Здравейте, Отдавна не съм писал тук, но тези от вас, които ме помнят, знаят колко псувах Балканстар преди време. Ето че дойде момента лансера да излезе от гаранция (преди няколко месеца). Закарах го при един приятел (има канал и се занимава с коли) да смени масло и филтри - все пак, води се елементарно точно това обслужване. Добре, но момчето нещо не уцели правилния модел на въздушния филтър, и в резултат на това лансерът започна да ръмжи на високи обороти, като пернишки голф с пробит китайски ремус. Направо ми се стъжни живота, моят лансер (девето поколение) беше по-безшумен от новия модел (десето)! Реших да мина през Балканстар въпреки, че имах едно наум, защото не знаех, че е от филтъра. Приемчикът веднага се заинтересува, въпреки че гаранцията ми беше изтекла, направихме една обиколка и първото предположение беше този филтър (въздушния). Смениха го и - воала! - лансерът отново замърка )) Направих си и зимен преглед. Споделих, че най-вероятно накладките са за смяна, но след прегледа ме уведомиха, че мога да карам още време с тези - не пожелаха да ми вземат парите; вместо това ми казаха истината. Още няколко пъти ходих в Балканстар за други дребни неща - винаги се отнасяха любезно и професионално, не се налагаше да чакам. Това ако някой ми го беше казал, че ще се случи преди една година, щях да му се изсмея в лицето! Това е истината, братя и сестри по :mitsu-smiley: - явно кризата прави чудеса! Още нещо, когато си направих сметката колко би ми излязла смяната на консумативи в който и да е друг сервиз - като се има предвид програмата 'Диамантите не остаряват' - разлика почти няма. Определено съм решил сър Лансерот да не влиза в друг сервиз, освен в Балканстар! Браво на екипа, поздравления - честно казано, не бих очаквал по-добро обслужване от това където и да е другаде по света. Ако повечето фирми в България се променят толкова бързо и ефективно в правилната посока, скандинавските страни ще ни завидят :icon_rock: