MiroPetrov Публикувано 14 февруари 2009 Сподели Публикувано 14 февруари 2009 Писано е много за турбинирането на атмосферки, голямо приключение си е , за каризма просто се откажи, много ще е трудно С пари всичко става :icon_thumbup: (само да ги имам) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 14 февруари 2009 Сподели Публикувано 14 февруари 2009 Има мисля същия двигател турбиниран на Colt GTI може би и Carisma MSX. Идея е да се намери 1.8 GDI-GPT двигател, само че незнам до колко може да се побере. Иначе ако търсиш тръпката да турбинираш собствения си двигател... http://img67.imageshack.us/img67/7529/297710lout8.gif GDI-GPT:http://autospeed.com/cms/article.html?&A=1063 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 15 февруари 2009 Сподели Публикувано 15 февруари 2009 На колт GTi мотора е двувалов, изглежда като 4G63 който се монтира на еклипс и няма нищо общо с този на каризмата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 15 февруари 2009 Сподели Публикувано 15 февруари 2009 Ето ви снимки как точно изглежда колт ГТИ под капака. Колта е на наш колега ;)http://images25.snimka.bg/005827464.jpghttp://images25.snimka.bg/005827312.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 15 февруари 2009 Сподели Публикувано 15 февруари 2009 На колт GTi мотора е двувалов, изглежда като 4G63 който се монтира на еклипс и няма нищо общо с този на каризмата Каризмата и тя май е двувалова. Ясно е че няма да е абсолютно същия двигател. Става на въпрос да се ползват такива тръби, турбината и т.н или целия двигател. Би трябвало да е 4G93T или нещо такова. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 16 февруари 2009 Сподели Публикувано 16 февруари 2009 Ето ви снимки как точно изглежда колт ГТИ под капака. Колта е на наш колега ;)http://images25.snimka.bg/005827464.jpghttp://images25.snimka.bg/005827312.jpg Това си е чиста глава от 4g63 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 16 февруари 2009 Сподели Публикувано 16 февруари 2009 Как се казва момчето на което е Колта?Много ми е позната тази машина от някъде! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 16 февруари 2009 Сподели Публикувано 16 февруари 2009 Как се казва момчето на което е Колта?Много ми е позната тази машина от някъде! Ами беше дошъл единия път на Метро, а и е идвал на предни срещи, когато теб те нямаше още... Сега го няма обаче по улиците защото се монтира надуф Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mobile`Mania Публикувано 3 март 2009 Сподели Публикувано 3 март 2009 Понеже темата е за вдигане на коне искам да попитам нещо.Имам 4г92 92 година.Колата е разглобена да и правя разни работи по ваншния вид и ми се струва малко смешно да е наточена пак да не варви.И за това искам да попитам по разбиращите от тези неща дали си струва тоя двигател да се прави и ако е така от каде да започна.За турбо няма да говорим щото е много сериозна цена. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 4 март 2009 Сподели Публикувано 4 март 2009 Здравей колега, Прочети постовете на DJ Tymbi от 1-ва страница и ще разбереш какво можеш да направиш.Не вярвам някой нещо ново да каже,DJ-я каточели е казал всичко което може да се барне на атмосферките. Поздрави!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 март 2009 Автор Сподели Публикувано 4 март 2009 Здравей колега, Прочети постовете на DJ Tymbi от 1-ва страница и ще разбереш какво можеш да направиш.Не вярвам някой нещо ново да каже,DJ-я каточели е казал всичко което може да се барне на атмосферките. Поздрави!!!Всичко е изпитано и не е кой знае какво обаче.......според мен не можеш да посигнеш ефекта като на турбото............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skull.guardian Публикувано 16 април 2009 Сподели Публикувано 16 април 2009 Колеги,въпросът ми е такъв.Значи интересува ме какво натоварване посредством азотна система може да понесе двигателят ми.Карам лансър 2004 1.3 гл... дубаиското изпълнение което е 90 кончета.Знам че моторчето е мн малко за каквито и да е магарии,но на мен ми трябва кола за всекидневно каране и в редки случаи малко повече моментна мощност.Изчетох цялата тема и определено нямам мераци за турбиниране и т.н.Та с азот мога ли да направя нещо без да си сцепя мотора и ако е възможно какво да очаквам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikon Публикувано 17 април 2009 Сподели Публикувано 17 април 2009 Според мен ще е нещо като Stage 1 Nitro на поредицата Need For Speed... най-много да постигнеш около 130-140 коня за 2-3 секунди, ако двигателя успее да го издържи. Ще свърши бързо и ефект няма да има (освен множество смени на чаркове). Нитрото е последна дупка на кавала. Първо правиш всичко останало и ако още не ти е достатъчно... тогава нитро. Според мен нито си оправдава цената, нито разликата за няколкото секунди. Всяка кола която е стоково от 115 коня нагоре ще те отреже, защото ти ще имаш 140 коня за 2 секунди, а той ще си ги има тия 115 през цялото време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 17 април 2009 Сподели Публикувано 17 април 2009 Е не чак всяка, защото малко зависи и от килограмите. Мойта също е 90 коня, но 115-120 коня не са особен проблем. А за по-големи талиги може да се отиде и до 150. А на колегата masterros, сцепи 150 коня еклипс. Така че на мен 140 коня за няколко секунди биха ми дошли много добре в някой момент, но също смятам, че е не рентабилно и не си струва цялата галимация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 17 април 2009 Сподели Публикувано 17 април 2009 Е не чак всяка, защото малко зависи и от килограмите. Мойта също е 90 коня, но 115-120 коня не са особен проблем. А за по-големи талиги може да се отиде и до 150. А на колегата masterros, сцепи 150 коня еклипс. Така че на мен 140 коня за няколко секунди биха ми дошли много добре в някой момент, но също смятам, че е не рентабилно и не си струва цялата галимация. Нормалните бутала не издържат на температурата, която се отделя при изгарянето на азота. Така, че наистина няма да ти излезе евтин този вариант за вдигане на "кончетата". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skull.guardian Публикувано 17 април 2009 Сподели Публикувано 17 април 2009 Мерси колеги,а иначе и аз колици по 115-120 кончета си ги наказвам,защото 90 кончета на 1 тон купе са ми достатъчни за гонка между светофарите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikon Публикувано 18 април 2009 Сподели Публикувано 18 април 2009 Е не чак всяка, защото малко зависи и от килограмите. Мойта също е 90 коня, но 115-120 коня не са особен проблем. А за по-големи талиги може да се отиде и до 150. А на колегата masterros, сцепи 150 коня еклипс. Така че на мен 140 коня за няколко секунди биха ми дошли много добре в някой момент, но също смятам, че е не рентабилно и не си струва цялата галимация. Тук по-скоро става въпрос за задкормилното устройство, защото по принцип в състоянието което е моят автомобил не бих могъл да дръпна лансър Х... на последната среща се потвърди. Само че една вечер на сухо бях по-бърз от един такъв... колата ми беше излязла от бокса след повредата и трябваше да се види какво може :icon_angel: Единствената причина поради която ме задмина е че пред мен имаше някакъв и аз трябваше да засека лансъра за да изпреваря този пред мен... само че 500 метра по-надолу него го гепиха куките. А да... и той беше сам в колата, а аз със малко над 100 кила живо месо до мен на седалката. Както и да го гледаш трябваше да ме скъса, ама... уви. Така че това че някой със 90/115 коня е бягал еклипс със 150 коня не значи че сте по-бързи от самата кола, а от задкормилния ;) А и сигурни ли сте, че еклипса се е бягал с вас? Че един познат така "бяга" мазератита със една тойота корола версо... от тия ванчетата :icon_thumbup: Пациент. skull.guardian, как така лансъра е 1 тон?! Правено ли му е нещо или така си излиза? Или просто ей така го каза? И пак казвам... за 90 коня кола няма смисъл. Аз на моята дето е 150 не виждам смисъл от тунинг, но пак... и да направя нещо може да се вдигнат до 180-200-220 с много зор. А от 90 на 95-100-105... няма кой знае какъв смисъл. Само си представи момента как праскаш бутилка азот за ххлв /нямам представа колко струва една/ а този до теб те наказва без проблем. Извод... ако тая кола те кефи... продай я :rolleyes: вземи си същата само че с по-мощен двигател. ПС. оспамихме темата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skull.guardian Публикувано 18 април 2009 Сподели Публикувано 18 април 2009 Значи лансъра наистина мн му се радвам,но определено искам да го оставя 1.3,защотона мен ми трябва градска кола,а и все пак е криза и за момента не мога да си позволя смяна на колата.По въпроса за единия тон......ами да наистина е 1 тон и няма никакви доработки.Така си излиза от завода и изглежда това е още една разлика между моя и европеиския вариант Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 23 април 2009 Сподели Публикувано 23 април 2009 Хора, има гугъл. Който иска да си турбинира мотора да провери там дали изобщо може да стане, тъй като в България това не е или почти не е правено. В най-общия случай атмосферните двигатели са с висока степен на сгъстяване, не са проектирани за такива натоварвания като турбо и нитро система и затова буталата и биелите им са слаби и няма да издържат. Дори при атмосферните еклипси е така. Също така блоковете може да са различни и да изискват допълнителна работа по тях. Изобщо мицубишитата не са предвидени за повишаване на мощността им без да се отваря мотора, с изключение на турбо моделите. Да не говорим, че се изискват и редица промени по горивната и запалителната система и който си мисли, че само едно турбо и интеркулер стигат - много се лъже. Това са най-лесните части и струват не повече от 25-30% от цялата цена. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 23 април 2009 Сподели Публикувано 23 април 2009 Малко въпросче, къде по темата къде не ...Проверих за чип за моя двигател. Диджиталтунинг имат един, който звучи добре.ТУК!Погледнах и една тема в която ставаше въпрос за по-екологичен начин на шофиране. Там беше споменато , че чипосването води до повече вредни емисии, а по принцип се твърди , че пък водело до по-нисък разход на гориво ... кое от двете е вярното в крайна сметка ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 23 април 2009 Сподели Публикувано 23 април 2009 При всички случаи дизелът ти ще започне да пуши доста повече. Но и ще започне да върви осезаемо повече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 23 април 2009 Сподели Публикувано 23 април 2009 Ето един сайт на английски за вдигане на кончетата http://mitsubishipowered.com Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 23 април 2009 Сподели Публикувано 23 април 2009 При всички случаи дизелът ти ще започне да пуши доста повече. Но и ще започне да върви осезаемо повече.Да пуши не звучи като да гори по-малко ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 23 април 2009 Сподели Публикувано 23 април 2009 Ами може би минималната разлика в разхода идва от това, че при нормално каране в ниски и средни обороти мощността и вътящия момент са по-големи и по лесно си влачи мотора килограмите. Обаче мине ли средни обороти ще изпушва здрава чернилка. Всички турбо-дизелови мотори които са чипосани (които аз съм виждал) така правят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 23 април 2009 Сподели Публикувано 23 април 2009 Ами може би минималната разлика в разхода идва от това, че при нормално каране в ниски и средни обороти мощността и вътящия момент са по-големи и по лесно си влачи мотора килограмите. Обаче мине ли средни обороти ще изпушва здрава чернилка. Всички турбо-дизелови мотори които са чипосани (които аз съм виждал) така правят.Има логика ... трябва да поразпитам накой, който е тествал. 125 кончета на тва купенце хич не звучат зле но има време. Нямам намерение нито да давам луди пари на Балканстар , нито да си прецаквам гаранцията :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.