Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

С какво да сменя Галант-а


Препоръчано мнение

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11389169638429327&f1=details&slink=5bmp4z

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11386197223812049&f1=details&slink=5bmp4z

 

Eто и две дизелови предложения, като варненското ще видя днес или утре. Вече със сигурност мога да кажа, че избора се ограничава до БМВ 3-та серия, въпросът е бензин 170 к.с. или дизел 150 к.с.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 517
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

При 320-ките - Бензин.

След фейслифта (2001-2003) отпадат 325 (170 коня) и 328 (193 коня) с единичен ванус. Остава само този 2.2 с моделно означение 320i. 325i и 330i си ги има до 2005-та (192 и 231 к.с.).

Ако не бягаше от 330-ките, тогава по-скоро дизел. Скачай в тройка дизел с ръчни скорости. В единия случай имаш 170 к.с., а в другия 184. Така или иначе си в графата с най-висока ставка за данък, т.е. прескочил си 110 киловата. Е, още не си :) Но и 2.2 е добре.

Не ограничавай търсенето само във Варна. Колкото повече видиш и покараш, толкова по-добре.

Аз харесвам купетата, след това седан и накрая туринг.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето още едно предложение. Лично аз го предпочитам пред БМВтата. Отговаря на всички условия, освен че не е комби.

ЦЪК

И едно от Варна - ЦЪК

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда, Алфата направо ги размазва като визия BMW-тата, радва много :icon_rock:

То хубаво радва,ама и майсторите много се радват на притежателите на Алфи.

Инак хубава,ама точно влиза в годините когато почват да се чупят :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сакън, недей АЛФа, един приятел се изтормози с две, и накрая си избра Тойота.... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сакън, недей АЛФа, един приятел се изтормози с две, и накрая си избра Тойота.... :)

Като не е АЛФа, нека да е ланЧИЯ - ЦЪК

Шегувам се :). Щом Ицето казва НЕ! на Алфа, ще се съглася! :)

Все си мисля, че напоследък италианското автомобилно производство задобрява, за разлика от глобалното, и в частност японското, но може и да греша :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, никой ли не е карал Хонда Акорд след 2003 година? Аз давам един положителен глас за този модел кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, никой ли не е карал Хонда Акорд след 2003 година? Аз давам един положителен глас за този модел кола.

.........отодавна мислех да предложа нея,но за тия пари не може да се купи такава........а и честно казано ,за тези пари предпочитам Грандиса, не защото съм пристрастен , а защото предлага далеч повече неща от Акорда.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.........отодавна мислех да предложа нея,но за тия пари не може да се купи такава........а и честно казано ,за тези пари предпочитам Грандиса, не защото съм пристрастен , а защото предлага далеч повече неща от Акорда.......

И аз мисля, че в тоя бюджет ни за грандис, ни за акорд може да става дума.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С този бюджет колегата да се насочи към френските марки и ще получи кола с всички екстри ,при това след 2005 година.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хондата ми беше първи избор по принцип, но за тези пари не мога да си намеря каквото и да е, иначе винаги съм мислел да сменя Галант-а с Акорд след 2003 г.

Алфата е с брутална визия, обаче не съм чул и една хубава дума за тези коли, иначе ако беше само по външен вид е номер едно с километри преднина.

Ланчия-та, ами ако исках да имам най-грозната кола на света...

 

Вчера се чух със собтвениците на двете дизелови БМВ-та и съм с много положителни впечатления.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък искам да помоля Иван, след като се сдобие с мечтания екземпляр каквато и да е марка различна от нашите, да продължи да ни осведомява за евентуални ремонти, цени на някои части и консумативи. Чисто и просто, всеки един, който е фен на тази линия на :mitsu-smiley: рано или късно трябва да направи своя избор, най - вероятно от друг бранд, поради липсата на този сегмент от ММоторс...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Странна работа с тези комбита. Но Ауди БМВ, Пасат... - хваща ме колстрофобия вътре отврат. Търсеше бензин а гледаш дизелови 3-ки БМВ-та (тесни и неприятни). От всичките тези "безплатни автомобили" - най добре е да си вземеш ШКОДА - все са еднакви. Ако искаш по-широка кола и не ти се вози в Мицубиши... Тойота корола Версо или авенсиса. Иначе бензинови комбита колкото си пожелаеш... Що се отнася до наблъскано с щуротии автомобилче - Ситроените и Пежата имат доста добри решения...

 

Но ми прави впечатление, че си те влече тясното БМВ тройка... така че мнения много изборът е твой :). Не случайно японските автомобили са по - скъпи- по редки са и са по здрави и издръжливи на "пътния ни релеф в страната"

 

Моят съвет е - не бързай (стига да имаш възможност) и ще се появи твоя автомобил БМВ, но поне 5-ца комби със стъкленото таванче, прави ми впечатление че доста им се радват собствениците. :))

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За френските автомобили имам смесени чувства. Един обаче ми остави хубаво впечатление. Имах възможност да покарам известно време едно Пежо 407 SW бензин на газ. Изминах с него около 1200 км. в града и извънграда. Много комфортен и маневрен автомобил. С газовата си даваше разход около 11-12 в града и 8 извънградско.Място да искаш вътре. Аз съм 193 см висок и отзад можех да скръстя крак въху крак и така да се возя. Единствено което не ми допадна е проскърцване на пластмасите по таблото като влезнеш в някоя дупка. Иначе е бъкан с екстри като двузонален климатроник, автопилот, управление на стереото през волана, панорамен покрив от край до край (много яка екстра), автоматични фарове, сензори за чистачките и други. Ето ти една, но внос Холандия http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11385559036860640&f1=details&slink=5c1ers.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как никой не се сеща за Лансер 2.0 Спорт Комби 4G63 2005-2008 ма, класика в жанра. По-малък от БМВ вън, по-широк от Ауди вътре, леко грозноват, но не по-грозен от хондата със сигурност, здрав като камък, лесен и удобен за управление, и има всички нужни екстри. Носи на тунинг и опций за игри неограничени, турбини, мапсове, клапани, спирачки, волан, седалки, навигация, дабъл дин влиза като по поръчка, какво ли още не. Аз лично, ако сега трябва да си купя кола и имам същите пари и предпочитания, Лансер ще да бъде. Колега сериозно помисли и от шкодите стой на страни. :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

 

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11373099955902219&f1=details&slink=5c1h21

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как никой не се сеща за Лансер 2.0 Спорт Комби 4G63 2005-2008 ма, класика в жанра. По-малък от БМВ вън, по-широк от Ауди вътре, леко грозноват.....

А как стой въпроса с шума в купето на Лансера?Питам защото ако се върнем на първия пост в темата,колегата изрично е споменал,че иска безшумна кола,каквато Галанта със сигурност не е.Най-новия Лансер по мнение на колеги също не е тих,така че логично Митцубиши отпада щом едно от задължителните изисквания на колегата е тишина в купето.

И аз не съм фен на БМВ,Мерцедес,Пасат,Ауди-имат си много недостатъци,но шума в купето е почти никакъв....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Шумът в купето при стария лансер е поносим, и естествено много зависи от това с какви гуми е колата, а и по принцип ми прави впечатление, че всички японски коли са шумни вътре и друсат повече от всяка германска кола, просто характерна черта, тойота, хонда, и мазда не правят изключение със сигурност, вече при лексус и инфинити нещата може да са други, така че шумът не би трябвало да е определящ и основен фактор. Ваговете и бмв и мерцедес са по добре обезшумени, а до колкото лансер аз лично му хванах цаката как да го обезшумя с 4 нови KUMHO ECSTA TYRES и супер положителни резултати, дори един приятел ме попита дали съм си сменил колата като ми се обади по тела каза: '' не се чува че пътуваш, а до преди се чуваше'', пак казвам лансер си е типична японска кола нищо по различно от всяка хонда, мазда или тойота и нисан. Сега колегата ако е решил да смени малко марката няма лошо, то всъщност няма нищо по-хубаво да караш кола от първите 3 германски марки, стига да може да си го позволиш. ;)Опс още една идея за качествена кола Volvo V70 D5 ако въобще влиза в цената.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че в тоя бюджет ни за грандис, ни за акорд може да става дума.

......нали и аз така казах, но ако ще събира пари и ще увеличава "мизата" с още 5-6 хилки, бих си взел Грандис а не Акорд ,защото за семейна кола предлага много повече неща.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, не разбрах само защо алфата не покрива изискванията на колегата. Предполагам няма шум вътре при високи скорости, фулл екстри, умопомрачителна визия... Ако е въпрос на здравина - 10000 на година не са много, едва ли ще е толкова скъпа подръжката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

......нали и аз така казах, но ако ще събира пари и ще увеличава "мизата" с още 5-6 хилки, бих си взел Грандис а не Акорд ,защото за семейна кола предлага много повече неща.......

Съгласен напълно.

Ето и то проверен грандис. Него ще го гледам за колега тази седмица

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11383575736895857&f1=details&slink=5bkj60

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен напълно.

Ето и то проверен грандис. Него ще го гледам за колега тази седмица

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11383575736895857&f1=details&slink=5bkj60

........ами ако му разбираш - тичай го гледай..... :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

........ами ако му разбираш - тичай го гледай..... :good:

Мани, то е космически кораб, трябва поне трима майстори да го гледат и то едновременно:-) :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мани, то е космически кораб, трябва поне трима майстори да го гледат и то едновременно:-) :icon_doh:

.......мхм , ще те питам после какво направи.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, не разбрах само защо алфата не покрива изискванията на колегата. Предполагам няма шум вътре при високи скорости, фулл екстри, умопомрачителна визия... Ако е въпрос на здравина - 10000 на година не са много, едва ли ще е толкова скъпа подръжката.

Били много счупени, така поне казват :). Май си сложил една 0 повече в сметката :).

А дизайна на Ланча Тезис за мен е изискан, защото е успешна еклектика между ретро мотиви и масонско великолепие, и в крайна сметка странно красив :)

Но темата ми се струва към своя край. Колегата избра - БМВ 3 ще бъде. Само не разбрах - бензин или дизел? Което отприщва една друга тема :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...