Къната Публикувано 3 март 2008 Сподели Публикувано 3 март 2008 ...Пример е АудиА6, което може да бъде с 3-4 вида дизелови мотори...Не можеш да сравняваш Лансер с А6. Но си прав основен проблем е липсата на разнообразие. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JsP Публикувано 4 март 2008 Сподели Публикувано 4 март 2008 За дребните япончета не им трябва да местят волана напред/назад,и така им е удобно :rijden: Да де, ама с риск да ядосам форума например от toyota са се сетили за този дребен проблем който имат високите хора, нямащи пари за американска или немска кола :( Разбрах - нещата явно отиват към "test drive" да се провери как е картинката в реална ситуация. Дано се навият Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 4 март 2008 Сподели Публикувано 4 март 2008 Тенденциите отдавна се изместиха към големи дизелови агрегати , заменяйки бензинови такива. Немските мараки отдавна реализират големи продажби, именно заради богатата си гама дизелови двигатели на автомобилите си.Пример е АудиА6, което може да бъде с 3-4 вида дизелови мотори. Колега не мисля, че сравнението с Ауди А6 е удачно, все пак най евтиният дизел е 2,0 TDI с 160кс срещу 68 000лв. с около 20 хиляди по скъп от Лансера.И аз съм разочарован от дизеловата гама на Лансера, но си мисля, че все пак догодина от :mitsu-smiley: ще ни зарадват с 2,2 дизел (от спортната концепция). А като цяло Японците слагат дизели само за Европейския пазар и затова е разбираема по слабата дизелова гама. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 4 март 2008 Сподели Публикувано 4 март 2008 Колега не мисля, че сравнението с Ауди А6 е удачно, все пак най евтиният дизел е 2,0 TDI с 160кс срещу 68 000лв. с около 20 хиляди по скъп от Лансера.И аз съм разочарован от дизеловата гама на Лансера, но си мисля, че все пак догодина от :mitsu-smiley: ще ни зарадват с 2,2 дизел (от спортната концепция). А като цяло Японците слагат дизели само за Европейския пазар и затова е разбираема по слабата дизелова гама.Дадох А6 само като пример за богатата гама дизелови мотори, въобще не става въпрос за сравнение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 4 март 2008 Сподели Публикувано 4 март 2008 * Къната Първо искам да се повозиш в всички прилични семейни коли, които са произведени тази и миналата година да видиш там каква е липсата на място. Аз например точно за това се спрях на Лансер-а, нито една друга кола от този клас не разполага с такава ширина отзад. И специално като ходих да го карам си взех приятел, който е достатъчно голям, че да го ползвам за мярка. Сега карам Toyota RAV4 и искам да ти кажа, че Лансер-а не ми прави впечатление да е по-тесен от Toyota-та. Единствено се съгласявам малко с агресията на външния вид, можеше наистина да изглежа като първноначалния прототип, което щеше да убие рибата на пазара. Ето както Ауди изпъква с R8, A5 и А4 с новите фарове или по-скоро габарити. Другото с което съм съгласен... двигателите, тая кола трябваше като дизел да е поне 160hp а именно 2.2HDI, който ще слагат на Аутлендер-а и Примерно 2-литров бензинов мотор, който е поне 170 коня... Просто вече тенденцията е колите да са над 150кс, за да са по-динамични... Но честно казано съм прекалено голям фен на марката, за да се откажа точно сега, ще съм доволен и 140-те коня... пък живот и здраве след няколко години... ще я заместя с по-големия брат с дупката на капака :icon_rock: Иначе за тези пари според мен колата си е съвсем читава, аз неможах да намеря друга, която да има екстрите на тази, да има вида на тази, и да ми харесва като тази. :mitsu-smiley: :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JsP Публикувано 4 март 2008 Сподели Публикувано 4 март 2008 * Къната Първо искам да се повозиш в всички прилични семейни коли, които са произведени тази и миналата година да видиш там каква е липсата на място. Аз например точно за това се спрях на Лансер-а, нито една друга кола от този клас не разполага с такава ширина отзад. И специално като ходих да го карам си взех приятел, който е достатъчно голям, че да го ползвам за мярка. Сега карам Toyota RAV4 и искам да ти кажа, че Лансер-а не ми прави впечатление да е по-тесен от Toyota-та. Единствено се съгласявам малко с агресията на външния вид, можеше наистина да изглежа като първноначалния прототип, което щеше да убие рибата на пазара. Ето както Ауди изпъква с R8, A5 и А4 с новите фарове или по-скоро габарити. Другото с което съм съгласен... двигателите, тая кола трябваше като дизел да е поне 160hp а именно 2.2HDI, който ще слагат на Аутлендер-а и Примерно 2-литров бензинов мотор, който е поне 170 коня... Просто вече тенденцията е колите да са над 150кс, за да са по-динамични... Но честно казано съм прекалено голям фен на марката, за да се откажа точно сега, ще съм доволен и 140-те коня... пък живот и здраве след няколко години... ще я заместя с по-големия брат с дупката на капака :icon_rock: Иначе за тези пари според мен колата си е съвсем читава, аз неможах да намеря друга, която да има екстрите на тази, да има вида на тази, и да ми харесва като тази. :mitsu-smiley: :icon_rock: Ами колкото и парадоксално да звучи - RAV4 - тясно ми е ( коленете ми почти опират във волана )Avensis - новия 2003+ година - добре е, старият - не е Corolla - 2000+ година - добре е Auris - теснееYaris - 2005+ година - добре е, преди това само в t-sportMitsubishi Galant - около 2000 г. - тясно е .....Peugeot 406/407/307 - добре е - само дето .... :( Renault Megane/Laguna - по подобен начин - добре е - ма .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 4 март 2008 Сподели Публикувано 4 март 2008 * КънатаПърво искам да се повозиш в всички прилични семейни коли, които са произведени тази и миналата година да видиш там каква е липсата на място. Аз например точно за това се спрях на Лансер-а, нито една друга кола от този клас не разполага с такава ширина отзад. И специално като ходих да го карам си взех приятел, който е достатъчно голям, че да го ползвам за мярка. Сега карам Toyota RAV4 и искам да ти кажа, че Лансер-а не ми прави впечатление да е по-тесен от Toyota-та.Ако Toyota RAV4 ти е критерий за вътрешното пространство в 'приличен семеен автомобил' наистина няма какво повече да желаеш от Лансера, но аз съм 1.90 и едвам се събирам отзад в RAV4. Мога смело да заявя, че Тойота Авенсис, Рено Лагуна или Пежо 407 имат много повече пространство отзад. Естествено те са и по-висок клас, но след като Митсубиши не предлага вече Галант... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JsP Публикувано 4 март 2008 Сподели Публикувано 4 март 2008 Ако Toyota RAV4 ти е критерий за вътрешното пространство в 'приличен семеен автомобил' наистина няма какво повече да желаеш от Лансера, но аз съм 1.90 и едвам се събирам отзад в RAV4. Мога смело да заявя, че Тойота Авенсис, Рено Лагуна или Пежо 407 имат много повече пространство отзад. Естествено те са и по-висок клас, но след като Митсубиши не предлага вече Галант... Здравей,то аз надали ще седя отзад някога и затова изобщо не го гледам това. Гледам като седна и коленете ми да не допират волана - че инак става лошо - особенно ако си на магистрала и като сменяш скоростите и чукаш волана с коляно :(В lancer-a като седна и ръката ми както стиска волана минава с леко докосване на коляното - това дава представа за разстоянието което ме притеснява - един човешки пръст е дебел някъде към 4-6 см мисля.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 4 март 2008 Сподели Публикувано 4 март 2008 Аз не казвам, че това е най-широката кола.. просто за тия пари толкоа, иначе има BMW и разни други.. там място има.. ама и паричките са в повечко ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 4 март 2008 Сподели Публикувано 4 март 2008 Колеги.Днес бях до Еъра Тек (носителят на шкода) да си купя крушки, и понеже сутринта четох постовете реших да си направя един експеримент седнах в новата Октавия (само за пояснение висок съм 1,97 и тежа към 105 кг) и зад мен никакво място, та идеята ми, че в този клас коли мястото на задните седалки никога не е достатъчно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 4 март 2008 Сподели Публикувано 4 март 2008 ...седнах в новата Октавия (само за пояснение висок съм 1,97 и тежа към 105 кг) и зад мен никакво място, та идеята ми, че в този клас коли мястото на задните седалки никога не е достатъчно...Интересно заключение - като се има предвид, че новата Октавия има най-голям вътрешен обем в класа си, ти трябва да си търсиш лимузина. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 4 март 2008 Сподели Публикувано 4 март 2008 Интересно заключение - като се има предвид, че новата Октавия има най-голям вътрешен обем в класа си, ти трябва да си търсиш лимузина. :icon_thumbup: Ми да Октавията е само багажник!Имам Октавия 1 и зад мен никой не може да седи и с Октавия 2 е същото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 4 март 2008 Сподели Публикувано 4 март 2008 Ми да Октавията е само багажник!Имам Октавия 1 и зад мен никой не може да седи и с Октавия 2 е същото.А в Аутлендера дето си го поръчал как е положението? Той все пак е с 7 места и може би и следния ред седалки се дърпат или не е така? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 4 март 2008 Сподели Публикувано 4 март 2008 А в Аутлендера дето си го поръчал как е положението? Той все пак е с 7 места и може би и следния ред седалки се дърпат или не е така? В Outlander -а шофьорска седалка максимално назад, сядам от зад дърпам седалката в крайно задно положение и се събирам без проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cherep Публикувано 4 март 2008 Сподели Публикувано 4 март 2008 Много сте порастнали :D Аз с мойте 1,71см и 70 килца се събирам във всяка кола, а зад мен също може да седне човек. А относно двигателите на Лансера...наистина избора е ограничен, но ако сложат по-мощен двигател и цената доста ще скочи.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gig Публикувано 4 март 2008 Сподели Публикувано 4 март 2008 Според мен причините са и екологични - последните тенденции са за по-малки по обем двигатели, с по-ниски вредни емисии и по-икономични. Като въртящия момент и мощността съответстват на по-горния клас двигатели отпреди 8-10 г. - това се постига с променливо газоразпределение, турбо- и механични компресори, по-добро управление от страна на електрониката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 5 март 2008 Сподели Публикувано 5 март 2008 Според мен причините са и екологични - последните тенденции са за по-малки по обем двигатели, с по-ниски вредни емисии и по-икономични. Като въртящия момент и мощността съответстват на по-горния клас двигатели отпреди 8-10 г. - това се постига с променливо газоразпределение, турбо- и механични компресори, по-добро управление от страна на електрониката.Заради тия еко норми от страна на ЕС в БГ вкарват 1.8 вместо 2.0 бензин :mad: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 5 март 2008 Сподели Публикувано 5 март 2008 Това не е съвсем сигурно, по-скоро е поради маркетингови съобръжения 2.0 който се продава в Русия покрива EURO4 така че екологията явно не е проблем - явно ще се набляга върху дизеловия вариант за Европа.Мисля че е заради еко норми защото във всички американски щати се продава 2.0 с изключение на Калифорния където се продава 1.8. Това е защото Шварценегер е решил да прави Калифорния зелен щат и се опитва по всякакви начини да ограничи вредните емисии... в ЕС мисля че положението трябва да е същото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 5 март 2008 Сподели Публикувано 5 март 2008 Мисля че е заради еко норми защото във всички американски щати се продава 2.0 с изключение на Калифорния където се продава 1.8. Това е защото Шварценегер е решил да прави Калифорния зелен щат и се опитва по всякакви начини да ограничи вредните емисии... в ЕС мисля че положението трябва да е същото. Да, затова други марки продават от 2.0 нагоре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 5 март 2008 Сподели Публикувано 5 март 2008 Да, затова други марки продават от 2.0 нагоре. :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cherep Публикувано 5 март 2008 Сподели Публикувано 5 март 2008 Ааааа...хора ужасно се прецаках. :icon_doh: Направих грешката да отида до БалканСтар, разгледах Лансера и се влюбих :wub: :rulez: Сега няма да мога да спя. Ще трябва да ускоря покупката. :icon_thumbup: Останах очарован от интериора, :D представях си го доста по-дървен. Черният Лансер, чакащ своя собственик ми хареса най-много. Жестока кола :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 5 март 2008 Сподели Публикувано 5 март 2008 Аз не казвам, че това е най-широката кола.. просто за тия пари толкоа, иначе има BMW и разни други.. там място има.. ама и паричките са в повечко ;)Истината е такава !Пазара яростно крещи за новия модел ГАЛАНТ,но за съжеление няма и като гледам -скоро няма и да има Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate_pleven Публикувано 5 март 2008 Сподели Публикувано 5 март 2008 А в Русия колко ли струва един такъв ЛАНСЕР?Имали някой напредстава? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 5 март 2008 Сподели Публикувано 5 март 2008 А в Русия колко ли струва един такъв ЛАНСЕР?Имали някой напредстава? 2.0 Intense+ CVT (S27) 717 972 руб. ($ 26790) 2.0 Intense MT (S26) 652 044 руб. ($ 24330) 2.0 Intense CVT (S26) 683 132 руб. ($ 25490) 2.0 Invite+ CVT (S25) 629 532 руб. ($ 23490) 2.0 Invite+ MT (S24) 598 444 руб. ($ 22330) 2.0 Intense+ CVT 4WD (S29) 745 308 руб. ($ 27810) 2.0 Intense CVT 4WD (S28) 705 108 руб. ($ 26310) 2.0 Intense MT 4WD (S28) 674 020 руб. ($ 25150) 1.8 Intense CVT (S84) 614 256 руб. ($ 22920) 1.8 Intense MT (S83) 583 168 руб. ($ 21760) 1.8 Invite+ CVT (S23) 589 868 руб. ($ 22010) 1.8 Invite+ MT (S22) 558 780 руб. ($ 20850) 1.8 Invite CVT (S30) 564 676 руб. ($ 21070) 1.8 Invite MT (S21) 533 588 руб. ($ 19910) 1.5 Invite+ AT (S05) 544 040 руб. ($ 20300) 1.5 Invite+ (S05) 512 952 руб. ($ 19140) 1.5 Invite AT (S02) 517 240 руб. ($ 19300) 1.5 Invite (S02) 482 132 руб. ($ 17990) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 5 март 2008 Сподели Публикувано 5 март 2008 Абе горе-долу разнищихме въпроса с двигателите ама защо пък тука не предлагат 4WD Лансери ?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.