Ivan1984 Публикувано 9 януари 2014 Сподели Публикувано 9 януари 2014 Здравейте колеги, търсенето ми на нов автомобил се очертава Пасат. В момента карам Мицубиши Галант комби GLS с двулитров бензинов двигател( на газ), но поради непредвидени обстоятелства се налага да я сменя. Бюджетът ми за покупка е 7500 лв.( това е само за колата, без регистрации, обслужване и други). За Пасат съм се насочил задължително към Highline с 1,8Т 150 к.с. или 1,9 TDI 131 k.с.( 6 скорости)без 4Х4., като ако е бензин задължително ще се кара на газ. Като цяло съм супер доволен от Мицубишито и единственото нещо, което не ми харесва е шумът в купето, та ми се иска новата кола да е значително по-безшумна. Като цяло карам под 10 000 км. на година. Ето и две обяви, които съм харесал за пример какво търся. Приемам предложения и за други марки, стига да отговарят на изискванията ми. Благодаря предварително! http://www.cars.bg/c77048 http://www.cars.bg/c550662 Добавям и едни екземпляр от Тойота http://www.cars.bg/c498494 P.S. Пиша тук с явното съзнание, че няма как новата да е Мицубиши, понеже Лансърите не ми влизат в Бюджета, а пак Галант не ми се купува. Надявам се да се получи хубава дискусия, която да е полезна и на други колеги. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 9 януари 2014 Сподели Публикувано 9 януари 2014 след като караме предимно автомобили от марката Митсубиши, как очакваш да получиш компетентно мнение за тези автомобили. И защо, все пак, не опиташ във форума на WV. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1984 Публикувано 9 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 9 януари 2014 Писал съм и във форума на VW, но там по традиция си хвалят тяхното гардже. Все пак тук има хора със сервизи, пък и всеки има преки и непреки впечатления от марки и модели и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 януари 2014 Сподели Публикувано 9 януари 2014 След като карах 7 генерации Галанти за 13 години,преди 4 години и аз бях пред същата дилема, много мислих и накрая за себе си мисля че не сгреших като си избрах Грандис , а след това и Паджеро.......сега Грандисите са " бюджетни " коли и за 10-12 бона си взимаш една изключително добра и прекрасна семейна кола...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1984 Публикувано 9 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 9 януари 2014 Грандис ми е тотално извън бюджета. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 9 януари 2014 Сподели Публикувано 9 януари 2014 Вземай каквото те влече, ако в последствие не оправдае очакванията ти го махай и така Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 9 януари 2014 Сподели Публикувано 9 януари 2014 А маздите не ти ли харесват колега, или в класа който целиш са скъпи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 9 януари 2014 Сподели Публикувано 9 януари 2014 Аз ако в момента трябваше да сменя Колта, бих търсил задължително нещо японско около и след 2000г, но не повече от 2004-5г. Казвам го като човек, който няма никакъв опит с автомобили, освен своя си Колт. Но ето това Мицубиши по нищо не отстъпва на Пасатите и Тойотата, отстъпва само по два пъти по-ниската цена - ЛИНКТака че, не бих дал 7-8 бона за Пасат, докато мога за 3-4 бона да взема също толкова добра кола. Е, предполагам, шумоизолацията няма да е на ниво, но прежалва се . Другият модел, към който бих насочил вниманието си, е Субару Форестър, но заради 4х4, което колегата не търси. Иначе, други модели, които според мен са много успешни и на добри цени, са (Емо преди мен е казал):Мазда 6 Моят сайтМазда други: Премъси, 323 след фейса... Мазда 3 е все още скъпа.Хонда, Тойота имат много добри други модели.Пък в крайна сметка, може и ФолкВагин , ако няма нищо друго интересно ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 януари 2014 Сподели Публикувано 9 януари 2014 Грандис ми е тотално извън бюджета.......и при мен беше тотално извън бюджета....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 9 януари 2014 Сподели Публикувано 9 януари 2014 Мислил ли си за Аутлендър първата генерация - фейслифта? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1984 Публикувано 9 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 9 януари 2014 (редакция) Мазда 6 ми харесва много, но искам да е бензинова, а те са истинска мъка за търсене. Вторият ми проблем с Маздата е майстора ми и по-скоро това, че не поправя Мазда 3/5/6( има ужасно мнение за тях), всъщност той ми препоръча дизелов Авенсис. По принцип най-много искам Хонда Акорд около 2003-2004 г., обаче ми идват прекалено скъпи, просто 7500 лв. е максимума и това е. Забравих да отбележа, кола от автокъща няма да си купя никога! Също почти на 100% съм се насочил към комби. Редактирано 9 януари 2014 от Ivan1984 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 януари 2014 Сподели Публикувано 9 януари 2014 Ясно. Някой ти е напълнил главата с мисли за това кои са колите Ами, освен пасатора 5.5 (за който има статия "Вечният пациент"), може да гледаш: - Ауди А4 В6 със същите двигатели - шкода остави я (демек Octavia)- БМВ-та 320d фейса (150 к.с.), 320i (2.2 6-так, също само фейс), пък може и 330d. И ако верно само шума в купето те е ядосал - бенве 5er Е39. Само че го гледай да е с кожени седалки, за да може като седнеш и видиш т`ва грозно табло пред теб, да повърнеш. "Любимите" ми са с 4-лъчевия волан, `се едно карам бус, с махагоновите орнаменти, с грозната тапицерия и без О-рингове. Вече с кожа, нави, м-броня и тем подобни екстри, си е друга работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traychev Публикувано 9 януари 2014 Сподели Публикувано 9 януари 2014 S.Iliev каза Outlander 1g ,която е една много хубава широка кола......бих ти я препоръчал пред Пасата.........ако решиш ми пиши,защото има един дето си заслужава Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1984 Публикувано 9 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 9 януари 2014 А4 мисля е по-малко от МицубишитоКато ще е Октавия предпочитам ПасатПосочените БМВ-та са ми извън бюджета( иначе БМВ ми е другата мечта след Галанта), а и мисля че като поддръжка ще ми отиват повече пари отколкото ми се иска. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 9 януари 2014 Сподели Публикувано 9 януари 2014 Тойота взимай няма да сбъркаш,ама с печките имай едно на ум. Преди да я прегледа майстор,който се занимава главно с Тойоти,не я взимай,ако е бензинка-там е по спокойна работата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 януари 2014 Сподели Публикувано 9 януари 2014 Тойота взимай няма да сбъркаш,ама с печките имай едно на ум. Преди да я прегледа майстор,който се занимава главно с Тойоти,не я взимай,ако е бензинка-там е по спокойна работата.+1за тойотата,ако е бг произход и има история. И ако сЪединитилят е сменен с читав. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atila Публикувано 9 януари 2014 Сподели Публикувано 9 януари 2014 глас+ за Тойотата :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 януари 2014 Сподели Публикувано 9 януари 2014 А4 мисля е по-малко от МицубишитоКато ще е Октавия предпочитам ПасатПосочените БМВ-та са ми извън бюджета( иначе БМВ ми е другата мечта след Галанта), а и мисля че като поддръжка ще ми отиват повече пари отколкото ми се иска.А4 В6 е по-малка само по габаритни размери. Галант е повече на капаци. Не съм ги мерил, ама сякаш в аудито е няколко см по-широчко и самото купе на а4 е поне колкото "галантното".Октавията е на платформата на а3/голф. По предницата набиваш нови тампони, сменяш биелетки и накрайници и май друго няма за правене. Знаеш ли колко поколения бОлгаре припадат като чуят за 8 носача отпред на а4/а6/пасат 4, 5, 5.5 и други. А известно ли ти е, че галантът има независимо окачване отзад, каквото пасатите нямат? Ауди и пасат трябва да са 4х4 (куатро, респ. синхро) за да не са с греда отзад. За БМВ Е46 първия фейслифт говоря. Това са години 2001-2003. Ти сигурно си гледал по-пресни години или дори Е91 си гледал. Тях ги мАни.Тойотите са много добри машинки. Бих карал авенсис 2004-2005 г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 9 януари 2014 Сподели Публикувано 9 януари 2014 Купи си Пасат за да можеш да оцениш това което си зарязал - Галанта.Аз издържах 2001 г. в един Пасат по-малко от 36 часа. Вярно, че и жена ми помогна, тя се вози около километър и половина в него и каза: "Това откъдето си го взел, там да го върнеш".Вярно че пасата беше В5 ако не се лъжя, но и тогавашния ми Галант бе Е15. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 9 януари 2014 Сподели Публикувано 9 януари 2014 Купи си Пасат за да можеш да оцениш това което си зарязал - Галанта.Аз издържах 2001 г. в един Пасат по-малко от 36 часа. Вярно, че и жена ми помогна, тя се вози около километър и половина в него и каза: "Това откъдето си го взел, там да го върнеш".Вярно че пасата беше В5 ако не се лъжя, но и тогавашния ми Галант бе Е15.Ми, нормално е, галанта е по - убав от пасатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 9 януари 2014 Сподели Публикувано 9 януари 2014 Специално пък за возия и вътрешно пространство да го нареждате Пасата... глупости пълни и наизуст приказки. От към двигатели, добре си се насочил колега - ако ще е Б5.5, това са моторите.И ако те радва модела и намериш читава бройка, скачай смело. П.С. "Вечният пациент" е за Б6, Анди. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 януари 2014 Сподели Публикувано 10 януари 2014 (редакция) Никой не е отрекъл возията в "южния вятър" както и вътрешното му пространство. По-широк е Щом е за В6, извинявам се за неточния коментар на предната страница!!! Всъщност, ако този избор стоеше пред мен днес, щях да избирам между а4 В6 куатро седан/авант с тези двигатели и е46 само седан с 330d/320i 170ps/325 192 ps на задно и във всички случаи с механична трансмисия. Пасат ми харесват от В6 насам :icon_hmm: , а и това предно предаване вече ми омръзна.1.9 бомба-дюзата на място бръмчи доста дразнещо, особено при студен старт, после "омеква". Повече ще е в движение и доброто съчетание разход/мощност не бива да го отказва. 6-кът на баварците за сравнение работи къде-къде по-високотехнологично и приятно. Вървежът безспорно е по-добър, но и разходът на нафта е с едни 1,2-1,5 л отгоре, като разликата е повече при градско. Редактирано 10 януари 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1984 Публикувано 10 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 10 януари 2014 http://www.cars.bg/c498494 Обадих се на момчето, което се оказа работи в представителя на Тойота за Габрово, та ми обясни, че е трети собственик на колата, като първи е бил Венци( който е представител на Тойота в доста градове). Излезе, че гражданска и каско изтичат в края на януари, за винетката е разбираемо също( така че тия неща въобще не ги броя). Това, което ме притесни, е че съединителят е сменян преди месец, а момчето не знаеше с каква марка. Благодаря ви предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 10 януари 2014 Admin Сподели Публикувано 10 януари 2014 След, като искаш европейска кола, единствената марка е Мерцедес (комби)!Всички други автомобили са класи под него!Особено пластмасовата Тойота... Щом искаш дизел - това: http://nfs.mobile.bg...ls&slink=5bbuzu Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1984 Публикувано 10 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 10 януари 2014 (редакция) Може би е време да поясня и какво търся( или поне се опитвах първоначално). Тип: КомбиГодина: 2001-2004Двигател: Бензин без турбо( за да се газифицира, ако вече не е) до 150-170 к.с., после данъка става абсурденСкоростна кутия: ръчнаЕкстри: Възможно най-много( задължително с климатроник)Цена: до 7500 лв.( само за автомобила)Продавач: Задължително частна обява, от автокъща кола никога.Предпочитан автомобил: БМВ 3-та серия Това беше първоначално, обаче като прегледах обявите, ми харесаха само горепосочените три автомобила. Редактирано 10 януари 2014 от Ivan1984 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.