Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

cpurage

Потребител
  • От него общо

    329
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    4

cpurage беше най-активен на 13 февруари 2017

cpurage има най-харесвано съдържание!

За cpurage

  • Рожден ден 06/07/1984

Местоживеене

  • Град
    Pernik

Интернет контакт

  • AIM
    cpurage
  • ICQ
    285963480
  • Yahoo
    cpurage@yahoo.com
  • Skype
    cpurage

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    2003 Lancer ES (4G94) Sold, 2002 Impreza WRX STI Prodrive (Sold), 2012 Mitsubishi ASX 4WD

cpurage's Постижения

Изгряваща звезда

Изгряваща звезда (9/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

7

Репутация

  1. Продавам спойлера-крилото, от 5-тата врата на 2012 Mitsubishi ASX, със стопа и дюзата която пръска на прозореца на 5-тата врата (Може да се види в Serdika Center, на бул. Ситняково). Отделно изпращам с куриер до цяла България. Цена: 130 лева (само за колегите от форума) Изпратено от моят Z2 Pro с помощта на Tapatalk
  2. Здравейте колеги, преди два часа както си карах ми светна лампата за Check Engine Soon. Карах така до вкъщи и защото под ръка в колата имам ELM 327 Bluetooth OBD-II OBD Diagnostic Tool Scanner, закачих го, имам Torque Pro на телефона, проверих за Fault Codes и ми излезе P1276 : Fuel Filter Exchange <Vehicles with fuel filter pressure switch> От както имам колата 2012 Mitsubishi ASX 4WD 1.8DI-D (на 67000 КМ в момента, купих я на 55000 КМ), ми прави впечатление, че като я препълня догоре, цъква някакво реле и залепя на 900 оборота (предполагам точно този fuel filter pressure switch) и държи така и от самосебе си се изключва след време и отново оборотите падат на нормалните 600-630 REV. Снощи беше много яко сковало студа и предполагам може нещо по буските да е замасило. Изчистих грешката със TorquePro и лампата за Check Engine Soon спря да свети, разбира се нарочно изминах 2 километра пробег веднага след като изчистих грешката, за да видя че няма да светне лампата отново и лампата наистина не светна. Моля посъветвайте ме, трябва ли да мина през цялата тази процедура за по сигурно, дори и без да светне повече чека: http://faq.out-club....40002400ENG.HTM Смисъл, ясно е че e по-вероятно едно от двете, или е запушен горивен филтър (няма да се учудя, зареждам на Марешки + Bardahl BDC) или прецакано реле за високо и ниско налягане на горивото ... Благодаря предварително за помощта
  3. Еее супер, мнооого благодаря, записвам си час, възможно най скоро ... Изпратено от моят Z2 Pro с помощта на Tapatalk
  4. Здравейте колеги отново, тъй като гледам, явно никой не иска да ми помогне, ще се опитам да си помогна сам и да попитам, който да било от вас, знае ли номера на DJ Tymbi и той в София ли се намира като сервиз ? Иначе по вероятно е да е прецакано едно от двете: http://oi64.tinypic.com/oaujok.jpg Тъй като аз не съм специалист, моля някой от колегите, който е правил такава част на 2007-2010 Outlander II CW 2.0 Diesel (или на 2010 - 2012 Mitsubishi ASX 1.8 DI-D 4WD) да каже при такъв случай кой от двата поплавъка се разваля по-често или от удар (както е в моя случай), дали този който е вграден в самата помпа или другия от другата страна, за който съм дал оригиналния OEM part number 1718A051 се е развалил в случая. Не знам дали на диагностика ще изпюва код с грешка и дали ще хване отклонението и разминаването от реалните литри в резервоара ? Как мислите ?
  5. Здравейте колеги, Предварително искам да спомена, че колата я закупих от Швейцария ударена отзад с подбито гърне и спелскана пета врата (предпоставка че от удара може да се е побъркал поплавъка или датчик ли е не знам на тази кола какво е и най - вероятно това може да е причината поради която да не отчита правилно колко гориво има в резервоара...): http://oi68.tinypic.com/2zyzcc1.jpg http://oi65.tinypic.com/24zfvoj.jpg Имам следният проблем с 2012 Mitsubishi ASX 1.8 DI-D, а той е че при пълен резервоар догоре, отчита че има гориво до малко над средата или до средата и след като изминах днес над 480-500 километра от София до Серес и обратно, като влезнах в София, борд компютъра ми каза че нямам гориво. Спрях на първата бензиностанция допълних догоре и се оказа че колата е изразходвала само 28.605 литра (при резервоар с 60 литра). Видимо е че има проблем с поплавък ли е или е с някакъв датчик ли, не знам. Колата е на 56700 км и Cruise control-a й работи перфектно и всичко друго също ... щом даде разход 6.5 на 100 при постоянно включен климатик и много често използван Cruise Control от София до Серес и обратно. Интересува ме кой е най - добрият майстор в София или областта, който може да ми помогне и да оправиме този странен и дразнещ проблем ? P.S. Да изцяло на късмет карах до Гърция и обратно и очаквах всичко да се случи, дори и да закъсам някъде, но имах късмет...
  6. Извинявам се за off topic-a, не е по темата, за което се извинявам предварително, но някой модератор или супер модератор или админ да каже защо, без значение във какъв браузер се случва да не можем да пишем интервал(така наречения space) ... Както виждате отгоре в писанието на mario64, явно не само аз и той изпитваме този bug на форума, а сигурно и много други потребители на форума го изпитват ... Изпратено от моят Z2 Pro с помощта на Tapatalk
  7. Може да заключите темата, намерих си антената, само това пластмасовото остана евентуално да го издиря да го купя от някъде ...
  8. Здравейте колеги, също искам да използвам същата тема за да не пиша нова тема, че ми трябва и следната част за затваряне на капака на подлакътника и както се вижда каноколита не помага, защото тази пластмаса трява да е еластична... И по-точно става въпрос за детайл номер 3 ограден в зелено от следната схема: http://oi65.tinypic.com/16koth2.jpg А оригиналната схема може да цъкнете и да видите тук: http://mmc-manuals.ru/manuals/asx/online/Service_Manual/img/52/AC904573AB00ENG.pdf Изпратено от моят Z2 Pro с помощта на Tapatalk
  9. Здравейте колеги, нашенските докарвачи на коли от Европа(по точно Швейцария), за пореден път се убеждавам, колко са долни и дребнави и как му показвам на оригиналната снимка от обявата, че колата ми има антена, а той най нагло ми казва да си проверя вътре в колата навсякъде, бил я отвъртял и хвърлил вътре в колата за да не я откраднат ... Ами обърнах колата наопъки няколко пъти и така и не я намерих, така че се обръщам тук към вас колеги, ако някой има такава антена в повече и не му трябва, моля пишете в темата или на лично или директно ми се обадете на 0884545065 - Миро да ми кажете за колко пари ще ми я продадете. Благодаря ви предварително. P.S. Има някакви антени Ralli Art в Aliexpress за по два долара, но аз искам оригиналната като тази... http://i.ebayimg.com/images/g/PGMAAOSw65FXvcAT/s-l1600.jpg http://i.ebayimg.com/images/g/0TwAAOSwdzVXvcAZ/s-l1600.jpg http://i.ebayimg.com/images/g/F~wAAOSwawpXvcAe/s-l1600.jpg Изпратено от моят Z2 Pro с помощта на Tapatalk
  10. Вече си е моя ... Двигателя отпред няма ръжда и не се чува в купето как работи този дизел, волана можеш да го въртиш с малкото пръстче на лявата ръка, а частите за задницата ми пътуват към БГ вече, един от стопове вече дойде ... Изпратено от моят Z2 Pro с помощта на Tapatalk
  11. Мдаааа Изпратено от моят Z2 Pro с помощта на Tapatalk
  12. Някой модератор може да изтрие или заключи темата, купих си вече каквото исках ;) Изпратено от моят Z2 Pro с помощта на Tapatalk
  13. comparis.ch Изпратено от моят Z2 Pro с помощта на Tapatalk
×
×
  • Създаване...