Admin Светльо Ангелов Публикувано 2 октомври 2007 Admin Сподели Публикувано 2 октомври 2007 И така. Всички фенове на марката Мицубиши би трябвало да са доволни. От днес на пазара в Япония (а скоро и при нас) (виж тук) вече е в продажба Mitsubishi Lancer Evo X. На първо място разбира се е дизайна. Дързък, агресивен, модерен и безкомпромисен, той наподобява една отминала носталгия по формите от началото на 1997 година на модела Galant/Legnum, но с нов свеж полъх. Всъщност повечето фенове на Мицубиши свързват тези линии на дизайна с най-харесваните форми на японската фирма, като я приемат като "запазена марка". Интериора предлага всичко необходимо за пасивната безопасност и комфорта. Седалките са Recaro с висока странична поддръжка, а воланът - спортен и малък. На таблото е монтирана навигационна система и 17' дисплей. Перфектното аудио звучене от 650 W е от Rockford Fosgate. Какво ново в технологично отношение ни предлага новият модел на легендарния Лансер Ево Х? Това е 5 степенната ръчна механика?! Не шест, а пет! Явно инженерите на Мицубиши добре са си "направили сметката", защото в "сърцето" е разположен новият двулитров турбо двигател със съкращение 4B11, който няма да получи никъкво затормозяване дори и с пет степенна механична скоростна кутия. Поглеждайки само към сухите цифри можем да повярваме в това. Той ще бъде един добър заместник на доказалия се безусловно в годините 4G63. И можем да бъдем сигурни в това. Със своите 422 Нм 3500 об./мин въртящ момент и 295 к.с. Mitsubishi Lancer Evo X ще доставя повече динамика от предшевственика си. Двигателят от ново поколение 4B11 е изработен от алуминий. Той е със 12 килограма по-лек от 4G63, а също така е с подобрени отработени вредни емисии, снижаващи на 50% отделените газове в атмосферата. Системата за газоразпределение MIVEC е в съчетание с нова титанова турбина, която значително подобрява ускорението на автомобила. Трансмисията S-AWC (Super All Wheel Control) има три режима на работа, както преди (Snow, Gravel и Tarmac). А на известните ACD (Active Center Differential) и AYC (Active Yaw Control) на "десятката" е прибавена и ASC (Active Stability Control) - активна система за стабилизация. Окачването не се е изменило основно. Отпред е McPherson, а отзад - многолостово, като е леко по-твърдо. Дисковете Brembo са с увеличен диаметър. От ноември тази година японците ще могат да поръчват Mitsubishi Lancer Evolution X GSR с 6-степенна роботизирана кутия Twin Clutch SST (Sport Shift Transmission). Тя има три работни режима - нормален, спортен и суперспортен, предназначени за различни условия. Предавките ще могат да бъдат сменяни с помощта на подкормилни лостчета от волана, направени от магнезиеви сплави. На пазара ще се предлагат два варианта. По-евтината версия е SR. Тя ще бъде без 18-инчови джанти на Enkei и задно антикрило. Другата версия е със съкращение Evolution GSR. От 3 000 000 йени ще започват цените на десетото поколение на Lancer Evolution в Япония, 18375 евро! На всички маниаци честито ново десето поколение и дано повече от нас имат възможност да имат едно такова самолетче в гаража си! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 3 октомври 2007 Сподели Публикувано 3 октомври 2007 Светльо не ли множко тези 180000 евро ...та това е над 300000 лева Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 3 октомври 2007 Автор Admin Сподели Публикувано 3 октомври 2007 Ами сметни колко са 3 милиона йени по курса за деня. Това са само 18375 евро! Цената е слабо казано феноменална. Това са почти никъкви пари в Япония! Скъпият модел GSR е 21425 евро, като за Twin Clutch SST с три работни режима (Normal, Sport и S-Sport) се доплаща още 1565 евро. С тези цени Мицубиши са просто в космоса! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 3 октомври 2007 Сподели Публикувано 3 октомври 2007 Това вече е наистина супер цена,но тука за съжаление ще е окло 100000лв Но :mitsu-smiley: е феноменално :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gig Публикувано 3 октомври 2007 Сподели Публикувано 3 октомври 2007 В Япония май няма акцизи за мощните коли :rolleyes: Според цените за България ще са поне двойни :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan Публикувано 3 октомври 2007 Сподели Публикувано 3 октомври 2007 http://news.automedia.bg/read/2697.html - да, щом в САЩ цената ще е около 40 000 долара, най-вероятно в България ще е около 100 000 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celeborn Публикувано 3 октомври 2007 Сподели Публикувано 3 октомври 2007 Навсякъде по ревютата твърдят, че това е най-доброто Ево досега... и смятам, че няма причина да не им вярваме! :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 3 октомври 2007 Автор Admin Сподели Публикувано 3 октомври 2007 Навсякъде по ревютата твърдят, че това е най-доброто Ево досега... и смятам, че няма причина да не им вярваме! :rulez: Може и така да е, но това трябва да го докаже с времето. Според мен най-успешното ЕВО досега е Mitsubishi Lancer Evolution VI Tommy Makinen. Дано ЕВО Х го надмине :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celeborn Публикувано 3 октомври 2007 Сподели Публикувано 3 октомври 2007 Е, аз предполагам, че говорят за из сред чистите версии... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 3 октомври 2007 Сподели Публикувано 3 октомври 2007 Ех защо не живеехме в Япония!?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sir LANCERot Публикувано 3 октомври 2007 Сподели Публикувано 3 октомври 2007 Ех защо не живеехме в Япония!?!Като бях малък имах познат 1/2 японец, 1/2 българин (майка му или баща му беше японец/японка), казваше се Джун. Питах го веднъж, защо живее тук, ами не отиде в Япония, понеже си има гражданство. Отговори ми, че да отидеш е едно, а да живееш там - друго; каза, че никога не би живял там. Имаше някакъв подобен виц за рая и ада, дето трябвало да се прави разлика между туризъм и емиграция :icon_hmm: Сори за офтопика Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 14 октомври 2007 Сподели Публикувано 14 октомври 2007 Вицът е много точен и много философски, поради което е един от любимите ми.Не съм ходил в Япония (Big Boss със сигурност е по-компетентен), но според мен разликата в културите е колосална.Поради което според мен е трудно за европеец да живее там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 4 ноември 2007 Сподели Публикувано 4 ноември 2007 филмче Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sando Публикувано 20 ноември 2007 Сподели Публикувано 20 ноември 2007 Ехх имам си една мечта :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XaBaTa Публикувано 21 ноември 2007 Сподели Публикувано 21 ноември 2007 http://steer.ru/archives/2007/10/03/004199.php Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 23 ноември 2007 Сподели Публикувано 23 ноември 2007 В Япония нормален човек със западно възпитание и мироглед не може да живее. Имам една приятелка американка, която беше супер запалена по всичко японско, учи японски, имаше голяма колекция японска анимация, ядеше много японски работи и тн и тн. Като завърши отиде там да работи като учителка по английски. След две години се прибра, въпреки че и предлагаха мениджърска позиция с повече пари и тн, каза че повече не може да издържи там. Почти ги е намразила. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TAZ Публикувано 29 ноември 2007 Сподели Публикувано 29 ноември 2007 Колеги в днешния брой на Auto Bild има статия озаглавена " Галантният хищник". В нея накратко е описан новия :mitsu-smiley: Лансър, като са го писали 9-тка, но ще простим на невежите шваби. Прочетете статията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 29 ноември 2007 Сподели Публикувано 29 ноември 2007 Колеги в днешния брой на Auto Bild има статия озаглавена " Галантният хищник". В нея накратко е описан новия :mitsu-smiley: Лансър, като са го писали 9-тка, но ще простим на невежите шваби. Прочетете статията. Да аз я видях статията Колата наистина е голяма бичкия...за съжаление ще я гледаме като гаврошчета Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 30 ноември 2007 Сподели Публикувано 30 ноември 2007 Като бях малък имах познат 1/2 японец, 1/2 българин (майка му или баща му беше японец/японка), казваше се Джун. Питах го веднъж, защо живее тук, ами не отиде в Япония, понеже си има гражданство. Отговори ми, че да отидеш е едно, а да живееш там - друго; каза, че никога не би живял там. Имаше някакъв подобен виц за рая и ада, дето трябвало да се прави разлика между туризъм и емиграция :icon_hmm: Сори за офтопика Имам колега с прекарани 3 години във фирмата Фуджитсу. Разказа неща които са безумни за един европеец. Това не е държава, а ад за обикновения човек. Всичко писано за японците с любов е само на база туристически впечатления. Има само едно предназначение на човека - работа, работа и само работа. Въпрос на висок личен статус е да работиш колкото се може повече, става дума с почивка само за сън, няколко часа. Просто няма други ценности. Живеят като скотове на 10 квадратни метра. Като допълнение от мен: Има страшни различия в интерпретацията на един разговор между японци и европейци, на практика е невъзможно да се работи без посредник запознат в детайли с културата им, който не само че превежда, но и "адвокатства" и интерпретира. Това изпитахме наскоро покрай една квота за проект с Дензо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 14 февруари 2008 Сподели Публикувано 14 февруари 2008 Новият Еволюшън се доказа (поне на stage 1 ) http://forums.evolutionm.net/showpost.php?...mp;postcount=83 +87 AWHP със съвсем базови модове. Да видим докъде ще издържи новия мотор с фабричните карантии. За сега нещата изглеждат прекрасно. Ето и клипчето, звучи невероятно добре и много напомня божествения си предшественик в оригиналната си DSM форма (самите Ево-мотори не ми харесват като звук). Според мен звучи по-близо до моята отколкото до предните Ево-та. http://www.youtube.com/watch?v=Gazvd0B9Aog Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LanceRulz Публикувано 16 февруари 2008 Сподели Публикувано 16 февруари 2008 За мене :mitsu-smiley: лансер ево 10 е :first: дано и аз да имам такава кола някои ден :rolleyes: :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VeTo Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Вище какво :mitsu-smiley: видяха очите ми във Варна,спряно точно пред моя Lancer (де и той да беше Evo X :icon_crying: ) :rulez: http://img261.imageshack.us/img261/3740/img0255ia5.jpghttp://img408.imageshack.us/img408/8382/484xy8.jpghttp://img260.imageshack.us/img260/894/img0256bf4.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Това си е стандартен Лансер не е Ево Х Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VeTo Публикувано 27 февруари 2008 Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Това си е стандартен Лансер не е Ево Х А защо е досущ като него :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 27 февруари 2008 Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Като визия има съвсем малки разлики, но това което е под капака вече е определящо, а това сивичкото не е със "раздутия" MIVEC ;)Иначе и то заслужава адмирации за красотата :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.