Здравейте колеги, преди два часа както си карах ми светна лампата за Check Engine Soon. Карах така до вкъщи и защото под ръка в колата имам ELM 327 Bluetooth OBD-II OBD Diagnostic Tool Scanner, закачих го, имам Torque Pro на телефона, проверих за Fault Codes и ми излезе P1276 : Fuel Filter Exchange <Vehicles with fuel filter pressure switch> От както имам колата 2012 Mitsubishi ASX 4WD 1.8DI-D (на 67000 КМ в момента, купих я на 55000 КМ), ми прави впечатление, че като я препълня догоре, цъква някакво реле и залепя на 900 оборота (предполагам точно този fuel filter pressure switch) и държи така и от самосебе си се изключва след време и отново оборотите падат на нормалните 600-630 REV. Снощи беше много яко сковало студа и предполагам може нещо по буските да е замасило. Изчистих грешката със TorquePro и лампата за Check Engine Soon спря да свети, разбира се нарочно изминах 2 километра пробег веднага след като изчистих грешката, за да видя че няма да светне лампата отново и лампата наистина не светна. Моля посъветвайте ме, трябва ли да мина през цялата тази процедура за по сигурно, дори и без да светне повече чека: http://faq.out-club....40002400ENG.HTM Смисъл, ясно е че e по-вероятно едно от двете, или е запушен горивен филтър (няма да се учудя, зареждам на Марешки + Bardahl BDC) или прецакано реле за високо и ниско налягане на горивото ... Благодаря предварително за помощта