Премини към съдържание

С какво да сменя Галант-а


Препоръчано мнение

Ама то бензин ама не дизел ама бмв дизел.Тоеа е една от най-гадните коли. Колегата изобщо си няма абер от теснотия.Галант е в пъти по кола.Егати какви застреляни хора има.Ужасно тъпа тема.

Редактирано от m_16v
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 517
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

всички японски коли са шумни вътре и друсат повече от всяка германска кола

Тука не мога да се съглася с теб :)

Вчера загледах cars-a, чекнах отметките, които имам като екстри на сегашната си кола и които бих искал да имам на следващата, въййййй - СКИВАЙ :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh:

Aмииии, за кое да го сменя, да не говорим за последваща поддръжка на някое возило от списъка :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh:

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, гледам тук се е появил и първия супер-дупер "компетентен" колега m_16v! Ще помоля такива хора тактично да пропускат темата. Както вече казах бюджета ми за автомобил е този и няма как да се промени в близко бъдеще, ако покупката на колата се отложи ще го напиша тук в темата. Както написах и в първия пост налага се да се разделя с Галант-а, а просто не ми се купува същата кола, това доведе до спешното проучване на пазара на автомобили 2001-2004( предвид и парите с които разполагам), преди 4 години взех Галант-а за към 7 хил. лв., така че 4 години по- късно търся 4 години по-нова кола за горе-долу същите пари. Направих темата поради липсата на ново поколение Галант, иначе просто нямаше да има нужда, но тъй като предполагам много хора са пред моята дилема, реших че ще бъде полезна. По принцип не мисля, че ще имам проблеми и с поддръжката на по-скъп автомобил, всъщност никога не бих си взел кола, която не мога да поддържам, който ме познава, знае че за външен вид много не се грижа, но държа колата ми да е във възможно най- добро техническо състояние, като никога не правя компромис с части и консумативи. По принцип, като всяко дете съм имал любими автомобили, за мен бяха Галант и Е46. Преди седмица исках да си намеря сравнително безпроблемен модел( регистиран след 2001), от който да намеря "гледана" бройка, за предпочитане бензин. За една седмица се убедих, че такъв модел в моя бюджет няма, а дизелите се оказаха 9 от 10 автомобила, които са на пазара, та почнах да търся гледано БМВ, като ще плащам за поддръжка, поне да е за нещо дето съм искал да имам. Това не изключва възможността да си купя друга кола, все пак това е превозно средство и нищо повече, определено не съм някой болен фен на колите. Колко е тясно БМВ-то ще се убедя лично и ще споделя впечатления. За мен вътрешното пространство и неговата ергономичност, комфорт и визия са от първостепенно значение, така че не бих си взел Е46, ако вътре ми е тясно и неудобно.

 

Свързах се със собствениците на БМВ-тата от Варна и Пловдив и останах с много добри впечатления, и двете коли ще проверя лично и ще пиша какво е положението. През това време търсенето продължава и с удоволствие бих прегледал всяка кола, която ви се струва смислена за моя случай. Благодаря на всички за мненията и предложенията!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кой се изряза със заключението за друсането. Немските возила от среден клас (а4, бвм 3er, октавия, толедо...) мога да ви кажа че подрусват повечко от галант. Неслучайно се казва "по немски стегната возия". Французите возят по-добре, за който не знае. Това е по принцип, когато колите са били нови или са подменени съответните компоненти по ходовата част с такива като заводски вгражданите. Някои от тях навремето са поръчани с фабрично спортно окачване и по правило се продават (или към момента са) с големи джанти. По един начин вози примерно а4 със спорт лайн пакет, или бмв с М-окачване, и по друг "нормалните" им модификации.

Не всички японски возят като галант. Едни са по-твърди, други са с по-комфортни настройки. Не трябва да се сравнява с по-горния клас немци - бмв 5 серия, пасат, сюпърб или пък мерцедес от С-клас нагоре. На практика всеки немски модел има пъти повече заводски окачвания със съответните настройки и моторизация. Ако вози комфортно, няма да завива (да е устойчив) като японски автомобил със спортни настройки. Това е принципът най-общо казано. Сега вече има възможност за избиране на настройки на окачването, както и за индивидуални такива, като това става с копче и врътка от купето. Например ауди драйв селект, което го има вече в някои голфове. Има си бутон спорт, който втвърдява окачването, прави по-директен волана и някъде променя звука от мотора, а самият мотор сменя на по-високи обороти и се "реже" при връщане на предавка. При някои дори изключва запалването при смяна на горна предавка и звукът прилича на състезателните машини - чува се характерното припукване от двата реда двойни кюнци. Та така.

Алфа 159 е красива, но невярна италианка. Трябва да си голям фен. При премиум модел поддръжката също е премиум.

По въпроса за теснотията, вземете една рулетка и ... ще останете изненадани.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо си мисля, че след като си купиш по-нова кола с 4 години, като цяло единствената разлика с галанта ще бъде по-нова кола с 4 години и нищо друго? Поне аз така мисля, след като ще се купува кола за която имаш намерение да караш поне 3 и повече години събери си пари и вземи нещо, което наистина ще ти харесва. Естествено ако имаш възможност да го направиш. Грандиса, който SLX показа изглежда чудесно, това е пример според мен за такава кола. Иначе задачата ти не е лека и аз преди време бях пред подобна дилема, но си купих Каризма (старата любов ръжда не хваща) :). Успех с търсенето!!! И за да не излиза този пост като спам, ето ти една кола, която според мен ще ти допадне много http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21387144967127589&f1=details&slink=5cet7v (нямам представа на кой е колата и в какво състояние е, но според мен си струва да се погледне поне)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен напълно.

Ето и то проверен грандис. Него ще го гледам за колега тази седмица

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11383575736895857&f1=details&slink=5bkj60

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Този грандис се бях засилил да го купувам преди 2-3 месеца. Обявата беше за 7 600 лв. Видях се със собственика направихме едно кръгче и оставаше да мине през сервиза на Пламен, но така и не го направи. След известно време обявата се появи отново на по-висока цена.

В общи линии автомобила возеше добре но имаше външни забележки които предполагам сега са отстранени. Гумите не ставаха дори и за градско каране и имаше много голяма вдлъбнатина (натиснато при паркиране) на задния капак точно под стъклото. отзад в дясно мисля че нещо хлопаше. Понеже никога не съм се возил в Грандис автоматик не мога да дам мнение за скоростната кутия, но ми се стори, че много бързо се предава и се мята на по-ниска предавка. Наблюдавам го от известно време, и вече започна лека-полека да сваля цената. :) :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е хайде и аз да изкажа едно мнение и разсъждение на глас:

 

Понеже виждам че си свикнал на удобството на комби и пак искаш комби, бих ти предложил да помислиш над варианта предлаган в тази обява: http://lizingovi.cars.bg/c563365

 

Знам че бюджетът е над твоя, но виж за опцията лизинг в обявата.

 

П.П. Не познавам продавача, нито съм запознат с марката от обявата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е хайде и аз да изкажа едно мнение и разсъждение на глас:

 

Понеже виждам че си свикнал на удобството на комби и пак искаш комби, бих ти предложил да помислиш над варианта предлаган в тази обява: http://lizingovi.cars.bg/c563365

 

Знам че бюджетът е над твоя, но виж за опцията лизинг в обявата.

 

П.П. Не познавам продавача, нито съм запознат с марката от обявата.

 

Много читава препоръка, особено на двигател.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновият Пасат от първи пост отпада от играта на този етап, търсенето продължава :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, гледам тук се е появил и първия супер-дупер "компетентен" колега m_16v! Ще помоля такива хора тактично да пропускат темата. Както вече казах бюджета ми за автомобил е този и няма как да се промени в близко бъдеще, ако покупката на колата се отложи ще го напиша тук в темата. Както написах и в първия пост налага се да се разделя с Галант-а, а просто не ми се купува същата кола, това доведе до спешното проучване на пазара на автомобили 2001-2004( предвид и парите с които разполагам), преди 4 години взех Галант-а за към 7 хил. лв., така че 4 години по- късно търся 4 години по-нова кола за горе-долу същите пари. Направих темата поради липсата на ново поколение Галант, иначе просто нямаше да има нужда, но тъй като предполагам много хора са пред моята дилема, реших че ще бъде полезна. По принцип не мисля, че ще имам проблеми и с поддръжката на по-скъп автомобил, всъщност никога не бих си взел кола, която не мога да поддържам, който ме познава, знае че за външен вид много не се грижа, но държа колата ми да е във възможно най- добро техническо състояние, като никога не правя компромис с части и консумативи. По принцип, като всяко дете съм имал любими автомобили, за мен бяха Галант и Е46. Преди седмица исках да си намеря сравнително безпроблемен модел( регистиран след 2001), от който да намеря "гледана" бройка, за предпочитане бензин. За една седмица се убедих, че такъв модел в моя бюджет няма, а дизелите се оказаха 9 от 10 автомобила, които са на пазара, та почнах да търся гледано БМВ, като ще плащам за поддръжка, поне да е за нещо дето съм искал да имам. Това не изключва възможността да си купя друга кола, все пак това е превозно средство и нищо повече, определено не съм някой болен фен на колите. Колко е тясно БМВ-то ще се убедя лично и ще споделя впечатления. За мен вътрешното пространство и неговата ергономичност, комфорт и визия са от първостепенно значение, така че не бих си взел Е46, ако вътре ми е тясно и неудобно.

 

Свързах се със собствениците на БМВ-тата от Варна и Пловдив и останах с много добри впечатления, и двете коли ще проверя лично и ще пиша какво е положението. През това време търсенето продължава и с удоволствие бих прегледал всяка кола, която ви се струва смислена за моя случай. Благодаря на всички за мненията и предложенията!

 

Колега разгледай и 5-тата серия на BMW,така и така си почнал и си направи съпоставката с 3-тата. Не знам дали ще успееш да влезеш в бюджета,но аз ако ще взимам такова немско возило,определено ще стартирам от 5-та серия и нагоре.

А доколкото до дразнещия индивид по-горе,аз си мислех,че е баннат вече,но изглежда е възкръснал и продължава да трови форума с "качествените" си мнения.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За Е39 или Е60 говориш?

На мен Е39 ми харесват само като седан. Комбито ми е грозно. Единственото хубаво комби, което бих карал с талон на мое име, е някакво ауди а4/а6. Е39 вече изглеждат малко ретро, дори бих казал по-ретро от галант. Особено таблото и особено с махагоновия интериор, с 4-лъчевия волан и без кожени седалки. Ако път и е 525tds :icon_doh: - ще избягам от него с 250 и няма да се обърна даже. Тия постни уреди са от 84-та сигурно...

Е60 на мнозина се струва грозно, но това е вече на фона на неговите по-нови конкуренти. До голяма степен съм съгласен, но заради задното предаване мога да преглътна грозничкия вид. При мен не се очертава скоро да си избирам кола, но до 7500-8000 не бих изключил 5er (E39, седан) с бензинов шестак или пък 3-литровия дизел със 193 кончета и задължително :drive: скорости. Определено повече клоня към купе Е46 с 3-литра дизел 204 коня, или 3.0 бензин 231 кс. Фейснато такова (2004 г) обаче си е Цифра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За E39 с посочените параметри дори не си и мечтая, затова и не гледам обяви, ако на някой от вас му попадне с удоволствие ще разгледам, само седан много е грозно комбито и никакви TDS. Посочените от Анди Е46 не мисля, че са ми в категорията, иначе са страхотни, но за толкова пари ще предпочета 5-та серия. Ето една малко изненадваща на фона на обсъжданията обява от Варна :)

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11384961311911577&f1=details&slink=5chka7

Редактирано от Ivan1984
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За купето втория фейс на Е46 си мечтаех на глас. Има за 15-16 хил и седят по 5-6 месеца, а има и същите за половината пари... За един двигател, броня, маска и форма на фаровете да се дадат ~2пъти повече ... няма здрав смисъл за мен специално.

 

Петица Е39 ти е по силите, що?

http://www.cars.bg/c567999

Трудно се намират хубави петици и почти винаги са изминали много километри. Има една варненска, с М броня, пише договаряне. Може да го питаш, но не мисля че ще ти каже нещо под 9300. Така мисля.

Не знам защо точно, не по-рядко излизат бензинови мазди 6. Нещо имаше около дизелите, но не мога да се сетя какво.

Поддръжката на всички до тук ще е над тази при галанта ти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Той Росен беше писал в една тема за здравината и поддръжката на Мазда 6,ама май за по-нова ставаше на въпрос. Та не е цветуща картинката и там.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За Мазда 6 мога да кажа доста неща и то все хубави, защото имаме такава Мазда в семейството вече 8+ години ако не се лъжа. Първата Мазда 6, която пипнах и имах възможност да карам бе първата генерация, но фейслифта. Колата беше в ръцете на сестра ми 5 години, като за този период нищо не е правено освен масло, филтри и бензин. След това бе сменена с втората генерация на 6-цата и вече 3 година се кара всеки ден и отново освен малсо, филтри и бензин нищо друго не и е правено на колата. Естесвено има забележки като всяка кола, много тънка боя, не много хубав салон на втората генерация специално, но от към комфорт и возия на мен ми харесва. Само, че тук е уместно да кажа, че колите са купувани чисто нови.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За Мазда 6 мога да кажа доста неща и то все хубави, защото имаме такава Мазда в семейството вече 8+ години ако не се лъжа. Първата Мазда 6, която пипнах и имах възможност да карам бе първата генерация, но фейслифта. Колата беше в ръцете на сестра ми 5 години, като за този период нищо не е правено освен масло, филтри и бензин. След това бе сменена с втората генерация на 6-цата и вече 3 година се кара всеки ден и отново освен малсо, филтри и бензин нищо друго не и е правено на колата. Естесвено има забележки като всяка кола, много тънка боя, не много хубав салон на втората генерация специално, но от към комфорт и возия на мен ми харесва. Само, че тук е уместно да кажа, че колите са купувани чисто нови.

Мазда 6 само бензинови и то двулитровите, които са супер редки. 1,8 малеят, 2.3 са сравнително ненадеждни, а 2.0 бензин сигурно няма нито една за продан в БГ. Дизел не се препоръчва, пък с ДПФ хич.

Това, разбира се, казано за употребявани мазди на 123 000 http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif км.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз се возих наскоро в една Мазда, ама 5, не 6, въпросния 2.0 дизел, без ДПФ била. Доста добра ми се стори, само малко вповечко потракваше в ниските обороти и притрисаше, можеби защото водачът слиза от Трибека автомат. Иначе пълен комфорт, една идея под нивото на совалката :) - която намесвам, понеже въпросният човек се чудел между Мазда 5 и Грандис, и избрал Маздата, само защото Грандиса няма хубав дизел ;). Колега ми е иначе, по професия.

И пак наскоро - един познат с Мазда 6 2.0 дизел, купена преди месеци. Слиза от Ауди А3 1.8 бензин (мисля). Също изказа добри впечатления. А Аудито направо го направи на нищо. Разказа как го оставило на пътя, заради някакъв пластмасов тройник, който се сцепил и целия антифриз отишъл на кино. Газ мисля, че е нямал, тройник, който си е серийно там. Тъй че... премиум, премиум, колко да е премиум :D

А за въпросната Мазда от обявата - предполагам сте забелязали, но ми се струва претърпяла някаква интервенция. Предната броня не е напасната добре.

Айде успех, Иване! :)

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Темата е доста 'разнообразна' откьм марки коли,ето ти и моите предложения за теб:

 

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11362938988628652&f1=details&slink=5cjskb

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11383236955307400&f1=details&slink=5cjskb

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мазда 6 само бензинови и то двулитровите, които са супер редки. 1,8 малеят, 2.3 са сравнително ненадеждни, а 2.0 бензин сигурно няма нито една за продан в БГ. Дизел не се препоръчва, пък с ДПФ хич.

Това, разбира се, казано за употребявани мазди на 123 000 :D км.

Вчера стана Маздаджия, пък много взе да ги разбираш и ти ..:)

Супер редки са защото не могат да стигнат до нов внос, чупят се още в Германия ..:D

Ако ще взема бензинова Мазда, по добре направо оригинала, Форд Мондео, поне стандартни наченки на ръжда няма да има ..

Пък аз щото съм любител на ДПФ-а, ако ми намериш 136 коня Мазда 6 от първа генерация с такъв, веднага я купувам, независимо от цената ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера стана Маздаджия, пък много взе да ги разбираш и ти ..:)

Супер редки са защото не могат да стигнат до нов внос, чупят се още в Германия ..:D

Ако ще взема бензинова Мазда, по добре направо оригинала, Форд Мондео, поне стандартни наченки на ръжда няма да има ..

Пък аз щото съм любител на ДПФ-а, ако ми намериш 136 коня Мазда 6 от първа генерация с такъв, веднага я купувам, независимо от цената ..:)

Хубаво де, преди фейслифта няма филтър, даже по-добре. Ма няма да е мазда, ми БМВ, като гледам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имаш пари и искаш нова кола, правилен избор топ 3 германски,. Нямаш достатъчно пари и имаш нужда от кола, насочваш се към втора употреба Японска. Всяка премиум германска кола по стара от 5г. е проблемна и скъпа за подръжка, особенно Ауди.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имаш пари и искаш нова кола, правилен избор топ 3 германски,. Нямаш достатъчно пари и имаш нужда от кола, насочваш се към втора употреба Японска. Всяка премиум германска кола по стара от 5г. е проблемна и скъпа за подръжка, особенно Ауди.

..........имам ли пари и искам ли нова кола, това ще е или Лексус, или Инфинити ,или Акура.......но НЯМА да е селски тип топ 3 немски коли със сигурност......а за "Алуди" -те почват от 3-тата година съвсем сериозни ремонти,особено след 2008 година моделите......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..........имам ли пари и искам ли нова кола, това ще е или Лексус, или Инфинити ,или Акура.......но НЯМА да е селски тип топ 3 немски коли със сигурност......а за "Алуди" -те почват от 3-тата година съвсем сериозни ремонти,особено след 2008 година моделите......

Eй го Инфинити с добрия мотор, приема бартер за грандис

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11360082651669562&f1=details&slink=5cq4sa Това също не е зле. В Япония е известно и като Mitsubishi Proudia.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....?-та кола отлично я познавам......но не приема бартери за сега, пък и аз нямам вече Грандис......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...