като това ще ми е първата кола с автоматична скоростна кутия, може ли някой да ми даде линк към упътване. Може да е на БГ / ENG / RUS. Ако е конкретно за CVT (не знам дали в случая има значение) ще е най-добре. Благодаря предварително на всички.

Поздрави и стискайте палци :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да се похваля - днес капарирах един 2.4 / CVT / Instyle. Живот и здраве - до края на септември ще мога да се похваля с него. Имам обаче една молба - тъй като това ще ми е първата кола с автоматична скоростна кутия, може ли някой да ми даде линк към упътване. Може да е на БГ / ENG / RUS. Ако е конкретно за CVT (не знам дали в случая има значение) ще е най-добре. Благодаря предварително на всички.

Поздрави и стискайте палци :good:

 

Честито Колега! :icon_thumbup:

Ако знаеш само, каква тухла ще получиш, къде си пише всичко :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито Колега! :icon_thumbup:

Ако знаеш само, каква тухла ще получиш, къде си пише всичко :icon_dance:

 

А има ли електронна версия на тази "тухла", която мога да прегледам преди да я получа? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А има ли електронна версия на тази "тухла", която мога да прегледам преди да я получа? :icon_hmm:

 

Няма и идея, но ако нещо те интересува питай и с каквото можем ще помогнем.

За скоростната кутия и колегите с Лансер могат да ти помогнат, защото май Аутлендърите май са на море :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма и идея, но ако нещо те интересува питай и с каквото можем ще помогнем.

За скоростната кутия и колегите с Лансер могат да ти помогнат, защото май Аутлендърите май са на море :icon_thumbup:

Ами да питам тогава. На практика има следните скорости: P - parking, N - neutral, R - reverse, D - drive. Ето ги и въпросите:

1. При преминаване от P към D или R трябва ли да се натиска спирачката?

2. Кога се ползва N?

3. Когато колата се оставя на P (когато се паркира) да се вдига ли ръчната?

4. При преминаване от D към R (или обратно) - трябва ли колата да е спряла? Трябва ли да се натисне спирачката?

 

Ако някой се сети нещо допълнително - нека пише или даде линк да погледна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1. От P към R - задължително, от N към R или D - желателно. Примерно може ако колата върви леко по инерция надолу на N да включиш на D.. абе по-добре си натискай.

2. Примерно при дълго изчакване на сфетофар или задръстване, при теглене, но да е с ниска скорост (до 40 примерно) и със запален двигател.

3. Спираш -> ръчна -> пускаш спирачката -> Местиш на Р; обратното - натискаш спирачка, местиш от Р на предавка, пускаш ръчната, пускаш скпирачката. (този ред не е фатален при спиране на равно, но е особено желателно при спиране по наклон).

4. От D към R няма как да минеш директно. Между тях е N-a. - виж т.1

 

 

Поздрави.

:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1. От P към R - задължително, от N към R или D - желателно. Примерно може ако колата върви леко по инерция надолу на N да включиш на D.. абе по-добре си натискай.

2. Примерно при дълго изчакване на сфетофар или задръстване, при теглене, но да е с ниска скорост (до 40 примерно) и със запален двигател.

3. Спираш -> ръчна -> пускаш спирачката -> Местиш на Р; обратното - натискаш спирачка, местиш от Р на предавка, пускаш ръчната, пускаш скпирачката. (този ред не е фатален при спиране на равно, но е особено желателно при спиране по наклон).

4. От D към R няма как да минеш директно. Между тях е N-a. - виж т.1

Поздрави.

:)

Благодаря много за отговорите. Само за 3 не ми стана много ясно при спиране - на практика след като спреш, вдигаш ръчната, пускаш спирачката (колата остава само на ръчна?) и местиш на P. Правилно ли съм разбрал?

Тъй като до колкото си спомням ти май имаш Outlander / CVT - към ръководството на колата има ли ги тези указания (как се кара на автоматична)?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички участници във форума.

 

От скоро и аз съм щастлив собственик на Outlander MVTEC 2.4 CVT Intense+

Досега съм на 2500 км.

 

Избрах този модел след повече от 6 месеца проучване на пазара за small SUV модели.

 

Изчетох стотици мнения по Интернет, тествах Captiva, новия Forester 2.0 бензин, RAV 2.0 бензин.

Но Outlander-а беше THE BEST. Най-добро пътно поведение (много стабилен при неравности и в завои) и комфортно и тихо возене.

По принцип бях противник на автоматичните скоростни кутии, но сега съм голям фен за CVT-то. Изключително плавно возено и поддържане на максимално ниски обороти на двигателя, което допринася за по-ниското ниво на шум в купето. 2200 оборота при 120 км./ч. Не знам даже и лека кола с такива показатели.

Връщах се по магистралата от Пловдив към София с нагласени 130 км./ч на автопилота. Бях много любопитен да видя какво ще се случи, когато почнат стръмнините. Видях как за да поддържа тази скорост оборотите леко започнаха да се повишават, но без да има някаква видима стъпка, изключително плавно. Това как става не ми е ясно, но е велико.

По отношение на разхода на гориво. София - Халкидики (410 км) 8.2 л. Но обратно - 9.4 л. на 100

 

Засега стига толкова, че много се разприказвах. Ако някой още се колебае какво да си купи, нека да пита.

 

Безаварийно на всички участници във форума.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за отговорите. Само за 3 не ми стана много ясно при спиране - на практика след като спреш, вдигаш ръчната, пускаш спирачката (колата остава само на ръчна?) и местиш на P. Правилно ли съм разбрал?

Тъй като до колкото си спомням ти май имаш Outlander / CVT - към ръководството на колата има ли ги тези указания (как се кара на автоматична)?

 

Правилно си разбрал. Де факто ако направиш обратното винаги има едно малко мръдване докато захване ръчната и колата се "подпира" на двигателя (на Р) вместо на ръчната.. особено при спиране на големи наклони може после да е трудно да се мръдне от Р на скорост ако не е спазена горната последователност..

 

Колегата добре го докарва на разход.. аз миналата седмица 5 човека с багаж до горе, 40 гр. жега - 10.5 до халкидики (винаги с макс скорост разбира се :) ). После 1 приятел върна колата до БГ щото аз се върнах с яхта и ми каза, че е направил 8.5 .. аз такъв разход не съм правил.. винаги е над 9 :(

 

Но не се оплаквам.. колата е фантастична с този двигател и ск. кутия..

 

Поздрави на всички

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз и направих вече 10 000 км с обиколка от Гърция през Алпите до Дания. Нямах никакви проблеми. Навигацията работи супер навсякъде се ориентираш само, че ако има някъде нов път тогава по скоро те обърква. В Амстердам имаше затворена улица и навигацията не успя да се оправи даже ме заведе до глуха улица. Иначе си дава коя улица е еднопосочна забранена и дава и най-селските улички. В Будапеща имаше всички улици, но от там до границата само основните пътища.

За 10 000 км колата не е пипнала маслото дори и с грам. Но стана тъмно.

На магистралата с 150-160 км/ч не се усеща скоростта. По Алпите по тесни пътчета и много завой нямаш никакви проблеми с колата.

А някой колега спомена за налягането на гумите. Аз като нова я вземах беше 2.4 и така си я държа .....даже не съм ги напомпвал, те си държат това налягане.

В чужбина по рядко се срещат Аутлендъри отколкото в България. България е една от първите страни в който са внесени 2.2л дизели. В някой страни чакат да почнат в Холандия модела, че да внесат. На много места заглеждат колата, даже много хора ми казаха, че е страхотна и красива. Хем италянците си имат красиви спортни модели, но бяха най-възхитени от колата :icon_thumbup:

 

Незнам някой може ли да каже дали може да се ъпдейтни навигацията и да се добави и БГ?

За разхода около 7 на сто излиза. Без голямо значение бързо ли се кара или висиш с часове в задръствания по ужасните Румънски пътища. Само в Румъния има дупки по добре там нестъпвайте ... в сравнение с тамошните пътища Българските са перфектни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И сетих се още нещо, никъде не усетих разлика в дизела. Дори и в Румъния с Премиум дизел на ОМВ и със всички дизели из Европа и БГ разлика в шума, мощността и разхода нямаше ......средно си стоеше около 7 на сто.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да се оплача.. снощи и направих сефтето.. на боята.. :(

 

някакво гнусно колче на 1 паркинг .. хем го виждах в огледалото, но не се виждаше че имало горе заварени метални "уши" за въже.. и виждах, че минавам на 2-3 см от колчето.. когато се чу ужасния стържещ шум.... бррр :(

резкра и леко изкривен калник :(

 

 

мрън!!!

 

мислех си че ще изкарам повече от 20 дена без поражения.. :)

 

ясно че има каско.. тъпото е че се губи време.. в ходене до застраховател.. после 2 дена в сервиза и т.н.. ;...

 

whatever...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...