Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

С какво да сменя Галант-а


Препоръчано мнение

След, като искаш европейска кола, единствената марка е Мерцедес (комби)!

Всички други автомобили са класи под него!

Особено пластмасовата Тойота...

 

Щом искаш дизел - това:

 

http://nfs.mobile.bg...ls&slink=5bbuzu

 

Сигурно се шегуваш? Особено с препоръката на кола от Драгичево:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 517
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

  • Admin

Мерцедес имат бензинови двигатели колкото искаш.

Само като покараш 10 минути Мерцедес, всички други коли от този клас са светлинни години зад него.

Всъщност си купи, каквото си искаш.

Успех! :icon_bye:

 

Сигурно се шегуваш? Особено с препоръката на кола от Драгичево:icon_thumbup:

 

Изобщо не се шегувам, ако иска колегата от друго място, да си избере регион.

Не може да има сравнение между Мерцедес в този клас и разни там други коли...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега Пасата е много добър избор особено ако си вземеш 1.8Т 150кс, върви много, гори нормално даже икономична ако не се състезаваш, много добре обезшумена и има всичко което искаш, климат контрол, въздушни възглавници, хубаво стерео, повечето имат и 6 диска в багажника. Среден разход 9/100. Тойотата също е хубава, тези 2.0 бензиновите ако караш внимателно дават разход близък с този на Ярис ;) не се шегувам, 6-7/100 дори и по малко, но средно около 8. И двете марки са здрави и добри коли, като пасата се чувства малко по премиум от авенсиса по отношение на интериора, както и по-здрави ламарини. Аз лично предпочитам Ваг, но добра тойота също бих взел. За дизел наистина няма смисъл да купуваш ако караш по около 10к на година, дори и газ да слагаш не е нужно, но всеки си има предпочитания и бюджет, по-важното при избора е да гледаш внимателно самата кола в какво състояние е и колко още след това ще ти струва да и се радваш. Мазда аз бих я пропуснал,Хондата комби е адски грозна, а от БМВ по-добро няма, но цената е друга. Мерцедес е също като бмв, тесно, чедесно и скъпо. Ауди А4 авант също е супер, но пак е по-скъпо ако е дизел 3.0тди са добри или 1.9 става, 2.0тди са проблемни. Успех.

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не може да има сравнение между Мерцедес в този клас и разни там други коли...

Ами напротив.. може :)

С риск да пиша свободно точно на теб .. не ме разбирай погрешно но мнението ти е малко сляпо да не кажа сектантско. Имам досег до няколко Е-класи и подръжката им... мерцедес и бмв са любимите коли на сервизите.. изключително доходни за тях и често на посещение. Сумите за ремонт рядко са под 600лв.. а определено по мои наблюдения не са коли без проблеми... че аз с галанта имам по-малко проблеми отколкото мерцедес 2005та... може и просто при нас да са такива бройки ама поне моето мнение е че не са нищо по-особено от всички други "нови" коли... а как се "дере" при тях не е истина... от сервиз в сервиз че да спестиш няколко стотин лева.

 

П.С. От скромния ми опит с S350 2009г. че колата е уникална... но стигне ли се до сервиз не ви се иска да чувате 4 цифрените суми.. ама то пък кво.. ако имаш пари за таз кола тези суми ли ще те бутнат :)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може би е време да поясня и какво търся( или поне се опитвах първоначално).

 

Тип: Комби

Година: 2001-2004

Двигател: Бензин без турбо( за да се газифицира, ако вече не е) до 150-170 к.с., после данъка става абсурден

Скоростна кутия: ръчна

Екстри: Възможно най-много( задължително с климатроник)

Цена: до 7500 лв.( само за автомобила)

Продавач: Задължително частна обява, от автокъща кола никога.

Предпочитан автомобил: БМВ 3-та серия

 

Това беше първоначално, обаче като прегледах обявите, ми харесаха само горепосочените три автомобила.

 

Да приемем ли, че бюджетът ти за купена от БГ, регистрирана, обслужена и със сервизен запис кола, отговаряща на горните условия е около 9000 лв. Плюс около 300 за нотариална такса и регистрация?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бюджетът ми е 7500 лв., като съм си предвидил и разходи за пърованачално обслужване, регистрации и т.н. Сумата много трудно може да нарасне до 8000 лв., ако колата е доказано обслужена скоро и не бъдат открити никакви належащи ремонти при проверката в сервиз.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами напротив.. може :)

С риск да пиша свободно точно на теб .. не ме разбирай погрешно но мнението ти е малко сляпо да не кажа сектантско. Имам досег до няколко Е-класи и подръжката им... мерцедес и бмв са любимите коли на сервизите.. изключително доходни за тях и често на посещение. Сумите за ремонт рядко са под 600лв.. а определено по мои наблюдения не са коли без проблеми... че аз с галанта имам по-малко проблеми отколкото мерцедес 2005та... може и просто при нас да са такива бройки ама поне моето мнение е че не са нищо по-особено от всички други "нови" коли... а как се "дере" при тях не е истина... от сервиз в сервиз че да спестиш няколко стотин лева.

 

П.С. От скромния ми опит с S350 2009г. че колата е уникална... но стигне ли се до сервиз не ви се иска да чувате 4 цифрените суми.. ама то пък кво.. ако имаш пари за таз кола тези суми ли ще те бутнат :)

Още един разбирач който сравнява Е класа с С класа.Я посочи кое се сменя за 600 лева на С класата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разбирач,неразбирач,като знам колко Мерцедеси ходят за ремонт по електрониката при моя техник,чак не ми се казва. Единия ден имаше 5 Мерцедеса от всякакви години и класове,като вечерта дойде един с S не знам си колко ама V8 пишеше,че и той искаше да се закача на Стар диагноза-та за нещо си там. И Мерцедеса е кола и тя се чупи и си има слабите места.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ГНП, която е много над 600. Преди няколко месеца с-класа коНби 2.5 турбо дизел (по-старите - 99-00 година) беше при приятел монтьор. Сумата на ремонтните работи бе доста над 1000 лева, вкл. сваляне на двигателя. Като го видя ще кажа ако някой го интересува. Но това че е станало при една, не значи че ще стане при друга кола. Добре че бащата на момчето е в чужбина и праща $$$$.

 

Частите на галанта са скъпи. Те са напълно сравними с тези на дискутираните бмв, ауди и VW. Тези три марки имат дори по-евтини части, като водна помпа, ролки, носачи, лагери и др., но сравнително по-често са в сервиз. Колко проблеми са ви известни например с дебитомер на галант, или с датчици като цяло? Там си ги има редовно. Като цяло поддръжката на БМВ Е46 прескача тази на галант V6. Това става средно за около 2-3 години стопанисване, а при липса на късмет - още на първите няколко месеца галанта ти липсва по отношение разходите за ремонти.

Това не го пиша за да защитавам галантите. Принципни положения, доказани в живота. Никой не може да знае кое кога ще се счупи. Да не забравяме и бройките движещи се сравнявани марки и модели. Естествено че щом са повече бройки на пътя, повече ще са и проблемите с тях като отделни случаи. Щото ако взема да сравня с Вийсман например, той ще излезе абсолютната неразрушима кола, ама колко карат такава...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още един разбирач който сравнява Е класа с С класа.Я посочи кое се сменя за 600 лева на С класата?

Директни наблюдения при С клас нямам... ама надали там да са измисли топлата вода ;)

 

Понеже стана дума за покупка на кола от частно лице и попаднах на тази статия да я споделя в темата само за инфо:

Как да се пазим от запорирани коли?

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно се шегуваш? Особено с препоръката на кола от Драгичево:icon_thumbup:

Предната ми беше от Горубляне преместена на Драгичево и я взех от там. И за миг не съжалявам. С колата и с жената работата опира до късмет, щото гледаш, гледаш, избираш, а по някога от чувала с доматите - краставица хващаш :-)

 

+1 за Аутлендър 2.0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предната ми беше от Горубляне преместена на Драгичево и я взех от там. И за миг не съжалявам. С колата и с жената работата опира до късмет, щото гледаш, гледаш, избираш, а по някога от чувала с доматите - краставица хващаш :-)

 

+1 за Аутлендър 2.0

 

Ко? Не!

 

:icon_thumbup: Има две много често разпространени заблуди наоколо:

 

1. Като ще почваш бизнес - от квартална бакалница, до фабрика за автомобили - всичко е въпрос на късмет...

 

2. Като избираш употребявана кола - всичко е въпрос на късмет...

 

Нито едно от двете не е дори приблизително вярно. И за първото, и за второто трябва правилен подход, внимателно оценяване, информация и способност за трезва преценка и само... частица късмет.

 

Това, че внимателният анализ те довежда до извода, че за определения ти бюджет можеш да си купиш не желаната, а клас по-долу кола... е много типичен сценарий. Но обикновено това не ни харесва. И друго, искаме БМВ, виждаме, че в тоя бюджет няма как да сме сигурни в произход и история, но автоматично приемаме, че шкода с 4 години по-нова е просто непрестижен бранд за аутсайдери... :icon_thumbup:. Както и да е. А иначе съм съгласен, че не би трябвало да се обобщава по произход на продавача или по територия на автоборсата, че и по марки и модели. Но ако приемем, че 70% от колите, продавани на борсите в Драгичево, се разтоварват на място, за което се плаща наем на членове на семейството ми, нека приемем, че освен субективни чувства, имам и разни предчувствия... :icon_n_king:

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Примерче за късмета и колите: лице Х си купИ а6-ца 3.0тди и в Австрия "пеперудка" решила да цопне при буталата. Чао здравей и лека нощ - май 5 хий ойро му бе сметката. Не съм много сигурен, но беше много дебела цената на час х часовете + частите.

Цените на колите с доказана сервизна история и километри не са като обичайните на пазара. Поне аз съм забелязал сериозни разлики.

Помниш ли твоя познат с бмв 5-ца дизел, който навръх коледа 2012 отишъл да си провери километрите и как вместо ~200к били 650 000, но не искали да му развалят настроението и му казали как километрите му са реални? А повредите на разни модули по аудитата след 2008-ма година дали могат да се предвидят при какъвто и да е оглед и каквато и да е диагностика? Те в момента може да са чук, но утре нищо не се знае. Това са усложнени машини, всичко може да стане.

Ти ще кажеш че и с жената не е на късмет раа`лтата :) Да речем я вземеш почтена. Или аз я взимам, теб те изключвам. Ми тя утре ще хареса някой друг, ще се влюби в него и ще ми каже "хората се променят".

И пак се връщам при автомобилите. По никакъв начин не може да разбереш дали водната помпа, или маслената помпа, не е на ръба и да приключи по път на 300 от вкъщи. Същото важи и за рейката. Какви калами съм виждал не е истина. Последно тук коментирахме едно бенве с тампон на висящия лагер някакво парче гума, набито с чука. Човекът не чул клопане при тест драйва, диагностика всичко 6, но по едно време "тампонът" изпаднал и железата започнали да чукат зверски. То на практика не е скъпо да се смени, но мисълта ми мисля е ясна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм, но само до известна степен.

90% от колите влизат по такъв начин. И пак ги караме. С години.

 

Относно избора на клас - няма да го коментирам, защото там всеки си шета на акъла. (Аз те разбрах и ти ме разбираш)

Абсолютно прав си за трезвия оглед на техническото състояние на автомобилите. Втори Ранър карам, и в двата случая знаех всяка кола от модела, която е на пазара от Дупница до Пловдив. Внимателно, хладнокръвно и пресметливо огледани коли.

Но има неща, които са си категорично до късмет. Под което се подписвам, защото на предната ми кола за 130к не съм пипнал нищо по съединител, алтернатори, стартери, амортисьори................ Късал съм ремък, два шарнира, два лагера отпред, дискове и накладки и делко - това е. И каква е гаранцията, че с тази ще е пак така? Няма. Това имам предвид късмет - тези неща не можеш да ги предвидиш, не можеш да ги видиш... Съединителят ти може да е ОК в момента на покупката, но след 10к да кестиса.....

А нали знаеш на някой коли колко им струват съединителите? Половината от колата. За тези пари ще си купя мотор и на жената колт. Или ще отида на карнавала в Рио, на който ми се ходеше и миналата година :-)

Аз си купувам колите по приоритет. Да събира багаж, да е държеливо магаре, да е дуракоустойчива, да е лесна за поддръжка и работа по нея, да има части на достъпни цени, които във всеки един момент да мога да си позволя. A какво пише на капака на колата - желателно е да има диаманти. Засега е ОК, по-натам - ще видим

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

И пак се връщам при автомобилите. По никакъв начин не може да разбереш дали водната помпа, или маслената помпа, не е на ръба и да приключи по път на 300 от вкъщи. Същото важи и за рейката. Какви калами съм виждал не е истина. Последно тук коментирахме едно бенве с тампон на висящия лагер някакво парче гума, набито с чука. Човекът не чул клопане при тест драйва, диагностика всичко 6, но по едно време "тампонът" изпаднал и железата започнали да чукат зверски. То на практика не е скъпо да се смени, но мисълта ми мисля е ясна.

 

Така е!

Преди две години гледам един Нисан Примера 2.0 дизел, комби. Черен с екстри на много добра цена. Викам на шурека "Ела да видиш каква кола съм ти харесъл". Той караше една Хонда бензинова /DJ-я и прави главата и тарнитурата/. Идва той, гледа, продавача познат и на двамата /при нас е така/ и работата стана. На другия ден прехвърляне в КАТ-Враца и вечерта черпи. Шуренявицата ще ги прибира с колата. Към 21.00 ми се обажда и вика "Проблем. Колата не ще да върви. Спряла е пред гаража и не ще да мръдне. Пали, работи, включвам на скорост и тя не помръдва". Отивам аз - дясна полуоска счупена на две. Все едно отрязана с ножовка.На другия ден я смени, но една седмица ми мрънка. "Каква кола ми набута, ми ако беше станало в движение, толкова коли съм прекарал и баш на мене да се случи и т.н."

Но има и късмет в положителен смисъл, е, трябва да гледаш и предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е!

Преди две години гледам един Нисан Примера 2.0 дизел, комби. Черен с екстри на много добра цена. Викам на шурека "Ела да видиш каква кола съм ти харесъл". Той караше една Хонда бензинова /DJ-я и прави главата и тарнитурата/. Идва той, гледа, продавача познат и на двамата /при нас е така/ и работата стана. На другия ден прехвърляне в КАТ-Враца и вечерта черпи. Шуренявицата ще ги прибира с колата. Към 21.00 ми се обажда и вика "Проблем. Колата не ще да върви. Спряла е пред гаража и не ще да мръдне. Пали, работи, включвам на скорост и тя не помръдва". Отивам аз - дясна полуоска счупена на две. Все едно отрязана с ножовка.На другия ден я смени, но една седмица ми мрънка. "Каква кола ми набута, ми ако беше станало в движение, толкова коли съм прекарал и баш на мене да се случи и т.н."

Но има и късмет в положителен смисъл, е, трябва да гледаш и предварително.

 

Имат там едни гумени тампони балансиращи в средата на полуоските. Трупат влага и изгнива полуоската. И се къса в средата. Типичен проблем:icon_thumbup:

 

Пускайте и препоръка за кола, включително конкретна обява за колегата, за да имаме все пак някаква добавена стойност.

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.cars.bg/c33611

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11381514435081075&f1=details&slink=5bfqzt

 

Eдно БМВ за цвят, гледам колегата е смъкнал 400 лв. спрямо първата обява. От познати занимаващи се с коли чух хубави отзиви за този двигател, гледам във форума на БМВ държи на газ( само трябва да е с някакви дълги щуцери).

 

P.S. Относно Соната-та, много архаично ми изглежда отвътре, иска ми се нещо малко по- модерно. :)

Редактирано от Ivan1984
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тойотата от обявата отпада тотално, тоя излезе някакъв мошеник.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, има по-добри оферти, но не излизат просто така. Това бмв е някаква базовица. За 7 дори може да се намери по-хубаво. С това спортно окачване ще падне тръскане из Варната.

 

Сега излезе една от Варна, но е дизел, 2000 сс 150 коня, комби. Изглежда запазена, но пак няма екстри. Даже мулти волан няма, а има кожа - http://www.cars.bg/c497098

Не е хубава. Не видях че е и с 5 скорости :icon_blush: .

 

За 8 може да намериш с навигация, харман кардон стерео, сензор за дъжд и светлина, кожени седалки (но не рекаро), мулти волан с три спици, 6 скорости и др. глезотии. Даже 330d може да бъде, което е по-добро от 320d.

320d преди фейслифта не гледай въобще!

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Комшията под мен смени 3 БМВта с един и същ двигател - 3.0Д. Първо една тройка, точно като тези, дето гледате. Беше я обявил преди 3 години за 15бона, продаде я на 3-4 по-малко, мисля беше я пазарувал от немско. Веднага докарва една 5-серия от по-старите, пак същия мотор, автоматик обаче, покара я месец-два и по едно време изчезна. Питам го "де е бе бе ем ве", той "и него ми го взеха" :). И най-последно (до сега) се вози на 5серия, но по-новите (от новия дизай, Е46 ли?) пак 3.0Д, автомат. С една дума "баш фен". Пък и явно двигателят е добър. Само да не се счупи :)

Иначе немското си е немско, това е! Дано не случа да карам такова :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тойотата от обявата отпада тотално, тоя излезе някакъв мошеник.

 

Здравейте колега, Имате ЛС с координатите на мой приятел, който си продава колата. Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.cars.bg/c33611

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11381514435081075&f1=details&slink=5bfqzt

 

Eдно БМВ за цвят, гледам колегата е смъкнал 400 лв. спрямо първата обява. От познати занимаващи се с коли чух хубави отзиви за този двигател, гледам във форума на БМВ държи на газ( само трябва да е с някакви дълги щуцери).

 

P.S. Относно Соната-та, много архаично ми изглежда отвътре, иска ми се нещо малко по- модерно. :)

.........еми няма такава кола, която ем модерна, ем нова ,ем еФтина.......пък и ако може - мотора да бил такъв, ск. кутия онакъв и т.н.......за тези пари бих си взел нещо по старо ,но по запазено........например Спейс Вагон или пък Спейс Рънер поне, но да е 2002,2003 година, на малко км. и запазена ....тогава ще ти остане пари и да я стегнеш, па и за бенз да имаш.......другия вариант е да скачаш на Грандис и така...аз така направих , взех малко пари назаем за да покрия разликата и после въобще не съжалявах.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имат там едни гумени тампони балансиращи в средата на полуоските. Трупат влага и изгнива полуоската. И се къса в средата. Типичен проблем:icon_thumbup:

 

 

 

Точно!!!

Все едно си я гледал :icon_thumbup:

Аз обаче за пръв път в живота си видях скъсана полуоска.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...