BAlexandrov Публикувано 5 ноември 2007 Сподели Публикувано 5 ноември 2007 Намерих наскоро една статия относно няколкогодишно изследване на GDI двигателите от международен комитет. Не съм я прочел още задълбочено, но има много информация, данни и снимки...http://www.crcao.com/reports/recentstudies...t%20rev%201.pdf Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 6 ноември 2007 Сподели Публикувано 6 ноември 2007 Много интересна стана темата, опитах се да прочета и тая статия на BAlexandrov, но това чудо много обемисто, пък и е за по-специалисти.Мога само като допълнение да кажа, че с всяка кола може човек да постигне невероятен разход. Примерно предишната ми омега 2.0 115 к.с. '87г. тежаща само 1280 кг, мерих я и останах много учуден (разбих мита на много хора че омегата е 2 т кола). Та с това чудо на немското машиностроене, със собствените си ръце изцедих разход 5.4 за около 250 км (пак до София и обратно на мен това ми е мярката) :D Нищо чудно каризмата да изкара 4.2/100. Обаче такова шофиране включва - скорост не по-голяма от 90км/ч и на връщане, където имаше възможност за инерция се възползвах максимално. На отиване борд компютъра показваше 5.8/100, а с инерциите на връщане паднах на 5.4/100.За съжаление, още не ми е дошъл момента, да се подложа на такова изтормозяващо каране с Каризмата, не е дошъл момента... :D :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 6 ноември 2007 Сподели Публикувано 6 ноември 2007 То и аз ако карам с 90км/ч и обороти около 2500, тук там и малко попътен вятър и разхода ще е сигурно към 4/100. Ама с такава скорост изтрайва ли се. Но за идеята мога да пробвам.бе имам я тая идея и аз откога, ама що ли не ми се получава? :plane: иначе потвърждавам разход - до 120, мах 130 - 10л/100км газ. последно засичане в неделя вечер Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 6 ноември 2007 Сподели Публикувано 6 ноември 2007 Намерих наскоро една статия относно няколкогодишно изследване на GDI двигателите от международен комитет. Не съм я прочел още задълбочено, но има много информация, данни и снимки...Ако се зачете човек в тази статия излиза, че 'специално произведен' за теста двигател 4G93 подложен на тест (очевидно на стенд) дава следните разходи: при 40км/ч - 1.5л/ч или 3.75 л/100км; при 70км/ч - 3л/ч или 4.28 л/100км; при 140км/ч - 11л/ч или 7.8 л/100км. Значи е възможно да гори 4.2 л/100км при скорост от порядъка на 70 км/ч, но дали това е приложимо в нормални условия малко ме съмнява - въртящия момент при теста е само 45.8 Нм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 6 ноември 2007 Сподели Публикувано 6 ноември 2007 Ако се зачете човек в тази статия излиза, че 'специално произведен' за теста двигател 4G93 подложен на тест (очевидно на стенд) дава следните разходи: при 40км/ч - 1.5л/ч или 3.75 л/100км; при 70км/ч - 3л/ч или 4.28 л/100км; при 140км/ч - 11л/ч или 7.8 л/100км. Значи е възможно да гори 4.2 л/100км при скорост от порядъка на 70 км/ч, но дали това е приложимо в нормални условия малко ме съмнява - въртящия момент при теста е само 45.8 Нм.бе колеги, 4G93 не е ли моя двигател? чакайте, че се обърках тотално! и получавам разни ЛС с въпроси за газ.... а и не мисля, поне никъде дотук не съм срещал колата ми да е GDI... или има 4G93 GDI.... и като гледам разхода на гориво - съвсем не се доближавам до него.. извинявайте за въпроса, ама направо се шашнах, просветлете ме, моля ви Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 6 ноември 2007 Сподели Публикувано 6 ноември 2007 бе колеги, 4G93 не е ли моя двигател? чакайте, че се обърках тотално! и получавам разни ЛС с въпроси за газ.... а и не мисля, поне никъде дотук не съм срещал колата ми да е GDI... или има 4G93 GDI.... и като гледам разхода на гориво - съвсем не се доближавам до него.. извинявайте за въпроса, ама направо се шашнах, просветлете ме, моля виДа и моя Но не са GDI. Има 4G93 GDI и 4G93 MPI и 4G93 Carburetor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 6 ноември 2007 Сподели Публикувано 6 ноември 2007 карбуратор не е. има си хас да са различни частите на тези двигатели - аз се чудя що ми дават какви ли не.... божеее Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 6 ноември 2007 Сподели Публикувано 6 ноември 2007 карбуратор не е. има си хас да са различни частите на тези двигатели - аз се чудя що ми дават какви ли не.... божеееЩото продавачите са олигофрени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 6 ноември 2007 Сподели Публикувано 6 ноември 2007 недей, недей, писах по темата преди десетина дни, не ми напомняй! още ме е яд за прахосаните 2 дни Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 ноември 2007 Сподели Публикувано 6 ноември 2007 бе колеги, 4G93 не е ли моя двигател? чакайте, че се обърках тотално! и получавам разни ЛС с въпроси за газ.... а и не мисля, поне никъде дотук не съм срещал колата ми да е GDI... или има 4G93 GDI.... и като гледам разхода на гориво - съвсем не се доближавам до него.. извинявайте за въпроса, ама направо се шашнах, просветлете ме, моля ви4G93 е твоя мотор, но има както GDI ,така и ECI-Multi..........твоя е втория ......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 6 ноември 2007 Сподели Публикувано 6 ноември 2007 4G93 е твоя мотор, но има както GDI ,така и ECI-Multi..........твоя е втория .........благодаря, DJ! все си е друго да знае човек повече неща за любимата си! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusli Публикувано 8 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 8 ноември 2007 Аиде пак в тази тема ще надраскам това онова. Днес ходих в един сервиз при мои познати. Те правят и годишни технически прегледи и с тях разглеждахме наредбата за прегледите. Куриоза в случая е че двигател GDI, според нашите умни управници не може да мине преглед в България. Понеже в наредбата е написано ясно, че параметър Ламбда по показанието на газанализатора трябва да е "1".... обаче GDI-то на празен ход работи в режим на бедна смес тогава ламбдата е 3,5 а съотношението на гориво въздух достига до 40:1, т.е. двигателя е много по икономичен и екологичен, а не може да мине преглед....Как така колите с този двигател не минават ли преглед и ако минават как става? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 8 ноември 2007 Сподели Публикувано 8 ноември 2007 Палиш чакаш 5мин. да смени режимите после малко форсираш да поиздуха свещите и се нареждаш на опашката. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 ноември 2007 Сподели Публикувано 8 ноември 2007 Палиш чакаш 5мин. да смени режимите после малко форсираш да поиздуха свещите и се нареждаш на опашката. :icon_dance: :good: :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mihales Публикувано 14 ноември 2007 Сподели Публикувано 14 ноември 2007 Милене, искам само да направя едно кратко съобщение.... пак започнаха да ми играят оборотите и разхода веднага ми се повиши. От 10.4-8/100 na 11.5-12.2/100 :( а най-лошото, е че нямам финансовата възможност да дойда, за да направиме онази профилактика за която говорихме :( И един въпрос... как се превключва на спортна..... само с форсиране на двигателя или просто трябва по рязко да натискам педала на газта, защото един G-man (Голфаджия) само ми лази по нервите и съм решил да го скусам следващият път!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 15 ноември 2007 Сподели Публикувано 15 ноември 2007 Ами да се надяваме че другата събота или неделя ще мога да се докарам до София, и там на място ще я погледнем. А относно гамена с Голфа, не се занимаваи с глупости, гледаи с усмивка на нещата това е наи добрия начин. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mihales Публикувано 16 ноември 2007 Сподели Публикувано 16 ноември 2007 Наистина не се занимавай с глупусти, колкото по-малко нерви на пътя толкова по-добре и ако Голфа е GTI просто нямаш шанс, освен това твоя автомобил не е направен за гонки (не че не върви), така че карай си го и се наслаждавай на живота. Знам колега, просто има моменти, в които не мога да ги понасям.....те са си тъпи голфаджий и като ме видят с очила и...... абе на кратко лазят ми по нервите :( Колкото до GTI ...не е важно колко коня имаш под капака в градски условия....важното е колко акъл имаш :icon_rock: разигравал сум S500 ....направо го направих смешен :icon_dance: а бях със Nissan Sunny 1.4 75k.c. Надявам се да ме разбереш...понякога просто ми късат нервите.... и им отвръщам :rijden: :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 16 ноември 2007 Сподели Публикувано 16 ноември 2007 Сгрешил си иконката, колега :crazypilot: :icon_drive: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elenkov Публикувано 17 ноември 2007 Сподели Публикувано 17 ноември 2007 Здравейте и от мене .. все нямах време да заседна на пц-то .. моята разхода и е 6.5 със скорост 110 км без клима .. с клима 7.1 извънградско .. градско 10 .. говоря за газ .. на безнзин не съм я засичал .. от относно състезатела със Нисанчето .. по някога ми става весело не ми се обиждай ама да нарпавиш смешен С500 .. :icon_hmm: поздрави :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 17 ноември 2007 Сподели Публикувано 17 ноември 2007 Абе и аз съм правил разни изпълнения из града, ама тоз Мерцедес барне ли права улица и..... гледаи си работата, щото иначе и номера му неможеш видя. Ама виж един познат има S420 от старите автоматик, е няма шанс. Ама туи са щуротии, няма смисъл да ги обсъждаме. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mihales Публикувано 17 ноември 2007 Сподели Публикувано 17 ноември 2007 Здравейте и от мене .. все нямах време да заседна на пц-то .. моята разхода и е 6.5 със скорост 110 км без клима .. с клима 7.1 извънградско .. градско 10 .. говоря за газ .. на безнзин не съм я засичал .. от относно състезатела със Нисанчето .. по някога ми става весело не ми се обиждай ама да нарпавиш смешен С500 .. :icon_hmm: поздрави :icon_thumbup: Колега, познавам трасето като тялото си :icon_dance: а голямия проблем на повечето "шофери" е че си мислят че крайна лява е скоростна лента... в София скоростната лента е крайна дясна.... защото 90% от "ШОФЕРИТЕ" се срамуват едва ли не да карат там...което е абсолютно ...... глупаво.... Някой път ако се видиме живот и здраве ще те повозя... да се посмеем заедно и да разбереш за какво ти говоря )) Тодор Александров е МОЯ булевард :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 19 ноември 2007 Сподели Публикувано 19 ноември 2007 по тодор александров незнайно защо всички се тълпят в средната лента... в дясната не искат да карат заради кошовете, в лявата - заради завищите, които са 4 за цял ден... а народът е във средната... та според случая - аз съм в някоя от крайните - както дойде.... НО - предпочитам лявата, защото при десен завой има забавяне заради пешеходците и по мои наблюдения става по-бавно там. на ботев съм в крайна дясна винаги, оттам до опълченска съм минал в крайна лява и така газ - до кино арена, преди което завивам на светофара пак вляво. (в случаите, когато не е спечено движението давам газ, иначе - където и да караш - все е тая) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 27 ноември 2007 Сподели Публикувано 27 ноември 2007 разигравал сум S500 ....направо го направих смешен :icon_dance: а бях със Nissan Sunny 1.4 75k.c. Надявам се да ме разбереш...понякога просто ми късат нервите.... и им отвръщам :rijden: :first: Който си е купил кола като S500 надали би се подвел да се състезава. За мнозина състезанията по улиците не са приоритет в живота. Това е също и проява на добър вкус и признак за зрялост. Който иска да се състезава, си взима съответната кола и го прави на съответното място. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pendoc Публикувано 9 декември 2007 Сподели Публикувано 9 декември 2007 До Плевен, само на 5-та, по всички правила на икономичното шофиране, но без изключване на двигателя. В населени места-50-60км/ч, извън-80-85км/ч. Разхода е подтвърден при зареждане след няколко километра от посочените данни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gmarev Публикувано 28 юли 2008 Сподели Публикувано 28 юли 2008 Варна - София с климатик през цялото време и малко понастъпване на магистралага среден разход 6,5 lКопривщица - Казанлък /през Старосел/ без климатик скорост между 80 и 120 км/h - 5,5 l Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.