Премини към съдържание

Новият Mitsubishi Lancer Evo X


Препоръчано мнение

  • Отговори 74
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Колеги, най-сетне доживях! При нас пристигна и черешката в тортата - Mitsubishi Lancer Evolution. Предлага се в два варианта: по-евтиния GSR с ръчна 6-степенна трансмисия (базова цена около $41,500) и варианта MT със забележителната Twin-Clutch SST трансмисия (базова цена от $47,500). Същият двулитров агрегат, обаче напомпан с турбокомпресор до 291 к.с. Уникално 4WD задвижване, Brembo спирачна система и какво ли не още. Вече ме е яд, че не изчаках няколко месеца появата на този уникален модел а си взех по-слабичкия му събрат миналата година, но сега със сигурност поне ще му направя един серозен тест драйв. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, следващата събота (15-ти) съм на тест драйв на :mitsu-smiley: Evo X! Очаквайте скоро споделени впечатления от този автомобилен звяр. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, следващата събота (15-ти) съм на тест драйв на :mitsu-smiley: Evo X! Очаквайте скоро споделени впечатления от този автомобилен звяр. :icon_thumbup:

 

Колега, направи ако можеш снимки и клипчета! :) За всички ни ще е интересно! :drag:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А между другото преди седмица гледах отново филма "ТАКСИ 3" и забелязах, че въпросното такси-пежо се гони от полицаите с ЕВО на магистралата /незнам как да дам линк към филма-става въпрос в самото начало на филма/ . Просто давам инфо-не искам да спамя :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

През юли идват първите в България

 

Да през юли, а от БС- Бургас казаха, че има платени 10 броя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, няма наистина такова усещане. Днес оставих моя Lancer GTS за смяна на маслото в сервиза и използвах възможноста да се запозная отблизо с този невероятен звяр. Управлението може да се опише само по един начин - душевен оргазъм. Всичко е подчинено на подчертано спортния дух, който те обзема още при първия поглед. Отвън а и отвътре Evo X е почти досущ като GTS модела, който имам щастието да карам вече осем месеца. Основните разлики са въздухозаборника на предния капак за турбото, по-голямата радиаторна решетка, както и червения отблясък на Brembo спирачките и черните решетки на предните калници за охлаждането им. Отвътре основната разлика са спортните Recaro седалки и леко видозименения волан. Съществената разлика обаче се усеща най-вече, когато човек седне зад волана. С този зверски напомпан двигател купето се изстрелва като балистична ракета. Най-жестоко обаче е поведението на автомобила в остри завои, където 4WD задвижването си казва тежката дума. Неописуемо е също усещането при яко натискане на спирачките - колата заковава безкомпромисно, стабилно и светкавично. За съжаление, имах възможност да пробвам по-евтиния GSR модел, който идва с ръчна трансмисия. Много ми се искаше да пробвам MR модела с Twin-Clutch SST трансмисията, но дилъра бяха предпочели по-евтиния вариант. Другото, за което съжалявам е, че бях забравил да заредя батериите на фотоапарата и от бързането и липсата на светкавица станаха доста нескопосани снимки, но въпреки всичко се добива някаква представа за модела.

 

http://img187.imageshack.us/img187/3528/mg1661hw8.png

 

http://img515.imageshack.us/img515/7107/mg1662hs7.png

 

http://img292.imageshack.us/img292/2825/mg1663ai8.png

 

http://img404.imageshack.us/img404/345/mg1664yk8.png

 

http://img299.imageshack.us/img299/9908/mg1665zt6.png

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 седмици ...

Ето малко снимки от днес на божурище:

http://img232.imageshack.us/img232/6322/dsc03910kk1.th.jpg http://img147.imageshack.us/img147/5876/dsc03911lo1.th.jpg http://img138.imageshack.us/img138/6373/dsc03912eb9.th.jpg http://img259.imageshack.us/img259/6533/dsc03913hd4.th.jpg

http://img143.imageshack.us/img143/1730/dsc03915rr2.th.jpg http://img171.imageshack.us/img171/3370/dsc03916ah2.th.jpg http://img292.imageshack.us/img292/8144/dsc03917mm4.th.jpg http://img142.imageshack.us/img142/8052/dsc03918lr8.th.jpg

http://img151.imageshack.us/img151/379/dsc03919bd4.th.jpg http://img403.imageshack.us/img403/2747/dsc03920ps0.th.jpg http://img242.imageshack.us/img242/5787/dsc03921np5.th.jpg

 

В клас стрийт спечели митсубиши еклипс 2 генерация, даваше високи 11-ки, което за кола която може да се кара всеки ден е супер добро време :rulez:

Отначало се пусна един галант, тъмносин след 97 със спортна генерация, но не съобщиха времето. :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Tози Галант го видях и аз. Колата не е само със спортна генерация, а е много по сериозна. Двигателя е 2.5 В6 с компресор, но с това предно предаване и тези килограми , работата не е много розова. Не знам защо не участва в никой от класовете. Браво на Радо с Еклипса, но трябва да се има в предвид, че миналата година даваше ниски 11( което за кола близо 1.5т. е страшно добро постижение). Единственото нещо, което се чудех аз,каде е на Дани черното ЕВО 7. Последно знам, че беше решил да го прави яката работа:)Някой ако знае и има инфо ще ми е интересно да науча.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 5 месеца ...
Да през юли, а от БС- Бургас казаха, че има платени 10 броя.

 

БС- Бургас , се казва "Дарс Ауто" - Оторизиран дилър и сервиз на марките Mercedes-Benz, Chrysler, Jeep, Dodge и Mitsubishi Motors. За Бургас , Сливен и Ямбол.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги - само да информирам евентуално заинтересованите!

Преди час чух реклама по Радио 1 относно представяне на Lancer X, EVO X и Lancer Sportback в събота и неделя в Балкан Стар на Резбарска. Предполагам ще има и Test-Drive! Така че, ако има желащи ........... :icon_thumbup:

 

"Новият Lancer Sportback ще се предлага в дилълската мрежа на Балкан Стар Мотърс от месец октомври. Моделът разполага с два двигателя - 1.8 литров бензинов с мощност от 143 к.с и 2.0 литров дизел, който е задвижван от 140 к.с. За спортните възможности на нетрадиционния хечбек говори характерния спойлер на петата врата, който присъства стандартно във всички нива на оборудване. Впечатлява високото ниво на пасивна и активна безопасност във всички модификации, за което не се доплаща – ABS, EBD (електронна система за разпределение на спирачното усилие), активен контрол на сцеплението и стабилността на автомобила. “С появата на Sportback в семейството на Lancer нашата прогноза е 40% от продажбите на Lancer да принадлежат на хечбека. С лансирането на този модел вече можем да се конкурираме с всички предложения в най-големия сегмент на българския автомобилен пазар”, коментира Виктор Мезан, ръководител продажби в Балкан Стар Мотърс. “Tова което ще отличи Lancer Sportback e алтернативният спортен дизайн и спортно поведение на пътя – нетрадиционно решение за хечбек. Освен това моделът ще се продава на цената на седана, което го прави още по-привлекателен на пазара”, допълва г-н Мезан. Продажбите на Lancer Sportback стартират от 34 990 лв с ДДС.

 

Балкан Стар Мотърс, официален вносител за марката Mitsubishi у нас, за пръв път ще запознае феновете на марката с разширеното семейство на Mitsubishi Lancer. Семейството събира четири автомобила от различен клас, които носят общи черти и спортен характер и изразяват визията на Mitsubishi Motors Corporation за бъдещето на компанията. Разширяването на моделната гама на Mitsubishi следва реализацията на така нар. от производителя „Глобален проект”, част от който е извеждането на пазара на изцяло новото семейство на Lancer. Началото бе поставено от четиривратия спортен седан Lancer Sports Sedan, показан за първи път у нас точно преди година, по време на изложението в Пловдив. Тази есен семейството се обогатява с новата версия на иконата Lancer Evolution и новия член на семейството Lancer - Lancer Sportback.

 

Последното попълнение в семейството, Lancer Ralliart, ще видим по-късно през следващата 2009 година. Новият Lancer Ralliart ще даде възможност на много по-голяма аудитория да се докосне до спортните гени и наследство на Mitsubishi. Моделът явно демонстрира близостта си с характеристиките и ценностите на най-високо позиционирания Lancer Evolution. С последния представител на семейството ще се попълни оставеното многоточие в стратегията, която трябва да се превърне в движещата сила на офанзивата на Mitsubishi в сърцето на пазара."

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вижте какъв сайт само! Адски много ми хареса как е направен! ЦЪК

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Страхотен сайт !!!

Впечатли ме с начина на показване на информацията...

Има много "вкус" в него, а несъмнено и любов към предлаганият продукт :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
Страхотен сайт !!!

Впечатли ме с начина на показване на информацията...

Има много "вкус" в него, а несъмнено и любов към предлаганият продукт :icon_clap:

Сайта е страхотенq но по страхотен е автомобила - особено ако си го и карал.Днес имах удоволствието да го усетя с 240 км/ч .Усещането бе върховно!Пожелавам го на всеки да го изпита като мен. :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно... днеска бях в БС, имах около 30мин време докато ми сложат накрайника да разглеждам ЕВО-то. Първото странно нещо е, че автоматика е с около 1сек по бавен от ръчните от 0-100. Другото което е, прави ги за около 6.4 май беше с автоматик, БМВ Х3 SD, което е около 284-5 коня, ускорява също за под 7сек с автоматик. Някак си не бях впечатлен. Може би има страхотно поведение на пътя. Има уникален салон "Рекаро". Доста висок разход в града 13+/100 и то по книжка:).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали е удачно да се вярва на това време 6.3 сек. Мен честно казано ме съмнява. За ръчната кутия дават 5.4, а реално американците са тествали стойности 4.6 - 4.9 сек. За Ralliart му дават 6.7 със същата кутия, а той е с 50-60 коня по-малко. Просто някак си не се връзва. Реалното време според мен е под 6 сек.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...
Не знам дали е удачно да се вярва на това време 6.3 сек. Мен честно казано ме съмнява. За ръчната кутия дават 5.4, а реално американците са тествали стойности 4.6 - 4.9 сек. За Ralliart му дават 6.7 със същата кутия, а той е с 50-60 коня по-малко. Просто някак си не се връзва. Реалното време според мен е под 6 сек.

Нямам идея за колко ги прави 100км, но е много адреналинска кола. Ако искаш да караш, караш, ако не, се возиш. Аз тествах този с ръчна кутия и мога да кажа, че ми хареса много. Ако можех да си купя EVO X обаче, щях да си поръчам автоматика. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Винаги предпочитам ръчката пред автомата, гледах едно клипче в YouTube, подобно на теста от Fifth Gear как един младеж, направи няколко резки промени в посоката и скороста и тази кутия буквално се ошашка и колата седеше на 4-та при явното му желание да мине през 2-ра после 3-та и така на татъка, тя просто остана без мнение.

Жалко, че не предлагат MR варянта с ръчна кутия, може би ако си плати човек добре би могло да се случи. А колкото до времето от 0 до 100км/ч определено и гумите играят игра и то доста сериозна но съм на мнението на LiX, че малко е занижена тази стойност. Приятна кола е но ако имах възможност бих си купил или Evo IX MR FQ 430 или Impreza STi SpecC oт 2007

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте! Преди няколко дена и аз се регистрирах във форума на Мицубиши. Приатно съм изненадан от многото информация както и от многото хора потребители. Пиша в темата защото преди няколко седмици най-сетне се здобих с колата предмет на темата :-). Lancer Evolution 10 MR. Няма много за казване - Просто страхотна кола. Отвън, отвътре, поведение на пътя, ускорение. Каквото някой може да си поиска е в тази кола. Мога да кажа за разхода, че найстина е 14 градско, извънградско пада в зависимост от карането при 100км. е около 9,5 - 10,5. При 120 разхода е съответно 11 л. Ако се кара с нормалната за колата скорост 150-180 :-) тогава го качва на 14.5л. Та това за разхода. За поведението изключително устойчива и пъргава. Удоволствие да се шофира. Автоматика е супер - когато имам проблем сас предавките както някой по горе беше споменал за момент на объркване на кутията (аз не съм имал такъв проблем) има типтроник на волана. Така че няма проблем :-). Това е

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...